Natuurlijk doet Braddie dat. Hij is een eerlijk en integer persoon. Het doorgeven van zijn Marktplaats handeltjes doet hij ook.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:17 schreef phoenyx het volgende:
Is wel een eerlijke/terechte vraag Braddie, verreken je het met je inkomsten van je uitkering door het op te geven als inkomsten?
Oh god, het heeft zich voortgeplant.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:31 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb nu 2 kinderen 1 van 4 en 1 van 2 en het is nu echt wel leukDe moeilijkste fase moet je even doorheen bijten maar dan heb je ook wat
Het kost je 21 jaar echt klauwen vol met geld en jij durf te beweren dat je er wat voor terug krijgt?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:31 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb nu 2 kinderen 1 van 4 en 1 van 2 en het is nu echt wel leukDe moeilijkste fase moet je even doorheen bijten maar dan heb je ook wat
Ja er is toch meer in het leven dan alleen geld?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:18 schreef Najieto het volgende:
[..]
Het kost je 21 jaar echt klauwen vol met geld en jij durf te beweren dat je er wat voor terug krijgt?
Maar er is ook meer dan jezelf voortplantenquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:19 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja er is toch meer in het leven dan alleen geld?
Ja en dat kan je ook doen met kinderen hoorquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar er is ook meer dan jezelf voortplanten
Daar zeg ik toch niks over? Vind het alleen getuigen van geestelijke armoede als alleen kinderen en/of geld je doelen in het leven zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja en dat kan je ook doen met kinderen hoor
Ow dan begreep ik je verkeerdquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar zeg ik toch niks over? Vind het alleen getuigen van geestelijke armoede als alleen kinderen en/of geld je doelen in het leven zijn.
Een vrouwke hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kinderen nemen![]()
Gewoon over de wereld reizen met het vrouwke
Ik gok dat het een Rtx 2080 ti is.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Straks een unboxing op BradgeTV
quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Straks een unboxing op BradgeTV
Yeah!!! Issie binnen?quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
GT730De actief gekoelde variant
Aanstellerquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:31 schreef phoenyx het volgende:
De moeilijkste fase moet je even doorheen bijten
quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:15 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ja, zit al in de PC. Vlog komt er aan
Niet gewoon ww trekken en halve liters bier klappen in je witte tuinstoel met BBQ en kut roepen naar de buufquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een vrouwke hebben![]()
Reizen![]()
Niet gewoon alleen in dik vrijstaand huis wonen
Nicequote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nice![]()
![]()
Merk je verschil?
Ja, had hem mss iets te goed ingepakt![]()
Kijk! Das wel de moeitequote:Op zaterdag 25 april 2020 13:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja Goat of Duty is van 14-20 naar 30+ gegaan![]()
Jouw pcquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ik heb een oude pc met betere specs dan wat je nu hebt gehad
wat zou je zoal nog kunnen gebruiken qua upgrade?
Niets meer eigenlijk. Hooguit een USB hubjequote:Op zaterdag 25 april 2020 13:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Action?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Niets meer eigenlijk. Hooguit een USB hubjeOf gewoon die hele PC
Ja dan mag je hem hier op halen in Rotterdamquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Niets meer eigenlijk. Hooguit een USB hubjeOf gewoon die hele PC
Zit je nu mijn videokaart af te kraken?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee maar dat ding staat stof te happen en geen zin om te verkopen. Jouw videokaart bracht mij op het idee. Ben ik er ook weer vanaf.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zit je nu mijn videokaart af te kraken?
Ah vandaar!quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee maar dat ding staat stof te happen en geen zin om te verkopen. Jouw videokaart bracht mij op het idee. Ben ik er ook weer vanaf.
Hoewel ik het aanbodquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja dan mag je hem hier op halen in Rotterdam
Nice! Alleen wel jammer dat het 2x pronto isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |