Ik zit nog te wachten op de AH.quote:
als ik volgende week de hele week thuis zit, ga ik ook maar eens een belangrijk pakket bij beerwulf bestellenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
ik op de post. krijg een nogal belangrijk aangetekend document
Ja irritant, vorige keer had ik niks te doen en stonden ze hier al om 09.15 op de stoep en nu moet ik wat doen en zijn ze er hopelijk voor 11.00 uur een keertje ...quote:
Als jij gewoon je edele stamboekzaad binnengaats houdt zal het voor de rest wel loslopenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Weinig nieuwe uitbreidingen in Foqueville. moeten we niet eens actief gaan werven, of zijn we als gemeenschap levensvatbaar inmiddels?
We moeten wel zien te voorkomen dat onze nakomelingen door inteelt over 100 jaar niet meer zindelijk zijn of zo.
Ik heb m'n Joop mee hoor.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Weinig nieuwe uitbreidingen in Foqueville. moeten we niet eens actief gaan werven, of zijn we als gemeenschap levensvatbaar inmiddels?
We moeten wel zien te voorkomen dat onze nakomelingen door inteelt over 100 jaar niet meer zindelijk zijn of zo.
ciderquote:Op woensdag 22 april 2020 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik volgende week de hele week thuis zit, ga ik ook maar eens een belangrijk pakket bij beerwulf bestellen
nog niet. Cider drink ik normaal pas als het echt zomers is.quote:
cider kan altijdquote:Op woensdag 22 april 2020 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niet. Cider drink ik normaal pas als het echt zomers is.
Durf het bijna niet te vragenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n Joop mee hoor.![]()
Niet dat ik nu heel veel voortplantingszin heb ofzo.
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij gewoon je edele stamboekzaad binnengaats houdt zal het voor de rest wel loslopen
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij gewoon je edele stamboekzaad binnengaats houdt zal het voor de rest wel loslopen
Lol.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragenmaar wat heb je aan?
is uitverkochtquote:Op woensdag 22 april 2020 10:32 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ciderwinkel.nl/toch-op-reis-ciderpakket.html
Lekkerquote:Op woensdag 22 april 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol.
Zwart jurkje. Zit een spinnenwebdetail op de rug, verder niet heel bijzonder.
Als ik wat meer ambitie had, zou ik misschien ook wat hoger in de boom zitten en zelf die keuzes kunnen maken.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmm herkenbaar maar dan zou ik alsnog de stekker eruit trekken.
Ik kan gelukkig aan cherry picking doen qua projecten, dingen die me niet aanstaan die doe ik ook gewoon niet, dat is beter voor iedereen.
Enige wat me echt tegenstaat is dat ik viermaal per jaar in zo'n blije stuurgroep zit die nieuwe diensten op de markt verkend, dat klinkt heel erg leuk en boeiend maar dat is het niet.
kan je aanraden om eens zo'n pakket te doen. is idd nu uitverkocht maar goed, iets om in t oog te houdenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is uitverkocht
daarbij kom ik qua ciders vaak niet verder van de typische zuip brit: Bulmers, Magners, Coopers.
In een groot glas met wat ijsklontjes
schroevendraaier en rondom rond blijven gaan..niet op 1 plek blijven kuttenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
grootste uitdaging hier is altijd die verfpotten openkrijgen
Dan hebben we over 100 jaar allemaal een centenbakje en hemofiliequote:Op woensdag 22 april 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Wel even goed roeren zo he?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
grootste uitdaging hier is altijd die verfpotten openkrijgen
Thatchers heeft een paar varianten die echt goed zijn. Maar hier lastig te krijgen.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is uitverkocht
daarbij kom ik qua ciders vaak niet verder van de typische zuip brit: Bulmers, Magners, Coopers.
In een groot glas met wat ijsklontjes
sowieso niet veel te krijgen hier.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thatchers heeft een paar varianten die echt goed zijn. Maar hier lastig te krijgen.
Ja, dat is limonadequote:Op woensdag 22 april 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso niet veel te krijgen hier.
Behalve dan van die jlllz zooi
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso niet veel te krijgen hier.
Behalve dan van die jlllz zooi
online is wel wat te krijgen hoor www.ciderwinkel.nl www.ciderstore.nlquote:
bij de winkel hier hebben ze coopers en bulmers, maar die worden gemaakt vlak over de grens bij stassen in aubel.quote:
ik koop zo min mogelijk online.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
online is wel wat te krijgen hoor www.ciderwinkel.nl www.ciderstore.nl
tja dan moet je niet muiten dat je weinig cider kan vindenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik koop zo min mogelijk online.
support your locals enzo
ik muit ook niet, jij probeert mij cider op te dringen hequote:Op woensdag 22 april 2020 10:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja dan moet je niet muiten dat je weinig cider kan vinden
Omdat ze anders straks van het balkon moet klimmen om weer binnen te komenquote:
Ze begint bij de gevel. Ik zie het er van komen dat ze zichzelf straks ingesloten heeft en niet terug naar de deur kanquote:
Ditquote:Op woensdag 22 april 2020 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze anders straks van het balkon moet klimmen om weer binnen te komen
nee ik heb er over nagedacht :pquote:Op woensdag 22 april 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze begint bij de gevel. Ik zie het er van komen dat ze zichzelf straks ingesloten heeft en niet terug naar de deur kan
je schat haar intelligentie wel erg laag inquote:Op woensdag 22 april 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze begint bij de gevel. Ik zie het er van komen dat ze zichzelf straks ingesloten heeft en niet terug naar de deur kan
Ssstttquote:Op woensdag 22 april 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je schat haar intelligentie wel erg laag in
en je oude mag je houden als souvenir of zo?quote:
het zijn planken he.. dus plank voor plank werken is het meest logischquote:Op woensdag 22 april 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie hierboven. Beter zo ver mogelijk van de deur beginnen.
yes want daar staan nog stempels etc in die nog steeds gelding zijnquote:Op woensdag 22 april 2020 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en je oude mag je houden als souvenir of zo?
Alleen misschien niet het optimale met de spullen die niet verder aan de kant kunnen.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het zijn planken he.. dus plank voor plank werken is het meest logisch
quote:Op woensdag 22 april 2020 11:02 schreef LTVDK het volgende:
@:liesje1979 https://9gag.com/gag/a0Rmx6n
wat staat daar eigenlijk allemaal in voor dingen? Datum aan boord, datum van boord, naam schip, omschrijving taken en een stempel of zo?quote:Op woensdag 22 april 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes want daar staan nog stempels etc in die nog steeds gelding zijn
zal je zo wat foto's DM'enquote:Op woensdag 22 april 2020 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat staat daar eigenlijk allemaal in voor dingen? Datum aan boord, datum van boord, naam schip, omschrijving taken en een stempel of zo?
ik zou mn bloedgroep niet eens wetenquote:Op woensdag 22 april 2020 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal je zo wat foto's DM'en
maar idd datum aan boord van boord
bleodgroep
rang
trainingen
curssussen
grensstempels die soms ook in een paspoort kunnen
die heb ik speciaal laten prikken daarvoor toen ik ging varenquote:Op woensdag 22 april 2020 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou mn bloedgroep niet eens weten
A rhesus D postitief.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou mn bloedgroep niet eens weten
dan doen ze daar in eerste instantie bloedvervangers in, dat maakt niet uit maar dat is inderdaad onder andere daarvoor. want als er aan boord wat gebeurd van dat kaliber dan pompen we je aan boord al vol met bloedvervangers..quote:Op woensdag 22 april 2020 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat moet je dan altijd bij je hebben? Bloedgroep is toch voor als je zwaargewond bent dat ze je de juiste infuzen kunnen aanhangen?
lekker kwasten.. had alleen nog een laag op dat blauw gedaan voordat ik aan die planken was begonnenquote:Op woensdag 22 april 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
dit is helemaal aan het einde jongens
[ afbeelding ]
Werk eens door joh!quote:Op woensdag 22 april 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
dit is helemaal aan het einde jongens
[ afbeelding ]
blauw is op...quote:Op woensdag 22 april 2020 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker kwasten.. had alleen nog een laag op dat blauw gedaan voordat ik aan die planken was begonnen![]()
Lijkt op een heup die ik wel eens gehecht heb.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ruikt lekker naar banaan
Dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 22 april 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ruikt lekker naar banaan
Ik snap dat je wat anders bent gaan doenquote:Op woensdag 22 april 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt op een heup die ik wel eens gehecht heb.
quote:Op woensdag 22 april 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ruikt lekker naar banaan
[ afbeelding ]
ruikt lekker naar banaan
quote:Op woensdag 22 april 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap dat je wat anders bent gaan doen
Ik lust ook wel een plakje denk ikquote:Op woensdag 22 april 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ruikt lekker naar banaan
[ afbeelding ]
ruikt lekker naar banaan
Wat was de vraag?quote:Op woensdag 22 april 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
die journalist van de domste vraag ooit, werkt hij bij de nos?
jaquote:Op woensdag 22 april 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
jaquote:Op woensdag 22 april 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
Als ik het goed hoorde was het Arjan Noorlanderquote:Op woensdag 22 april 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
hij vond dat we zo onze best hadden gedaan de afgelopen tijd. Dus hij vroeg hoe het kon dat de maatregelen dan alsnog werden verlengdquote:
Oh dat ja, daar hadden we het gisteren al over iddquote:Op woensdag 22 april 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
hij vond dat we zo onze best hadden gedaan de afgelopen tijd. Dus hij vroeg hoe het kon dat de maatregelen dan alsnog werden verlengd
Volgens mij viel heel twitter over hem heen. Nou valt twitter altijd over alles heen, maar dit was wel echt een ongelukkige vraag.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat ja, daar hadden we het gisteren al over idd
Droogte, harde wind, klimaatverandering, Trump, Al-qaeda, de Euro, de Rabobank, Hitler. That'd be about it.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom komt die domme kutbrand in de Peel er nu ook nog bij.
Oh oke.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Droogte, harde wind, klimaatverandering, Trump, Al-qaeda, de Euro, de Rabobank, Hitler. That'd be about it.
Nee, dat is het ook nietquote:Op woensdag 22 april 2020 12:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh oke.
Ik vind het gewoon niet fijn dat mijn hele familie geëvacueerd moet worden zodra de wind draait.
Voegen ze de daad bij het liedje?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom komt die domme kutbrand in de Peel er nu ook nog bij.
Jeetje, die hebben het wel getroffen dan.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook niet![]()
Vgs mij was Herkenbosch ook al de hotspot van die aardbeving van 13 april 1992.
Wow wiequote:Op woensdag 22 april 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voegen ze de daad bij het liedje?
Bij Deurne toch? Komt een vriend van me vandaan.
O jee...quote:Op woensdag 22 april 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ik het ga redden met die pot
zo voelen we ons een beetje verbonden met Australiëquote:Op woensdag 22 april 2020 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ze hebben daar al genoeg shit gehad met de eerste/ergste/heftigste corona-outbreak van Nederland. Dit hoeft er niet ook nog bij.
Ik wil wel een Peelkoala adopteren.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo voelen we ons een beetje verbonden met Australië
De rampen volgen elkaar in strak tempo op dit jaar
uit respect draai ik elke avond om 20:00 "de peel in brand" van Rowwen Hezequote:Op woensdag 22 april 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil wel een Peelkoala adopteren.
Omgquote:Op woensdag 22 april 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil wel een Peelkoala adopteren.
Gewoon doorgaan met blauw als bruin op is, geen smoesjes vandaag.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ik het ga redden met die pot
heel Herkenbosch ontruimen klinkt natuurlijk ook wel minder stoer dan heel Den haag..quote:Op woensdag 22 april 2020 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het trouwens wel weer typisch hoe het nieuws omgaat met 'nieuws uit de provincie'. Als dit in de Randstad gebeurd was waren er nu al speciale nieuwsuitzendingen en dergelijken geweest. Niet dat ik daar behoefte aan heb. Ik vind het gewoon weer lekker typisch.
Toen Moerdijk bijna ontplofte, was dat wel landelijk nieuws andersquote:Op woensdag 22 april 2020 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het trouwens wel weer typisch hoe het nieuws omgaat met 'nieuws uit de provincie'. Als dit in de Randstad gebeurd was waren er nu al speciale nieuwsuitzendingen en dergelijken geweest. Niet dat ik daar behoefte aan heb. Ik vind het gewoon weer lekker typisch.
Wij Brabanders tellen niet meequote:Op woensdag 22 april 2020 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
blauw is ook opquote:Op woensdag 22 april 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met blauw als bruin op is, geen smoesjes vandaag.
Even kijken, wat past er nog meer bij smurfenblauw en vlonderbruin en doet een beetje aan Thailand denken, goud?quote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je maar wat minder smurfen.
Thaise chilisaus?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even kijken, wat past er nog meer bij smurfenblauw en vlonderbruin en doet een beetje aan Thailand denken, goud?
De kleur van een bockworstquote:Op woensdag 22 april 2020 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dikke Duitse sekstoerist een kleur?
Nu alleen nog een arkje bouwenquote:Op woensdag 22 april 2020 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zo.
3 lieveheersbeestjes klaar en ook gelakt.
een lieveheersbeestje, een bij en een kever geschilderd maar moet nog even afwerken en dan kunnen die in de lak.
Een mier en een? liggen uit te harden.
Een pissebed en een spin net gegoten.
Gaat goed.
spin met 8 poten?quote:Op woensdag 22 april 2020 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zo.
3 lieveheersbeestjes klaar en ook gelakt.
een lieveheersbeestje, een bij en een kever geschilderd maar moet nog even afwerken en dan kunnen die in de lak.
Een mier en een? liggen uit te harden.
Een pissebed en een spin net gegoten.
Gaat goed.
Lol!quote:Op woensdag 22 april 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu alleen nog een arkje bouwen
Nee zonder poten.quote:
De rondrolspinquote:Op woensdag 22 april 2020 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!
[..]
Nee zonder poten.kan cement niet zo dun gieten en dan wordt het ook heel breekbaar.
Wel fotos he als het klaar isquote:Op woensdag 22 april 2020 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!
[..]
Nee zonder poten.kan cement niet zo dun gieten en dan wordt het ook heel breekbaar.
quote:Op woensdag 22 april 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik zeker! Van de hele familie.
Vincent wordt niet zo groot.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik ben fan van VIncent![]()
(mits hij niet te groot en harig is)
In de avond verplaatst mijn atelier zich naar de woonkamer, naja voor het schilderen dan, het cement gieten durf ik niet binnen.quote:
Vincent zit nog in de emmer?quote:Op woensdag 22 april 2020 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vincent wordt niet zo groot.
[ afbeelding ]
Mijn werkplek inclusief mijn vuilniszakspuitzak. Vincent zit in die blauw`groene ballon. Met gouden spandraadje.
Nee dat is mijn schepbakje. Vincent ligt naast de kever en lieveheersbeestje in de groenblauwe ballon. Hij moet nog geboren worden.quote:
ik zie nog een mogelijkheid voor mooi roze varkentjes..quote:Op woensdag 22 april 2020 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn werkplek inclusief mijn vuilniszakspuitzak. Vincent zit in die blauw`groene ballon. Met gouden spandraadje.
Erik of het klein insectenboek.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat is mijn schepbakje. Vincent ligt naast de kever en lieveheersbeestje in de groenblauwe ballon. Hij moet nog geboren worden.
quote:Op woensdag 22 april 2020 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie nog een mogelijkheid voor mooi roze varkentjes..
Oeh die zou ik eigenlijk weer eens moeten lezen!quote:Op woensdag 22 april 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erik of het klein insectenboek.
quote:Op woensdag 22 april 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Als je zo'n cementballon laat paren met een bezem krijg je misschien leuke egeltjes
Ja of een mislukt insect met nog maar een oogje en een vieze bezem.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Als je zo'n cementballon laat paren met een bezem krijg je misschien leuke egeltjes
En heeft de rest ook al namen? Die kun je ook aan de onderkant schilderen hequote:Op woensdag 22 april 2020 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sure! Die moet nog vleugels geschilderd krijgen trouwens.
Of eentje diequote:Op woensdag 22 april 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ga denk ik ook een scheel lieveheersbeestje maken.
Nee maar hoeft ook niet. Vincent is een speciaaltje.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En heeft de rest ook al namen? Die kun je ook aan de onderkant schilderen he
Ah okee. Vincent the Special Snowflakespiderquote:Op woensdag 22 april 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar hoeft ook niet. Vincent is een speciaaltje.
Beetje inclusief inderdaad. Misschien ook eentje met een hoofddoekje?quote:Op woensdag 22 april 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ga denk ik ook een scheel lieveheersbeestje maken.
wat schattigquote:Op woensdag 22 april 2020 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die bij.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En eentje met baard en bomgordel.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje inclusief inderdaad. Misschien ook eentje met een hoofddoekje?
Altijd weer die buut'nlandersquote:
ja zij mogen wel hierheen mits ze de juiste verklaringen enzo hebben..quote:Op woensdag 22 april 2020 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd weer die buut'nlanders. Maar dacht dat de grens dicht was?
'Waarom wilt u de grens over?'quote:Op woensdag 22 april 2020 13:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zij mogen wel hierheen mits ze de juiste verklaringen enzo hebben..
'zorg' 'baan over de grens' etc.
Vooral die hersenloze kakaap die zijn BMW tractor haaks op de parkeervakken zet.quote:
belediging voor tractoren dit..quote:Op woensdag 22 april 2020 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral die hersenloze kakaap die zijn BMW tractor haaks op de parkeervakken zet.
Dat is ook het leidend voorwerp van deze fotoquote:Op woensdag 22 april 2020 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral die hersenloze kakaap die zijn BMW tractor haaks op de parkeervakken zet.
Jawel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 22 april 2020 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jawel!
kom op! Je kunt het!ja datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nergens in den haag gevondenquote:Op woensdag 22 april 2020 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups op de scooter en blikje bijhalen dan.
[ link | afbeelding ]
Wat een dorp is het toch ook hč.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nergens in den haag gevonden
komt morgen binnen
gewoon wegslepen denk.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is ook het leidend voorwerp van deze foto
Ik heb 90 geboden. Maar er zit een minimumprijs op en die heb ik nog niet behaaldquote:Op woensdag 22 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nergens in den haag gevonden
komt morgen binnen
Op een blikje olie?quote:Op woensdag 22 april 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb 90 geboden. Maar er zit een minimumprijs op en die heb ik nog niet behaald
Op je porselein? Of wat was 't?quote:Op woensdag 22 april 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb 90 geboden. Maar er zit een minimumprijs op en die heb ik nog niet behaald
zo das snel gegaanquote:Op woensdag 22 april 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf gedaan om te kijken of ik over die minimumprijs kom. Maar het wordt me nu te gortig.quote:
Is het de vis?quote:Op woensdag 22 april 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]op mijn object van Szolnay-porselein.
Die klikte ik eigenlijk vooral aan omdat ik 'm tof vond en toen zag ik ¤90 geboden.quote:
Ja, dat is mijn bod dus.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die klikte ik eigenlijk vooral aan omdat ik 'm tof vond en toen zag ik ¤90 geboden.![]()
![]()
Ja, zit nog verzendkosten bij ook natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn bod dus.
Maar ik had mijn eigen grens op 100 euro gezet, inclusief kosten. En daar zit ik al overheen.
Nee, dat vind ik ook teveel worden.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zit nog verzendkosten bij ook natuurlijk.
Jammer, hij is wel tof, maar niet ¤100+ tof.
quote:Op woensdag 22 april 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga wel een keer in Boedapest in antiekwinkeltjes kijken.
Of ik breek hier een stukje af. Ze hebben genoeg.
[ afbeelding ]
Daar wil ik alles wel vanquote:Op woensdag 22 april 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga wel een keer in Boedapest in antiekwinkeltjes kijken.
Of ik breek hier een stukje af. Ze hebben genoeg.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2020 14:37 schreef UitStraling het volgende:
https://ermaggezongenword(...)5Zfk8j3RQgczw1foXlUw
als je na elke plank weer op fok kijkt, dan duurt het wat langer..quote:
In de zon, lekker dutje doenquote:Op woensdag 22 april 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik begin slaap te krijgen![]()
1. uit de zon?
2. het water in?
3. middagdutje?
4. sterke koffie?
5. stukje speedmetal luisteren?
Alles behalve 5, en in die volgorde.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
1. uit de zon?
2. het water in?
3. middagdutje?
4. sterke koffie?
5, duidelijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
1. uit de zon?
2. het water in?
3. middagdutje?
4. sterke koffie?
Telegraaf linkjes kan je laten wat dat betreft, vrijwel onbruikbaar als je geen lid van ze bentquote:Op woensdag 22 april 2020 15:12 schreef bitterbal het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)e5mV2t0_1L0hdPhdezPY
canarische eilanden gaan weer open vanaf oktober
Ik sla even overquote:Op woensdag 22 april 2020 15:12 schreef bitterbal het volgende:
dacht misschien is iemand hier lidquote:Op woensdag 22 april 2020 15:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Telegraaf linkjes kan je laten wat dat betreft, vrijwel onbruikbaar als je geen lid van ze nemt
Daar stuur je je slechtst opgevoede huisdier toch nog niet heen?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik ben er nooit geweest :pquote:Op woensdag 22 april 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar stuur je je slechtst opgevoede huisdier toch nog niet heen?
Ik wel. Op Fuerteventura. Ik ken parkeerplaatsen bij bouwmarkten met meer charme dan dat eiland.quote:
Ik kan Zwitserland aanbevelenquote:Op woensdag 22 april 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Als het kan, wil ik in de herfst een wandelvakantie doen.
Gran Canaria vond ik ook weinig aan.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wel. Op Fuerteventura. Ik ken parkeerplaatsen bij bouwmarkten met meer charme dan dat eiland.
quote:Op woensdag 22 april 2020 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan Zwitserland aanbevelenEr zijn hier altijd 2 weken in de herfst dat de bladeren aan de bomen hele felle kleuren hebben, en dan in de bergen
Mijn favoriete tijd van het jaar.
Ja inderdaad, meestal mid Oktober.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat klinkt geweldig. Welke twee weken zijn dat? Al hangt dat natuurlijk af van de zomer en zo
ik heb er wel een tof hotel gehad, maar qua eiland zijn er mooiere plekkenquote:
Dan moet ik er nog wel een weekje tussenuit kunnen. Later wordt lastig vanwege drukke periode op het werkquote:
Dat gebergte achter Dresden trekt me ergens wel, dicht tegen de Tsjechische grens aan.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Als het kan, wil ik in de herfst een wandelvakantie doen.
quote:Op woensdag 22 april 2020 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dat het vliegtuig per ongeluk op Mars was geland. :
Dat is Lauterbrunnenquote:Op woensdag 22 april 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan dit soort landschappen
[ afbeelding ]
Thüringen?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gebergte achter Dresden trekt me ergens wel, dicht tegen de Tsjechische grens aan.
Lijkt me de wandelhemelquote:Op woensdag 22 april 2020 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is LauterbrunnenMijn absoluut favoriete plek in Zwitserland
![]()
Ja, daar heb je ook leuke B&B's, houten lodges enzoquote:Op woensdag 22 april 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me de wandelhemelHebben ze daar hotelletjes met kaiserbrötchen?
O, dat ken ik niet. Meestal richt ik me op zuidelijker Duitsland. Dat is wat gemoedelijker en zo.quote:
Dirndlsquote:Op woensdag 22 april 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me de wandelhemelHebben ze daar hotelletjes met kaiserbrötchen?
Hm ja, skiën kan ik alleen als er een ambulance en aansluitende gipsvlucht paraat staatquote:Op woensdag 22 april 2020 15:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook leuke B&B's, houten lodges enzoIs echt een mooi wandel- (en ski-) gebied.
Ik ben pas één keer in Zwitserland geweest, aan het meer van Lugano. Wat het meest is blijven hangen, is hoe duur alles daar wasquote:
Mooi joh, lang geleden dat je daar was?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets daar ben ik op vakantie geweest met ouders, ook eerste keer ik in het vliegtuig, naar Korfoe, Griekenland
dat is een klein bergdorpje Pentati, dat noemde ze een ezelspad daarik weet niet hoe ezels daar op zo'n smal padje lopen, was al moeilijk voor ons daar naar beneden lopen
erg lang geleden, ik was toen ongeveer 12 zoiets, voor alle keren dat we naar Amerika zijn geweestquote:Op woensdag 22 april 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi joh, lang geleden dat je daar was?
Ik ben een keer in Gstaad wezen snowboarden, kwam ik Roger Moore tegen op de skietjes, ik dacht dat ik een slechte instabiele wintersporter wasquote:Op woensdag 22 april 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben pas één keer in Zwitserland geweest, aan het meer van Lugano. Wat het meest is blijven hangen, is hoe duur alles daar was
quote:Op woensdag 22 april 2020 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
Woah, overheid adviseert bedrijven om hun werknemers tot begin 2021 thuis te laten werken.
was te verwachten..quote:Op woensdag 22 april 2020 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
Woah, overheid adviseert bedrijven om hun werknemers tot begin 2021 thuis te laten werken.
Lauterbrunnen of Grindelwald zou ik overnachten (ligt aan tegenovergestelde kanten van de berg in een dal. Overigens kun je dan ook naar de Jungfrau Joch ('Top of Europe') met de trein. Als je eens naar Zwitserland gaat, zou ik daarheen gaan. De dorpjes zijn wel toeristisch inmiddels, maar die Aziaten gaan allemaal met de trein helemaal naar boven en dan weer naar beneden, dus daar heb je met wandelen geen last vanquote:Op woensdag 22 april 2020 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm ja, skiën kan ik alleen als er een ambulance en aansluitende gipsvlucht paraat staat
Oké, welke plaats moet ik zijn, dan noteer ik dat vast.
He, wat, waar?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2020 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
bron?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
Gstaadquote:Op woensdag 22 april 2020 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een keer in Gstaad wezen snowboarden, kwam ik Roger Moore tegen op de skietjes, ik dacht dat ik een slechte instabiele wintersporter was
geen idee waar dat allemaal ligtquote:Op woensdag 22 april 2020 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lauterbrunnen of Grindelwald zou ik overnachten (ligt aan tegenovergestelde kanten van de berg in een dal. Overigens kun je dan ook naar de Jungfrau Joch ('Top of Europe') met de trein. Als je eens naar Zwitserland gaat, zou ik daarheen gaan. De dorpjes zijn wel toeristisch inmiddels, maar die Aziaten gaan allemaal met de trein helemaal naar boven en dan weer naar beneden, dus daar heb je met wandelen geen last van
heeft wilders zichzelf weer voor lul gezet?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
net ook een pittig debat tussen wilders en dijkhoff
ik stond vorige maand nog op de Gornergratquote:Op woensdag 22 april 2020 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is LauterbrunnenMijn absoluut favoriete plek in Zwitserland
![]()
quote:
quote:
Was geen officiële mededeling middels een persconferentie of zo en mogelijk ook niet iets wat überhaupt in een persconferentie gaat komen omdat het niet direct relevant is voor het volk.quote:
Okee, ik heb deze bazentips naar mezelf gemaildquote:Op woensdag 22 april 2020 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lauterbrunnen of Grindelwald zou ik overnachten (ligt aan tegenovergestelde kanten van de berg in een dal. Overigens kun je dan ook naar de Jungfrau Joch ('Top of Europe') met de trein. Als je eens naar Zwitserland gaat, zou ik daarheen gaan. De dorpjes zijn wel toeristisch inmiddels, maar die Aziaten gaan allemaal met de trein helemaal naar boven en dan weer naar beneden, dus daar heb je met wandelen geen last van
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik stond vorige maand nog op de Gornergrat![]()
maar het is lekker warmquote:Op woensdag 22 april 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet te lang he? Daar wordt je paneer veel te bruin van.
bedoel in dit geval m'n werkdag, tijd voor wat leukere zakenquote:
damn ik las penerquote:Op woensdag 22 april 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet te lang he? Daar wordt je paneer veel te bruin van.
niet alleen fokquote:Op woensdag 22 april 2020 16:04 schreef Koen66 het volgende:
Fok heeft me voor eeuwig verziekt qua lezen
Het heeft mij verziekt qua humor. Iedereen hier begrijpt m'n harde humor en sarcasme. In het echte leven werkt dat niet zoquote:Op woensdag 22 april 2020 16:04 schreef Koen66 het volgende:
Fok heeft me voor eeuwig verziekt qua lezen
Truequote:Op woensdag 22 april 2020 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het heeft mij verziekt qua humor. Iedereen hier begrijpt m'n harde humor en sarcasme. In het echte leven werkt dat niet zo
FOK!ker trouwen dusquote:Op woensdag 22 april 2020 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het heeft mij verziekt qua humor. Iedereen hier begrijpt m'n harde humor en sarcasme. In het echte leven werkt dat niet zo
Pino trouwen dus!quote:Op woensdag 22 april 2020 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Trueal hebben we aan boord ook een snoeiharde humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |