Jammer van deze reactie !quote:Op donderdag 23 april 2020 05:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En dit is te vinden op welke website?
De keuze was de echte emotie te beleven. Derhalve niet een opname van een soort rollenspel.quote:Op donderdag 23 april 2020 06:04 schreef CoolGuy het volgende:
Je hebt gehandeld naar eer en geweten maar wel het meest intieme van iemand opgenomen zonder het die vrouwen te vertellen? Ja ja
Zal ongetwijfeld geil zijn geweest, maar het is bij wet verboden.quote:Op donderdag 23 april 2020 06:16 schreef cempexo het volgende:
[..]
De keuze was de echte emotie te beleven. Derhalve niet een opname van een soort rollenspel.
Oh?quote:Op donderdag 23 april 2020 05:57 schreef cempexo het volgende:
uiteindelijk is seks iets anders dan een standaard verjaardagsfeestje oid.
Nee, je bent gewoon niet legaal bezig vriend. In plaats van direct ingaan op je prikkels zou je het ook eventjjes kunnen vragen. Met je stiekeme gedrag.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:22 schreef cempexo het volgende:
ik denk en doe dat op basis van mijn individuele verantwoordelijkheid jegens mijzelf en andere mensen. En derhalve niet op verwachtingspatronen van anderen die menen dat de Nederlandse cultuur en sub cultuur gevolgd moet worden.
Kennelijk leven we nog steeds in een calvinistisch land met vooral het opsteken van het vingertje en wijzen naar die ander. Vooral als het gaat om het delen van de emotionele intimiteiten van mensen, die moet je wegstoppen.
Nederlandse wetgeving.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:22 schreef cempexo het volgende:
ik denk en doe dat op basis van mijn individuele verantwoordelijkheid jegens mijzelf en andere mensen. En derhalve niet op verwachtingspatronen van anderen die menen dat de Nederlandse cultuur en sub cultuur gevolgd moet worden.
Kennelijk leven we nog steeds in een calvinistisch land met vooral het opsteken van het vingertje en wijzen naar die ander. Vooral als het gaat om het delen van de emotionele intimiteiten van mensen, die moet je wegstoppen.
Rot op man, met je individuele verantwoordelijkheid. Mensen stiekem filmen doe je niet, laat staan als je seks met ze hebt. Dat heeft helemaal niets te maken met vingertjes wijzen of emotionele afstomping.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:22 schreef cempexo het volgende:
Dit heeft niets te maken met calvanistisch zijn, maar met gewoon basis respect tonen voor degene waarmee je bent.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:22 schreef cempexo het volgende:
Heb je ip nagetrokken en bedankt voor de geile filmpjes heb ze op hamster gezetquote:Op donderdag 23 april 2020 05:57 schreef cempexo het volgende:
Het is al weer een tijdje geleden dat ik een neukpartij opgenomen heb met een verborgen camera. Niet één keertje maar verschillende keren met een paar vriendinnen, zij wisten daar dus niets van.
Ik wilde zeg maar de sensatie wel eens zien hoe ik neukte en hoe een vrouw met zichzelf aan het genieten was en dat samen in een harmonisch verband. Ik kan je het aanraden om die seksuele emotie van jezelf eens te zien, uiteindelijk is seks iets anders dan een standaard verjaardagsfeestje oid.
Ik heb het de betreffende vriendinnen nooit verteld maar wel degelijk persoonlijk gehandeld op basis van een eer en geweten. De opnames heb ik een paar keer gezien en daarna ook allemaal gewist. Daar heb ik wel een beetje spijt van achteraf gezien.
Kortom...een aanrader.
Met mannen? Hou eens op!quote:Op donderdag 23 april 2020 12:19 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Jezus, wat is het toch met mannen dat ze denken dat de privacywet niet voor hun geldt omdat ze daar zelf te goed voor zijn. Dus jij zou het ook zelf wel prima vinden om ineens online een video van jezelf tegen te komen van een ex?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook nog denken dat je ermee kan patsen voor virtuele internetpunten.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:39 schreef bamibij het volgende:
Slim om met je FOK!account te bespreken welke illegale dingen je hebt uitgevreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |