abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192761748
Het is al weer een tijdje geleden dat ik een neukpartij opgenomen heb met een verborgen camera. Niet één keertje maar verschillende keren met een paar vriendinnen, zij wisten daar dus niets van.

Ik wilde zeg maar de sensatie wel eens zien hoe ik neukte en hoe een vrouw met zichzelf aan het genieten was en dat samen in een harmonisch verband. Ik kan je het aanraden om die seksuele emotie van jezelf eens te zien, uiteindelijk is seks iets anders dan een standaard verjaardagsfeestje oid.

Ik heb het de betreffende vriendinnen nooit verteld maar wel degelijk persoonlijk gehandeld op basis van een eer en geweten. De opnames heb ik een paar keer gezien en daarna ook allemaal gewist. Daar heb ik wel een beetje spijt van achteraf gezien.

Kortom...een aanrader.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_192761750
En dit is te vinden op welke website? :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_192761751
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 05:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En dit is te vinden op welke website? :')
Jammer van deze reactie !
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 06:04:49 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192761760
Je hebt gehandeld naar eer en geweten maar wel het meest intieme van iemand opgenomen zonder het die vrouwen te vertellen? Ja ja 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192761782
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 06:04 schreef CoolGuy het volgende:
Je hebt gehandeld naar eer en geweten maar wel het meest intieme van iemand opgenomen zonder het die vrouwen te vertellen? Ja ja 8)7
De keuze was de echte emotie te beleven. Derhalve niet een opname van een soort rollenspel.
  donderdag 23 april 2020 @ 06:19:58 #6
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192761787
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 06:16 schreef cempexo het volgende:

[..]

De keuze was de echte emotie te beleven. Derhalve niet een opname van een soort rollenspel.
Zal ongetwijfeld geil zijn geweest, maar het is bij wet verboden.

Ik zeg, slotje.
Zuiger van het FOK!-OMT
  Redactie Frontpage donderdag 23 april 2020 @ 06:35:22 #7
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_192761806
Lekker eervol jongen. Ga zo door!1!11!!!11!!!!!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_192761838
Je hebt dit zonder hun medeweten gedaan. Dit heeft geen ene fuck met eervol te maken.
  donderdag 23 april 2020 @ 08:00:55 #9
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192762050
Post anders die ingelijste sneuheidskaart nog eens, dat wekt vast sympathie op.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 23 april 2020 @ 08:12:39 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192762121
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 05:57 schreef cempexo het volgende:
uiteindelijk is seks iets anders dan een standaard verjaardagsfeestje oid.
Oh?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192762163
Kan altijd nog van pas komen zeker?
pi_192762696
ik denk en doe dat op basis van mijn individuele verantwoordelijkheid jegens mijzelf en andere mensen. En derhalve niet op verwachtingspatronen van anderen die menen dat de Nederlandse cultuur en sub cultuur gevolgd moet worden.

Kennelijk leven we nog steeds in een calvinistisch land met vooral het opsteken van het vingertje en wijzen naar die ander. Vooral als het gaat om het delen van de emotionele intimiteiten van mensen, die moet je wegstoppen.
pi_192762802
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 09:22 schreef cempexo het volgende:
ik denk en doe dat op basis van mijn individuele verantwoordelijkheid jegens mijzelf en andere mensen. En derhalve niet op verwachtingspatronen van anderen die menen dat de Nederlandse cultuur en sub cultuur gevolgd moet worden.

Kennelijk leven we nog steeds in een calvinistisch land met vooral het opsteken van het vingertje en wijzen naar die ander. Vooral als het gaat om het delen van de emotionele intimiteiten van mensen, die moet je wegstoppen.
Nee, je bent gewoon niet legaal bezig vriend. In plaats van direct ingaan op je prikkels zou je het ook eventjjes kunnen vragen. Met je stiekeme gedrag.
pi_192762945
Slim om met je FOK!account te bespreken welke illegale dingen je hebt uitgevreten.
pi_192763051
quote:

Nederlandse wetgeving.

Doe het er maar mee.
pi_192763187
quote:

Rot op man, met je individuele verantwoordelijkheid. Mensen stiekem filmen doe je niet, laat staan als je seks met ze hebt. Dat heeft helemaal niets te maken met vingertjes wijzen of emotionele afstomping.

Je hebt gefilmd omdat je denkt met je pik.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_192763192

[ Bericht 100% gewijzigd door Ridocar op 23-04-2020 09:58:42 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 23 april 2020 @ 11:27:53 #18
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_192764420
quote:

Dit heeft niets te maken met calvanistisch zijn, maar met gewoon basis respect tonen voor degene waarmee je bent.

Filmen kan ook prima in samenspraak en dat hoeft echt geen 'rollenspelletje' te worden.

Maar vertel eens, in welke cultuur wordt het ongevraagd filmen van seks wel gewaardeerd?
Want laten we eerlijk zijn, als het echt geen probleem was had je het ook kunnen vragen/vertellen.
Dat heb je niet gedaan omdat je donders goed wist dat het niet gewaardeerd zou worden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 23 april 2020 @ 12:13:51 #19
53151 T42
Pinball Wizard
pi_192765165
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 05:57 schreef cempexo het volgende:
Het is al weer een tijdje geleden dat ik een neukpartij opgenomen heb met een verborgen camera. Niet één keertje maar verschillende keren met een paar vriendinnen, zij wisten daar dus niets van.

Ik wilde zeg maar de sensatie wel eens zien hoe ik neukte en hoe een vrouw met zichzelf aan het genieten was en dat samen in een harmonisch verband. Ik kan je het aanraden om die seksuele emotie van jezelf eens te zien, uiteindelijk is seks iets anders dan een standaard verjaardagsfeestje oid.

Ik heb het de betreffende vriendinnen nooit verteld maar wel degelijk persoonlijk gehandeld op basis van een eer en geweten. De opnames heb ik een paar keer gezien en daarna ook allemaal gewist. Daar heb ik wel een beetje spijt van achteraf gezien.

Kortom...een aanrader.
Heb je ip nagetrokken en bedankt voor de geile filmpjes heb ze op hamster gezet
pi_192765251
Jezus, wat is het toch met mannen dat ze denken dat de privacywet niet voor hun geldt omdat ze daar zelf te goed voor zijn. Dus jij zou het ook zelf wel prima vinden om ineens online een video van jezelf tegen te komen van een ex?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192766257
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:19 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Jezus, wat is het toch met mannen dat ze denken dat de privacywet niet voor hun geldt omdat ze daar zelf te goed voor zijn. Dus jij zou het ook zelf wel prima vinden om ineens online een video van jezelf tegen te komen van een ex?
Met mannen? Hou eens op!
pi_192766313
Dit gaat een heuse publiekstrekker worden.
pi_192766346
Ik weet nu wss wel waarom TS een vliegtuig heeft...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192767436
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 09:39 schreef bamibij het volgende:
Slim om met je FOK!account te bespreken welke illegale dingen je hebt uitgevreten.
En ook nog denken dat je ermee kan patsen voor virtuele internetpunten. :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_192767494
Nu snap ik waarom deze TS een hekel heeft aan zichzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')