Dan heb je meer te maken met genuanceerde overwegingen, gaat het de clienten meer schade opdoen door ineens met een masker rond te lopen, complete stress.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:40 schreef Oekelele het volgende:
Ouderen en verstandelijk gehandicapten bijvoorbeeld.
Die blijft iig op zijn benen staan.quote:
Oke bedankt voor U antwoord.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan heb je meer te maken met genuanceerde overwegingen, gaat het de clienten meer schade opdoen door ineens met een masker rond te lopen, complete stress.
Hij heeft wel een punt. Lees mijn eerdere reactie:quote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 22:39 schreef maan_man het volgende:
Wij moeten op stikstof bezuinigen zodat de bouw weer los kan komen. Nu is er stikstof bespaard en kunnen wij er niks mee doen.
Hij heeft ook een punt, maar krijgt gewoon geen antwoord. Merkwaardig spel is het met die schier eindeloze lijst moties.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:45 schreef maan_man het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Lees mijn eerdere reactie:
[..]
Dat is een geruststelling.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:20 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Klinkt absoluut nirt als ook maar iets wat op een beroerte lijkt. Dus zou me daar geen zorgen om maken.
Iedereen moet zich even tonen voor de achterban.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij heeft ook een punt, maar krijgt gewoon geen antwoord. Merkwaardig spel is het met die schier eindeloze lijst moties.
Ja, strontvervelend. Wat een rotbaan moet dat zijn.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:48 schreef maan_man het volgende:
[..]
Iedereen moet zich even tonen voor de achterban.
Ja, maar dat is geen enkele garantie dat je de volgende dag wel besmet kan worden. Een keer negatief getest worden, joepiee, ik heb het corona-virus niet...op naar de kroeg.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snap niet waarom het niet zinnig zou zijn om iedereen die getest wil worden te testen. Dat is toch ook wat moet gebeuren als die app er ooit komt? Of zie ik iets over het hoofd?
Met de huidige tests die worden uitgevoerd is dat vrij zinloos. Als je test op afweerstoffen en je weet dat dit tot immuniteit leidt, dan is massaal testen wel zinvol.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snap niet waarom het niet zinnig zou zijn om iedereen die getest wil worden te testen. Dat is toch ook wat moet gebeuren als die app er ooit komt? Of zie ik iets over het hoofd?
Maar die app steunt toch op het idee dat mensen die menen klachten te hebben z.s.m. getest kunnen worden? Dan staat het kabinet toch op het standpunt dat zoveel mogelijk testen wel zinnig is?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen enkele garantie dat je de volgende dag wel besmet kan worden. Een keer negatief getest worden, joepiee, ik heb het corona-virus niet...op naar de kroeg.
Denk eens na.
App is bedoeld om iedereen te achterhalen waarmee een positief geteste persoon contact heeft gehad.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar die app steunt toch op het idee dat mensen die menen klachten te hebben z.s.m. getest kunnen worden? Dan staat het kabinet toch op het standpunt dat zoveel mogelijk testen wel zinnig is?
Omdat in mijn ogen die APP volkomen onzin, of althans minstens veel te voorbarig. Stel je hebt verschijnselen, je test, je bent positief en dan?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar die app steunt toch op het idee dat mensen die menen klachten te hebben z.s.m. getest kunnen worden? Dan staat het kabinet toch op het standpunt dat zoveel mogelijk testen wel zinnig is?
Ja, en dat werkt toch alleen als mensen zoveel mogelijk en zo snel mogelijk worden getest? Als er niet flink wordt getest kunnen besmette personen onvoldoende worden opgespoord en kunnen geen gerichte maatregelen worden getroffen (specifiek z.s.m. in quarantaine gaan).quote:Op woensdag 22 april 2020 22:58 schreef maan_man het volgende:
[..]
App is bedoeld om iedereen te achterhalen waarmee een positief geteste persoon contact heeft gehad.
Snap ik, ik ben ook kritisch over die app, maar ik probeer nu even de redenering van het kabinet te begrijpen.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat in mijn ogen die APP volkomen onzin, of althans minstens veel te voorbarig. Stel je hebt verschijnselen, je test, je bent positief en dan?
Kan jij je tot 2 weken terug precies herinneren waar je gelopen hebt? En of je met hardlopen je telefoon thuis hebt laten liggen?
Belachelijk, die app.
Ja, bij hoeveel meer positief geteste mensen ze het niet meer kunnen is de vraag. In Limburg en Brabant hebben zij nu nog altijd moeite om voldoende contactonderzoek te doen.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, en dat werkt toch alleen als mensen zoveel mogelijk en zo snel mogelijk worden getest? Als er niet flink wordt getest kunnen besmette personen onvoldoende worden opgespoord en kunnen geen gerichte maatregelen worden getroffen (specifiek z.s.m. in quarantaine gaan).
Dus ik heb een APP en sta op het station er rijd een trein langs met een besmette persoon die ook deze App heeft..... Volgende dag paar honderd mensen krijgen een advies thuis blijven of testen?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:58 schreef maan_man het volgende:
[..]
App is bedoeld om iedereen te achterhalen waarmee een positief geteste persoon contact heeft gehad.
BOEWHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 22 april 2020 23:05 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Dus ik heb een APP en sta op het station er rijd een trein langs met een besmette persoon die ook deze App heeft..... Volgende dag paar honderd mensen krijgen een advies thuis blijven of testen?
Of je staat langs de snelweg en er rijd iemand langs en de volgende dag iedereen die op deze snelweg reed of stond krijgt een advies om thuis te blijven?
Positie bepalen of de juiste afstand gehouden is dus niet nauwkeurig genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |