maak ik zelfquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Droge worst (oke klinkt fout) is ook lekker maar weet niet of ze in het westen enz ook kennen?
Ik moest op vrijdagavond werken bij c1000. Dat was soms wat onhandig.. Ok, ik ga mee en dan drink ik er eentje..... Nope, never.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen zouden ze zo wel niet 'kwijt' geraakt zijn.
Ik heb ook uiterst genoten van de maatregel 'iedereen is op vrijdag na het 5e uur vrij'. Zat je weer half bezopen aan de avondprak thuis
ja die ken ik ook welquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Droge worst (oke klinkt fout) is ook lekker maar weet niet of ze in het westen enz ook kennen?
Yeps... beidequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol we waren allemaal testosteron bommetjes.
Ik was wel laat met zoenen enzo geloof ik, mavo 2 pas. Toen waren we een nachtje met de klas in iemands tuin aan het kamperen. En Leonard (misschien kent Yg hem) en Rik *misschien kent Yg hem) lagen toen samen in een tentje. Op Leonard was ik verliefd maar uiteindelijk ook maar even met Rik gezoend anders was het zielig.!!
Nee dat hoef ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
maar dan niet die kruidnagel apparaten die ze in het verre oosten van het land eten.
Ik deed nog wel eens de route middag de stad in - thuis eten - soos - weer de stad in.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest op vrijdagavond werken bij c1000. Dat was soms wat onhandig.. Ok, ik ga mee en dan drink ik er eentje..... Nope, never.
nee wij trokken alleen kledingstukken uit....quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Kunnen jullie van die tijd nog een spel herrineren dat heette slaankaarten. Of bij ons "houwkaartn"? Als je verloor dan was de ene kleur knijpen en draaien, de andere met de knokkels over je hand en de andere slaan met de vuist op de hand. Voor elke kaart die je overhad een actie.
Dat heeft toen 2 gebroken middenhandbeentjes opgeleverd bij 2 gasten.
Volgens mij eerst daar en later verhuisd.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?Ik weet dat RIk in H gewoond heeft maar van Leonard twijfelde ik, ik dacht Z.
Ama mag wel onder mij wonenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:25 schreef Koen66 het volgende:
heeft @:Amarantha nu ook al een huisje in Foqueville?
Ik ken wel dat knokkelslaan als spelletje maar niet als kaartspelletje of drinkspelletje. Wij deden kapitein Puff. Oh en ik heb een keer een spijker in iemands vinger geslagen bij het spijkerslaan. Die moest toen naar het ziekenhuis en geplakt worden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Kunnen jullie van die tijd nog een spel herrineren dat heette slaankaarten. Of bij ons "houwkaartn"? Als je verloor dan was de ene kleur knijpen en draaien, de andere met de knokkels over je hand en de andere slaan met de vuist op de hand. Voor elke kaart die je overhad een actie.
Dat heeft toen 2 gebroken middenhandbeentjes opgeleverd bij 2 gasten.
????quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:25 schreef Koen66 het volgende:
heeft @:Amarantha nu ook al een huisje in Foqueville?
Zijn zus staat te trappelen om de boel over te nemen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ze daar een keer normaal gaan doen
heeft ie kinderen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
ijdele hoopquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
ja ziet er ook wel uit als een psychopaatquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn zus staat te trappelen om de bol over te nemen.
Dat lijkt mij een reptillianquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn zus staat te trappelen om de boel over te nemen.
ook een held, topsporter en professor in 1?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ziet er ook wel uit als een psychopaat
Yep, fout zaad dat kliekje.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ziet er ook wel uit als een psychopaat
En een beroep.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt op de plattegrond in de OP een plekje uitzoeken
Nee ik zorg niet voor overlast.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet zo zeer. stinkbende.
Ik zal mijn benen bij elkaar houden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij misschien niet, maar die putlucht..
Wow wat is deze.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok niet onder mij dan, ik ga niet in die schijtlucht zitten.
aan het water is nog ruimte zatquote:
Dat is wel fancy maar ben te lui/stoned om nu te painten fzo.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aan het water is nog ruimte zat
Koffieshop met terras
ja doeiiiiiquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koffieshop met terras
Ama heeft het niet over een Starbucks he?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koffieshop met terras
Ja ik zeg toch verdomme net dat je het niet gaat ruiken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets onaardigs persoonlijks hoor maar ik vind wiet niet prettig ruiken
ik vind het best lekker ruikenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ama heeft het niet over een Starbucks he?
skwikwiwi is architect, dus dit wordt gefixt voor jequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel fancy maar ben te lui/stoned om nu te painten fzo.
Wow een Starbucks en coffeeshop in 1.. Dat zou wel (in real life) geniaal zijn. Jointjes roken terwijl je lekkere (ijs)koffie drinkt en chille dingen om te eten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ama heeft het niet over een Starbucks he?
@kwiwi is de dorpsarchitectquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan bent u meer dan welkom, wel een bikini kopen dan ook.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch verdomme net dat je het niet gaat ruiken.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
skwikwiwi is architect, dus dit wordt gefixt voor je
Voor het betere paintwerk hebben we een architect.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
dat zou je in California als businessmodel kunnen maken wellichtquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow een Starbucks en coffeeshop in 1.. Dat zou wel (in real life) geniaal zijn. Jointjes roken terwijl je lekkere (ijs)koffie drinkt en chille dingen om te eten.
Poeh dat is niet dichtbij.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zou je in California als businessmodel kunnen maken wellicht
Daar komt mijn prachtige en lekkere buurvrouw te wonenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Rot op.... ik zie nog een heel mooi plekje in het oosten
Dankjequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar komt mijn prachtige en lekkere buurvrouw te wonen
En dat je voor je joint kunt kiezen uit de maten tall, grande en venti?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow een Starbucks en coffeeshop in 1.. Dat zou wel (in real life) geniaal zijn. Jointjes roken terwijl je lekkere (ijs)koffie drinkt en chille dingen om te eten.
Is dat hoe het werkt bij de Starbucks?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat je voor je joint kunt kiezen uit de maten tall, grande en venti?
fleurt in ieder geval die buurt van je wat opquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar komt mijn prachtige en lekkere buurvrouw te wonen
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat je voor je joint kunt kiezen uit de maten tall, grande en venti?
moet je ook niet doen, die lui kunnen geen koffie makenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat hoe het werkt bij de Starbucks?Kom er nooit hoor hahaha.
Ja, en dan schrijven ze je naam op je joint koffiebekerquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat hoe het werkt bij de Starbucks?Kom er nooit hoor hahaha.
Eerlijk gezegd lust ik sowieso geen gewone koffie maar ijskoffie wel en ik dacht ooit te hebben gelezen dat ze dat ook hebben in smaakjes.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
moet je ook niet doen, die lui kunnen geen koffie maken
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Zit ik als wilde weldoener tussen het Polenhotel en een coffeeshop
je valt hard naar beneden zo hequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en dan schrijven ze je naam op je joint koffiebeker
Dit. En vind de gebruikers vaak ook 'niet mijn soort mens'/strontirritant.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt een vieze lucht.
Ik keek of dit nog ergens bekend was en studenten doen het nog.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken wel dat knokkelslaan als spelletje maar niet als kaartspelletje of drinkspelletje. Wij deden kapitein Puff. Oh en ik heb een keer een spijker in iemands vinger geslagen bij het spijkerslaan. Die moest toen naar het ziekenhuis en geplakt worden.
quote:.4. Oogballikken
De smerigste van allemaal: oogballikken. Een nieuwe trend onder Japanse scholieren is het likken van elkaars ogen. Een logische volgende stap na het tongzoenen, volgens veel Japanners. Oogartsen maken zich al zorgen over heftige ontstekingen, en ik moet eerlijk bekennen dat dit mij ook een beetje heftig lijkt.
Volgens mij moet jij het dan doen met die gare automaton bij benzine stationsquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik bedoel ik woon in Drenthe.. Wanneer kom ik nou langs een Starbucks.. Nooit haha.
Als het te erg wordt mag je schuilen in het huisje naast mijn woningquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Dat gaat ook wel ineens weer hard sinds ik hier post.quote:Aantal posts voor Amarantha
Vandaag tot nu toe: 163
Heb ook geen auto dus kom ook nooit bij benzinestations eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij het dan doen met die gare automaton bij benzine stations
Lekker terug aan het lezen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zag net dat @:erkel het 1e deel ooit opende van deze KSC.
en je naam verkeerd schrijven is ook een dingetjequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat hoe dat werkt bij de Starbucks?Kom er nooit hoor hahaha.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het te erg wordt mag je schuilen in het huisje naast mijn woning
Nou was meer benieuwd wanneer het 1e deel was en hoelang er over gedaan is om tot ruim 11K delen te komenquote:
Nou als ze mijn naam verkeerd weten te schrijven zijn ze echt heel dom.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en je naam verkeerd schrijven is ook een dingetje
normale koffie is er best te doen, meesten drinken er meer die rare mixjes tussen koffie en milkshakesquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
moet je ook niet doen, die lui kunnen geen koffie maken
Dit klinkt echt super smerig...quote:
jouw naam is niet moeilijk iddquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou als ze mijn naam verkeerd weten te schrijven zijn ze echt heel dom.
@bitterbal deed dit vast best goed.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en je naam verkeerd schrijven is ook een dingetje
Je moest eens weten. Ze doen het eromquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Heather heet, waarvan tot 2 keer toe Hedder werd geschreven...quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
gezeik over je hebt mijn naam verkeerd geschreven.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal deed dit vast best goed.
Ja is ook wel weer zo.. Vraag me af wat ze er dan van weten te maken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Ze doen het erom
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
*chillt nog even extra op haar veranda met heater terwijl langzaam de zon in de zee zakt
Ik vindt de normale koffie daar uitermate niet te pruimen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
normale koffie is er best te doen, meesten drinken er meer die rare mixjes tussen koffie en milkshakes
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Heather heet, waarvan tot 2 keer toe Hedder werd geschreven...![]()
![]()
True Amerinthe.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
normale koffie is er best te doen, meesten drinken er meer die rare mixjes tussen koffie en milkshakes
Maar je bleef altijd vrolijk en guitig kijken, ja toch?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gezeik over je hebt mijn naam verkeerd geschreven.
hahahahahquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar je bleef altijd vrolijk en guitig kijken, ja toch?
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gezeik over je hebt mijn naam verkeerd geschreven.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
-Wat is je naam?
-Jolanda
-Bitterbal schrijft op beker: dik kutwijf.
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
-Wat is je naam?
-Jolanda
-Bitterbal schrijft op beker: dik kutwijf.
Airwreckah ging fout?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
toch geen tijd voor dat gemiep. Onze store stond in drukste ter wereld op nummer 3
heb ik toch fucking geen tijd om je snowflake naam precies goed te schrijven.
Tja, ik had ook eind vorig jaar in de Jumbo dat een vakkenvuller niet wist welke datum nieuwjaarsdag was....quote:
Ik heb werkelijk de allermakkelijkste voornaam ter wereldquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
toch geen tijd voor dat gemiep. Onze store stond in drukste ter wereld op nummer 3
zelf makenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar haal jij curryworst vandaan?
pietquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk de allermakkelijkste voornaam ter wereld
maar bij mij liggen ze sowieso ook bij de jumboquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké Bob.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jan-Lodewijk-Roderick-Valentijnquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al heel lang geleden, weet het niet meer. Maar wel vaak mensen die er wat van zeiden ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh jij moet ook een lading aan bijzondere namen hebben
Hou van deze instellingquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
Serieus? Hoe, waar?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar bij mij liggen ze sowieso ook bij de jumbo
wordt het geraden?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja echt geen tijd hoor. mensen stonden 30 min de rij. Stonden met 4 man achter 2 machines om zo snel mogelijk koffie te maken.quote:
Ik kom natuurlijk ook geweldige voor en achternamen tegen op mijn werk...quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh jij moet ook een lading aan bijzondere namen hebben
Ja dit kwam bij de Aldi vandaan.. slecht idee. Beter uit Duitsland gewoon.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
je zou zeggen de Aldi is Duitsquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dit kwam bij de Aldi vandaan.. slecht idee. Beter uit Duitsland gewoon.
Jaaaaa als in Anna Nas en En Constant Lamquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom natuurlijk ook geweldige voor en achternamen tegen op mijn werk...
bij mijn nichtje zat op de middelbare een chinees in de klas met de naam Kinky Jimquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaaa als in Anna Nas en En Constant Lam
Hm, okee.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koeling
https://www.jumbo.com/well-well-curry-worst-345g/361875PAK/
Rot opquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij mijn nichtje zat op de middelbare een chinees in de klas met de naam Kinky Jim
Eenschquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dit kwam bij de Aldi vandaan.. slecht idee. Beter uit Duitsland gewoon.
Ik ben wel blij dat mijn ouders mij weliswaar gedoopt hebben, maar me geen doopnamen hebben gegeven..quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van 90 letters in mijn doopnaam staan
Hoi Mariaquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van 90 letters in mijn doopnaam staan
Coolquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij mijn nichtje zat op de middelbare een chinees in de klas met de naam Kinky Jim
Spontaan jaloers op die naamquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wil sowieso vet graag in Duitsland weer eens boodschappen doen pff.quote:
ik weet het nietquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Ja hallo wie had er hier nou ervaring met Mackie? Mijn vraag is heel simpel haha.. Moet ik daar iets van kopen of niet?
kan je nu wel of niet de grens over nu?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil sowieso vet graag in Duitsland weer eens boodschappen doen pff.
Tuurlijk. Waarom niet dan?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je nu wel of niet de grens over nu?
Jawel maar las dat je vanaf maandag verplicht mondkapje moet dragen en ik heb zelf geen auto dus ik kom er veel te weinig.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je nu wel of niet de grens over nu?
Is het dichtbij voor jou dan? Ik rij af en toe naar Kleve. Maar dan ben ik een uur onderweg,quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil sowieso vet graag in Duitsland weer eens boodschappen doen pff.
op vakantie vind ik supermarkten altijd een uitjequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Aldi en Lidl buiten Nederland is ook zoveel chiller.
Mensen zijn zulke schijters. Neem witte borden en een sluiproute en je staat in de Duitse drankhandel.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omdat Ama zo graag wil zou ik zeggen: ga
Ik woon uhm -pakt Google erbij- 25 minuten/half uurtje rijden van de supermarkten daar.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het dichtbij voor jou dan? Ik rij af en toe naar Kleve. Maar dan ben ik een uur onderweg,
Slang of Gerbil?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het een mooie naam was waarom niet
Ja hallo ik heb toch geen auto Koen!quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omdat Ama zo graag wil zou ik zeggen: ga
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op vakantie vind ik supermarkten altijd een uitje
Vreemd genoeg had ik zelfs in Zeeland dat gevoel
geen bus die de grens over gaat nu zeker?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hallo ik heb toch geen auto Koen!
In Japan een keer iets van 6 uur binnen rond lopen dwalen in een supermarktquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat heb ik ook. Ik heb in Sint Petersburg echt een uur lopen dwalen door een grote supermarkt
Geen idee maar ik kan niet zo goed Duits.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen bus die de grens over gaat nu zeker?
Belgie of Duitsland, of beide??quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik woon 10 minuten rijden van de grens.
Ben je katholiek?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het een mooie naam was waarom niet
denk dat ze net aan de andere kant van de grens prima Drents sprekenquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee maar ik kan niet zo goed Duits.En ik heb geen zin in moeilijk doen met boodschappen in een bus enz.
Die zat oa in Mersch.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:59 schreef Bos81 het volgende:
Vroeger gingen we met de familie tijdens de zomervakantie naar Luxemburg. Daar had je een supermarkt, Cactus genaamd, dat was voor mij altijd een bijzonder uitje. Iets staat me bij van een grote parkeergarage en lekker ijs. Maar het is echt al iets van 30 jaar geleden. Ik weet het niet meer precies..
Wij gingen vroeger op vakantie in de buurt van Ommen en gingen dan over de grens boodschappen doen. Daar had je een supermarkt met een roltrap. Dat vond ik als kind het achtste wereldwonderquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:59 schreef Bos81 het volgende:
Vroeger gingen we met de familie tijdens de zomervakantie naar Luxemburg. Daar had je een supermarkt, Cactus genaamd, dat was voor mij altijd een bijzonder uitje. Iets staat me bij van een grote parkeergarage en lekker ijs. Maar het is echt al iets van 30 jaar geleden. Ik weet het niet meer precies..
Ja eigenlijk kom je best ver met gewoon Nederlands/Drents maar toch haha...quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat ze net aan de andere kant van de grens prima Drents spreken
nopesquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je katholiek?
Maw opgevoed en niet praktiserend zoals elke katholiek.
Drents is gewoon duits zo'n beetje.quote:
Ja.quote:
Ik kwam terug op mijn hotelkamer met een zak vol dingen die ik niet herkende. De fles bremzout mineraalwater is me het meest bijgebleven. Ben nog bij de receptie gaan vragen wat daar de bedoeling van isquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Japan een keer iets van 6 uur binnen rond lopen dwalen in een supermarkt
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Drents is gewoon duits zo'n beetje.
Ik schrik altijd van mezelf als ik een Duitser spreek want dan spreek ik het vloeiend. Ze vragen zelfs: goh aan je dialect te horen kom je uit het zuiden van Duitsland of een of andere fucked up nazi stad.
Wezen ze naar het koelwaterreservoir van je auto?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam terug op mijn hotelkamer met een zak vol dingen die ik niet herkende. De fles bremzout mineraalwater is me het meest bijgebleven. Ben nog bij de receptie gaan vragen wat daar de bedoeling van is
Nee, het was drinkbaar. Maar ik heb het alleen gebruikt bij het tanden poetsen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wezen ze naar het koelwaterreservoir van je auto?
Losdopfquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Drents is gewoon duits zo'n beetje.
Ik schrik altijd van mezelf als ik een Duitser spreek want dan spreek ik het vloeiend. Ze vragen zelfs: goh aan je dialect te horen kom je uit het zuiden van Duitsland of een of andere fucked up nazi stad.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het was drinkbaar. Maar ik heb het alleen gebruikt bij het tanden poetsen.
Neem volgende keer voor mij dan even een horikawa star strider voor me mee wil jequote:Op vrijdag 24 april 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik ging om brood en beleg te halen naar die Japanse supermarkt en ik o.a. kwam terug met vijf salamanders in een plastic zak, een robot die niet stopte met lullen, een enorme kreeft die ik zielig vond kijken en van die gore groene thee ijs
wwwquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:07 schreef Ygritte het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat je als je dan een fantastisch goed/lekker product vindt je dat dan in Nederland weer niet kan krijgen
Thee ijs?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik ging om brood en beleg te halen naar die Japanse supermarkt en ik o.a. kwam terug met vijf salamanders in een plastic zak, een robot die niet stopte met lullen, een enorme kreeft die ik zielig vond kijken en van die gore groene thee ijs
Dildo?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neem volgende keer voor mij dan even een horikawa star strider voor me mee wil je
Per ongeluk Famous Grouse gekocht?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Net zoals ik laatst met mijn whisky
Die had ik als kind maar ik wist niet dat die zo heten, dui-zen-den gezien in Akihabara.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neem volgende keer voor mij dan even een horikawa star strider voor me mee wil je
Starrider zou zo een supervibrator kunnen zijn toch?quote:
Ohhhh die zijn de bombquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had ik als kind maar ik wist niet dat die zo heten, dui-zen-den gezien in Akihabara.
Negentig procent van het ijs is daar van groene thee gemaaktquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thee ijs?
En waarom kocht je salamanders?
Ik denk dat US een bijpassend riempje heeft gekocht en met het beest aan de wandel is gegaanquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:10 schreef Ygritte het volgende:
Wat heb je met die krab gedaan? Weekje in de badkuip laten chillen?
Iewquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Negentig procent van het ijs is daar van groene thee gemaakt
er zit dan ook nog een 's en een t tussenquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Starrider zou zo een supervibrator kunnen zijn toch?
Salamanders om los te laten in een beekje vlakbij ons huisje.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thee ijs?
En waarom kocht je salamanders?
Bleek het een of andere geïmporteerde te zijn die 5 meter groot wordt en alles opvreet.....quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Salamanders om los te laten in een beekje vlakbij ons huisje.
Ok sorry, deze lockdown fucked mijn brein.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
er zit dan ook nog een 's en een t tussen
Je moet een boek schrijvenquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
En die kreeft heeft een week in de badkuip gezeten en daarna hebben we hem meegenomen naar de zee, 3 uur in de metro naar de kust met dat beest in mijn rugzak
zwart?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
Welke kleur moet Vincent eigenlijk? Beetje roodbruinig? Maar dat wilde ik de mier ook al doen.
Een vriend die erbij was die was echt doodsbenauwd van dat beest, veel lol mee gehadquote:
blauwzwart met een wit kruisquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
Welke kleur moet Vincent eigenlijk? Beetje roodbruinig? Maar dat wilde ik de mier ook al doen.
that sucksquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]op z'n vroegst pas 8 juni weer naar de boot
zon printje?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan valt ie niet zo op in de tuin. Kan er opzich.
Oei dat duurt nog lang.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]op z'n vroegst pas 8 juni weer naar de boot
Gifzwart met rode ogen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
Kun je tenminste elke keer zeggen als een kind weer zijn nek er over breekt en die steen vervloekt dat ze daarmee Vincent zijn gevoelens kwetsen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan valt ie niet zo op in de tuin. Kan er opzich.
Okay gelukkig hebben we een psych in the house.quote:
En ik een klacht van die ouders aan mijn broekquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je tenminste elke keer zeggen als een kind weer zijn nek er over breekt en die steen vervloekt dat ze daarmee Vincent zijn gevoelens kwetsen.
Begrijpelijk.... licht fobisch voor alles met meer dan 4 poten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vriend die erbij was die was echt doodsbenauwd van dat beest, veel lol mee gehad![]()
Shinchan in de kledingkast, Shinchan op het toilet, Shinchan op de koelkast, Shinchan in zijn bed
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Top dit gaan we doen.
[..]
En dit niet.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay gelukkig hebben we een psych in the house.
We twijfelen een beetje omdat hij 3 uur rondrijdt met een kreeft in een rugzak on hem terug te zetten in zee.
Maar ongetwijfeld kan hij je 100% beter maken.
Zonder énige context te kennen, duidelijk turquoise!quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
We waren wel gehecht geraakt aan dat beest dus we twijfelden nog evenquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Begrijpelijk.... licht fobisch voor alles met meer dan 4 poten.
eigenlijk vind ik het een leuker einde als je hem meesmokkelt het vliegtuig in een daar ook nog avonturen beleeft
Moloquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonder enige context te kennen, duidelijk turquoise!
Hoe vaak ben jij eigenlijk opgepakt / gearresteerd en in de cel gezet?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We waren wel gehecht geraakt aan dat beest dus we twijfelden nog even
Kun je die ook even kennis laten maken met Vincentquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ik een klacht van die ouders aan mijn broek
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je die ook even kennis laten maken met Vincent
[ afbeelding ]
Jeeeejquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Top dit gaan we doen.
[..]
En dit niet.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij eigenlijk opgepakt / gearresteerd en in de cel gezet?
Just curious....
Terecht.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
zelfs ik ben een keer in de cel gegooid.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonder énige context te kennen, duidelijk turquoise!
Ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
zelfs ik ben een keer in de cel gegooid.
Waarom verbaasd mij dit niksquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Griekenland mag ik nog twee jaar niet in maar goed chagrijnig harig kutvolk daar, Australië nog 10 jaar niet i.v.m. onbetaalde boetes en de grens Shenzhen-Hong Kong durf ik echt nooit meer over
Vincent heeft een soort deukje in zijn rug en kop, en je ziet de knoop van de ballon. Maar heb liever niet dat jullie daar grapjes over maken. Vincent is een beetje gevoelig.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
JeeeejVincent wordt vast heel mooi!
Wat?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de boterham van de vorige klant lag er nog
We zijn hier heel inclusivequote:Op vrijdag 24 april 2020 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vincent heeft een soort deukje in zijn rug en kop, en je ziet de knoop van de ballon. Maar heb liever niet dat jullie daar grapjes over maken. Vincent is een beetje gevoelig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |