Eh, thuis neem ik aan?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk? Gewoon even serieus?
Met wachtgeld?quote:
Ik maak me zo kwaad over de mensen die zeggen dat het maar 'oud hout' is dat verwijderd wordt. Ongelooflijk kortzichtige Narcistenquote:Op woensdag 22 april 2020 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
Wat mij steeds weer verbaast is dat de schuld bij ouderen gelegd wordt door sommigen. Terwijl de ouderen degenen zijn die er aan doodgaan. Aan een virus wat hen ook maar overkomen is.Waar ze niets aan konden doen. Maar ja, makkelijke zondebok.
Volgens mij is ten aanzien van contactberoepen een voorbehoud gemaakt. De Nederlandse Vereniging voor Arbeids- en Bedrijfsgeneeskunde is bezig met een onderzoek. De uitkomst zal in het eerstvolgende OMT (dinsdag?) worden besproken. Als het OMT met een positief advies komt, dan kunnen kapperszaken dan gewoon weer open toch?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:07 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Voor 20 mei verandert er toch sowieso niks?
Ik heb echt vrijwel nergens gelezen dat mensen de oudjes de schuld geven van het virus eigenlijk. Er wordt benoemd dat ze het meest geraakt worden en dat ze zo goed mogelijk geïsoleerd dienen te worden, maar dat is toch echt wat anders dan de schuld bij hun neerleggen volgens mij.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn dan. Vind het onbegrijpelijk.En het is ook gevaarlijk om een zondebok te creëren.
Sowieso is er geen reden waarom ze niet eerder bepaalde maatregelen zouden kunnen versoepelen als de situatie er om vraagt. Mid mei is volgens mij gewoon een richtlijn; het volgende officiële evaluatie punt, maar dat betekent niet dat er voor die tijd al geen aanpassingen gemaakt kunnen worden. Of dat ook echt gebeurd is een tweede.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:40 schreef houdafstand het volgende:
[..]
Volgens mij is ten aanzien van contactberoepen een voorbehoud gemaakt. De Nederlandse Vereniging voor Arbeids- en Bedrijfsgeneeskunde is bezig met een onderzoek. De uitkomst zal in het eerstvolgende OMT (dinsdag?) worden besproken. Als het OMT met een positief advies komt, dan kunnen kapperszaken dan gewoon weer open toch?
Denk 20 mei, toch?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Vallen attractieparken nu eigenlijk onder de 'tot 20 mei' regeling of t/m 1 september (evenementen)?
Het komt elke dag wel een paar keer voorbij hoor. Onbegrijpelijk. "Oud hout dat maar verwijderd moet worden", dat is in mijn ogen schandalig.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb echt vrijwel nergens gelezen dat mensen de oudjes de schuld geven van het virus eigenlijk. Er wordt benoemd dat ze het meest geraakt worden en dat ze zo goed mogelijk geïsoleerd dienen te worden, maar dat is toch echt wat anders dan de schuld bij hun neerleggen volgens mij.
Geen idee.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Vallen attractieparken nu eigenlijk onder de 'tot 20 mei' regeling of t/m 1 september (evenementen)?
Echt letterlijk? Ik volg het topic toch best vaak door de dag heen, maar heb ze niet voorbij zien komen. Of jullie moeten ze hebben weggehaald natuurlijk. Zoals gezegd zie ik voornamelijk posts van mensen die terecht benoemen dat die groep het hardst geraakt word, maar ik zal wel posts missen dan.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het komt elke dag wel een paar keer voorbij hoor. Onbegrijpelijk.
Ja, letterlijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Echt letterlijk? Ik volg het topic toch best vaak door de dag heen, maar heb ze niet voorbij zien komen. Of jullie moeten ze hebben weggehaald natuurlijk. Zoals gezegd zie ik voornamelijk posts van mensen die terecht benoemen dat die groep het hardst geraakt word, maar ik zal wel posts missen dan.
Efteling zegt bijvoorbeeld 'gesloten tot nader order'.. toch vreemd dat zelfs daar onduidelijkheid is dan..quote:
Hoezo? Ze zijn in elk geval tot 20 mei dicht. Of ze daarna weer open mogen is nog niet bekend.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Efteling zegt bijvoorbeeld 'gesloten tot nader order'.. toch vreemd dat zelfs daar onduidelijkheid is dan..
Neef van mij ligt nu op de IC. 42 en drie kinderen. Altijd gezond geleefd en het opgelopen tijdens het uitoefenen van zijn beroep. Hij werkt in de zorg.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik maak me zo kwaad over de mensen die zeggen dat het maar 'oud hout' is dat verwijderd wordt. Ongelooflijk kortzichtige Narcisten
Tja, misschien dat het sprookjesbos na 20 mei weer open kan?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Efteling zegt bijvoorbeeld 'gesloten tot nader order'.. toch vreemd dat zelfs daar onduidelijkheid is dan..
Sterkte voor jou en je familiequote:Op woensdag 22 april 2020 16:50 schreef Document1 het volgende:
[..]
Neef van mij ligt nu op de IC. 42 en drie kinderen. Altijd gezond geleefd en het opgelopen tijdens het uitoefenen van zijn beroep. Hij werkt in de zorg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |