dat is de leeftijd, klaarkomen gaat niet meer zo snelquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:36 schreef phoenyx het volgende:
Ow god het vluggertje duurt wat langer dan gedacht
Ik kom in een of andere vage room met onbekenden terechtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:45 schreef moemoe het volgende:
https://skribbl.io/?WUQD3xHf4MjZ
Ronde 2, let's go!
Komt weleens voor dat je ineens uit het spel kan gaan jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:54 schreef phoenyx het volgende:
wat een kutspel, je wordt gewoon random gekicked
Ja nogal vaak. Nu weer vlak voordat ik mocht. De leukigheid is er wel af nadat me dit al wel vaker is overkomen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Komt weleens voor dat je ineens uit het spel kan gaan ja.
Wij kunnen daar niets aan doen dearquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:57 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja nogal vaak. Nu weer vlak voordat ik mocht. De leukigheid is er wel af nadat me dit al wel vaker is overkomen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wij kunnen daar niets aan doen dear.
Kun je strakjes?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:44 schreef phoenyx het volgende:
Wanneer gaan we weer eitjes schieten?
Nou ja om eerlijk te zijn niet maar dat komt door de laptop waarop ik nu zit en zijn internetconnectie. Een andere keer doe ik graag mee op mijn pcquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kun je strakjes?
We maken even dit spel af op Skribbl.
Allright!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:49 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja om eerlijk te zijn niet maar dat komt door de laptop waarop ik nu zit en zijn internetconnectie. Een andere keer doe ik graag mee op mijn pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |