His father will hear about itquote:Op woensdag 22 april 2020 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit nu op 100En ik weet er 1 niet die bijna 1200 keer genoemd is
haha wowquote:
Die had ik welquote:Op woensdag 22 april 2020 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik vergat Tonks, Bellatrix en ChoGodin
Dat is niet hetzelfde vriendquote:Op woensdag 22 april 2020 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je toch alsnog doen alleen op een later moment
Nee, maar niks is hetzelfde dit jaarquote:Op woensdag 22 april 2020 19:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde vriend![]()
Maar ben pas richting eind september jarig dus heeeeeel misschien heb ik geluk.
Binns wist ik wel.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Hassan Mostafa
Wilkie Twycross
Cuthbert Binns
Je bent wel echt een oppernerd als je deze gewoon weet
Ik ging nog alle boeken af met alle belangrijke personages maar toch nog een hoop kwijt dusquote:Op woensdag 22 april 2020 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die had ik welEn de Ierse aanvoerder van het WK Quidditch ook, maar Draco Malfoy niet
selectief geheugen genot
Binns wist ik wel.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Hassan Mostafa
Wilkie Twycross
Cuthbert Binns
Je bent wel echt een oppernerd als je deze gewoon weet
quote:Op woensdag 22 april 2020 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hassan Mostafa is een gepensioneerde Egyptische voetballer. Hij speelde als een verdedigende middenvelderpositie voor de club El Dakhleya en de Egyptische nationale ploeg van Egypte. Hij is momenteel de assistent-manager van Smouha SC.
Wtf doet hij in Harry Potter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |