Ik zit nog te wachten op de AH.quote:
als ik volgende week de hele week thuis zit, ga ik ook maar eens een belangrijk pakket bij beerwulf bestellenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
ik op de post. krijg een nogal belangrijk aangetekend document
Ja irritant, vorige keer had ik niks te doen en stonden ze hier al om 09.15 op de stoep en nu moet ik wat doen en zijn ze er hopelijk voor 11.00 uur een keertje ...quote:
Als jij gewoon je edele stamboekzaad binnengaats houdt zal het voor de rest wel loslopenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Weinig nieuwe uitbreidingen in Foqueville. moeten we niet eens actief gaan werven, of zijn we als gemeenschap levensvatbaar inmiddels?
We moeten wel zien te voorkomen dat onze nakomelingen door inteelt over 100 jaar niet meer zindelijk zijn of zo.
Ik heb m'n Joop mee hoor.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Weinig nieuwe uitbreidingen in Foqueville. moeten we niet eens actief gaan werven, of zijn we als gemeenschap levensvatbaar inmiddels?
We moeten wel zien te voorkomen dat onze nakomelingen door inteelt over 100 jaar niet meer zindelijk zijn of zo.
ciderquote:Op woensdag 22 april 2020 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik volgende week de hele week thuis zit, ga ik ook maar eens een belangrijk pakket bij beerwulf bestellen
nog niet. Cider drink ik normaal pas als het echt zomers is.quote:
cider kan altijdquote:Op woensdag 22 april 2020 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niet. Cider drink ik normaal pas als het echt zomers is.
Durf het bijna niet te vragenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n Joop mee hoor.![]()
Niet dat ik nu heel veel voortplantingszin heb ofzo.
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij gewoon je edele stamboekzaad binnengaats houdt zal het voor de rest wel loslopen
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij gewoon je edele stamboekzaad binnengaats houdt zal het voor de rest wel loslopen
Lol.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragenmaar wat heb je aan?
is uitverkochtquote:Op woensdag 22 april 2020 10:32 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ciderwinkel.nl/toch-op-reis-ciderpakket.html
Lekkerquote:Op woensdag 22 april 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol.
Zwart jurkje. Zit een spinnenwebdetail op de rug, verder niet heel bijzonder.
Als ik wat meer ambitie had, zou ik misschien ook wat hoger in de boom zitten en zelf die keuzes kunnen maken.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmm herkenbaar maar dan zou ik alsnog de stekker eruit trekken.
Ik kan gelukkig aan cherry picking doen qua projecten, dingen die me niet aanstaan die doe ik ook gewoon niet, dat is beter voor iedereen.
Enige wat me echt tegenstaat is dat ik viermaal per jaar in zo'n blije stuurgroep zit die nieuwe diensten op de markt verkend, dat klinkt heel erg leuk en boeiend maar dat is het niet.
kan je aanraden om eens zo'n pakket te doen. is idd nu uitverkocht maar goed, iets om in t oog te houdenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is uitverkocht
daarbij kom ik qua ciders vaak niet verder van de typische zuip brit: Bulmers, Magners, Coopers.
In een groot glas met wat ijsklontjes
schroevendraaier en rondom rond blijven gaan..niet op 1 plek blijven kuttenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
grootste uitdaging hier is altijd die verfpotten openkrijgen
Dan hebben we over 100 jaar allemaal een centenbakje en hemofiliequote:Op woensdag 22 april 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Wel even goed roeren zo he?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
grootste uitdaging hier is altijd die verfpotten openkrijgen
Thatchers heeft een paar varianten die echt goed zijn. Maar hier lastig te krijgen.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is uitverkocht
daarbij kom ik qua ciders vaak niet verder van de typische zuip brit: Bulmers, Magners, Coopers.
In een groot glas met wat ijsklontjes
sowieso niet veel te krijgen hier.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thatchers heeft een paar varianten die echt goed zijn. Maar hier lastig te krijgen.
Ja, dat is limonadequote:Op woensdag 22 april 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso niet veel te krijgen hier.
Behalve dan van die jlllz zooi
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso niet veel te krijgen hier.
Behalve dan van die jlllz zooi
online is wel wat te krijgen hoor www.ciderwinkel.nl www.ciderstore.nlquote:
bij de winkel hier hebben ze coopers en bulmers, maar die worden gemaakt vlak over de grens bij stassen in aubel.quote:
ik koop zo min mogelijk online.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
online is wel wat te krijgen hoor www.ciderwinkel.nl www.ciderstore.nl
tja dan moet je niet muiten dat je weinig cider kan vindenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik koop zo min mogelijk online.
support your locals enzo
ik muit ook niet, jij probeert mij cider op te dringen hequote:Op woensdag 22 april 2020 10:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja dan moet je niet muiten dat je weinig cider kan vinden
Omdat ze anders straks van het balkon moet klimmen om weer binnen te komenquote:
Ze begint bij de gevel. Ik zie het er van komen dat ze zichzelf straks ingesloten heeft en niet terug naar de deur kanquote:
Ditquote:Op woensdag 22 april 2020 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze anders straks van het balkon moet klimmen om weer binnen te komen
nee ik heb er over nagedacht :pquote:Op woensdag 22 april 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze begint bij de gevel. Ik zie het er van komen dat ze zichzelf straks ingesloten heeft en niet terug naar de deur kan
je schat haar intelligentie wel erg laag inquote:Op woensdag 22 april 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze begint bij de gevel. Ik zie het er van komen dat ze zichzelf straks ingesloten heeft en niet terug naar de deur kan
Ssstttquote:Op woensdag 22 april 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je schat haar intelligentie wel erg laag in
en je oude mag je houden als souvenir of zo?quote:
het zijn planken he.. dus plank voor plank werken is het meest logischquote:Op woensdag 22 april 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie hierboven. Beter zo ver mogelijk van de deur beginnen.
yes want daar staan nog stempels etc in die nog steeds gelding zijnquote:Op woensdag 22 april 2020 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en je oude mag je houden als souvenir of zo?
Alleen misschien niet het optimale met de spullen die niet verder aan de kant kunnen.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het zijn planken he.. dus plank voor plank werken is het meest logisch
quote:Op woensdag 22 april 2020 11:02 schreef LTVDK het volgende:
@:liesje1979 https://9gag.com/gag/a0Rmx6n
wat staat daar eigenlijk allemaal in voor dingen? Datum aan boord, datum van boord, naam schip, omschrijving taken en een stempel of zo?quote:Op woensdag 22 april 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes want daar staan nog stempels etc in die nog steeds gelding zijn
zal je zo wat foto's DM'enquote:Op woensdag 22 april 2020 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat staat daar eigenlijk allemaal in voor dingen? Datum aan boord, datum van boord, naam schip, omschrijving taken en een stempel of zo?
ik zou mn bloedgroep niet eens wetenquote:Op woensdag 22 april 2020 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal je zo wat foto's DM'en
maar idd datum aan boord van boord
bleodgroep
rang
trainingen
curssussen
grensstempels die soms ook in een paspoort kunnen
die heb ik speciaal laten prikken daarvoor toen ik ging varenquote:Op woensdag 22 april 2020 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou mn bloedgroep niet eens weten
A rhesus D postitief.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou mn bloedgroep niet eens weten
dan doen ze daar in eerste instantie bloedvervangers in, dat maakt niet uit maar dat is inderdaad onder andere daarvoor. want als er aan boord wat gebeurd van dat kaliber dan pompen we je aan boord al vol met bloedvervangers..quote:Op woensdag 22 april 2020 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat moet je dan altijd bij je hebben? Bloedgroep is toch voor als je zwaargewond bent dat ze je de juiste infuzen kunnen aanhangen?
lekker kwasten.. had alleen nog een laag op dat blauw gedaan voordat ik aan die planken was begonnenquote:Op woensdag 22 april 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
dit is helemaal aan het einde jongens
[ afbeelding ]
Werk eens door joh!quote:Op woensdag 22 april 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
dit is helemaal aan het einde jongens
[ afbeelding ]
blauw is op...quote:Op woensdag 22 april 2020 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker kwasten.. had alleen nog een laag op dat blauw gedaan voordat ik aan die planken was begonnen![]()
Lijkt op een heup die ik wel eens gehecht heb.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ruikt lekker naar banaan
Dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 22 april 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ruikt lekker naar banaan
Ik snap dat je wat anders bent gaan doenquote:Op woensdag 22 april 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt op een heup die ik wel eens gehecht heb.
quote:Op woensdag 22 april 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ruikt lekker naar banaan
[ afbeelding ]
ruikt lekker naar banaan
quote:Op woensdag 22 april 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap dat je wat anders bent gaan doen
Ik lust ook wel een plakje denk ikquote:Op woensdag 22 april 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ruikt lekker naar banaan
[ afbeelding ]
ruikt lekker naar banaan
Wat was de vraag?quote:Op woensdag 22 april 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
die journalist van de domste vraag ooit, werkt hij bij de nos?
jaquote:Op woensdag 22 april 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
jaquote:Op woensdag 22 april 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
Als ik het goed hoorde was het Arjan Noorlanderquote:Op woensdag 22 april 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
hij vond dat we zo onze best hadden gedaan de afgelopen tijd. Dus hij vroeg hoe het kon dat de maatregelen dan alsnog werden verlengdquote:
Oh dat ja, daar hadden we het gisteren al over iddquote:Op woensdag 22 april 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
hij vond dat we zo onze best hadden gedaan de afgelopen tijd. Dus hij vroeg hoe het kon dat de maatregelen dan alsnog werden verlengd
Volgens mij viel heel twitter over hem heen. Nou valt twitter altijd over alles heen, maar dit was wel echt een ongelukkige vraag.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat ja, daar hadden we het gisteren al over idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |