Geen idee, is het leven echt zo simpel voor je?quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bijwat zal het leven simpel zijn voor zo'n dolende ziel.
Je vindt jezelf nu vast erg gevatquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Geen idee, is het leven echt zo simpel voor je?
quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:54 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je kan geen appels met peren vergelijken.
Vrijstaand wonen op een kamp telt niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:15 schreef hoechst het volgende:
Ik woon vrijstaand en ruik de buren gewoon bbqen
Zo’n model geeft aanzienlijk minder overlast volgens mij.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:19 schreef switchboy het volgende:
Ik ga mn eitje weer lekker opstoken van t weekend
Waar maak jij uit op dat ik verslaafd zou zijn aan de GHB dan? Ik vind het persoonlijk een tamelijk smakeloze en bovendien bespottelijke aantijging.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hahah HOPPA HELEMAAL KAPOT GEMAAKT DIE LUTSER!!!!!! WAAJOOOWWWW
Appels en peren.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:56 schreef Linkse_krijger het volgende:
Je storen aan iemand die zo nu en dan eens de bbq aanslingert
Maar het wel prima vinden als de moskee 5x per dag zou lopen te blaffen.
Zo zie je maar weer dat we allemaal vergelijkingen trekken om maar niet onder ogen te hoeven komen dat onze mening wellicht een tikje controversieel isquote:
Haha die is goed.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Was bij iemand, niet bij mijzelf.
[..]
Ik ben geen tokkie, en ik woon niet in een rijtjeshuis.
Maar ik vind dat wanneer je in een rijtjeshuis woont, je wat meer rekening met je muren moet houden. Ook geen tuinfeestjes bijvoorbeeld.
Je buren zullen wel blij zijn, met jou.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
Haha die is goed.
Mijn rijtjeshuis is groter en duurder dan de gemiddelde vrijstaande woning, en reken maar dat daar ge-bbqd. en getuinfeest wordt.
Ben je zelf nou echt in de veronderstelling dat een gemiddelde tuinbarbeque voor meer overlast zorgt dat een gemiddelde toetercolonne? Ben hier oprecht benieuwd naar.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je buren zullen wel blij zijn, met jou.
Jahoor, net als dat ik blij ben met mijn buren die hetzelfde doen. Als je geen mensen om je heen wilt ga je lekker in een hutje op de hei wonen. Zeker als je veel geld neerlegt voor een rijtjeswoning dan kies je er toch wel heel bewust voor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat kan ik oprecht en volmondig met ja beantwoorden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben je zelf nou echt in de veronderstelling dat een gemiddelde tuinbarbeque voor meer overlast zorgt dat een gemiddelde toetercolonne? Ben hier oprecht benieuwd naar.
Ja want die krijgen de kliekjes.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ben je het met me eens dat culturele, maar bovendien ook persoonlijke verschillen als gevolg hebben dat niet iedereen diezelfde classificatie met jou deelt?quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:34 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat kan ik oprecht en volmondig met ja beantwoorden.
Zou geld neertellen voor kliekjes van @ZarBquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja want die krijgen de kliekjes..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |