vinden niet een hoop vrouwen dat maar de taak van de man?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sorry maar vind het echt dom. als vrouw is het serieus je eigen verantwoording om te zorgen niet zwanger te raken als je dat niet wilt
Burgemeester tochquote:
Nee het is helemaal niemand, hij zwetst uit zijn nekquote:
Hou op met mequote:Op woensdag 22 april 2020 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is helemaal niemand, hij zwetst uit zijn nek
Waarom weet jij het nou weer?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan er maar een zijn toch maar ik ga niet zeggen wie
Eens taak van beide, beter dubbel dan nietquote:Op woensdag 22 april 2020 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
vinden niet een hoop vrouwen dat maar de taak van de man?
ik vind het taak van beide hoor maar goed..
Omdat ik al 10 jaar min of meer op Fok rondhang en mijn hart en mijn kruis ook niet van steen zijn.quote:
johquote:Op woensdag 22 april 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat ik al 10 jaar min of meer op Fok rondhang en mijn hart en mijn kruis ook niet van steen zijn.
Passie gaat niet vaak samen met verstandig redeneren.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
nou ja aangezien de vrouw zwanger wordt denk ik toch echt dat zij er alles aan moet doen om het te voorkomen als ze het niet wilt. moet je niet de schuld op de man gaan afschuiven
ja dan is het je eigen schuld. begrijp niet hoe je zo ontverantwoordelijk kan zijn met een zwangerschapquote:Op woensdag 22 april 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Passie gaat niet vaak samen met verstandig redeneren.
Als je morgen gelijk verder gaat: in een plastic zak zo luchtdicht mogelijk draaien en op een donkere plek wegleggen. Boterhamzak Ofzo, alu folie werkt ook.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik die kwast met verfcleaner schoonmaken?
Tja ik wel, zoals ik al zei, passie en lust schakelen het verstand uit en misschien ook een beetje onverantwoordelijk gedrag in het algemeen.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan is het je eigen schuld. begrijp niet hoe je zo ontverantwoordelijk kan zijn met een zwangerschap
*proest*quote:Op woensdag 22 april 2020 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zeven jaar als trol, nu ben ik normaal.
quote:Op woensdag 22 april 2020 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zeven jaar als trol, nu ben ik normaal.
ga de zak doen :pquote:Op woensdag 22 april 2020 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je morgen gelijk verder gaat: in een plastic zak zo luchtdicht mogelijk draaien en op een donkere plek wegleggen. Boterhamzak Ofzo, alu folie werkt ook.
Anders ff kijken of je verfcleaner werkt voor verf op terpentine basis.
Maar jij hebt buiten Corona gerelateerde periode's toch ook vaak genoeg een date en als het dan echt klikt en je krijgt iets samen doe je het dan echt altijd veilig op meerdere manieren?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan is het je eigen schuld. begrijp niet hoe je zo ontverantwoordelijk kan zijn met een zwangerschap
Ah.... seriouslyslyquote:Op woensdag 22 april 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fripsel is zwanger, geloof ik.
ik wil geen kind. Dus dan zorg ik er voor dat ik niet zwanger raakquote:Op woensdag 22 april 2020 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar jij hebt buiten Corona gerelateerde periode's toch ook vaak genoeg een date en als het dan echt klikt en je krijgt iets samen doe je het dan echt altijd veilig op meerdere manieren?
Die wilde zich niet steriliseren geloof ik. Toch?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je lultquote:Op woensdag 22 april 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pil en condoom dus.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil geen kind. Dus dan zorg ik er voor dat ik niet zwanger raak
het is echt niet zo ingewikkeld.
Eenzaam met Tarzan door het levenquote:Op woensdag 22 april 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil geen kind. Dus dan zorg ik er voor dat ik niet zwanger raak
het is echt niet zo ingewikkeld.
Kloptquote:Op woensdag 22 april 2020 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je lult
Ben jij ook de vijand ondertussen trouwens?
Ik heb een vermoeden trouwens dan...
tarzan of een huilende poepmachinequote:Op woensdag 22 april 2020 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eenzaam met Tarzan door het leven
Is badr een huilende poep machine?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tarzan of een huilende poepmachine
Je zult je vergissen.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tarzan of een huilende poepmachine
jij met je badrquote:Op woensdag 22 april 2020 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is badr een huilende poep machine?
O nee, het klopt dat ik lul. Geen idee of ik de vijand ben.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat heb jij verkeerd gedaan bij haar?
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat ik al 10 jaar min of meer op Fok rondhang en mijn hart en mijn kruis ook niet van steen zijn.
Heb jij ruzie met Frips dan?quote:
Was weinig voor nodigquote:Op woensdag 22 april 2020 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat heb jij verkeerd gedaan bij haar?
ja mag toch een crush hebben :pquote:Op woensdag 22 april 2020 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ho ho.
Jij was hier laatst slakken sporen aan t trekken
ik ook niet.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Vijand? Van wie? Ik heb echt geen idee waar dit over gaat
Ow okquote:Op woensdag 22 april 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, het klopt dat ik lul. Geen idee of ik de vijand ben.
Nee johquote:Op woensdag 22 april 2020 18:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb jij ruzie met Frips dan?
[..]
Was weinig voor nodig
ohquote:Op woensdag 22 april 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh
En mensen die ruzie willen, krijgen het niet van me.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Oh je hebt wat gemist johquote:Op woensdag 22 april 2020 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Challenge accepted.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh
En mensen die ruzie willen, krijgen het niet van me.
Een crush op een bn-er is toch ook geen haalbaar doel :pquote:Op woensdag 22 april 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat mag iedereen maar daarmee sluit je tegelijkertijd 90 procent van de normale mannen uit
Ligt eraan in hoeverre je van je eigen winst overtuigd bentquote:Op woensdag 22 april 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een crush op een bn-er is toch ook geen haalbaar doel :p
De crush wel, een relatie nietquote:Op woensdag 22 april 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou een bn-er is niet haalbaar neequote:Op woensdag 22 april 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ligt eraan in hoeverre je van je eigen winst overtuigd bent
Zegt wel alles maar dan ook alles over iemandquote:Op woensdag 22 april 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zegt dat?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zegt wel alles maar dan ook alles over iemand
Ik heb een crush op Ryan Reynolds. En ik geef de hoop nooit opquote:Op woensdag 22 april 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2020 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een crush op Ryan Reynolds. En ik geef de hoop nooit op
Serieus?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2020 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt ie weerquote:Op woensdag 22 april 2020 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#foreveralonequote:Op woensdag 22 april 2020 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een kut bezorgtijdenquote:Op woensdag 22 april 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
de olie komt natuurlijk pas om 1800
VERWACHT BEZORGMOMENT
DONDERDAG 23 APRIL
TUSSEN 14.00 - 18.00 UUR
quote:Op woensdag 22 april 2020 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
* Noteert: topic in een dip, noem gewoon frip
(sel)
Werkt in de R&P SC ook altijd.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
* Noteert: topic in een dip, noem gewoon frip
(sel)
#liveharddieyoungquote:
O, daarom pop je hier steeds op?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:55 schreef Faxie het volgende:
Zou wel een rotkop overhebben voor een date met Kwiwi
Nietes, ik was hier al voor Kwiwiquote:Op woensdag 22 april 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daarom pop je hier steeds op?
Eh neequote:Op woensdag 22 april 2020 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nietes, ik was hier al voor Kwiwi
Toch?
Denk het wel jaquote:Op woensdag 22 april 2020 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nietes, ik was hier al voor Kwiwi
Toch?
Jason Momoa... thank jou pleasequote:Op woensdag 22 april 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende:
Ok, Kwiwi heeft Ryan Reynolds, bitterbal heeft Badr Hari, nog verdere wensen iemand?
Nee MCH is eindelijk weg.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde PAAZ afdeling dus?
Nou voor Zwitserse begrippen ben ik ook maar Heidi modaal hoorquote:Op woensdag 22 april 2020 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Kwiwi woont wel op stand in Zwitserland, dus dat is wel een plus.
Zeker, ik houd alle grensbewegingen nauwgezet bijquote:Op woensdag 22 april 2020 18:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee? Ok jij bent de burgemeester en zult de administratie wel op orde hebben
Salma Hayek in Desperadoquote:Op woensdag 22 april 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende:
Ok, Kwiwi heeft Ryan Reynolds, bitterbal heeft Badr Hari, nog verdere wensen iemand?
Geilquote:Op woensdag 22 april 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zou ik zelfs een clitoris voor laten zetten.
Doe je ook aan kaveltoedelingen?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker, ik houd alle grensbewegingen nauwgezet bij
En daar vervolgens de hele dag mee spelen zeker?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mad sexy die gastquote:Op woensdag 22 april 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2020 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel de juiste kamelenkleur, ik keur dit goed met je vrouw in ogenschouw nemende.
Ik sluit dit niet bij voorbaat uitquote:Op woensdag 22 april 2020 19:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
En daar vervolgens de hele dag mee spelen zeker?
Ze leven nogquote:Op woensdag 22 april 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja!
Alles toch wel goed met je poesjes?
Zolang er plek is mag iedereen zelf kiezenquote:Op woensdag 22 april 2020 19:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK...
@:kwiwi, hoe zit het met de kwawavelverdeling?
Bestel er een dan!quote:Op woensdag 22 april 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sluit dit niet bij voorbaat uit
Beetje meer respect voor de zandbakgodin hoorquote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang er plek is mag iedereen zelf kiezenBehalve UitStraling
Onze eigen olieworstelarinquote:Op woensdag 22 april 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de zandbakgodin hoor
Mkay. De berg begint wel erg vol te raken al. Kan er een nieuwe berg bij?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang er plek is mag iedereen zelf kiezenBehalve UitStraling
quote:Op woensdag 22 april 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet hij er wel een kunnen vinden
huehuehue
Meestal passen stelletjes wel bij elkaar qua uiterlijk en haalbaarheid maar dit is echt lachwekkend.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wilde het nog netjes houden![]()
Ze zal vast ergens heel goed in zijn of heel lief zijn
Zal morgen eens even kijken of ik een nieuwe berg uit de grond kan trekkenquote:Op woensdag 22 april 2020 19:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mkay. De berg begint wel erg vol te raken al. Kan er een nieuwe berg bij?
quote:Op woensdag 22 april 2020 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal morgen eens even kijken of ik een nieuwe berg uit de grond kan trekken
Die film heb ik na 30 minuten van ellende uitgezetquote:Op woensdag 22 april 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
weet je welke mix ik nou niet begreep.
die gast van magic mike met die zangeres.
ben de namen even kwijt
Dat is toch die gast met die hertjesogen en die apenkaak?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
weet je welke mix ik nou niet begreep.
die gast van magic mike met die zangeres.
ben de namen even kwijt
Nee dat is die knakker van True Blood.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch die gast met die hertjesogen en die apenkaak?
quote:Op woensdag 22 april 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch die gast met die hertjesogen en die apenkaak?
Toen die in de bioscoop draaide ging mijn vriendin drie dagen per week en toen ben ik maar Star Trek gaan kijken.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die film heb ik na 30 minuten van ellende uitgezet
Ik vond Matthew McConaughey altijd leuk, maar na die film is de interesse tot het nulpunt gedaaldquote:Op woensdag 22 april 2020 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen die in de bioscoop draaide ging mijn vriendin drie dagen per week en toen ben ik maar Star Trek gaan kijken.
das ook leuke vent jaquote:Op woensdag 22 april 2020 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond Matthew McConaughey altijd leuk, maar na die film is de interesse tot het nulpunt gedaald
Die vind ik echt meeehhhh.quote:
Die heeft weer zo'n enorm hoofd, wel een leuke uitstraling ook al schijnt hij zwaar depressief te zijn.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond Matthew McConaughey altijd leuk, maar na die film is de interesse tot het nulpunt gedaald
Gewoon jezelf slap over de bankleuning heen laten vallen met je kont omhoog, roseetje in de hand en driftig gebaren dat de boel naar beneden mag.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die vind ik echt meeehhhh.
Hij is het type waar je niet een avond met een goed borrel kan bomen lijkt me. Opzich heft dat natuurlijk ook niet cht bezwaarlijk te zijn als je andere dingen gaat doen![]()
Ik vind hem een beetje vreemd over komen de laatste tijd.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft weer zo'n enorm hoofd, wel een leuke uitstraling ook al schijnt hij zwaar depressief te zijn.
Jared Leto zijn ogen staan 8 centimeter te dicht bij elkaar anders was het wel een mooie man, als hij niet knettergek zou zijn dan.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje vreemd over komen de laatste tijd.
Net als Jared Leto.... die kijkt ook permanent of er niet cht iemand thuis is.
Shia LeBeouf.... ook zo'n looneyquote:Op woensdag 22 april 2020 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jared Leto zijn ogen staan 8 centimeter te dicht bij elkaar anders was het wel een mooie man, als hij niet knettergek zou zijn dan.
Veel plezier!quote:Op woensdag 22 april 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
De burgemeester gaat even een rondje om het dorp lopen
Te smal gebit, krijg je zo'n misselijk rattenhoofd, ik had ooit een schoonvader met zo'n hoofd, kon er niet goed naar kijken.quote:
Ik zwaai even vriendelijk als je langs mijn gevangenis komtquote:Op woensdag 22 april 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
De burgemeester gaat even een rondje om het dorp lopen
Boffen wij ff dat we Gods gift to men/woman zijn zegquote:Op woensdag 22 april 2020 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te smal gebit, krijg je zo'n misselijk rattenhoofd, ik had ooit een schoonvader met zo'n hoofd, kon er niet goed naar kijken.
Goh nouquote:Op woensdag 22 april 2020 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Boffen wij ff dat we Gods gift to men/woman zijn zeg
Op ons valt niets aan te merken, al zetten ze de James Webb telescoop op ons, niets geen onvolkomenheden, menselijke sieraden zijn wij en dan hebben we ook nog eens een integer en zachtaardig innerlijk en een prima stel hersenenquote:Op woensdag 22 april 2020 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Boffen wij ff dat we Gods gift to men/woman zijn zeg
Klopt tevens ook alleen maar rozengeur en glitterpisquote:Op woensdag 22 april 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op ons valt niets aan te merken, al zetten ze de James Webb telescoop op ons, niets geen onvolkomenheden, menselijke sieraden zijn wij en dan hebben we ook nog eens een integer en zachtaardig innerlijk en een prima stel hersenen
Zoals elke FOK!kerquote:Op woensdag 22 april 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op ons valt niets aan te merken, al zetten ze de James Webb telescoop op ons, niets geen onvolkomenheden, menselijke sieraden zijn wij en dan hebben we ook nog eens een integer en zachtaardig innerlijk en een prima stel hersenen
Heb je nog omgekeken?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt tevens ook alleen maar rozengeur en glitterpisUitermate erudiet in alles
Geen glitters?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:32 schreef Ygritte het volgende:
Dat glitterpis heb ik overigens echt gechecked... en ik was hierin behoorlijk teleurgesteld want ik had er veel van verwacht![]()
![]()
Nee alleen de inwoners van Foqueville naar jouw vaardige architectonische hand, de rest zijn bleke autistische nerds en vrouwen met rare uitstulpingen, uiteraard.quote:
Als ik me nou cht heel erg verveel ga ik dit kopenquote:Op woensdag 22 april 2020 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben ook dingen voor glitterpoep geloof ik
quote:Op woensdag 22 april 2020 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik me nou cht heel erg verveel ga ik dit kopen
Ik vind dit wel wat voor jou ja en er dan uitgebreid over vertellen, vrouwenpoeptrauma hier.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben ook dingen voor glitterpoep geloof ik
Laat me raden, je hebt een ex die aan poepsex deed/wilde doenquote:Op woensdag 22 april 2020 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat voor jou ja en er dan uitgebreid over vertellen, vrouwenpoeptrauma hier.
Ze leek net een prachtig elfje tot ze vertelde dat ze daar nog maagd wasquote:Op woensdag 22 april 2020 19:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt een ex die aan poepsex deed/wilde doen
Dat kan jij toch prima oplossenquote:Op woensdag 22 april 2020 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze leek net een prachtig elfje tot ze vertelde dat ze daar nog maagd was
Dit liet ik me uiteraard geen twee keer zeggen maar goed dat werd best een zootje ook al hebben we nog best gelachen onder de douche achteraf met onze voeten in het bruine water.quote:
Dit is awkwardquote:Op woensdag 22 april 2020 19:47 schreef Fogel het volgende:
Zo, de meeste ramen zijn weer iets schoner nu, aan de buitenkant althans. Net even met de tuinslang in de weer geweest. Misschien dat ik ooit een keer genoeg zin krijg om de ramen ook echt te wassen.
Het is in ieder geval niet verzonnen.quote:
Heb ik ook laatst gedaan, nu heb ik overal druppen...quote:Op woensdag 22 april 2020 19:47 schreef Fogel het volgende:
Zo, de meeste ramen zijn weer iets schoner nu, aan de buitenkant althans. Net even met de tuinslang in de weer geweest. Misschien dat ik ooit een keer genoeg zin krijg om de ramen ook echt te wassen.
Druppen?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb ik ook laatst gedaan, nu heb ik overal druppen...![]()
Zien we de volgende keer wel weer
Beter dan een dikke laag met meuk zoals stof en pollen.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb ik ook laatst gedaan, nu heb ik overal druppen...![]()
Zien we de volgende keer wel weer
Nog steeds evenveel fantasie zie ikquote:Op woensdag 22 april 2020 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit liet ik me uiteraard geen twee keer zeggen maar goed dat werd best een zootje ook al hebben we nog best gelachen onder de douche achteraf met onze voeten in het bruine water.
Dt had ik ook.... de auto is daar sinds vanmiddag weer van verlostquote:Op woensdag 22 april 2020 19:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beter dan een dikke laag met meuk zoals stof en pollen.
Mhhh, misschien de hogedrukspuit ook maar eens van stal halen. Maargoed mijn auto gebruik ik nu bijna niet dus zoveel boeit het eigenlijk ook weer niet.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dt had ik ook.... de auto is daar sinds vanmiddag weer van verlost
Heb hem gewoon door de wasstraat laten trekkenquote:Op woensdag 22 april 2020 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, misschien de hogedrukspuit ook maar eens van stal halen. Maargoed mijn auto gebruik ik nu bijna niet dus zoveel boeit het eigenlijk ook weer niet.
Auto staat nu al een dag of 4 aan de andere kant van de straat, was vol aan deze kant en heb niet meer gereden sindsdienquote:Op woensdag 22 april 2020 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb hem gewoon door de wasstraat laten trekken![]()
Ik gebruik met op dit moment ook amper maar begon nu toch wel echt heel erg te worden hier
We hebben vermoedens.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iemand was het vergeten, maar we weten niet wie
Quequote:Op woensdag 22 april 2020 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iemand was het vergeten, maar we weten niet wie
Jou kan ik het wel vertellen hoor.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Godsamme.... moet ik nou echt serieus gaan speurneuzen
Jasses wat flauw.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jou kan ik het wel vertellen hoor.
Ja dat doe ik met de andere auto, maar bij deze zit een stuk plastic een beetje los (al zit het met zwarte duct tape vast) waardoor ik het niet waag om die auto door wasstraatborstels te laten wassen.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb hem gewoon door de wasstraat laten trekken![]()
Ik gebruik met op dit moment ook amper maar begon nu toch wel echt heel erg te worden hier
Ik zit al een uur te wachten..... rop tjop tjopquote:Op woensdag 22 april 2020 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jou kan ik het wel vertellen hoor.
Ingehouden adem.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iedereen wachten of je mention werkt
Van wie dan?quote:Op woensdag 22 april 2020 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
neeee weet ik niet..... maar zou wat zijn.....
quote:Op woensdag 22 april 2020 20:14 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb silence gezworen maar ooohhhhhhh myyyyy goddddddddd
quote:Op woensdag 22 april 2020 20:14 schreef Ygritte het volgende:
God is zwanger? wowquote:Op woensdag 22 april 2020 20:14 schreef Ygritte het volgende:
Ik zat sat te eten, daar hoef ik die onsmakelijk verhalen van US niet bij te hebben.quote:
Heb je nu ook bruin water in de douche?quote:Op woensdag 22 april 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat sat te eten, daar hoef ik die onsmakelijk verhalen van US niet bij te hebben.
Hoop het niet.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je nu ook bruin water in de douche?
Dat hoort toch?quote:Op woensdag 22 april 2020 20:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je nu ook bruin water in de douche?
Whehequote:
Dat ene meisje stuurde ook altijd "live" foto's van haar ontlasting door naar mijn mobiel want ze was nogal hypochondrisch en ze vond me wel kundig om dat te beoordelen.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat sat te eten, daar hoef ik die onsmakelijk verhalen van US niet bij te hebben.
Weet je.... ook jij kan over het randje gaanquote:Op woensdag 22 april 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ene meisje stuurde ook altijd "live" foto's van haar ontlasting door naar mijn mobiel want ze was nogal hypochondrisch en ze vond me wel kundig om dat te beoordelen.
Ja maar die zeggen wel meer rare dingen.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Feministen zeggen toch sowieso dat God een vrouw is
O sta jij daarvoor open ja?quote:Op woensdag 22 april 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ene meisje stuurde ook altijd "live" foto's van haar ontlasting door naar mijn mobiel want ze was nogal hypochondrisch en ze vond me wel kundig om dat te beoordelen.
Ja ik zei toch vrouwenpoeptraumaquote:Op woensdag 22 april 2020 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je.... ook jij kan over het randje gaan
mehhhh God bestaat niet.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Feministen zeggen toch sowieso dat God een vrouw is
Er is dus iemand zwangerquote:Op woensdag 22 april 2020 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Even focussen mensen. Terug naar het vraagstuk.
Moest je af en toe ook proeven als er weer een verse lading was?quote:Op woensdag 22 april 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neen maar wel kijken.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest je af en toe ook proeven als er weer een verse lading was?
dan is het Jack!quote:
Is wel weer even geleden hoor snifquote:Op woensdag 22 april 2020 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij toch ook heeeeeeel af en toe volgens mijn bronnen?
Oei, dat zou wat zijn. En dan bezwangerd raken doorspermaresten op de FOK!stok die je hebt gebruikt als dildo. Ofzo.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
dan is het Jack!
Oh nee dat kan niet.... tenzij jack vroeger Jaqueline was en intern de boel nog heeft.
Misschien heeft iemand dat wel eens gedaan met die fokstokquote:Op woensdag 22 april 2020 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oei, dat zou wat zijn. En dan bezwangerd raken doorspermaresten op de FOK!stok die je hebt gebruikt als dildo. Ofzo.
Oh is dat de functie van die stokquote:Op woensdag 22 april 2020 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oei, dat zou wat zijn. En dan bezwangerd raken doorspermaresten op de FOK!stok die je hebt gebruikt als dildo. Ofzo.
quote:Op woensdag 22 april 2020 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand dat wel eens gedaan met die fokstok
Ding doet vast pijn, is vrij hoekig.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand dat wel eens gedaan met die fokstok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |