dank je, is best al wel oud hoorquote:Op woensdag 22 april 2020 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind friemelaar een leuke naam.
Jijzelf toch ook al of niet?quote:Op woensdag 22 april 2020 23:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dank je, is best al wel oud hoor
quote:Op woensdag 22 april 2020 23:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat hangt een beetje van je definitie van oud af
Oeeeh ja weet ik veel, boven de 50?quote:
zo bouw je je eigen relativiteitstheorie opquote:Op woensdag 22 april 2020 23:54 schreef UitStraling het volgende:
Maar als je zelf 75 bent dan is 50 weer piepjong
Neerhoeken en zeggen, rotkind ga nu je lelijke vader maar een afspraak bij de tandenfee laten maken.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:56 schreef Ygritte het volgende:
Mijn buurmeisje had het laatst nog over 'een oud iemand, 30 ofzo'....
Okeeee..... bedankt ook.....
quote:Op woensdag 22 april 2020 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Dave Roelvink heeft een tia-tje.
https://www.ad.nl/show/da(...)-niks-meer~af9e5b16/
Je bent er niet zo vaak of wel, meelezer vooral?quote:Op woensdag 22 april 2020 23:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zo bouw je je eigen relativiteitstheorie op![]()
Maar je hebt gelijk hoor, vandaar dat ik zei dat het van je definitie af hangt.
laten we het er op houden dat ik niet de oudste in de KSC ben, alhoewel op dit moment waarschijnlijk dan weer wel
Friemquote:Op woensdag 22 april 2020 23:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zo bouw je je eigen relativiteitstheorie op![]()
Maar je hebt gelijk hoor, vandaar dat ik zei dat het van je definitie af hangt.
laten we het er op houden dat ik niet de oudste in de KSC ben, alhoewel op dit moment waarschijnlijk dan weer wel
Die heeft zelf de stemgerechtigde leeftijd al bereiktquote:Op woensdag 22 april 2020 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neerhoeken en zeggen, rotkind ga nu je lelijke vader maar een afspraak bij de tandenfee laten maken.
Hij was een vaste gast (net als ik) jaaaaaaaren geledenquote:Op donderdag 23 april 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent er niet zo vaak of wel, meelezer vooral?
Ooh dacht een zij, waarom snap ik dan weer niet.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij was een vaste gast (net als ik) jaaaaaaaren geleden![]()
En ik ben erg blij dat hij terug is
quote:Op donderdag 23 april 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent er niet zo vaak of wel, meelezer vooral?
Presentquote:Op donderdag 23 april 2020 00:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]ben er niet zo vaak en ben errug lang weg geweest
![]()
nu wel weer regelmatig aanwezig hopend op oude bekendenzoals wisker
![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 april 2020 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh dacht een zij, waarom snap ik dan weer niet.
Het bosje rozenquote:Op donderdag 23 april 2020 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh dacht een zij, waarom snap ik dan weer niet.
Daar hosselt hij de dames meequote:
Ben je een vrouw. Dat je het weetquote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar hosselt hij de dames mee
Heb ik ook al gedaanquote:Op donderdag 23 april 2020 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan lees ik friemelaar ook nog eens als kietelaar vrees ik
Heeft hij jou ook al eens opgeladen?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar hosselt hij de dames mee
Hij heeft me mogen vervoerenquote:Op donderdag 23 april 2020 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij jou ook al een opgeladen?
quote:Op donderdag 23 april 2020 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij jou ook al een opgeladen?
Ik ben van 2020 en ik vraag wat ik wil.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]dat vraag je niet aan een dame
Je kan best goed schrijven voor een baby andersquote:Op donderdag 23 april 2020 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben van 2020 en ik vraag wat ik wil.
ze ging met me meequote:Op donderdag 23 april 2020 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij jou ook al eens opgeladen?
Met damp op de ruiten en een hand tegen het raam a la Kate Winsletquote:Op donderdag 23 april 2020 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Urenlange seks op de achterbank van een old timer.
Vind je?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kan best goed schrijven voor een baby anders
quote:Op donderdag 23 april 2020 00:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met damp op de ruiten en een hand tegen het raam a la Kate Winslet
Mooi dat hè?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met damp op de ruiten en een hand tegen het raam a la Kate Winslet
Niet heel comfortabel. Hoewel afhankelijk vd soort oldtimer uiteraardquote:Op donderdag 23 april 2020 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Urenlange seks op de achterbank van een old timer.
Dat je dat nog weetquote:Op donderdag 23 april 2020 00:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]het was niet koud
![]()
dus geen condens
Ja en hoe lenig je samen bent.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet heel comfortabel. Hoewel afhankelijk vd soort oldtimer uiteraard
Busje was toch ruim genoegquote:Op donderdag 23 april 2020 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet heel comfortabel. Hoewel afhankelijk vd soort oldtimer uiteraard
Ookquote:Op donderdag 23 april 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en hoe lenig je samen bent.
Je weet toch wat ik van de week al zei, ik weet nog precies wat je aan hadquote:
Jaquote:Op donderdag 23 april 2020 00:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je weet toch wat ik van de week al zei, ik weet nog precies wat je aan had![]()
Iets spannends?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je weet toch wat ik van de week al zei, ik weet nog precies wat je aan had![]()
Als je het goed doet lukt je dit ook wel op de boot naar een der Nederlandsche Waddeneilandenquote:Op donderdag 23 april 2020 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi dat hè?
Enige reden voor mij om ooit op zo'n kutschip te zitten.
quote:Op donderdag 23 april 2020 00:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je het goed doet lukt je dit ook wel op de boot naar een der Nederlandsche Waddeneilanden
wat bedoel jequote:Op donderdag 23 april 2020 00:17 schreef Ygritte het volgende:
Kijk zie je, zo ver zaten wij er dus helemaal niet naast
Jaquote:Op donderdag 23 april 2020 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dit klinkt als iets minder romantischer als de Titanic.
Nadeel van de Titanic is alleen dat ie gaat zinkenquote:Op donderdag 23 april 2020 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dit klinkt als iets minder romantischer als de Titanic.
Minor detailquote:Op donderdag 23 april 2020 00:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nadeel van de Titanic is alleen dat ie gaat zinken
Dat is wat lastig onder het autorijdenquote:Op donderdag 23 april 2020 00:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoetgevooisde flikflooierij op de achterbank
Had je wel gewild dan? is Whiskers goed te befriemelen?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]kindjes mogen wel alles eten maar niet alles ......
Pff jij bent nog erger dan ik vroeger wasquote:Op donderdag 23 april 2020 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je wel gewild dan? is Whiskers goed te befriemelen?
Vroegah welquote:Op donderdag 23 april 2020 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je wel gewild dan? is Whiskers goed te befriemelen?
Hoezo dat nou weer?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Pff jij bent nog erger dan ik vroeger was![]()
Gewoon de spanning wat opbouwen... beetje teasen... totdat je denkt, fuck it... waar is de eerste de beste afrit... we moeten er nu wat aan doen!quote:Op donderdag 23 april 2020 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is wat lastig onder het autorijden
quote:Op donderdag 23 april 2020 00:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Pff jij bent nog erger dan ik vroeger was![]()
We gingen sowieso al naar een hotel samenquote:Op donderdag 23 april 2020 00:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon de spanning wat opbouwen... beetje teasen... totdat je denkt, fuck it... waar is de eerste de beste afrit... we moeten er nu wat aan doen!
Yep, in Noordwijkquote:Op donderdag 23 april 2020 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We gingen sowieso al naar een hotel
Het kan zo ver komen dat je denkt 'dat halen we niet'quote:Op donderdag 23 april 2020 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We gingen sowieso al naar een hotel samen
Vind je dat niet erg, ik bedoel je schaamt je toch niet voor je lichaam tijdens de seks?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vroegah wel![]()
Al vind mijn huidige vent dat ik nog steeds goed te befriemelen ben uiteraard
Kloptquote:
Romantischquote:Op donderdag 23 april 2020 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
KloptNiet heel ver vh strand
quote:Op donderdag 23 april 2020 00:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het kan zo ver komen dat je denkt 'dat halen we niet'
Ik schaam me absoluut niet. Dus nee, nergens last vanquote:Op donderdag 23 april 2020 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je dat niet erg, ik bedoel je schaamt je toch niet voor je lichaam tijdens de seks?
In dat hotel hebben we veel lol gehad hoor.quote:
Goed zoquote:Op donderdag 23 april 2020 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik schaam me absoluut niet. Dus nee, nergens last van
Truequote:Op donderdag 23 april 2020 00:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
In dat hotel hebben we veel lol gehad hoor.
Spannende spelletjes enzow
Goed voor den inwendige menschquote:Op donderdag 23 april 2020 00:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
In dat hotel hebben we veel lol gehad hoor.
Spannende spelletjes enzow
Da's waarquote:Op donderdag 23 april 2020 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True
Maar dat hoeven ze allemaal niet te weten joh.. Jaaaaaren geleden...
Ach ja... jong en onbezonnen enzoquote:Op donderdag 23 april 2020 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geil dat je je niet kunt inhouden
Dat was het sowiesoquote:Op donderdag 23 april 2020 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor den inwendige mensch
Zit ik ineens in SEX? Of KPD?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is het geilste dat je ooit heb meegemaakt?
Ga ik daar ook over nadenken
Ik zou zeggen, visualiseer dat lekker en dan oogjes dicht en lekker slapenquote:Op donderdag 23 april 2020 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is het geilste dat je ooit heb meegemaakt?
Ga ik daar ook over nadenken
Was al halverwege.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, visualiseer dat lekker en dan oogjes dicht en lekker slapen
Ophaalbrug omhoog? @Koen66quote:Op donderdag 23 april 2020 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, visualiseer dat lekker en dan oogjes dicht en lekker slapen
Sorry meisje , ik had niet door dat jij ook al ging slapenquote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 00:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sorry meisje , ik had niet door dat jij ook al ging slapen![]()
Weltrusten draaideurpoesje van me![]()
![]()
![]()
is dat een uitdagingquote:Op donderdag 23 april 2020 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Al blijf ik demk ik nog ff zolang er nog iemand iets post
Jaquote:
Nou, hup, in je mandjequote:Op donderdag 23 april 2020 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Nee. Ik moet morgen (vandaag) om 7:00 uur weer werken...
Ik blijf nog even, kijken hoe lang je dat volhoud.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Al blijf ik demk ik nog ff zolang er nog iemand iets post.
Wat ook *NU* afgelopen kan zijn![]()
Prima. Morgen toch laatste werkdag deze week. Red ik de hele nacht. Of ik ga gewoon zo al werkenquote:Op donderdag 23 april 2020 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik blijf nog even, kijken hoe lang je dat volhoud.
ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 00:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Maar morgen ook weer werken.
toch nog even wachten ....
quote:Op donderdag 23 april 2020 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga me zoooo verslapen![]()
![]()
Maar ik heb nog 40 min overwerk om in te wisselen..
Blijf gewoon nog evenquote:Op donderdag 23 april 2020 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga me zoooo verslapen![]()
![]()
Maar ik heb nog 40 min overwerk om in te wisselen..
quote:Op donderdag 23 april 2020 00:51 schreef Stray_cat het volgende:
Kan je ook in April goede voornemens hebben?
WAT BEN JE VROEG!!!quote:Op donderdag 23 april 2020 04:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom word ik gementioned als @:Budapestenaar met nivea gaat douchen? Heb ik iets gemist?
Elk kwartier?quote:Op donderdag 23 april 2020 05:38 schreef Karzai het volgende:
Moin, slecht geslapen, die hoerige kerkklokken elk kwartier gehoord
Geen last vanquote:Op donderdag 23 april 2020 05:39 schreef Karzai het volgende:
In ieder geval elk half uur, op het uur krijg je een concertje, je zal er maar naast wonen zeg
quote:Op donderdag 23 april 2020 05:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was net weer in slaap gevallen, waarom schreeuw je me wakker?
Slaapzequote:Op donderdag 23 april 2020 05:51 schreef Karzai het volgende:
Effe pissen en dan ga ik nog even proberen te slapen. Have a nice day
quote:Op donderdag 23 april 2020 07:51 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Mijn bijdrage aan de genen van de kleine wordt wel duidelijk nu. Als hij wakker wordt, is het eerste wat hij zegt "eten" of "trein".
quote:Op donderdag 23 april 2020 07:51 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Mijn bijdrage aan de genen van de kleine wordt wel duidelijk nu. Als hij wakker wordt, is het eerste wat hij zegt "eten" of "trein".
quote:Op donderdag 23 april 2020 04:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom word ik gementioned als @:Budapestenaar met nivea gaat douchen? Heb ik iets gemist?
Buurman HaKaatjequote:
niks mis met ouderwetse filterkoffiequote:Op donderdag 23 april 2020 08:11 schreef Muck het volgende:
Ik heb de ouderwetsche filterkoffie
[..]
Buurman HaKaatje
Nee, ik vind het vaak erg lekker.quote:Op donderdag 23 april 2020 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met ouderwetse filterkoffie
Waren we maar echt burenquote:Op donderdag 23 april 2020 08:11 schreef Muck het volgende:
Ik heb de ouderwetsche filterkoffie
[..]
Buurman HaKaatje
dolce gusto heb ik ook ooit gehad, maar die vond ik ook te duur.quote:Op donderdag 23 april 2020 08:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik vind het vaak erg lekker.
Nu ik de hele dag thuis aan het werk ben, gaat telkens dolce gusto me te hard in de papieren lopen![]()
Ik woon alleen en drink eigenlijk alleen 's avonds een kopje, dan is het goed te doen. Af en toe eens een gek smaakje uitproberen, hartstikke leukquote:Op donderdag 23 april 2020 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dolce gusto heb ik ook ooit gehad, maar die vond ik ook te duur.
voor doordeweeks heb ik gewoon senseo.
voor het weekend wilde ik ik dit eens gaan bestellen https://brew22.com/
Heb ooit ook Dolce Gusto willen kopen, maar inderdaad duuuuurrrrrrrrquote:Op donderdag 23 april 2020 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat laatste ziet er hip uitquote:Op donderdag 23 april 2020 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik drink de hele dag door koffie, kom al gauw op een kop of 7 uit dagelijks.quote:Op donderdag 23 april 2020 08:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik woon alleen en drink eigenlijk alleen 's avonds een kopje, dan is het goed te doen. Af en toe eens een gek smaakje uitproberen, hartstikke leuk
Maar nu ik 24/7 thuis ben, vind ik het gewoon te duur inderdaad.
ja, ik vond het ook wel leukquote:
Bangmakerij.quote:Op donderdag 23 april 2020 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ren-beschikbaar.html
HAAGS ZEG HET ZE!! Over drie maanden moet het klaar zijnGeen smoesjes
wat een mooie dingen op die sitequote:Op donderdag 23 april 2020 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, goedkoop is het niet, dus als dagelijkse vervanger van de senseo ga ik het niet gebruiken. maar even een hipster kopje in het weekendquote:Op donderdag 23 april 2020 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een mooie dingen op die site
maar duur
Mooi hoe het is gepresenteerdquote:Op donderdag 23 april 2020 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, goedkoop is het niet, dus als dagelijkse vervanger van de senseo ga ik het niet gebruiken. maar even een hipster kopje in het weekend
als het nu ook nog lekker is, komt het helemaal goed.quote:
Nadeel van een B-merk is dat je er altijd wel een paar weg kunt gooien omdat ze zowat ontploffelen in je apparaat, ben je eigenlijk net zo duur uit als dat je de originele koopt.quote:Op donderdag 23 april 2020 08:34 schreef bitterbal het volgende:
Die coffee voor de dolce van royal coffee kost voor 16 cups 3,99. drink er 4 per dag denk ik dus dan een euro per dag ben je wel kwijt ja
toch een ijverig volkje hoorquote:Op donderdag 23 april 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb me gisteren gesneden aan een Chinese doos
Was ze verder wel lekker?quote:Op donderdag 23 april 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
gisterenquote:Op donderdag 23 april 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadeel van een B-merk is dat je er altijd wel een paar weg kunt gooien omdat ze zowat ontploffelen in je apparaat, ben je eigenlijk net zo duur uit als dat je de originele koopt.
Tevens
Klein doosje dan?quote:Op donderdag 23 april 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet het even afkloppen, maar dat heb ik tot op heden pas één keer gehad en dat was met een Starbucks-cupjequote:Op donderdag 23 april 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadeel van een B-merk is dat je er altijd wel een paar weg kunt gooien omdat ze zowat ontploffelen in je apparaat, ben je eigenlijk net zo duur uit als dat je de originele koopt.
Tevens
is dat wat? die heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 23 april 2020 08:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet het even afkloppen, maar dat heb ik tot op heden pas één keer gehad en dat was met een Starbucks-cupje
Ik heb het best vaak eigenlijk met goedkope cupjes.quote:Op donderdag 23 april 2020 08:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet het even afkloppen, maar dat heb ik tot op heden pas één keer gehad en dat was met een Starbucks-cupje
Ik vind ze wel lekkerquote:Op donderdag 23 april 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat wat? die heb ik nog nooit geprobeerd
Hoe gaat het op je werk US? Kom je er een beetje door?quote:Op donderdag 23 april 2020 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het best vaak eigenlijk met goedkope cupjes.
De eckte zijn iets van 4,50 ofzo, nog wel goedkoper als ze in de aanbieding zijn.quote:Op donderdag 23 april 2020 08:34 schreef bitterbal het volgende:
Die coffee voor de dolce van royal coffee kost voor 16 cups 3,99. drink er 4 per dag denk ik dus dan een euro per dag ben je wel kwijt ja
Daar heb je ook gewoon apps voor, stuk makkelijkerquote:Op donderdag 23 april 2020 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. weer een rondje gelopen. Ik ga maar eens de kaart erbij pakken, en afstrepen wat ik tijdens de keroonaa allemaal al gelopen heb
Ja vanuit thuis hè, is niet ideaal zo'n grote club aansturen maar we hebben het allemaal inmiddels onder controle wel, in het begin was het even spannend.quote:Op donderdag 23 april 2020 08:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe gaat het op je werk US? Kom je er een beetje door?
Hangt ie al?quote:Op donderdag 23 april 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, het was de doos waarin mijn kapstok zat. Stelletje viezeriken
Ik heb ook alweer verrassend veel kunnen doenquote:Op donderdag 23 april 2020 08:57 schreef kwiwi het volgende:
Zo, alweer 2u werk erop zitten, dan kan ik rond de lunch weer lekker gaan hardlopen
Jij wilt pics van Buda's stok in een Chinese doos?quote:
Daar staan dan meestal blokjes voor.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij wilt pics van Buda's stok in een Chinese doos?
oh strava en zo. Ja dat is voor hardlopers en zoquote:Op donderdag 23 april 2020 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb je ook gewoon apps voor, stuk makkelijker
Je hebt ook van die apps voor wandelaars, geen idee welke dat zijn, ik gebruik gewoon de standaard van de iphone die alleen basic stappen/km's/trappen telt.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh strava en zo. Ja dat is voor hardlopers en zo
strava discrimineert niet op basis van looptempo. Je mag er ook gewoon mee lopenquote:Op donderdag 23 april 2020 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh strava en zo. Ja dat is voor hardlopers en zo
Uhuquote:Op donderdag 23 april 2020 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aldus viroloog Ab Haagsterhaus
quote:
Die moet eigenlijk opnieuw gecapt worden.quote:
Ik vind Fairly Odd Parents echt heel grappigquote:
Thuiswerken en dromen van de vrijheid.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
bijna weekendquote:Op donderdag 23 april 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thuiswerken en dromen van de vrijheid.
Bosbranden, coronavirus, misschien een kernramp.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wachten op de olie. verder moet ik nog 2 schotjes schoonmaken waar de buren op kijken en nog 1 beplakken met plak foliequote:Op donderdag 23 april 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
lekker allemaal naar de klotequote:Op donderdag 23 april 2020 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bosbranden, coronavirus, misschien een kernramp.
ah ons zonnestraaltjequote:Op donderdag 23 april 2020 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
oei, dat zou het wel afmaken, als Tihange zometeen de lucht in zou gaan.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fikt het nog in Tsjernobyl?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zeker als je dat nu weer ziet, dan vallen opeens alle dubbelzinnige grapjes je op die je eerder niet zagquote:Op donderdag 23 april 2020 09:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind Fairly Odd Parents echt heel grappig
RIP.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
wil eigenlijk ook naar de gamma om te kijken voor lak voor de pergola
Hm, dat heb ik niet meegekregenquote:Op donderdag 23 april 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Branden waren toch weer opgelaaid
Jaquote:Op donderdag 23 april 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zeker als je dat nu weer ziet, dan vallen opeens alle dubbelzinnige grapjes je op die je eerder niet zag
Daar stond gisteren een enorme rij toen ik er langs reed.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
wil eigenlijk ook naar de gamma om te kijken voor lak voor de pergola
welke was je?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar stond gisteren een enorme rij toen ik er langs reed.
zo lang die op de peel en de meinweg maar een beetje onder controle zijn.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Branden waren toch weer opgelaaid
Limburg kunnen we missen als kiespijn.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang die op de peel en de meinweg maar een beetje onder controle zijn.
Klinkt vooral als een lokaal probleem.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/buit(...)tieve-rook~b5fd214b/
kom vechten danquote:Op donderdag 23 april 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Limburg kunnen we missen als kiespijn.
De Peel ligt deels in Brabant.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Limburg kunnen we missen als kiespijn.
Vonden ze in 1986 ook al.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt vooral als een lokaal probleem.
Weet ik. Maar voor Gianni moest dit even.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Peel ligt deels in Brabant.
fijn dat de haat wederzijds isquote:Op donderdag 23 april 2020 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar voor Gianni moest dit even.
"Het gebied is een stuk minder besmet dan vierendertig jaar geleden, waardoor er nu minder straling vrijkomt. Turkenburg: “Veel radioactief materiaal is de afgelopen jaren vervallen en straalt dus niet meer. Zo is ruim 85 procent van het neergeslagen cesium niet meer radioactief. Daarnaast zit veel van het nucleaire materiaal nu dieper in de grond. Dat komt niet vrij als er een bosbrand over zo’n gebied trekt.” "quote:
En soavus laat, de hoar nog naat, nog efkes en noar bedquote:
Het is geen haat. Ik mag jou en jij mag mij. En samen zijn wij een blij ei.quote:
Woonde toch al niemand.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:27 schreef Koen66 het volgende:
Tsjernobyl wordt dus een spookstad in een verbrand maanlandschap ipv in een groen bos
daar zijn al die dieren die daar woonden het niet echt mee eens denk ik.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is geen haat. Ik mag jou en jij mag mij. En samen zijn wij een blij ei.
Dan kun je altijd nog naar de Exlusion Zone in Wit-Rusland.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:27 schreef Koen66 het volgende:
Tsjernobyl wordt dus een spookstad in een verbrand maanlandschap ipv in een groen bos
En de mensen ook niet.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar zijn al die dieren die daar woonden het niet echt mee eens denk ik.
Mooie nieuwe insta-foto'squote:Op donderdag 23 april 2020 09:27 schreef Koen66 het volgende:
Geen idee ik versta ze nooit.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar zijn al die dieren die daar woonden het niet echt mee eens denk ik.
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeyyyyy goedemorgen doodshoofdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |