maak ik zelfquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Droge worst (oke klinkt fout) is ook lekker maar weet niet of ze in het westen enz ook kennen?
Ik moest op vrijdagavond werken bij c1000. Dat was soms wat onhandig.. Ok, ik ga mee en dan drink ik er eentje..... Nope, never.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen zouden ze zo wel niet 'kwijt' geraakt zijn.
Ik heb ook uiterst genoten van de maatregel 'iedereen is op vrijdag na het 5e uur vrij'. Zat je weer half bezopen aan de avondprak thuis
ja die ken ik ook welquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Droge worst (oke klinkt fout) is ook lekker maar weet niet of ze in het westen enz ook kennen?
Yeps... beidequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol we waren allemaal testosteron bommetjes.
Ik was wel laat met zoenen enzo geloof ik, mavo 2 pas. Toen waren we een nachtje met de klas in iemands tuin aan het kamperen. En Leonard (misschien kent Yg hem) en Rik *misschien kent Yg hem) lagen toen samen in een tentje. Op Leonard was ik verliefd maar uiteindelijk ook maar even met Rik gezoend anders was het zielig.!!
Nee dat hoef ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
maar dan niet die kruidnagel apparaten die ze in het verre oosten van het land eten.
Ik deed nog wel eens de route middag de stad in - thuis eten - soos - weer de stad in.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest op vrijdagavond werken bij c1000. Dat was soms wat onhandig.. Ok, ik ga mee en dan drink ik er eentje..... Nope, never.
nee wij trokken alleen kledingstukken uit....quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Kunnen jullie van die tijd nog een spel herrineren dat heette slaankaarten. Of bij ons "houwkaartn"? Als je verloor dan was de ene kleur knijpen en draaien, de andere met de knokkels over je hand en de andere slaan met de vuist op de hand. Voor elke kaart die je overhad een actie.
Dat heeft toen 2 gebroken middenhandbeentjes opgeleverd bij 2 gasten.
Volgens mij eerst daar en later verhuisd.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?Ik weet dat RIk in H gewoond heeft maar van Leonard twijfelde ik, ik dacht Z.
Ama mag wel onder mij wonenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:25 schreef Koen66 het volgende:
heeft @:Amarantha nu ook al een huisje in Foqueville?
Ik ken wel dat knokkelslaan als spelletje maar niet als kaartspelletje of drinkspelletje. Wij deden kapitein Puff. Oh en ik heb een keer een spijker in iemands vinger geslagen bij het spijkerslaan. Die moest toen naar het ziekenhuis en geplakt worden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Kunnen jullie van die tijd nog een spel herrineren dat heette slaankaarten. Of bij ons "houwkaartn"? Als je verloor dan was de ene kleur knijpen en draaien, de andere met de knokkels over je hand en de andere slaan met de vuist op de hand. Voor elke kaart die je overhad een actie.
Dat heeft toen 2 gebroken middenhandbeentjes opgeleverd bij 2 gasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |