Geen gewone hoerenkast maar zo'n "Partytreff" waar betalende mannen onbeperkt mogen neuken in een ruimte vol vrouwen.quote:Op maandag 27 april 2020 11:09 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, maar realiteit is anders als fantasie. En waar fantaseert ze over? Over de doorsnee hoerenklant die alleen aan zijn eigen bevrediging denkt of over een groep heel mooie jonge mannen die haar verwennen?
En van wie mag ze niet? Van jou? Bah wat flauw van je.
Voor een dag dan denk ik?quote:Op donderdag 23 april 2020 23:07 schreef MeesterPlusser het volgende:
Vroeger had je de king george club in Berlijn. All you can fuck voor 99 euro. Eten en drank incl
quote:Op zondag 3 mei 2020 21:17 schreef incel het volgende:
[..]
Voor een dag dan denk ik?
En hoe werkt dit bijvoorbeeld als je al 3x bent gekomen en er komt echt niks meer uit? Kan je die wijven gewoon dwingen om net zo lang aan je verschrompelde worm te trekken tot het sluitingstijd is?
"ja ik heb er toch voor betaald!"
Dan ga je even eten en wat drinken, wellicht wat kamagra en gaan.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:17 schreef incel het volgende:
[..]
Voor een dag dan denk ik?
En hoe werkt dit bijvoorbeeld als je al 3x bent gekomen en er komt echt niks meer uit? Kan je die wijven gewoon dwingen om net zo lang aan je verschrompelde worm te trekken tot het sluitingstijd is?
"ja ik heb er toch voor betaald!"
Dat gaat een dure grap worden denk ik zoquote:Op donderdag 23 april 2020 22:55 schreef osodevo het volgende:
Ik zou best bereidwillen zijn om maandelijks een vast bedrag neer te willen leggen om zo onbeperkt seks met prostituees te kunnen hebben. Een soort Netflix / Spotify maar dan in de prostitutie.
Waarom bestaat dit nog niet?
Ik zie het allemaal vanuit hetzelfde standpunt!!! is het hetzelfde, is ze mooi? Is ze niet mooi? X Y Z servies? , etc …quote:Op donderdag 23 april 2020 22:55 schreef osodevo het volgende:
Ik zou best bereidwillen zijn om maandelijks een vast bedrag neer te willen leggen om zo onbeperkt seks met prostituees te kunnen hebben. Een soort Netflix / Spotify maar dan in de prostitutie.
Waarom bestaat dit nog niet?
Nice waarom is dat ooit opgezegd??quote:Op donderdag 23 april 2020 23:07 schreef MeesterPlusser het volgende:
Vroeger had je de king george club in Berlijn. All you can fuck voor 99 euro. Eten en drank incl
Iemand betalen voor virtuele seksquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:55 schreef MrNisi het volgende:
Sekswerkers bieden via Virtuele sex alternatieve diensten aan.
Dit is zo goed!!! Ik zie het probleem niet!!!
Omdat het verboden is door de overheidquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:35 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Nice waarom is dat ooit opgezegd??
Omdat die hoeren dan aan een verschompelde worm zitten te trekken want "ja ik heb er toch voor betaald!??!!"quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Omdat het verboden is door de overheid
Het was op meerdere plaatsen in Duitsland, maar is niet meer toegestaan door de overheid. Geen idee meer wat de reden erachter is eigenlijk, ik heb er eens iets over gelezen.
Virtuele sex is idiootquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:55 schreef MrNisi het volgende:
Sekswerkers bieden via Virtuele sex alternatieve diensten aan.
Dit is zo goed!!! Ik zie het probleem niet!!!
Goede tetten.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:39 schreef MrNisi het volgende:
Wie is er al eens bij haar geweest?
https://www.hoery.nl/esco(...)vangt-thuis-id-hmb7y
Dit is geen hookers hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:39 schreef MrNisi het volgende:
Wie is er al eens bij haar geweest?
https://www.hoery.nl/esco(...)vangt-thuis-id-hmb7y
Wel eerst die verrekte voorwaarden lezen van dat wurgcontract.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |