Volgens mij zag ik hem gisteren nog naast of achter Trump staan, toen ie de pers te woord stond.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja idd maar volgens mij is fauci al van het toneel verdwenen ?
Ok vast niet voor lang meer .quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:22 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik hem gisteren nog naast Trump staan, toen ie de pers te woord stond.
Nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:32 schreef Summers het volgende:
COVID-19 – Alleen mensen die tegen de griep zijn gevaccineerd overlijden (1)
https://debataafschecoura(...)hNqG5az8JZxNZz_m7kk8
Ik heb gewoon de titel uit het artikel gekopieerdquote:
Mikovits gelooft niet dat SARS-CoV-2 de oorzaak is van COVID-19.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de titel uit het artikel gekopieerdJij zegt ook altijd maar iets om iets te kunnen zeggen ook al gaat het nergens over .
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mikovits gelooft niet dat SARS-CoV-2 de oorzaak is van COVID-19.
“Ik geloof niet dat [COVID-19] een infectie van buitenaf is,” zegt Mikovits
Het is alsof de overheid de cijfers zo hoog wil hebben om de lockdown te kunnen rechtvaardigen.
“Ik geloof dat de verspreiding over landen door en via injectie is en er is genoeg bewijs om dat te ondersteunen.”
Paar citaten van de persoon in kwestie,die daarna aangevuld worden door de website.
Ze denkt maar wat en de site vult de rest aan en maken er maar wat van.
Een geloof.. is geen feit!
Mooi conspiracy verhaaltje maar meer ook niet.
En zoals gewoonlijk lekker uit context gehaald, ik ga even wat verder info zoeken hierover.
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:50 schreef koosbasterd het volgende:
[..]![]()
Vraag anders je sidekick om mee te helpen zoeken. Gezellig
Dr. Judy Mikovits Ph. D., een cellulair- en meluculair biologe, En expert bij international tribunal for natural justice . Wie is het conspiracy verhaal ....quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mikovits gelooft niet dat SARS-CoV-2 de oorzaak is van COVID-19.
“Ik geloof niet dat [COVID-19] een infectie van buitenaf is,” zegt Mikovits
Het is alsof de overheid de cijfers zo hoog wil hebben om de lockdown te kunnen rechtvaardigen.
“Ik geloof dat de verspreiding over landen door en via injectie is en er is genoeg bewijs om dat te ondersteunen.”
Paar citaten van de persoon in kwestie,die daarna aangevuld worden door de website.
Ze denkt maar wat en de site vult de rest aan en maken er maar wat van.
Een geloof.. is geen feit!
Mooi conspiracy verhaaltje maar meer ook niet.
En zoals gewoonlijk lekker uit context gehaald, ik ga even wat verder info zoeken hierover.
Niet boeiend .quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Heb al wat gevonden en dat staat hier boven.
quote:Tanzania suspends laboratory head after president questions coronavirus tests
DAR ES SALAAM (Reuters) - Tanzania has suspended the head of its national health laboratory in charge of testing for the coronavirus and ordered an investigation, a day after President John Magufuli questioned the tests’ accuracy.
Magufuli said on Sunday the imported test kits were faulty as they had returned positive results on a goat and a pawpaw — among several non-human samples submitted for testing, with technicians left deliberately unaware of their origins.
He did not say where the kits had been imported from or why the authorities had been suspicious of the results.
[...]
Ik word moe van al die slechte berichten over die testen Laat ze die test ook maar uit mijn buurt houden pff .quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:54 schreef dellipder het volgende:
Dit is niet voor het eerst dat test kits defect zijn.
[..]
Ja Wikipedia. Dat neem ik niet serieus he.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Heb al wat gevonden en dat staat hier boven.
En als je niet tegenover een machtig persoon staat of instituut anders heb je niks aan wikipedia .quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:57 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ja Wikipedia. Dat neem ik niet serieus he.
Is alleen handig voor huis tuin en keuken dingetjes om te weten.
Opgepakt vanwege het achteroverdrukken van samples en ontslagen vanweeg het vervalsen van een onderzoek. En ook weer "anti vaccinatie activist".quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:52 schreef Summers het volgende:
[..]
Dr. Judy Mikovits Ph. D., een cellulair- en meluculair biologe,
Dat is weinig zeggend, één of andere zweverige organisatie:quote:En expert bij international tribunal for natural justice . Wie is het conspiracy verhaal ....
En dat mag natuurlijk. Maar het is geen aanbeveling ofzo.quote:ITNJ Vision and Mission
Vision
A world in which the Earth is honoured; Truth is spoken; Love is the basis of all action; and Justice is an organic, self-fulfilling function of respect for natural law.
Mission
To apprehend the abuses and tyranny of systems and institutions; restore truth and reason to the delivery of justice in the world; and uphold natural justice as the foundational tenet of human expression beyond the artifice of borders and boundaries.
Open Court
In homage to its overriding commitment to Truth and transparency, the ITNJ is committed to video-recording all proceedings and live-streaming hearings and trials whenever possible, with all video recordings archived for public access. Never again shall the corrupting influence of secrecy be permitted to colour the hearts of those whom we entrust as guardians of our ancient treasures; our birth-right of natural justice.
Dan neem jij het toch niet serieus , ik wel en blijf ze volgenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Opgepakt vanwege het achteroverdrukken van samples en ontslagen vanweeg het vervalsen van een onderzoek. En ook weer "anti vaccinatie activist".
Nou... poeh...
Ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 00:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan neem jij het toch niet serieus , ik wel en blijf ze volgen
Ik vond dit verhaal interessant, omdat de samples werden gehaald van een geit en een pawpaw (dit is een vrucht) en werden gekoppeld aan een mensennaam. En de resultaten die terugkwamen waren positief. Dit maakt of de test kits of het testproces behoorlijk verdacht.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik word moe van al die slechte berichten over die testen Laat ze die test ook maar uit mijn buurt houden pff .
Verdacht ja en je link doet het niet meer .... en nu weer welquote:Op woensdag 6 mei 2020 00:07 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik vond dit verhaal interessant, omdat de samples werden gehaald van een geit en een pawpaw (dit is een vrucht) en werden gekoppeld aan een mensennaam. En de resultaten die terugkwamen waren positief. Dit maakt of de test kits of het testproces behoorlijk verdacht.
En zoals ik zojuist aangaf dit is niet voor het eerst dat er heel vreemde afwijkingen plaatsvinden.
Pagina is gearchiveerd, dus ik heb eventueel een alternatieve link.quote:Op woensdag 6 mei 2020 00:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Verdacht ja en je link doet het niet meer .... en nu weer wel
Voor jou niet nee..quote:
Lock Step? OP (Technocracy) gelezen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:44 schreef De_Onnoembare het volgende:
Deze al gepost? Gewoon exact tot in detail wat er nu gebeurd:
Zal even kijken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Lock Step? OP (Technocracy) gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |