abonnement Unibet Coolblue
pi_203254679
:O
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:18:43 #27
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203254708
Moet ik naar beneden om wat popcorn te poppen, of is het alweer voorbij?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games dinsdag 18 januari 2022 @ 15:45:25 #28
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203255140
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:14 schreef Sfancta het volgende:
Doodsverwensing is verwijderd.
Jammer dat je niet gewoon gezellig mee kan lullen over games in het PlayStation-topic zoals je dat wel doet in het Xbox-topic. Onnodige/onzinnige competitie altijd, we zijn allemaal gamers neef
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_203255200
Ach kom, jij staat forumwijd bekend als troll en dat weet je zelf drommels goed :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_203255209
Enne, vragen om een ban is zelf een ban.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 18 januari 2022 @ 15:55:58 #31
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203255326
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:46 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Smokende broer, en over die banbare doodsverwensing? Ik troll helemaal nergens, ja in KLB soms, maar dat is er voor.
Je bent al eerder dat PS-topic binnengerold met denigrerende en/of uitlokkende teksten over PlayStation. Normaal ben ik wel voor slap ouwehoeren maar dat ligt hier nu eenmaal gevoelig, vandaar ook die topicpointers.

Als je normaal zou mee posten dan zou je erachter komen dat daar veel mensen zitten met dezelfde interesse in games, kun je bijv. lekker ervaringen uitwisselen over AC Valhalla ipv dat domme geleuter over "mijn spelletjescomputer is beterr!!!!11"
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_203673677
Even een vraagje ik heb gisteren deze gekocht bij CJS CD keys..

Available for Collection

1x Call Of Duty 4 Modern Warfare CD Key
£4.4

even omgerekend in euro's en 10 min later netjes mijn code gekregen..alleen..waar moet je die invullen..steam lukt niet origin lukt niet en epic gamelauncer pakt hem ook niet..

Doe ik wat fout ?
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:24:14 #33
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203673746
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:18 schreef Geerd het volgende:
Even een vraagje ik heb gisteren deze gekocht bij CJS CD keys..

Available for Collection

1x Call Of Duty 4 Modern Warfare CD Key
£4.4

even omgerekend in euro's en 10 min later netjes mijn code gekregen..alleen..waar moet je die invullen..steam lukt niet origin lukt niet en epic gamelauncer pakt hem ook niet..

Doe ik wat fout ?
Volgens het tabblad 'activation':

quote:
Activate with Steam:



Download and install the Steam client on your PC.
Open the Steam client, login and locate the Games tab on the top menu. Click this and then select “Activate a Product on Steam…”

Enter your unique code that's displayed on the 'Orders' page of CDKeys.com and follow the prompts to activate.

Your game is now viewable in the “Library” tab and is available to download/install when you’re ready.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games dinsdag 15 februari 2022 @ 14:41:20 #34
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203673945
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:18 schreef Geerd het volgende:
Even een vraagje ik heb gisteren deze gekocht bij CJS CD keys..

Available for Collection

1x Call Of Duty 4 Modern Warfare CD Key
£4.4

even omgerekend in euro's en 10 min later netjes mijn code gekregen..alleen..waar moet je die invullen..steam lukt niet origin lukt niet en epic gamelauncer pakt hem ook niet..

Doe ik wat fout ?
Call of Duty is sinds enige tijd van Activision Blizzard, dus ik gok dat als het geen Steam key is, je een Battle.net CD key hebt gekocht. Battle.net Desktop-app kun je hier vinden.

Maar lijkt me vreemd want die game is inmiddels 15 jaar oud en dergelijke oude games worden niet aangeboden via die client dacht ik... Als ik de cdkeys.com-pagina bekijk dan staat er ook gewoon Steam:

Edit 2: oh je hebt het over CJS CD Keys, dat is weer een andere site :')
Dat is idd Battle.net, zie eerste deel van deze post.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_203673978
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Volgens het tabblad 'activation':
[..]

Yes dat lukte dus niet ..
Ik zwaai naar dieren.
pi_203673986
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:41 schreef 2dope het volgende:

[..]
Call of Duty is sinds enige tijd van Activision Blizzard, dus ik gok dat als het geen Steam key is, je een Battle.net CD key hebt gekocht. Battle.net Desktop-app kun je hier vinden.

Maar lijkt me vreemd want die game is inmiddels 15 jaar oud en dergelijke oude games worden niet aangeboden via die client dacht ik... Als ik de cdkeys.com-pagina bekijk dan staat er ook gewoon Steam:

[ afbeelding ]
Aah top ga ik daar even kijken !
Ik zwaai naar dieren.
pi_203674089
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:41 schreef 2dope het volgende:

[..]
Call of Duty is sinds enige tijd van Activision Blizzard, dus ik gok dat als het geen Steam key is, je een Battle.net CD key hebt gekocht. Battle.net Desktop-app kun je hier vinden.

Maar lijkt me vreemd want die game is inmiddels 15 jaar oud en dergelijke oude games worden niet aangeboden via die client dacht ik... Als ik de cdkeys.com-pagina bekijk dan staat er ook gewoon Steam:

Edit 2: oh je hebt het over CJS CD Keys, dat is weer een andere site :')
Dat is idd Battle.net, zie eerste deel van deze post.
Aah die had ik ook al op de pc staan..uhmzz pakt hem ook niet...
Naja nu eerst even eten koken en werken :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_203674302
Heb ze even snel een mail gestuurd !
Ik zwaai naar dieren.
  Eindredactie Games dinsdag 15 februari 2022 @ 15:11:09 #39
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203674417
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:03 schreef Geerd het volgende:
Heb ze even snel een mail gestuurd !
Moet zeggen dat ik 't een beetje een dodgy site vind. Op Tweakers loopt een topic waarin je de betrouwbaarheid van grey market key resellers tot op zekere hoogte kunt checken: https://gathering.tweaker(...)/1479625/#Webwinkels

CJS CD Keys staat daar ook tussen, procentueel niet een erg goede score (9 positief, 2 negatief). Weet niet of dat allemaal nog up2date is verder hoor, maar wel handig voor een indicatie.

Btw, op die site staat nog dit als note:

quote:
These keys are NOT registrable with a steam account. They are for the Call Of Duty 4 game installer. They DO however work as a replacement for steam copies of Cod4, if you edit the registry (for pb banned customers).
Succes hè :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_203674477
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:11 schreef 2dope het volgende:

[..]
Moet zeggen dat ik 't een beetje een dodgy site vind. Op Tweakers loopt een topic waarin je de betrouwbaarheid van grey market key resellers tot op zekere hoogte kunt checken: https://gathering.tweaker(...)/1479625/#Webwinkels

CJS CD Keys staat daar ook tussen, procentueel niet een erg goede score (9 positief, 2 negatief). Weet niet of dat allemaal nog up2date is verder hoor, maar wel handig voor een indicatie.

Btw, op die site staat nog dit als note:
[..]
Succes hè :P
Ik laat het nog wel even weten
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 16:42:54 #41
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203675647
Oh, dat is een andere cdkeys. Dat is verwarrend en zou ik ook niet helemaal vertrouwen. Alsof je ineens bij IDK-Bol.com besteld ofzo _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_203675836
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, dat is een andere cdkeys. Dat is verwarrend en zou ik ook niet helemaal vertrouwen. Alsof je ineens bij IDK-Bol.com besteld ofzo _O-
Aah niet goed opgelet blijkbaar :+

Gelukkig is de schade zeer beperkt 5 euro 60 :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_203675975
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:59 schreef Geerd het volgende:

[..]
Aah niet goed opgelet blijkbaar :+

Gelukkig is de schade zeer beperkt 5 euro 60 :P
https://www.allkeyshop.co(...)-key-compare-prices/

Ik heb ff bij Kinguin website gekeken wat afgezien van CJS goedkoopste was, er staat daar dat je zowel code als een downloadlink zou moeten krijgen. Ik gok dat dit ook het geval moet zijn bij CJS?

Dit is dus geen Steam of andere platform key maar een doodgewone (digitale) setup. De key moet je voor dat game zelf gebruiken en niet om op een platform in te vullen.
pi_203676012
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:10 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
https://www.allkeyshop.co(...)-key-compare-prices/

Ik heb ff bij Kinguin website gekeken wat afgezien van CJS goedkoopste was, er staat daar dat je zowel code als een downloadlink zou moeten krijgen. Ik gok dat dit ook het geval moet zijn bij CJS?

Dit is dus geen Steam of andere platform key maar een doodgewone (digitale) setup. De key moet je voor dat game zelf gebruiken en niet om op een platform in te vullen.
Aaah...nee geen link gehad..of iig kon ik 123 niet vinden..kan nog eens kijken zo maar op mobiel niet zo handig
Ik zwaai naar dieren.
pi_203689039
Was idd alleen een cdkey voor de game dus je moet dan ergens nog een game vandaan halen of de installer idd..
Maar niet opgelicht dus..
Ik zwaai naar dieren.
pi_203702656
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:30 schreef Geerd het volgende:
Was idd alleen een cdkey voor de game dus je moet dan ergens nog een game vandaan halen of de installer idd..
Maar niet opgelicht dus..
En die gamefiles zou CJS jou moeten leveren via een linkje. Heb je ze al benaderd? Als ze dat niet kunnen, vraag je je geld terug en koop die van Kinguin voor iets meer, daar krijg je wel de gamesfiles geleverd.
pi_203702854
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 12:53 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
En die gamefiles zou CJS jou moeten leveren via een linkje. Heb je ze al benaderd? Als ze dat niet kunnen, vraag je je geld terug en koop die van Kinguin voor iets meer, daar krijg je wel de gamesfiles geleverd.
Aaah nog even gekeken ..staat er ook wel bij..No download services are provided, so you need the installer files on hand..
De steam cdkey voor dat spel kost 19.99
Ik zwaai naar dieren.
pi_203703407
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 13:12 schreef Geerd het volgende:

[..]
Aaah nog even gekeken ..staat er ook wel bij..No download services are provided, so you need the installer files on hand..
De steam cdkey voor dat spel kost 19.99
Momenteel ja, omdat er geen aktie loopt.

https://isthereanydeal.com/game/callofdutyivmodernwarfare/info/

Hier zie je de huidige prijzen en de goedkoopste aanbiedingsprijzen naast elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2022 13:45:07 ]
pi_203703446
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 13:44 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Momenteel ja, omdat er geen aktie loopt.

https://isthereanydeal.com/game/callofdutyivmodernwarfare/info/

Hier zie je de huidige prijzen en de goedkoopste aanbiedingsprijzen naast elkaar.
Aah ..naja..dacht mooi goedkoop even ouderwets te kunnen knallen 8-)
Ik zwaai naar dieren.
pi_205473317
Gisteren besloot ik om een van mijn ouwe klassiekers weer eens te installeren, Vampire the Masquerade-Bloodlines, een gouwe ouwe uit 2004. Het installeren ging allemaal prima, maar in het opstartscherm gebeurt er helemaal niks als je de game wil starten. Nou begrijp ik dat het allemaal wat anders is in deze tijd met andere stuursystemen en dergelijke, maar zijn voorloper VTM-Redemption, die dus nog ouder is, krijg ik wel zonder problemen aan de praat op mijn comp die op Win 10 draait, vandaar dus de vraag waarom VTM Bloodlines dat niet doet.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft en/of mij een handige tip kan geven hoe ik dit spel alsnog aan de praat kan krijgen? Ik heb het originele spel met de discs, dus geen Steamversie of illegale kopie.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')