Ik heb van de week namelijk te horen gekregen dat er waarschijnlijk na 28 februari geen werk meer is voor me. Vannacht daardoor geen oog dichtgedaan en maar liggen piekeren. Daarbij speelt ook nog een andere kwestie waarvan ik niet weet hoe ik dat moet aanpakken.
Kortom: KLOTE!!!
Daarna heb ik mezelf getrakteerd op patat en een frikandel speciaal
quote:ik dacht dat ik je niet meer zou zien hiero, althans niet zo vaak
Op donderdag 16 januari 2003 16:04 schreef Christine het volgende:
Vandaag gaat het goedvanmorgen had ik weer twee tentamens die, ondanks dat ik er niks voor gedaan had, supergoed gingen! Het waren twee tentamens recht, en ik kon gewoon alles opzoeken in mijn wetboek!
Daarna heb ik mezelf getrakteerd op patat en een frikandel speciaal
quote:Ik heb nog een afkick-dagje
Op donderdag 16 januari 2003 16:05 schreef zwaaibaai het volgende:
ik dacht dat ik je niet meer zou zien hiero, althans niet zo vaak
quote:Sterkte mop
Op donderdag 16 januari 2003 16:13 schreef Christine het volgende:[..]
Ik heb nog een afkick-dagje
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 16:34 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik voel me vandaag wel wat opgelucht eigenlijk.
quote:valt wel mee hoor, zet alles maar op een rijtje
Op donderdag 16 januari 2003 16:33 schreef EggsTC het volgende:
* EggsTC valt het op dat darkelf altijd dit topic opend...
quote:Hartstikke goed meis!! en daar heb je je nou zo druk over gemaakt, zie je nou wel dat je sommige dingen op je af moet laten komen
Op donderdag 16 januari 2003 15:36 schreef DarkElf het volgende:
Hier verder na: Hoe voel je je [-NU-]?? deel 46Ik ben erg opgelucht over vandaag
quote:heel veel succes morgen!!!! en t gaat vast wel goed.!! je moet der niet teveel overinzitten...dan ben je morgen misselijk
Op donderdag 16 januari 2003 16:35 schreef EggsTC het volgende:
Voel me kut voor de 3 tentamens morgen... waarvan het bij 1 puur gokken word
ook nog ff gesprek met mijn coach gehad...ik mag mijn blokboek dus iets later inleveren (ik kreeg vandaag te horen dat dat morgen moest) en dus ff uitgelegd waarom ik hem niet af zou hebben morgen...
ben je de hele tijd best vrolijk opschool....en dan krijg je weer de tranen in je ogen...
maar verder gaat t nou best goed
Owja Juss, zaterdag is de begravenis....
quote:Ik heb net je topic gelezen en volgens mij heb ik niet mijn beste dag wat betreft een reply geven
Op donderdag 16 januari 2003 16:43 schreef racoon2002 het volgende:[..]
ik wil gewoon rust!
Ik hoop gewoon dat je op de een of andere manier toch de rust gaat krijgen die ieder mens nodig heeft...
Je situatie is niet makkelijk maar aangezien je thuis woont zul je je ouders, lijkt mij, toch of de een of andere manier moeten doen inzien hoe het met je gaat. Misschien met hulp van je zwager en zus?
Deze situatie kun je niet lang meer volhouden en keihard aan de bel trekken bij je ouders lijkt afschuwelijk moeilijk maar wat moet je anders?
sterkte meis
quote:Precies,dat hoop ik ook, dat ze het eindelijk inzien, het is natuurlijk ook niet alleen schuld van mijn ouders, ik zonder mezelf namelijk ook voortdurend af de laatste tijd om maar zo weinig mogelijk contact<is zo weinig mogelijk spanning te hebben, omdat ik ook teveel spanning van buitenaf heb, maar ik hoop ook idd dat met hulp van zus en vriend situatie beter word!
Op donderdag 16 januari 2003 16:48 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ik heb net je topic gelezen en volgens mij heb ik niet mijn beste dag wat betreft een reply geven
Ik hoop gewoon dat je op de een of andere manier toch de rust gaat krijgen die ieder mens nodig heeft...
Je situatie is niet makkelijk maar aangezien je thuis woont zul je je ouders, lijkt mij, toch of de een of andere manier moeten doen inzien hoe het met je gaat. Misschien met hulp van je zwager en zus?
Deze situatie kun je niet lang meer volhouden en keihard aan de bel trekken bij je ouders lijkt afschuwelijk moeilijk maar wat moet je anders?
sterkte meis
quote:Meisje toch!!
Op donderdag 16 januari 2003 17:04 schreef Wolkje het volgende:
Ik voel me heel rot
quote:Je bent lief
Op donderdag 16 januari 2003 17:08 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Meisje toch!!
Ben er voor je!!![]()
![]()
quote:Sterkte, ga je alleen met familie of neem je nog vriendin mee?
Op donderdag 16 januari 2003 16:45 schreef Ilsjuhh het volgende:
Owja Juss, zaterdag is de begravenis....
ik zie er niet tegenop, vind het alleen vreemd; het is de eerste begrafenis sinds mijn vader is overleden 10 jaar geleden.
quote:tsjah hoeft niet ofzow, ik ken haar niet, ga meer mee uit respect voor de familie
Op donderdag 16 januari 2003 17:46 schreef Wolkje het volgende:
Gecondoleerd Isjuh, en DarkElf ..
quote:alleen met familie...volgens mij gaat het ook niet heel druk worden (buiten familie om) aangezien hij in besloten kring begraven word...maarja ander heb je al gauw 100 mensen op die begravenis
Op donderdag 16 januari 2003 17:43 schreef juss het volgende:[..]
Sterkte, ga je alleen met familie of neem je nog vriendin mee?
en dankje juss
quote:Youre welcome
Op donderdag 16 januari 2003 17:48 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
alleen met familie...volgens mij gaat het ook niet heel druk worden (buiten familie om) aangezien hij in besloten kring begraven word...maarja ander heb je al gauw 100 mensen op die begravenis
alleen van onze kant zijn het der al ong 50....en dankje juss
quote:ja dat is zo, maar ik heb al teveel gehuild de laatste dagen...
Op donderdag 16 januari 2003 17:53 schreef juss het volgende:[..]
Youre welcome
En als je moet huilen, gewoon laten gaan.
Vorig jaar overleed de moeder van een vriendin van mij waar ik al vanaf heel jonge leeftijd kwam. Ik riep van te voren steeds dat ik niet ging huilen, nee ik had geen zakdoekjes nodig..
Vervolgens kwam ik in de kerk, had 't boekje in de hand en moest al huilen..
Soms is 't goed om even te huilen, bovendien ben je met mensen die allemaal om hem rouwen..
Na therapie lekker even wat boodschapjes gedaan met Juup© en nu mijn mail doorgelezen.
Pffffffffffffffffff. Ik ben blij dat de therapie er voor mij weer een aantal dagen op zit!
quote:Dat is goed gegaan hé meis?
Op donderdag 16 januari 2003 15:36 schreef DarkElf het volgende:
Hier verder na: Hoe voel je je [-NU-]?? deel 46Ik ben erg opgelucht over vandaag
Meer energie heb ik nu niet voor een langere reply, sorry
Of gewoon kort gezegd: prima
quote:Leuk om te horen
Op donderdag 16 januari 2003 18:21 schreef Fogerty het volgende:![]()
![]()
Dit is een bijzonder goede dagOp het werk was het leuker dan ooit tevoren, op het hilarische af. Het is droog en niet glad, dus kon ik lekker even een eindje gaan hardlopen. Nu een lekker warme douche, dan de
pasta met gorgonzolasaus
klaarmaken die ik nog over heb van het etentje van gisteren, en dan wat erg leuke telefoontjes plegen.
Of gewoon kort gezegd: prima
En pasta met gorgonzolasaus is
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 16-01-2003 22:03]
quote:Kappen nou
Op donderdag 16 januari 2003 20:38 schreef Koekepan het volgende:
-edit- Ik neem aan dat ze weet wat ze doet, les lezen heeft geen zin
Ik voel me prima na een hazeslaapje dat ik hard nodig had
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 16-01-2003 22:04]
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 16-01-2003 22:05]
quote:Dat zie je verkeerd. addicted_to_jellybeans zoekt hier de bevestiging dat ze helemaal niet zielig en triest is, ook al doet ze dat door te zeggen dat ze diep in de problemen zit. Door een (internet-)relatie met andere mensen op te bouwen die in dezelfde situatie zitten, hoeft ze zichzelf niet meer voor haar problemen te schamen en zal ze dus ook op generlei wijze de motivatie ervaren er wat aan te doen.
Op donderdag 16 januari 2003 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
Bemoei je eens wat minder met een ander joh, als zij het zo wil doen, is dat haar zaak.
Ben helemaal high van de pijnstillers, maar de pijn blijft
quote:En de mensen die positieve feedback leveren kunnen dat wel? Die zien de zaken nog veel vervormder.
Op donderdag 16 januari 2003 20:42 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Tuurlijk jongen ga jij maar lekker voor psycholoog studeren , jij kent me alleen van online dus op basis daarvan kan nog geen diagnose of oordeel over me vellen .
[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 16-01-2003 23:48]
quote:Nou en. Doe dat in addicted's topic over die brief dan, ga niet hier lopen slowchatten. Als je hem niet kunt vinden: Brief en reactie
Op donderdag 16 januari 2003 20:43 schreef Koekepan het volgende:[..]
Dat zie je verkeerd. addicted_to_jellybeans zoekt hier de bevestiging dat ze helemaal niet zielig en triest is, ook al doet ze dat door te zeggen dat ze diep in de problemen zit. Door een (internet-)relatie met andere mensen op te bouwen die in dezelfde situatie zitten, hoeft ze zichzelf niet meer voor haar problemen te schamen en zal ze dus ook op generlei wijze de motivatie ervaren er wat aan te doen.
En ik heb deze week al drie keer sjans gehad met mensen in het openbaar vervoer. Gaat lekker.
Hij was een beetje een voorbeeld eigenlijk... een lieve man, hard voor zijn kinderen, maar hij hield zielsveel van ze, zou voor ze sterven.
Ook lief voor zijn kleinkinderen.
Ik mis hem zo verschrikkelijk veel af en toe... zoals nu..
Had graag met hem gepraat... hem in vertrouwen genomen... hij wist altijd overal raad op...
damn... zit ik weer te janken
Verder gaat het met mij goed
Voel me goed, beter, en bijna gelukkig.. bijna
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 16-01-2003 22:11]
quote:Kisten doen idd pijn en daar moet je de eerste dagen niet uitgebreid ZONDER PLIJSTERS bij de hand, op gaan lopen
Op donderdag 16 januari 2003 22:12 schreef Ilsjuhh het volgende:
stad was gezellig vanaaf....alleen ik haat openbaar vervoer, stomme bussen...had ik pijnlijke voeten van me nieuwe schoenen (kisten) en komt die bus maar niet...dus we zijn maar een stuk gaan lopen alvast
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 22:14 schreef k_i_m het volgende:
Als ik ontbaatzuchtig veel van je zou houden,
zou ik jou dan aan mezelf toevertrouwen? *kwedel*
quote:ja ik dacht, ik ben stoer dus ik kan dat wel, niet dus
Op donderdag 16 januari 2003 22:15 schreef Faithy het volgende:[..]
Kisten doen idd pijn en daar moet je de eerste dagen niet uitgebreid ZONDER PLIJSTERS bij de hand, op gaan lopen
hmm volgens mij ga ik de nieuwe vriendin van me ex nog aardig vinden ook...owoh....denkt niet dat mijn ex daar zo blij mee is...
hij weet wat voorn kreng ik kan zijn....maar ben ik nu niet...dus hij hoeft niet bang te zijn dat ik ga lopen stoken
Nouja.. Ik voel me wel aardig. Ik kom net terug van kempo-training. Ik kan wel merken dat ik jarenlang nix aan sport heb gedaan. Na 3 kempo-lessen voel ik ineens hoeveel spieren er wel niet zijn in m'n lichaam. Au. Stijve hark die ik ben
quote:He meis,
Op donderdag 16 januari 2003 22:18 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Weet je wat bekijk het allemaal maar
quote:
quote:Nog steeds met suffe hoofd achter de pc meis??
Op donderdag 16 januari 2003 21:34 schreef DuchessX het volgende:
Ben hartstikke moe, heb op de bank liggenmaar het is nog te vroeg voor bed nu. Dan nog maar even met mijn suffe hoofd achter de pc.
*kwedel*
quote:De objectieve criticus bekijkt het allemaal maar en constateert een depressieve driftkop.
*kwedel*
quote:Same here!! slaap lekker
Op donderdag 16 januari 2003 23:01 schreef Ilsjuhh het volgende:
moe dus ik hoop dat ik vannacht beetje normaal kan slapen...zonder rare dromen of lang wakker liggen
slaap lekker allemaal
hoop datvoor mij morgen goed afloopt
quote:Trusteee
Op donderdag 16 januari 2003 23:01 schreef Ilsjuhh het volgende:
moe dus ik hoop dat ik vannacht beetje normaal kan slapen...zonder rare dromen of lang wakker liggen
slaap lekker allemaal
Ik ga m'n bedje ook opzoeken. Ik hoop dat ik sinds lange tijd weer eens uitgerust wakker kan worden
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 17-01-2003 00:45]
*kwedel*
quote:kwedel
Op vrijdag 17 januari 2003 00:59 schreef k_i_m het volgende:
All alone, staring on
Watching her life go by
When her days are grey
and her nights are black
Different shades of mundane*kwedel*
Hmm ohja, je wilde nooit dat iemand op je posts hier reageerde dus doe ik dat maar niet .
Nog een nachtje werken en dan komt mijn meisje voor het eerst een weekend bij me logeren
quote:*knuffel*
All alone, staring on
Watching her life go by
When her days are grey
and her nights are black
voor mezelf:
Ik voel me goed, maar durf nog steeds geen stappen te nemen.. Geen risico's, geen sprong in het diepe. Maar zolang het vertrouwde vertrouwd voelt en er geen behoefte is aan nieuwe uitdaging is het wel best zo
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 10:15 schreef DarkElf het volgende:
heeeeeeeerlijk geslapen
Ik kamp met een mega slaaptekort, maar die laatste werkdag kom ik ook nog wel door.
Ik ga mezelf van het weekend eens flink verwennen met lekker eten, filmpjes e.d.
quote:Ja, ontwenningsverschijnselen zijn practisch over, ben vreselijk opgelucht door mijn gesprek gister.
Op vrijdag 17 januari 2003 10:21 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Yeah!!!!!
Ik kamp met een mega slaaptekort, maar die laatste werkdag kom ik ook nog wel door.
Ik ga mezelf van het weekend eens flink verwennen met lekker eten, filmpjes e.d.
klinkt lekker zo'n verwenweekend
quote:Ik mail je a.s weekend even
Op vrijdag 17 januari 2003 10:22 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ja, ontwenningsverschijnselen zijn practisch over, ben vreselijk opgelucht door mijn gesprek gister.
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 10:22 schreef DarkElf het volgende:
Ja, ontwenningsverschijnselen zijn practisch over, ben vreselijk opgelucht door mijn gesprek gister.
quote:Moet jij ook eens aangeboden krijgen
quote:oeh leuk
Op vrijdag 17 januari 2003 10:25 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Ik mail je a.s weekend even
quote:ach ja, ik heb vaak genoeg hele leuke dingen hoor
Op vrijdag 17 januari 2003 10:26 schreef MrTorture het volgende:[..]
Goed om te horen
[..]Moet jij ook eens aangeboden krijgen
je verdient et
met jou alles goed?
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 17-01-2003 11:37]
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:33 schreef G.I.Koekepan het volgende:
-edit: optiefen dan maar -
En voor de rest.. NOG 28 DAGEN!!!!.. Ben niet te stoppen
quote:Beetje veel sleur, maar het voelt wel weer vertrouwd
Op vrijdag 17 januari 2003 10:27 schreef DarkElf het volgende:
met jou alles goed?
Heb hartstikke rot en druk gedroomd, moeilijk om ervan los te komen
Dalijk ga ik naar de kapper, jakkie wat heb ik daar altijd een hekel aan
quote:Yéssssssssssssssss!
Op vrijdag 17 januari 2003 10:15 schreef DarkElf het volgende:
heeeeeeeerlijk geslapen
Geweldig meid!
quote:droom maak je je nu hopelijk geen zorgen meer om he?
Op vrijdag 17 januari 2003 12:25 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb geslapen van 12 tot 12en nog steeds ben ik doodmoe...
Heb hartstikke rot en druk gedroomd, moeilijk om ervan los te komen
Dalijk ga ik naar de kapper, jakkie wat heb ik daar altijd een hekel aan
Tot morgen
quote:sterkte
Op vrijdag 17 januari 2003 13:30 schreef Dave het volgende:
Eind vorige week leek er een klein lichtpuntje te zijn in de situatie van m'n schoonvader, maar dat is helaas woensdag weer gedoofd. Ik kan er redelijk mee omgaan, er goed over praten, maar toch zijn dit dingen die door je hoofd gaan malen als je bijvoorbeeld alleen in je auto zit, of voor het slapen gaan.
Dat resulteert dan weer in moeheid, slechte concentratie en humeurschommelingen.
kheb verder wel zin in vanavond, dan moet ik oppassen en gaat een vriendin van me mee, gaan we samen filmpje kijken
Ben nu weer thuis en ga zo lekker slapen..
Alles om het gezever van mn ouders even niet aan te horen, want die zijn alweer aardig op dreef..
Dit mag niet, dat mag niet, je moet micha maar op vaste tijden spreken, je gaat de hele avond ook maar leren, ook als wij weg zijn...
Ik wil slagen, echt waar, maar ik heb ook mn rust nodig.
Ik ben echt heel ziek, en nog MOET ik van alles doen...
Maarjah...
Mentaal gaat alles nog steeds ok...
Laten we hopen dat dat voorlopig nog even zo blijft... dat de lijntjes niet weer gaan breken en de marionet weer stuurloos is...
*idee krijgt voor een gedicht*
Heb 't ff helemaal gehad.
En geen zin meer.
Vanavond zaalvoetballen, wat roelt en morgen ziek me dinnetje O kKreeg ook nog eerder vrij vandaag omdattik deze week veel had gedaan, keikewle stage begeleider dus
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:49 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Binnenvetten is niet de juiste oplossing.
Mijn eerst komt mijn lief hier eten..
Ik voel me wel goed dus,
hoewel ik wel een beetje moe ben..
* Gutteguttegut gaat ff douchen met zn vriendin
Afgezien hiervan is vandaag een goede dag, op het werk was het NOG leuker dan gisteren, en vanavond leuk feestje
quote:Vind je het gek. Nou ik niet meer in die bussen zit moeten ze toch wat.
Op donderdag 16 januari 2003 20:49 schreef SmashBro het volgende:
En ik heb deze week al drie keer sjans gehad met mensen in het openbaar vervoer. Gaat lekker.
Ik heb het gevoel dat alles wat ik doe of zeg misloopt. Dat ik beter iedereen met rust kan laten, dat het dan beter is voor iedereen. Ik ben een wandelende ramp.
Nagoed.. ik wil slapen nu, een paar maanden slapen. Ik wil alle moeheid kwijt, en het wordt weer erger
Bah
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 12:36 schreef DarkElf het volgende:[..]
droom maak je je nu hopelijk geen zorgen meer om he?
Tot morgen
Was dus eigenlijk iets positiefs (voor jou)
Tot morgennnnnnnnnn!
quote:nah over ons
Op vrijdag 17 januari 2003 20:37 schreef DuchessX het volgende:[..]
Was dus eigenlijk iets positiefs (voor jou)
![]()
Tot morgennnnnnnnnn!
quote:En o wat lukt dat toch goed!
Op vrijdag 17 januari 2003 18:49 schreef Fogerty het volgende:
laat ik maar even wachten met bezorgd zijn totdat we meer weten.
Ik heb zin om te huilen, maar ik moet wel naar het feest van vanavond, want de vorige keer heb ik ook al met een smoes afgebeld
quote:Wat angstig
Op vrijdag 17 januari 2003 18:49 schreef Fogerty het volgende:
Hmm. Mijn zusje belde daarnet, dat ze bij mijn moeder "iets verdachts" gezien hebben bij een kijkoperatie, wat erop zou kunnen duiden dat de kanker van twee jaar geleden weer terug is.
Dat klinkt dus niet goed, maar laat ik maar even wachten met bezorgd zijn totdat we meer weten.
quote:Sterkte Lingobeeb!
Op vrijdag 17 januari 2003 20:38 schreef Fogerty het volgende:[..]
En o wat lukt dat toch goed!
NOT!Ik heb zin om te huilen, maar ik moet wel naar het feest van vanavond, want de vorige keer heb ik ook al met een smoes afgebeld
quote:Waarom zou je moeten ?? Dit lijkt me een geldige reden , anders escaleer je daar misschien.
NOT!Ik heb zin om te huilen, maar ik moet wel naar het feest van vanavond, want de vorige keer heb ik ook al met een smoes afgebeld
quote:Ga toch maar, hoe meer afleiding hoe beter.
Sterkte, meis.
Dank voor de steunbetuigingen. Dat feest komt wel goed, ik zit ter voorbereiding al aan een Desperado
Dus moest ik heel erg onschuldig spelen alsof ik het niet doorhad en nu voel ik me ietwat schuldig vanwege z'n gekwelde, verliefde blik.
O ja, en maar een klein beetje aangeschoten
Hele week moe en chagrijnig geweest en nu eindelijk weer beetje fut om iets te gaan doen.
en nog steeds ben ik ziek...
word er een beetje moedeloos van --> ik moet leren en wil ook wel, maar omdat ik me echt niet lekker voel, komt dat er ook niet echt van omdat ik te moe ben en dan weer ga slapen
maarjah..
voel me verder goed, nog steeds en gelukkig met mn
Na mijn dienst ga ik altijd nog even in de rokers-kantine zitten om een bekertje koffie te drinken en een sigaretje te paffen. Er zaten een aantal stoere "pubers" (zowel meisjes als jongens) te grappen en te grollen (veel grappen over sex enzo). Ik tapte mijn kop koffie en ging (alleen) aan een ander tafeltje zitten. Jazeg, ik ben 43 jaar en die "pubers" zitten echt niet op me te wachten....toch????
"Hey joh, hier is nog wel plaats" zei degene die het hoogste woord had en wees uitnodigend naar een stoel naast hem..en tussen al het grappen en grollen door bleek dat ze eigenlijk best serieuze dingen bespraken enzo..
*grinnik* we hebben lekker een minuut of 10 zitten ouweh**ren met zijn allen; toen was hun pauze voorbij en ben ik naar huis gegaan. Hmmz, ik moet mijn mening over "pubertjes" duidelijk herzien, geloof ik (Tnx dude, wie je ook was)..
quote:Jacko jongen, ik word zowaar erg vrolijk van je posts van vandaag
Op zaterdag 18 januari 2003 14:31 schreef jacko het volgende:
Geaccepteerd...[knip]
quote:Tnx for making my day
Op zaterdag 18 januari 2003 14:34 schreef Noayla_ het volgende:
Jacko jongen, ik word zowaar erg vrolijk van je posts van vandaag
Thumbs up!
Goh, zo wordt in het weekend werken toch nog leuk. Als ik nu FOK! kon lezen op mijn werk.....
De radio effe knalhard aan gaat misschien wel helpen.
quote:Heej wat leuk zeg!
Op zaterdag 18 januari 2003 14:31 schreef jacko het volgende:
Geaccepteerd...Na mijn dienst ga ik altijd nog even in de rokers-kantine zitten om een bekertje koffie te drinken en een sigaretje te paffen. Er zaten een aantal stoere "pubers" (zowel meisjes als jongens) te grappen en te grollen (veel grappen over sex enzo). Ik tapte mijn kop koffie en ging (alleen) aan een ander tafeltje zitten. Jazeg, ik ben 43 jaar en die "pubers" zitten echt niet op me te wachten....toch????
"Hey joh, hier is nog wel plaats" zei degene die het hoogste woord had en wees uitnodigend naar een stoel naast hem..en tussen al het grappen en grollen door bleek dat ze eigenlijk best serieuze dingen bespraken enzo..
*grinnik* we hebben lekker een minuut of 10 zitten ouweh**ren met zijn allen; toen was hun pauze voorbij en ben ik naar huis gegaan. Hmmz, ik moet mijn mening over "pubertjes" duidelijk herzien, geloof ik
(Tnx dude, wie je ook was)..
quote:Op de wc zitten en keihard "BLEEEH!" wil soms ook wel 'es helpen
Op zaterdag 18 januari 2003 15:03 schreef shmoopy het volgende:
Beetje bleh.
Probeer mezelf een beetje bezig te houden met domme klusjes en niet te denken aan hoe ik me eigenlijk voel.De radio effe knalhard aan gaat misschien wel helpen.
quote:Corrs
All alone, staring on
Watching her life go by
When her days are grey
and her nights are black
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 17:44 schreef Uncle_Sam het volgende:
Metafysisch gefrustreerd.
mja ik heb me voorgenomen om vanaf morgen vrolijk te gaan zijn, hopelijk lukt t nog ook
echt heel erg moe, kan niet echt helder nadenken...
Wou dat een van mn beste vrienden er nu was...
even lekker praten, knuffelen, gedachtes uitwisselen en over gedichten praten ensow...
Komende week moet even snel gaan.
Ik stuur je even een mailtje dat ga ik doen..
en ook weer met een mooi gedicht erbij
Vannacht geschreven
Had ineens inspiratie
voor Micha
't komt wel weer goed ensow
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 17:05 schreef Tijn het volgende:[..]
Op de wc zitten en keihard "BLEEEH!" wil soms ook wel 'es helpen
Jij kijkt teveel cabaret.
quote:Ej, alleen maar omdat Brigitte het ook doet, wil niet zeggen dat het niet werkt ofzo hoor
Op zaterdag 18 januari 2003 19:08 schreef shmoopy het volgende:[..]
Jij kijkt teveel cabaret.
quote:Kussentje
Op zaterdag 18 januari 2003 20:23 schreef matthijn99 het volgende:
Mag ik even janken? Fijn. En bij gebrek aan gezelschap doe ik dat wel op een kussen..
quote:ik heb ook 2 van die kussens liev
Op zaterdag 18 januari 2003 22:13 schreef Mereltje het volgende:[..]
Kussentje
quote:Helaas, louter nihilistische stonedheid.
Op zaterdag 18 januari 2003 17:54 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Binnenkort wellicht weer existentialistisch opgetogen?
quote:Beterschap!
Op zondag 19 januari 2003 00:23 schreef thoth het volgende:
Met hoofdpijn gaan slapen lukt me niet. Dan maar even wakker blijven.
Ik (en mijn hubbie ook) heb een hele fijne dag/avond gehad met DarkElf en Rtificial
quote:Ik en mijn hubbie hebben een hele fijne dag/avond gehad met DuchessX en Juup
Op zondag 19 januari 2003 00:28 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik (en mijn hubbie ook) heb een hele fijne dag/avond gehad met DarkElf en Rtificial![]()
alleen minder dat ik dan bij thuiskomst post van de arbo heb , betreffende een te maken reintegratieplan samen met mijn werkgever, nou ja eerst maar eens De Groot erop af sturen
5 uur slaap heb ik de laatste tijd genoeg aan. Ik voel me fitter als ik 5 uur slaap dan wanneer ik 10 of 12 uur slaap.
Gaat super lekker gewoon. Vitaal actief en ik voel me jong.
Need a little hug.
Ik zag het aankomen, ik voel de het en ik WIST het... maar toch... waarom voel ik me dan nog steeds zo klote??
Misschien omdat ik echt en echt oprecht verliefd was, voor het eerst in mn korte leventje...
Ben ook nog steeds ziek, maar ik mag zo weer vrolijk gaan doen op toneel.. want daar ben ik de altijd vrolijke Gaby...
Put on a happy face, and try to get through the day...
DE: dat is schrikken zeg! Goed dat je de Groot achter je hebt staan
Faithy: Sterkte
Ik probeer mijzelf maar te vertellen dat mijn moeder er toch niet gezonder van wordt als ik hier zit te treuren.
Heb lekker alle frustraties er uit kunnen knuffelen bij mn oude grote liefde daarnet.. de schat
Maarjah... 't zal nog wel even wennen zijn ensow...
Tis misschien, of nee, waarschijnlijk maar beter zo...
quote:Was de smaak van wraak niet bitter? Of was dat de smaak van de gewraakte en niet de wreker?
Op zondag 19 januari 2003 17:26 schreef k_i_m het volgende:
De zoete smaak van wraak.
14 uur geslapen en dan zou je denken dat een persoon wel weer een beetje bij zou zijn maar 14 uur is teveel en dus ben ik slaperig en ik moet echt broodnodig rekeningen betalen. Blergh.
Een paar uur geleden een inzinking gehad en niet zo'n beetje ook. Ik was bang dat ik weer terug keerde naar het negatieve en depressieve maar ik heb mezelf eruit getrokken door anders te denken weer.
Was ff schrikken maar het gaat weer goed nu.
Ik voel me echt heel raar, vanochtend en vanmiddag was ik ronduit gelukkig, zat ik me af te vragen waarom ik de laatste tijd nou zo zat te zeiken en ik zat de hele tijd te lachen.. nu zit ik hier, totaal gedemotiveerd (populair woord de laatste tijd) om te leren.. ik voel me ronduit kut, ik ben zo gespannen als een gitaarsnaar.. ik ben moe, heb geen zin in school.. echt.. ik voel me gewoon KUT.. waarom nou zo'n moodswing.. daar heb ik anders nooit last van. geen zin in allemaal maarja, ik sla me er wel weer doorheen.. ik moet alleen binnenkort door een zware kuttijd.. .
.
Na morgen wel de rest van de week vrij...dus al met al voldoende
quote:Precies
Op zondag 19 januari 2003 14:56 schreef Fogerty het volgende:
Ik probeer mijzelf maar te vertellen dat mijn moeder er toch niet gezonder van wordt als ik hier zit te treuren.
Met mij gaat het goed. Heerlijk lui geweest vandaag, zit nu nog steeds in mijn badjas. Lekker filmpje gekeken met mijn allerliefste, beetje gepoetst, dadelijk douchen en dan wordt het weer hooooog tijd om mijn bed op te zoeken
.
quote:en dan in 3 voud hoe ik me voel...
Op zondag 19 januari 2003 17:57 schreef micha het volgende:
quote:Wat voor tijd dan? als ik mag vragen
Op zondag 19 januari 2003 19:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
Toch maar weer eens een postje hierIk voel me echt heel raar, vanochtend en vanmiddag was ik ronduit gelukkig, zat ik me af te vragen waarom ik de laatste tijd nou zo zat te zeiken en ik zat de hele tijd te lachen.. nu zit ik hier, totaal gedemotiveerd (populair woord de laatste tijd) om te leren.. ik voel me ronduit kut, ik ben zo gespannen als een gitaarsnaar.. ik ben moe, heb geen zin in school.. echt.. ik voel me gewoon KUT.. waarom nou zo'n moodswing.. daar heb ik anders nooit last van. geen zin in allemaal maarja, ik sla me er wel weer doorheen.. ik moet alleen binnenkort door een zware kuttijd..
.
.
On topic:
quote:Dat vind ik heel knap van je YY
Op zondag 19 januari 2003 19:37 schreef yingyang het volgende:
Ik voel me gelukkig weer redelijk goed.Een paar uur geleden een inzinking gehad en niet zo'n beetje ook. Ik was bang dat ik weer terug keerde naar het negatieve en depressieve maar ik heb mezelf eruit getrokken door anders te denken weer.
Was ff schrikken maar het gaat weer goed nu.
Way to go!
DE laat je er niet onder krijgen door dat KLOTEbedrijf waar je gewerkt hebt! Het zijn losers en je hoeft er niet meer naar terug, echt niet!!!!
Blaatschaap, Faithy : zet 'm op
En ikke? Euh lekker alleen thuis, mis mijn hubbie wel.
Heb overigens mijn vinger verbrand aan de oven (200 graden) Auwwwwwwwww wat doet dat zeer zeg
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 19-01-2003 22:55]
morgen weer een dag...
Ik ga er maar weer eens flink tegen aan denk ik.
ff ergens anders aan denken.
schijtgedoe altijd...
maar een heleboel lichtpuntjes..
mn gedichten, een van mn beste vrienden komt weer bijna terug van vakantieachtig iets, mn hoop en mn vrienden
ik voel me er niet prettig bij... maar ik leg me er maar bij neer, dat is het beste..
quote:Ben ik blij om schatje
Op maandag 20 januari 2003 04:35 schreef Juup© het volgende:
Ondanks het gemis van mijn vrouw en beestjes vermaak ik mezelf aardig hier. Zito ligt te slapen op de gang naast mij en ik ben met een pc bezig en aan het icq'en met mijn liefste.Kortom ik voel mezelf perfect.Heb vandaag vrienden gezien en gesproken die ik al ruin 1 en 2 jaar niet gezien had en het heeft mij heel goed gedaan.
quote:Precies...
Op zondag 19 januari 2003 12:27 schreef Faithy het volgende:Put on a happy face, and try to get through the day...
Oja er is één lichtpuntje, m'n vriend en ik hebben het vandaag al 6 maanden met elkaar volgehouden
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 20-01-2003 07:17]
maar mis mijn vriendje ook heel erg, gisteren nog gezien, maar nu zie ik hem een week niet, ik ga elk weekend en telkens als ik weg ga wordt het gemis een stukkie erger
maar ja lang leve de telefoon en internet
quote:ja dat bedoelde ik net ook, best een kutgevoel voor ff
Op maandag 20 januari 2003 07:22 schreef Jory het volgende:
een beetje eenzaam..
gistermorgen werd ik wakker naast mijn vriendje, en vanmorgen werd ik weer helemaal alleen wakker..
quote:Ik vond dat gisteravond al erg, toen ie naar huis moest i.p.v. dattie bij mij kon blijven...
Op maandag 20 januari 2003 07:22 schreef Jory het volgende:
een beetje eenzaam..
gistermorgen werd ik wakker naast mijn vriendje, en vanmorgen werd ik weer helemaal alleen wakker..
quote:ikke ook. want hij was zaterdag de hele dag bij me, lekker blijven slapen en gister ook de hele dag bij me. en gisteravond moest ie opeens naar huis
Op maandag 20 januari 2003 07:25 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ik vond dat gisteravond al erg, toen ie naar huis moest i.p.v. dattie bij mij kon blijven...
quote:
Op maandag 20 januari 2003 07:41 schreef DarkElf het volgende:
vreselijk moe
Je bent niet de enige
Maar je komt er wel door
quote:wie immer
Op maandag 20 januari 2003 07:45 schreef MrTorture het volgende:[..]
Je bent niet de enige
Maar je komt er wel door![]()
quote:
Op maandag 20 januari 2003 07:57 schreef DarkElf het volgende:
ik ga zo maar weer eens proberen te slapendenk ik