Het is al best wel wat jaartjes 720.quote:
mja tandarts belde me ook vandaag, kan weer langs komen voor controlequote:Op donderdag 23 april 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
17:17
Het dodental in Zweden is opgelopen naar 2021. Vooral Stockholm is zwaar getroffen. Daar overleden 1128 patiënten die het besmettelijke virus hadden opgelopen.
Zweden heeft minder strenge maatregelen genomen tegen verspreiding van het virus dan andere Europese landen. De Zweedse overheid vroeg inwoners om vooral zelf verantwoordelijkheid te nemen. Restaurants en cafés zijn nog gewoon open, net als scholen en kinderdagverblijven. Wel geldt een verbod op bijeenkomsten met meer dan vijftig mensen.
In het land is tot dusver bij 16.755 mensen vastgesteld dat ze het virus hebben. Het sterftecijfer door het coronavirus ligt er hoger dan in omliggende landen als Finland, Denemarken en Noorwegen. Daar namen de autoriteiten uitgebreidere anticoronamaatregelen.
lekkahquote:Op donderdag 23 april 2020 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
4 dagen weekend ipv 4 dagen werken @:Karzai
Wij hebben er 4177 op 17 miljoen.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja tandarts belde me ook vandaag, kan weer langs komen voor controle
Life goes on, 2000 op 6 miljoen is wel zorgelijk maar niet ontwrichtend
Zag het ja.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)naar-de-eerste-ronde
ja valt op zich mee, maar als het iemand is die je kent dan is het natuurlijk heel treurigquote:Op donderdag 23 april 2020 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij hebben er 4177 op 17 miljoen.
+ de oversterftequote:Op donderdag 23 april 2020 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij hebben er 4177 op 17 miljoen.
Klopt. Hebben ze die in Zweden niet dan?quote:
Zweden doet het niet beter dan wij. Zweden doet het slechter.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja valt op zich mee, maar als het iemand is die je kent dan is het natuurlijk heel treurig
Geen idee.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Hebben ze die in Zweden niet dan?
Nederland heeft 23,9 doden per 100.000 inwoners, Zweden 20,0.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zweden doet het niet beter dan wij. Zweden doet het slechter.
Mooi! Wist ik nietquote:Op donderdag 23 april 2020 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is al best wel wat jaartjes 720.
ja dat is zo, zij hebben die keuze gemaaktquote:Op donderdag 23 april 2020 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
West-Friesland gok ik. Ik ken het ook.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Waar komt ‘bol’ dan vandaan @:ijsdraakje?
Even voor de nitwits onder ons. West Friesland is een streek in Nood-Holland en heeft niets met de provincie Friesland te maken..quote:Op donderdag 23 april 2020 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
West-Friesland gok ik. Ik ken het ook.
Dat wist ik. Geen nitwitquote:Op donderdag 23 april 2020 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even voor de nitwits onder ons. West Friesland is een streek in Nood-Holland en heeft niets met de provincie Friesland te maken..
Whisquote:Op donderdag 23 april 2020 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nederland zit natuurlijk meer op elkaar gepakt in een klein landje, behalve Stockholm is Zweden vrij leegquote:Op donderdag 23 april 2020 17:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nederland heeft 23,9 doden per 100.000 inwoners, Zweden 20,0.
Aldus https://www.vg.no/spesial(...)nt&utm_content=row-4
Goh, je meent het?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nederland zit natuurlijk meer op elkaar gepakt in een klein landje, behalve Stockholm is Zweden vrij leeg
Nou, niets... Westfriezen, Ostfriezen en Noordfriezen hebben heus wel van alles met elkaar te maken, maar dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 23 april 2020 17:50 schreef Bos81 het volgende:
Even voor de nitwits onder ons. West Friesland is een streek in Nood-Holland en heeft niets met de provincie Friesland te maken..
Saksenquote:Op donderdag 23 april 2020 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, niets... Westfriezen, Ostfriezen en Noordfriezen hebben heus wel van alles met elkaar te maken, maar dat is een ander verhaal
Jaquote:Op donderdag 23 april 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt nu al 4 dagen vrij? Ik pas na morgen.
Al genoeg van op vandaag. Ik ga voor de 🍷quote:
Werk jij 4 x 9 uur dan?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja
Mijn normale weekend telt 3 dagen. Nu dus 4.
Hoe kom jij aan 4 vrije dagen? De 28e ook nog verplicht vrij?
Jaquote:Op donderdag 23 april 2020 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werk jij 4 x 9 uur dan?Klopt.
quote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Mag ik jullie hier allemaal even bedanken?![]()
Voordat ik in deze SC meedeed, voelde ik me super alleen en best wel depressief door al dat alleen thuiszitten. Wist soms niet hoe ik de dagen door moest komenMaar door jullie gaan de dagen zo voorbij en heb ik toch het idee dat ik 'onder de mensen' ben
Ben weer vrolijk en zit de halve dag te lachen om jullie posts!
![]()
Dus dankjulliewel voor deze gezellige SC
agwossie. kwiwiquote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Voordat ik in deze SC meedeed, voelde ik me super alleen en best wel depressief door al dat alleen thuiszitten. Wist soms niet hoe ik de dagen door moest komenMaar door jullie gaan de dagen zo voorbij en heb ik toch het idee dat ik 'onder de mensen' ben
![]()
![]()
Jeejquote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
![]()
![]()
Hahahahahahahaha ja dan blijft ie wel even plakkenquote:Op donderdag 23 april 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat ik nou lees...
ik ben vergeten de vloer na te wrijven met een doek
Is dat cruciaal?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Als het gewoon opdroogt is dat geen ramp joh.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Waar ben je aan begonnen, ja is nu te laat, hopen op het bestequote:Op donderdag 23 april 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Niet per se. In principe haal je de overtollige olie daarmee weg.quote:
Zijn de planken nog plakkerig?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
want mijn schoenen laten een licht grijze afdruk na op de vloer
Ahw...quote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
![]()
nee voelt droog aanquote:Op donderdag 23 april 2020 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn de planken nog plakkerig?
Balen zegquote:Op donderdag 23 april 2020 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kunnen wij ook, maar dan moet je salaris inleveren. Onze werkweek is 38,75 uur.
maar dan kan ik een week lang er niks opzetten dusquote:Op donderdag 23 april 2020 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
Komt wel goed hoor bal. Reken alleen op Reken alleen op zeker een week droogtijd.
Ja nu ben ik niet zomaar weg hoorquote:Op donderdag 23 april 2020 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
O, en @:kwiwi, blijf nog een poosje hangen. Vinden we leuk
12 uur ...quote:Op donderdag 23 april 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
Als het niet door en door droog en uitgewerkt is niet nee.
Wat voor droogtijd staat er op de pot?
It wasn’t mequote:Op donderdag 23 april 2020 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
Huh ik heb echt geen quote knop enzo mobiel..
Hier niet (quoteknop)quote:Op donderdag 23 april 2020 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
Quote knop is weg
Maarre @:bitterbal dat bedoelde ik eerder ook met uithardingstijd
quote:Op donderdag 23 april 2020 18:19 schreef Karzai het volgende:
Geduld, weekkie wachten dan zit jij lekker op je mooie terras te chillen met een breezer ananas
West-Friesland inderdaad.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Waar komt ‘bol’ dan vandaan @:ijsdraakje?
misschien moet ik er wat zwaars opzetten en kijken wat er gebeurdquote:Op donderdag 23 april 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met dit weer zou het snel moeten drogen hoor
Drogen/stoffdroog/aanraakdroog !- uithardenquote:Op donderdag 23 april 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met dit weer zou het snel moeten drogen hoor
Daaronder gaat er niks gebeuren als er geen licht bij kan.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moet ik er wat zwaars opzetten en kijken wat er gebeurd
nouja sta er net weer op e dat gaat niet. Jammer maar dan moet ik idd wachtenquote:Op donderdag 23 april 2020 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daaronder gaat er niks gebeuren als er geen licht bij kan.
Kwam vanzelf terugquote:Op donderdag 23 april 2020 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitloggen en opnieuw inloggen?
hmm misschien simonis in de haven?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
@:bal zijn er nog wat snackbarachtige tenten midden op de dag open in omgeving Scheveningen haven as zondag?
Aaaawquote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijf je ook nog na de lockdown?
Hoe groot is die van jou?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een vrij corpulente oom en ik heb een werkelijk enorme opblaasedenhoorn voor in het zwembad voor als er kinderen komen zwemmenNu zit hij er half dronken op te spartelen, echt geen gezicht
!6 bij 4quote:Op donderdag 23 april 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe groot is die van jou?![]()
Je zwembad he
Sneuhaasesquote:Op donderdag 23 april 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
had eerder nooit echt een mening over die hazes maar na die bridget faal vind ik het echt een sneuhaas
quote:Op donderdag 23 april 2020 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan had je badr bij Jinek moeten zeggen
Tokkie joh.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
had eerder nooit echt een mening over die hazes maar na die bridget faal vind ik het echt een sneuhaas
*pakt bikini*quote:Op donderdag 23 april 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik haal hem zo weer weg maar![]()
https://imgur.com/7BaaqlY
Klinkt lekker op de rode biet na hehe.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rode biet, veldsla, spinazie, bosui, tomaatjes, kaas en beetje yoghurt als dressing.
mwoah kan slechterquote:Op donderdag 23 april 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik haal hem zo weer weg maar![]()
https://imgur.com/7BaaqlY
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 18:47 schreef Ygritte het volgende:
Nog 1 dag.... nog 1 dag....
biiiijjjjjna weekend
Oh? Waarom?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah ik schaam mij voor mijn lichaam.
Oiii ik wil gewoon niet meer... Ik vind mijn werk zo saaaaaaaiiiii op het momentquote:Op donderdag 23 april 2020 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nou daar ben ik ook wel aan toe inmiddels.
Ik heb extra extra extra lang weekend.... zooooon zin aan.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil ook weekend, misschien dat ik morgenmiddag wel bijtijds stop.
Eerst nog eten hoor, en dan gewoon thee.quote:
Ik begin ook echt last te krijgen om alleen vanuit thuis te werken, doooooooooodsaai, ik ben daar echt geen type voor.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb extra extra extra lang weekend.... zooooon zin aan.
Niet dat ik *iets* kan doen maar goed
Veel te arischquote:Op donderdag 23 april 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
heb er ook vaak last van hoor onzekerheid maar goudbruin gefrituurd kleurtje doet al veel goed :p
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:00 schreef kwiwi het volgende:
Kwam net een recept voor banana cinnamon rolls tegenDie ga ik morgen maar eens proberen.
Kamelenkleur.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
heb er ook vaak last van hoor onzekerheid maar goudbruin gefrituurd kleurtje doet al veel goed :p
En dat recept deel je dan niet gelijk hier?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:00 schreef kwiwi het volgende:
Kwam net een recept voor banana cinnamon rolls tegenDie ga ik morgen maar eens proberen.
Ik moet gewoon wat doen doen doen doen doen doen doen!quote:Op donderdag 23 april 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik begin ook echt last te krijgen om alleen vanuit thuis te werken, doooooooooodsaai, ik ben daar echt geen type voor.
Bietjesquote:Op donderdag 23 april 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rode biet, veldsla, spinazie, bosui, tomaatjes, kaas en beetje yoghurt als dressing.
Excusesquote:Op donderdag 23 april 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat recept deel je dan niet gelijk hier?
Haha ja ik bel denk ik ook wel zeven uur per dag hier of zo, krijg er de schijt vanquote:Op donderdag 23 april 2020 19:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet gewoon wat doen doen doen doen doen doen doen!
Helemaal klaar met dat geskype geteams gebel geskype geteams gebel
Arm ezeltjequote:
Even gefixt.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die rolls deel je dan niet gelijk hier?
Oehhhhhh dit klinkt zooooo lekker!quote:Op donderdag 23 april 2020 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Excuses![]()
https://minimalistbaker.com/one-bowl-banana-bread-cinnamon-rolls/
Deze is vegan maar ik ga gewone boter etc. gebruiken.
niet alleen maar werken hé, ook gewoon proberen in huis leuk film of serie kijken, video games spelenquote:Op donderdag 23 april 2020 19:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet gewoon wat doen doen doen doen doen doen doen!
Helemaal klaar met dat geskype geteams gebel geskype geteams gebel
Ik wacht een uurtje. En combineer het met een boodschap bij de grote Albert Heijn in Dordrecht.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 18:45 schreef UitStraling het volgende:
Als we Corona hebben verslagen moeten jullie allemaal maar een keer komen zwemmen en BBQ-en hier![]()
we fucking survived corona pool party
Jonguh.... daar wordt je toch allemaal niet moe van. Ik heb netflix al uit, sport me de rambam en neuk me de tyfusquote:Op donderdag 23 april 2020 19:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
niet alleen maar werken hé, ook gewoon proberen in huis leuk film of serie kijken, video games spelen
diversiteit in je thuisisolatieleven is goed
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jonguh.... daar wordt je toch allemaal niet moe van. Ik heb netflix al uit, sport me de rambam en neuk me de tyfus
Wel eerst een halve dag aan het scrollen voordat je eindelijk bij het recept bentquote:Op donderdag 23 april 2020 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Excuses![]()
https://minimalistbaker.com/one-bowl-banana-bread-cinnamon-rolls/
Deze is vegan maar ik ga gewone boter etc. gebruiken.
Naar banaan?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel eerst een halve dag aan het scrollen voordat je eindelijk bij het recept bent, maar ziet er wel lekker uit, ben wel benieuwd hoe ze smaken
Ja is altijd op die websitequote:Op donderdag 23 april 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel eerst een halve dag aan het scrollen voordat je eindelijk bij het recept bent, maar ziet er wel lekker uit, ben wel benieuwd hoe ze smaken
![]()
eerst een kobbiekovvie drinken. En ik moet nog de afwas doen en het oud papier bij de weg zetten. Ook die megastapel die vertrokken buurman onder de carport heeft laten staan, want wie moet het anders doenquote:Op donderdag 23 april 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wacht een uurtje. En combineer het met een boodschap bij de grote Albert Heijn in Dordrecht.
Goed voor je karmaquote:Op donderdag 23 april 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst een kobbiekovvie drinken. En ik moet nog de afwas doen en het oud papier bij de weg zetten. Ook die megastapel die vertrokken buurman onder de carport heeft laten staan, want wie moet het anders doen
Die punten verzilver je pas na dit leven, heb ik mij laten vertellen. Maar je krijgt er vast korting mee op leuke hebbedingetjesquote:
Oh.. ik dacht altijd dat je daar in je huidige leven nog profijt van hadquote:Op donderdag 23 april 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die punten verzilver je pas na dit leven, heb ik mij laten vertellen. Maar je krijgt er vast korting mee op leuke hebbedingetjes
Nee, het bepaalt hoe je terugkeert in een volgend levenquote:Op donderdag 23 april 2020 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh.. ik dacht altijd dat je daar in je huidige leven nog profijt van had
Heb hier nog wel wat leuke dingen voor je om te doen zoals 'kozijnen verven' en 'onkruid wieden'?quote:
Tussen aanhalingstekens dus eigenlijk wil je Ama voor hele andere klussen inzetten?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hier nog wel wat leuke dingen voor je om te doen zoals 'kozijnen verven' en 'onkruid wieden'?
Voor wat voor viespeuk zie je me aanquote:Op donderdag 23 april 2020 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tussen aanhalingstekens dus eigenlijk wil je Ama voor hele andere klussen inzetten?
Dat is niet leuk.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hier nog wel wat leuke dingen voor je om te doen zoals 'kozijnen verven' en 'onkruid wieden'?
Oh wauw. Je kon zo pastoor wordenquote:Op donderdag 23 april 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die punten verzilver je pas na dit leven, heb ik mij laten vertellen. Maar je krijgt er vast korting mee op leuke hebbedingetjes
Nee dat weet ik ook wel, maar moet wel gebeurenquote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor wat voor viespeuk zie je me aan. Had ook alleen 'leuke' tussen aanhalingstekens kunnen zetten maar dan klinkt het weer zo sarcastisch
Ik vind dat soort dingen echt heel rustgevendquote:Op donderdag 23 april 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn nou net klusjes die ik hier ook nog moet doen.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook wel, maar moet wel gebeuren
Lama. En dan niet zo’n spugende maar eentje in een oranje pakkie.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wauw. Je kon zo pastoor worden
Ik stel het hier ook al jaren uitquote:Op donderdag 23 april 2020 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zijn nou net klusjes die ik hier ook nog moet doen.Maar kozijnen verven ga ik dit jaar niet meer doen, dat staat voor volgend jaar op de planning.
Oh ik woon hier net 15 maanden ofzo dus valt mee.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stel het hier ook al jaren uitMoet alleen nog verzinnen hoe ik ze boven ga verven.
Ja en dat vind ik lief van je.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nou ja, dacht ik ga het gewoon even zeggen.
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik al bijna 7 jaarquote:Op donderdag 23 april 2020 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik woon hier net 15 maanden ofzo dus valt mee.
Oppassen dat je niet te bruin wordt hequote:Op donderdag 23 april 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben echt vet bruin aan het worden johElke dag een uurtje in de zon in de middag
Jammer dat je hoog in de bergen zitquote:Op donderdag 23 april 2020 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen echt heel rustgevendVerstand op bijna nul en gaan.
Schilderwerk is toch meestal voor de eigenaar?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zijn nou net klusjes die ik hier ook nog moet doen.Maar kozijnen verven ga ik dit jaar niet meer doen, dat staat voor volgend jaar op de planning.
Zolang ik nog geen gefrituurd bitterballenkleurtje heb is het helemaal okee geloof ikquote:Op donderdag 23 april 2020 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet te bruin wordt he
[ afbeelding ]
Maar jij toch wel?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De jongere generatie FOK!kers weet misschien niet eens wat een fax is bedenk ik me net
Dat moet ik zelf doen hoor aan de binnenkant.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schilderwerk is toch meestal voor de eigenaar?
Ik fikte vandaag echt weg.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben echt vet bruin aan het worden johElke dag een uurtje in de zon in de middag
dan liever kozijnen dan onkruidquote:Op donderdag 23 april 2020 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen echt heel rustgevendVerstand op bijna nul en gaan.
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 23 april 2020 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij toch wel?
Ik denk dat US wel ergens een zoon rond heeft lopen die Glyfo heet, denk je niet?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
alhoewel onkruid: daar is roundup voor uitgevonden
Voelt altijd goed om zo'n groot stuk onkruid met wortels en al uit de grond te trekken vind ikquote:Op donderdag 23 april 2020 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan liever kozijnen dan onkruid
alhoewel onkruid: daar is roundup voor uitgevonden
Nee dat komt van t weekend wel. Heb ik aan @bitterbal beloofdquote:Op donderdag 23 april 2020 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Groot rondje joh, lekker uurtje wandelen.
Die heb ik ook 1. Reuze handigquote:Op donderdag 23 april 2020 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens zo'n balkonreling hangtafeltje shoppen
Ik wil dezequote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:54 schreef kwiwi het volgende:
Hoe jong ben jij eigenlijk? Of mag ik dat niet vragen want niet netjes?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De jongere generatie FOK!kers weet misschien niet eens wat een fax is bedenk ik me net
O, de binnenkant welquote:Op donderdag 23 april 2020 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat moet ik zelf doen hoor aan de binnenkant.
Beter dat dan de doos van de buurvrouwquote:Op donderdag 23 april 2020 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
boh.
ben weer even aan t klooien met de bouwdoos van de buurman
nou, verder op woont er wel een leuke dame in de straatquote:Op donderdag 23 april 2020 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter dat dan de doos van de buurvrouw
Waar zit die?quote:Op donderdag 23 april 2020 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Grote Albert Heijn in Dordt is verbouwd en echt een topwinkel![]()
Daar ga ik vaker heen voor de budaboodschappen
Maasplaza.quote:
De mijne is knaloranje...quote:Op donderdag 23 april 2020 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil deze
[ afbeelding ]
En dan eigenlijk bij een winkel in Nederland vandaan want alibaba en zo duurt tot 2023 of zo
Jij als stoere zeebonk mag in elk stadje een schatje hebben, dus go for itquote:Op donderdag 23 april 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nou, verder op woont er wel een leuke dame in de straat
1 schatje is meer dan genoegquote:Op donderdag 23 april 2020 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij als stoere zeebonk mag in elk stadje een schatje hebben, dus go for it
Maasplaza ben ik wel een geweest bij die AH jaren terugquote:Op donderdag 23 april 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maasplaza.
Er zit er ook eentje aan het Achterom. Daar woon ik op twee keer struikelen vandaan. Maar die winkel is erg krapbemeten. Bijna onmogelijk om afstand te houden.
Ja.quote:
Ik kwam er vroegâh heel vaak. Was altijd een beetje rare zaak, heel veel onbenutte ruimte. Maar nu hebben ze er echt wat moois van gemaakt.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maasplaza ben ik wel een geweest bij die AH jaren terug
Eensquote:Op donderdag 23 april 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1 schatje is meer dan genoeg
en vreemdgaan vind ik gelijk staan aan zwakzinnigheid. heb dan de ballen om er een eind aan te maken.
Heb mijn post al aangepast Bjørnquote:
Ik zag hetquote:Op donderdag 23 april 2020 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb mijn post al aangepast Bjørn
Ja, ik wist het eigenlijk al, want je zat laatst te vertellen over de Zweedse gehaktballen van je schoonoudersquote:
Ik vroeg mij van de week af hoe het zou zijn met de (vrouwelijke) leden van de A*Teens/Abba-teens. Die ooit nummers van abba coverde...quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
Vincent is geboren, hij maakt het goed. Nu eerst uitharden.
Die toeren waarschijnlijk langs dorpsdisco’s in ruraal Zwedenquote:Op donderdag 23 april 2020 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij van de week af hoe het zou zijn met de (vrouwelijke) leden van de A*Teens/Abba-teens. Die ooit nummers van abba coverde...![]()
![]()
Waren toch geen lelijke meiden wat ik me kan herinneren..
Zullen intussen wel 40 jarige 'teens' zijnquote:Op donderdag 23 april 2020 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij van de week af hoe het zou zijn met de (vrouwelijke) leden van de A*Teens/Abba-teens. Die ooit nummers van abba coverde...![]()
![]()
Valt mee, alle vier zijn ze jonger dan ik.. Wel 35+ersquote:Op donderdag 23 april 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zullen intussen wel 40 jarige 'teens' zijn
nog steeds nietquote:Op donderdag 23 april 2020 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
Okee, was al een beetje aan het googlen.1 van die meiden heeft iig al geworpen..quote:Op donderdag 23 april 2020 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog steeds niethebben nu een beetje een B carrière in zweden voor zover ik weet
Dit klinkt raarquote:Op donderdag 23 april 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ze onlangs nog zien optredenquote:Op donderdag 23 april 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het best jammer dat Abba nooit meer bij elkaar is gekomen. Er was toch sprake van een nieuw nummer een tijd geleden?
Ja, dat is sws uitgesteld.. Weet niet hoe het nu is met de stand van zakenquote:Op donderdag 23 april 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het best jammer dat Abba nooit meer bij elkaar is gekomen. Er was toch sprake van een nieuw nummer een tijd geleden?
Ja in dat Abba-museumquote:Op donderdag 23 april 2020 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ze onlangs nog zien optredenWas hilarisch!
Fantastisch bedoel je.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ze onlangs nog zien optredenWas hilarisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |