maak ik zelfquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Droge worst (oke klinkt fout) is ook lekker maar weet niet of ze in het westen enz ook kennen?
Ik moest op vrijdagavond werken bij c1000. Dat was soms wat onhandig.. Ok, ik ga mee en dan drink ik er eentje..... Nope, never.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen zouden ze zo wel niet 'kwijt' geraakt zijn.
Ik heb ook uiterst genoten van de maatregel 'iedereen is op vrijdag na het 5e uur vrij'. Zat je weer half bezopen aan de avondprak thuis
ja die ken ik ook welquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Droge worst (oke klinkt fout) is ook lekker maar weet niet of ze in het westen enz ook kennen?
Yeps... beidequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol we waren allemaal testosteron bommetjes.
Ik was wel laat met zoenen enzo geloof ik, mavo 2 pas. Toen waren we een nachtje met de klas in iemands tuin aan het kamperen. En Leonard (misschien kent Yg hem) en Rik *misschien kent Yg hem) lagen toen samen in een tentje. Op Leonard was ik verliefd maar uiteindelijk ook maar even met Rik gezoend anders was het zielig.!!
Nee dat hoef ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
maar dan niet die kruidnagel apparaten die ze in het verre oosten van het land eten.
Ik deed nog wel eens de route middag de stad in - thuis eten - soos - weer de stad in.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest op vrijdagavond werken bij c1000. Dat was soms wat onhandig.. Ok, ik ga mee en dan drink ik er eentje..... Nope, never.
nee wij trokken alleen kledingstukken uit....quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Kunnen jullie van die tijd nog een spel herrineren dat heette slaankaarten. Of bij ons "houwkaartn"? Als je verloor dan was de ene kleur knijpen en draaien, de andere met de knokkels over je hand en de andere slaan met de vuist op de hand. Voor elke kaart die je overhad een actie.
Dat heeft toen 2 gebroken middenhandbeentjes opgeleverd bij 2 gasten.
Volgens mij eerst daar en later verhuisd.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?Ik weet dat RIk in H gewoond heeft maar van Leonard twijfelde ik, ik dacht Z.
Ama mag wel onder mij wonenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:25 schreef Koen66 het volgende:
heeft @:Amarantha nu ook al een huisje in Foqueville?
Ik ken wel dat knokkelslaan als spelletje maar niet als kaartspelletje of drinkspelletje. Wij deden kapitein Puff. Oh en ik heb een keer een spijker in iemands vinger geslagen bij het spijkerslaan. Die moest toen naar het ziekenhuis en geplakt worden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Kunnen jullie van die tijd nog een spel herrineren dat heette slaankaarten. Of bij ons "houwkaartn"? Als je verloor dan was de ene kleur knijpen en draaien, de andere met de knokkels over je hand en de andere slaan met de vuist op de hand. Voor elke kaart die je overhad een actie.
Dat heeft toen 2 gebroken middenhandbeentjes opgeleverd bij 2 gasten.
????quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:25 schreef Koen66 het volgende:
heeft @:Amarantha nu ook al een huisje in Foqueville?
Zijn zus staat te trappelen om de boel over te nemen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ze daar een keer normaal gaan doen
heeft ie kinderen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
ijdele hoopquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
ja ziet er ook wel uit als een psychopaatquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn zus staat te trappelen om de bol over te nemen.
Dat lijkt mij een reptillianquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn zus staat te trappelen om de boel over te nemen.
ook een held, topsporter en professor in 1?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ziet er ook wel uit als een psychopaat
Yep, fout zaad dat kliekje.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ziet er ook wel uit als een psychopaat
En een beroep.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt op de plattegrond in de OP een plekje uitzoeken
Nee ik zorg niet voor overlast.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet zo zeer. stinkbende.
Ik zal mijn benen bij elkaar houden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij misschien niet, maar die putlucht..
Wow wat is deze.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok niet onder mij dan, ik ga niet in die schijtlucht zitten.
aan het water is nog ruimte zatquote:
Dat is wel fancy maar ben te lui/stoned om nu te painten fzo.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aan het water is nog ruimte zat
Koffieshop met terras
ja doeiiiiiquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koffieshop met terras
Ama heeft het niet over een Starbucks he?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koffieshop met terras
Ja ik zeg toch verdomme net dat je het niet gaat ruiken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets onaardigs persoonlijks hoor maar ik vind wiet niet prettig ruiken
ik vind het best lekker ruikenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ama heeft het niet over een Starbucks he?
skwikwiwi is architect, dus dit wordt gefixt voor jequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel fancy maar ben te lui/stoned om nu te painten fzo.
Wow een Starbucks en coffeeshop in 1.. Dat zou wel (in real life) geniaal zijn. Jointjes roken terwijl je lekkere (ijs)koffie drinkt en chille dingen om te eten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ama heeft het niet over een Starbucks he?
@kwiwi is de dorpsarchitectquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan bent u meer dan welkom, wel een bikini kopen dan ook.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch verdomme net dat je het niet gaat ruiken.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
skwikwiwi is architect, dus dit wordt gefixt voor je
Voor het betere paintwerk hebben we een architect.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
dat zou je in California als businessmodel kunnen maken wellichtquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow een Starbucks en coffeeshop in 1.. Dat zou wel (in real life) geniaal zijn. Jointjes roken terwijl je lekkere (ijs)koffie drinkt en chille dingen om te eten.
Poeh dat is niet dichtbij.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zou je in California als businessmodel kunnen maken wellicht
Daar komt mijn prachtige en lekkere buurvrouw te wonenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Rot op.... ik zie nog een heel mooi plekje in het oosten
Dankjequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar komt mijn prachtige en lekkere buurvrouw te wonen
En dat je voor je joint kunt kiezen uit de maten tall, grande en venti?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow een Starbucks en coffeeshop in 1.. Dat zou wel (in real life) geniaal zijn. Jointjes roken terwijl je lekkere (ijs)koffie drinkt en chille dingen om te eten.
Is dat hoe het werkt bij de Starbucks?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat je voor je joint kunt kiezen uit de maten tall, grande en venti?
fleurt in ieder geval die buurt van je wat opquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar komt mijn prachtige en lekkere buurvrouw te wonen
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat je voor je joint kunt kiezen uit de maten tall, grande en venti?
moet je ook niet doen, die lui kunnen geen koffie makenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat hoe het werkt bij de Starbucks?Kom er nooit hoor hahaha.
Ja, en dan schrijven ze je naam op je joint koffiebekerquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat hoe het werkt bij de Starbucks?Kom er nooit hoor hahaha.
Eerlijk gezegd lust ik sowieso geen gewone koffie maar ijskoffie wel en ik dacht ooit te hebben gelezen dat ze dat ook hebben in smaakjes.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
moet je ook niet doen, die lui kunnen geen koffie maken
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Zit ik als wilde weldoener tussen het Polenhotel en een coffeeshop
je valt hard naar beneden zo hequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en dan schrijven ze je naam op je joint koffiebeker
Dit. En vind de gebruikers vaak ook 'niet mijn soort mens'/strontirritant.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt een vieze lucht.
Ik keek of dit nog ergens bekend was en studenten doen het nog.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken wel dat knokkelslaan als spelletje maar niet als kaartspelletje of drinkspelletje. Wij deden kapitein Puff. Oh en ik heb een keer een spijker in iemands vinger geslagen bij het spijkerslaan. Die moest toen naar het ziekenhuis en geplakt worden.
quote:.4. Oogballikken
De smerigste van allemaal: oogballikken. Een nieuwe trend onder Japanse scholieren is het likken van elkaars ogen. Een logische volgende stap na het tongzoenen, volgens veel Japanners. Oogartsen maken zich al zorgen over heftige ontstekingen, en ik moet eerlijk bekennen dat dit mij ook een beetje heftig lijkt.
Volgens mij moet jij het dan doen met die gare automaton bij benzine stationsquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik bedoel ik woon in Drenthe.. Wanneer kom ik nou langs een Starbucks.. Nooit haha.
Als het te erg wordt mag je schuilen in het huisje naast mijn woningquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Dat gaat ook wel ineens weer hard sinds ik hier post.quote:Aantal posts voor Amarantha
Vandaag tot nu toe: 163
Heb ook geen auto dus kom ook nooit bij benzinestations eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij het dan doen met die gare automaton bij benzine stations
Lekker terug aan het lezen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zag net dat @:erkel het 1e deel ooit opende van deze KSC.
en je naam verkeerd schrijven is ook een dingetjequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat hoe dat werkt bij de Starbucks?Kom er nooit hoor hahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |