Het is al best wel wat jaartjes 720.quote:
mja tandarts belde me ook vandaag, kan weer langs komen voor controlequote:Op donderdag 23 april 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
17:17
Het dodental in Zweden is opgelopen naar 2021. Vooral Stockholm is zwaar getroffen. Daar overleden 1128 patiënten die het besmettelijke virus hadden opgelopen.
Zweden heeft minder strenge maatregelen genomen tegen verspreiding van het virus dan andere Europese landen. De Zweedse overheid vroeg inwoners om vooral zelf verantwoordelijkheid te nemen. Restaurants en cafés zijn nog gewoon open, net als scholen en kinderdagverblijven. Wel geldt een verbod op bijeenkomsten met meer dan vijftig mensen.
In het land is tot dusver bij 16.755 mensen vastgesteld dat ze het virus hebben. Het sterftecijfer door het coronavirus ligt er hoger dan in omliggende landen als Finland, Denemarken en Noorwegen. Daar namen de autoriteiten uitgebreidere anticoronamaatregelen.
lekkahquote:Op donderdag 23 april 2020 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
4 dagen weekend ipv 4 dagen werken @:Karzai
Wij hebben er 4177 op 17 miljoen.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja tandarts belde me ook vandaag, kan weer langs komen voor controle
Life goes on, 2000 op 6 miljoen is wel zorgelijk maar niet ontwrichtend
Zag het ja.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)naar-de-eerste-ronde
ja valt op zich mee, maar als het iemand is die je kent dan is het natuurlijk heel treurigquote:Op donderdag 23 april 2020 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij hebben er 4177 op 17 miljoen.
+ de oversterftequote:Op donderdag 23 april 2020 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij hebben er 4177 op 17 miljoen.
Klopt. Hebben ze die in Zweden niet dan?quote:
Zweden doet het niet beter dan wij. Zweden doet het slechter.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja valt op zich mee, maar als het iemand is die je kent dan is het natuurlijk heel treurig
Geen idee.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Hebben ze die in Zweden niet dan?
Nederland heeft 23,9 doden per 100.000 inwoners, Zweden 20,0.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zweden doet het niet beter dan wij. Zweden doet het slechter.
Mooi! Wist ik nietquote:Op donderdag 23 april 2020 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is al best wel wat jaartjes 720.
ja dat is zo, zij hebben die keuze gemaaktquote:Op donderdag 23 april 2020 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
West-Friesland gok ik. Ik ken het ook.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Waar komt ‘bol’ dan vandaan @:ijsdraakje?
Even voor de nitwits onder ons. West Friesland is een streek in Nood-Holland en heeft niets met de provincie Friesland te maken..quote:Op donderdag 23 april 2020 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
West-Friesland gok ik. Ik ken het ook.
Dat wist ik. Geen nitwitquote:Op donderdag 23 april 2020 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even voor de nitwits onder ons. West Friesland is een streek in Nood-Holland en heeft niets met de provincie Friesland te maken..
Whisquote:Op donderdag 23 april 2020 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nederland zit natuurlijk meer op elkaar gepakt in een klein landje, behalve Stockholm is Zweden vrij leegquote:Op donderdag 23 april 2020 17:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nederland heeft 23,9 doden per 100.000 inwoners, Zweden 20,0.
Aldus https://www.vg.no/spesial(...)nt&utm_content=row-4
Goh, je meent het?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nederland zit natuurlijk meer op elkaar gepakt in een klein landje, behalve Stockholm is Zweden vrij leeg
Nou, niets... Westfriezen, Ostfriezen en Noordfriezen hebben heus wel van alles met elkaar te maken, maar dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 23 april 2020 17:50 schreef Bos81 het volgende:
Even voor de nitwits onder ons. West Friesland is een streek in Nood-Holland en heeft niets met de provincie Friesland te maken..
Saksenquote:Op donderdag 23 april 2020 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, niets... Westfriezen, Ostfriezen en Noordfriezen hebben heus wel van alles met elkaar te maken, maar dat is een ander verhaal
Jaquote:Op donderdag 23 april 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt nu al 4 dagen vrij? Ik pas na morgen.
Al genoeg van op vandaag. Ik ga voor de 🍷quote:
Werk jij 4 x 9 uur dan?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja
Mijn normale weekend telt 3 dagen. Nu dus 4.
Hoe kom jij aan 4 vrije dagen? De 28e ook nog verplicht vrij?
Jaquote:Op donderdag 23 april 2020 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werk jij 4 x 9 uur dan?Klopt.
quote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Mag ik jullie hier allemaal even bedanken?![]()
Voordat ik in deze SC meedeed, voelde ik me super alleen en best wel depressief door al dat alleen thuiszitten. Wist soms niet hoe ik de dagen door moest komenMaar door jullie gaan de dagen zo voorbij en heb ik toch het idee dat ik 'onder de mensen' ben
Ben weer vrolijk en zit de halve dag te lachen om jullie posts!
![]()
Dus dankjulliewel voor deze gezellige SC
agwossie. kwiwiquote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Voordat ik in deze SC meedeed, voelde ik me super alleen en best wel depressief door al dat alleen thuiszitten. Wist soms niet hoe ik de dagen door moest komenMaar door jullie gaan de dagen zo voorbij en heb ik toch het idee dat ik 'onder de mensen' ben
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |