Hoe lang moet de olie intrekken eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yesga het in 2 dagen doen want krijg niet alles naar binnen
Huehuehuequote:Op dinsdag 21 april 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe bedoel je krijg niet alles naar binnen.
Oh je hebt de kans gemistquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Hebben ze een olievat op je stoep gezet?
Helemaal niet. Dat mag in nl niet eens (meer dan 2 dagen achtereen).quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tevens werkt het ziekenhuispersoneel al 12 uursdiensten.
dacht 12 uur?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe lang moet de olie intrekken eigenlijk?
Het moet wel even een paar dagen uitharden en opdrogen hoor, zou er niet te snel weer gelijk dingen opzetten.quote:
Welke kans?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Huehuehue
[..]
Oh je hebt de kans gemist
hoe lang dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het moet wel even een paar dagen uitharden en opdrogen hoor, zou er niet te snel weer gelijk dingen opzetten.
'Bitterbal krijgt niet alles naar binnen'quote:
En dat doen ze dus ook.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dat mag in nl niet eens (meer dan 2 dagen achtereen).
Als TT?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Bitterbal krijgt niet alles naar binnen'
Hoef het toch niet uit te gaan leggen he, want daar ga ik niet aan beginnen
Het is vooral belangrijk om niet een te dikke laag te willen aanbrengen, dan duurt het drogen gelijk een heel stuk langer en kan het blijven 'plakken'.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
. Droging duurt ongeveer 12 uur bij een goede ventilatie en luchtvochtigheid. De tweede laag kan aangebracht worden, bij renovatie is één laag op het schoongemaakt oppervlak in de regel voldoende. Laat de tweede laag ook minstens 12 uur drogen
Nee joh laat je niks wijsmaken.quote:
https://www.parool.nl/ned(...)n-mogelijk~b1a35242/quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tevens werkt het ziekenhuispersoneel al 12 uursdiensten.
Dat hebben mijn ouders ooit gepresteerd met hun parketvloer. Toen hebben we drie dagen boven gebivakkeerd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral belangrijk om niet een te dikke laag te willen aanbrengen, dan duurt het drogen gelijk een heel stuk langer en kan het blijven 'plakken'.
Mis ook allesquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft vaak zat foto’s gepost hoor
Ik laat me niks wijsmaken. Kijk maar eens naar Frontberichten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh laat je niks wijsmaken.
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)n-mogelijk~b1a35242/
Valt wel mee.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hebben mijn ouders ooit gepresteerd met hun parketvloer. Toen hebben we drie dagen boven gebivakkeerd.
we gaan het meemaken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Valt wel mee.Helpt het dat het morgen lekker warm is? Misschien trekt het wel sneller in en kan je morgen gewoon alles doen en ben je er vanaf.
quote:
Was toch vooral voor haar naamswijziging??quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft vaak zat foto’s gepost hoor
Ja ik ken het, en dan nog wekenlang plakvoetenquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hebben mijn ouders ooit gepresteerd met hun parketvloer. Toen hebben we drie dagen boven gebivakkeerd.
Met een uiterste krachtinspanning. Dat moet je niet willen. Want dat houden mensen niet lang vol, we zijn nog veel verder van huis als een deel van het personeel komt thuis te zitten met een burnout.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh laat je niks wijsmaken.
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)n-mogelijk~b1a35242/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als we kunnen oprekken naar 3000 IC bedden moeten we dat ook doen en dan oprekken tot aan de maximale bezetting.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik laat me niks wijsmaken. Kijk maar eens naar Frontberichten.
Nee hoor, zelfs een paar dagen geleden nog.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Was toch vooral voor haar naamswijziging??
in KPD??quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs een paar dagen geleden nog.
De kat in elk geval wel. Die was ontsnapt en liep plakvoetend over het parket te hobbelenquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken het, en dan nog wekenlang plakvoeten
En hoe lang was je van plan de zorg te overbelasten precies?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar als we kunnen oprekken naar 3000 IC bedden moeten we dat ook doen en dan oprekken tot aan de maximale bezetting.
Vreemde tijden zorgen voor uitzonderlijke oplossingen, er wordt nu teveel op safe gespeeld naar mijn smaak.
Dat gaat ten koste van de reguliere zorg. Dat hebben we nu een poosje gedaan, maar dat kun je niet volhouden. Het is allemaal niet zo simpel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar als we kunnen oprekken naar 3000 IC bedden moeten we dat ook doen en dan oprekken tot aan de maximale bezetting.
Vreemde tijden zorgen voor uitzonderlijke oplossingen, er wordt nu teveel op safe gespeeld naar mijn smaak.
Ja 3 jaar ongeveer.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe lang was je van plan de zorg te overbelasten precies?
In Zweden schijnbaar wel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gaat ten koste van de reguliere zorg. Dat hebben we nu een poosje gedaan, maar dat kun je niet volhouden. Het is allemaal niet zo simpel.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ja heb wel haar borsten gezien in die slobbertrui.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zweden heeft een grotere standaardcapaciteit op de IC. Net als Duitsland. In Nederland hebben we alles en iedereen aan het werk gezet op de IC.quote:
Wie afvalt vervangen, er waren hier toch zoveel werkloze Syrische artsen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe gaat het personeel dat volhouden denk je?
Ja, ik heb de foto gezien, uitgeprint en boven mijn bed gehangen..quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb de foto gezien, uitgeprint en boven mijn bed gehangen..
quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Handjes boven de lakens he.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dat weet je idd nietquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze is niet lelijk in haar gezicht.
Maar misschien zit er wel een ontzettend onderstel onder?
goed ideequote:Op dinsdag 21 april 2020 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja, ik steek er eentje aan en ga slapen.
Aparte combinatie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja, ik steek er eentje aan en ga slapen.
slaapsequote:Op dinsdag 21 april 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga ook. Slaap lekker Bitter, Bos, allemaal
Ja jij ook woestelingquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga ook. Slaap lekker Bitter, Bos, allemaal
quote:Op woensdag 22 april 2020 00:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt heh, ze is vast ook zacht enzo.
ze hebben bij ibood dubbelwandige glazenquote:Op woensdag 22 april 2020 07:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uh niet beel haha. Mieren doosjes gok ik
olie is wel lekker goedkoop nuquote:
Dat zou je dan met touwtjes moeten proberen of zo. Maar ik zou zelf meer zien in gewoon 2 grote rondjes met een kleintje ertussen. Als mier.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ben nu een mier aan het proberen door 2 versmallingen maar dat is wat lastig bij een ballon.
ja zag t maar ben al van huis tegen dat zij kunnen leverenquote:Op woensdag 22 april 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben bij ibood dubbelwandige glazen
als ze toch met de boot gaan kun je die boot wel ff onderscheppen natuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2020 07:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zag t maar ben al van huis tegen dat zij kunnen leveren
bij je ouders laten brengen?quote:Op woensdag 22 april 2020 07:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zag t maar ben al van huis tegen dat zij kunnen leveren
ja nog niet helemaal hoorquote:Op woensdag 22 april 2020 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OliebolBen je er klaar voor?
O, die leveren de olie? Nog een vakantiedag dus?quote:Op woensdag 22 april 2020 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog niet helemaal hoor![]()
Wacht nog op de post. Praxis uitgesteld naar morgen weer
nee die komen voor de parasolquote:Op woensdag 22 april 2020 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die leveren de olie? Nog een vakantiedag dus?
quote:Op woensdag 22 april 2020 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die komen voor de parasol![]()
De olie staat er voor vandaag wel op
quote:Op woensdag 22 april 2020 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan ontbreekt alleen nog een straathond die naar je enkels hapt en elke avond Pad Thai van Thuisbezorgd en je Thaise thuisparadijsje is klaar
quote:Op woensdag 22 april 2020 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
bestaat vast wel ergens een stream van blaffende honde die ik kan afspelen![]()
quote:Op woensdag 22 april 2020 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]en het wordt vast weer een belachelijk hete zomer, ook op Koh Haag.
oke :pquote:Op woensdag 22 april 2020 08:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kanmaar zo mooi vind ik die van ibood niet
ik weet niet hoe ver jij van de gamma af zit, dus ik weet niet hoe groot de uitdaging is..quote:Op woensdag 22 april 2020 08:16 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm om 9u bij d gamma staan en om 10u terug hier voor de post
Challenge accepted.
kwartier rijden, dus kan er om 9u staan. is meer de vraag of er genoeg winkelwagentjes beschikbaar zijnquote:Op woensdag 22 april 2020 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ver jij van de gamma af zit, dus ik weet niet hoe groot de uitdaging is..
wat ga je halen?quote:Op woensdag 22 april 2020 08:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kwartier rijden, dus kan er om 9u staan. is meer de vraag of er genoeg winkelwagentjes beschikbaar zijn
Ja, je kan het stappentellertje maar vast een beetje op toeren hebben niewaarquote:
nja oude woning hier.. vorig jaar had ik er ook een paar in de woonkamer.. waren tussen de krimpband vanonder de fundering omhoog gekomen.quote:Op woensdag 22 april 2020 08:27 schreef gianni61 het volgende:
tot nu toe nog geen mieren gezien, zal niet lang meer duren voordat ik weer een nest tussen de tegels heb.
oud beestje?quote:Op woensdag 22 april 2020 08:28 schreef Karzai het volgende:
Morning, karretje weggebracht voor de apk, altijd weer spannend
oei, verwacht je kosten?quote:Op woensdag 22 april 2020 08:28 schreef Karzai het volgende:
Morning, karretje weggebracht voor de apk, altijd weer spannend
in huis heb ik ze eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 22 april 2020 08:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja oude woning hier.. vorig jaar had ik er ook een paar in de woonkamer.. waren tussen de krimpband vanonder de fundering omhoog gekomen.
plinten zijn nu strak afgekit aan alle kanten, dus hoop dat dat afdoende is
ah ja 8 uur geweest. Normale mensen mogen ook weer naar binnenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 08:56 schreef FranticDJ het volgende:
Staat iemand met pedaalemmer zakken rond zn onderarmen bij de gamma
mensenquote:Op woensdag 22 april 2020 08:56 schreef FranticDJ het volgende:
geen pics?quote:Op woensdag 22 april 2020 08:56 schreef FranticDJ het volgende:
2 balkons. doe maar luxequote:Op woensdag 22 april 2020 08:59 schreef kwiwi het volgende:
Zo, net m’n balkons eens even grondig schoongemaaktHad een twee buitentapijten besteld om het wat gezelliger te maken maar wilde ze niet op een vies ballon leggen
Leuk?quote:Op woensdag 22 april 2020 08:58 schreef gianni61 het volgende:
ik hoor net dat ik volgende week verplicht vrijwillig vrij heb.
fotoquote:Op woensdag 22 april 2020 08:59 schreef kwiwi het volgende:
Zo, net m’n balkons eens even grondig schoongemaaktHad een twee buitentapijten besteld om het wat gezelliger te maken maar wilde ze niet op een vies ballon leggen
mwa, op zich vind ik het niet erg om vrij te hebben, maar het is natuurlijk wel kut dat het moet.quote:
hoe is het afgelopen met de 2e bezichtiging?quote:Op woensdag 22 april 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, op zich vind ik het niet erg om vrij te hebben, maar het is natuurlijk wel kut dat het moet.
okequote:Op woensdag 22 april 2020 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe wel een foto als het af is, zit nog te wachten op wat plantjes
Wat een idioterie om het zo neer te zetten zeg.quote:Op woensdag 22 april 2020 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
NOS hou eens heel snel op met dat debiele gedoe van "oh jee mensen zijn bang voor grote getallen" wil je. https://nos.nl/artikel/23(...)vervulling-gaan.html
618-duizend
462-duizend
775-duizend
serieus waar heb je die ONZIN geleerd?
die ging in overleg met de hypotheekverstrekker om te kijken hoeveel ze kon krijgen, omdat ze ook nog wil verbouwen, maar daar heb ik verder nog niks op gehoord.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe is het afgelopen met de 2e bezichtiging?
hmm dacht dat je eerst ging kijken hoeveel je kon lenen?quote:Op woensdag 22 april 2020 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ging in overleg met de hypotheekverstrekker om te kijken hoeveel ze kon krijgen, omdat ze ook nog wil verbouwen, maar daar heb ik verder nog niks op gehoord.
Huis kopen en huis kopen en verbouwing meefinancieren kan nogal een verschil tussen zitten natuurlijk. Als je er meteen een andere keuken, badkamer en een uitbouw bij wil ofzo. (Vooral dingen die de waarde duidelijk beïnvloeden, zoals een uitbouw)quote:Op woensdag 22 april 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dacht dat je eerst ging kijken hoeveel je kon lenen?![]()
Maar wel interesse dus
ja natuurlijk maar als je naar een huis gaat kijken en het blijkt zo te zijn dat je flink moet verbouwen kan je toch niet ineens meer lenen?quote:Op woensdag 22 april 2020 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huis kopen en huis kopen en verbouwing meefinancieren kan nogal een verschil tussen zitten natuurlijk. Als je er meteen een andere keuken, badkamer en een uitbouw bij wil ofzo. (Vooral dingen die de waarde duidelijk beïnvloeden, zoals een uitbouw)
verder nog weinig respons.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dacht dat je eerst ging kijken hoeveel je kon lenen?![]()
Maar wel interesse dus
Geen boom ter beschikking? Kan je Jungle Book nadoen.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Wakker geworden met een jeukplekje op mijn rug waar ik net niet lekker bij kan komen, ben dus op zoek naar een ruw kleed in huis om over te gaan liggen kronkelen en spartelen
denk dat je het nog steeds snel gaat verkopen hoorquote:Op woensdag 22 april 2020 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verder nog weinig respons.
Als mn vader nu een maand eerder dat huis had gekocht was er niks aan de hand geweest en was ik die keet binnen een week kwijt
Pak een vork!quote:Op woensdag 22 april 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Wakker geworden met een jeukplekje op mijn rug waar ik net niet lekker bij kan komen, ben dus op zoek naar een ruw kleed in huis om over te gaan liggen kronkelen en spartelen
quote:Op woensdag 22 april 2020 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen boom ter beschikking? Kan je Jungle Book nadoen.
Twee goede tips alquote:
Misschien nog een garantstaander ergens "voor het geval dat"? Genoeg opties in ieder geval.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk maar als je naar een huis gaat kijken en het blijkt zo te zijn dat je flink moet verbouwen kan je toch niet ineens meer lenen?
ik hoop het, want de complete wereldeconomie is momenteel wel een beetje in vrije val..quote:Op woensdag 22 april 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat je het nog steeds snel gaat verkopen hoor
de laatste dagen veel berichte dat de drukte opde huizenmarkt doorgaatquote:Op woensdag 22 april 2020 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop het, want de complete wereldeconomie is momenteel wel een beetje in vrije val..
Geen grote vork?quote:Op woensdag 22 april 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2020 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen grote vork? Edit: spuit elf.
Ik kan gelukkig alle plekjes op mijn rug bereiken.
maar zonet nog op de radio dat meer dan de helft van de mensen momenteel grote aankopen uitstelt..quote:Op woensdag 22 april 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de laatste dagen veel berichte dat de drukte opde huizenmarkt doorgaat
Koop een badborstel. Dwaas.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
nja denk niet dat huize daar onder vallen. Alsnog was het oververhit dus stel je raakt een percentage kwijt heb je nog steeds genoeg mensen die het kopenquote:Op woensdag 22 april 2020 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar zonet nog op de radio dat meer dan de helft van de mensen momenteel grote aankopen uitstelt..
we zullen zien.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nja denk niet dat huize daar onder vallen. Alsnog was het oververhit dus stel je raakt een percentage kwijt heb je nog steeds genoeg mensen die het kopen
moet er veel gebeuren?quote:Op woensdag 22 april 2020 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we zullen zien.
voordeel van de week vrij is dan wel dat ik volgende week in het nieuwe huis van mn vader kan gaan klussen
Hij zegt badborstel, geen pleeborstel.quote:
ja, heel veel.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zegt badborstel, geen pleeborstel.
kijk je uit naar het weekend?quote:Op woensdag 22 april 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik dacht even een momentje dat het donderdag was, maar het is pas woensdag
Ok dankjewel, daar kom ik nu ook achter dusquote:Op woensdag 22 april 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik dacht even een momentje dat het donderdag was, maar het is pas woensdag
Een beetje. Al weet ik eigenlijk niet waarvoor. Het weekend is niet veel anders dan de werkweekquote:
Op dat wij nooit vergetentwitter:palpeet twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 19:45:48De bewuste vraag https://t.co/STmPzh8ZZ4 reageer retweet
feestdag?quote:Op woensdag 22 april 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is wel een lang weekend, tot en met dinsdag.
ja.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Is het erg raar dat ik hierbij aan bitterbal moet denken?![]()
Je hoeft ze niet per se tweedehands te kopen hequote:
aaah woningsdagquote:Op woensdag 22 april 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maandag Koningsdag en dinsdag verplichte vrije dag.
kost t je verlofdagen?quote:Op woensdag 22 april 2020 08:58 schreef gianni61 het volgende:
ik hoor net dat ik volgende week verplicht vrijwillig vrij heb.
Ik ben zo'n type dat de BBQ al weg flikkert als er een plekje op het rooster zit.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet per se tweedehands te kopen he
quote:Op woensdag 22 april 2020 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Is het erg raar dat ik hierbij aan bitterbal moet denken?![]()
Jaquote:
zo'n bikkelharde handdoek van jequote:Op woensdag 22 april 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
haha dat was wel episch geweestquote:Op woensdag 22 april 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
JaWat een feest gaat dat worden. Ik had toch liever gehad dat Willem gewoon met die prinsessen door een verlaten dorp was gaan lopen. Af en toe een koek happend.
Voor jouw soort mensen is in de anderhalvemetersamenleving echt geen plek meerquote:Op woensdag 22 april 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type dat de BBQ al weg flikkert als er een plekje op het rooster zit.
quote:Op woensdag 22 april 2020 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor jouw soort mensen is in de anderhalvemetersamenleving echt geen plek meer![]()
Ik zit lekker binnen te werkenquote:Op woensdag 22 april 2020 09:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker met de zon in mn gezicht aan t knutselen.
quote:Op woensdag 22 april 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn collega is haar poes aan het aaien op de webcam
Alleen gefilmd met drones en een Fallout soundtrack eronderquote:Op woensdag 22 april 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
JaWat een feest gaat dat worden. Ik had toch liever gehad dat Willem gewoon met die prinsessen door een verlaten dorp was gaan lopen. Af en toe een koek happend.
dit klinkt aan alle kanten dubieusquote:Op woensdag 22 april 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
heb je haar hier tokens voor gegeven?quote:Op woensdag 22 april 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Stream eensquote:Op woensdag 22 april 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
er zuo een digitale vrijmarkt komenquote:Op woensdag 22 april 2020 09:32 schreef UitStraling het volgende:
Gezellig dit jaar Koningsdag [ link | afbeelding ]
koningsdag is nog nooit gezellig geweest.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:32 schreef UitStraling het volgende:
Gezellig dit jaar Koningsdag [ link | afbeelding ]
O, die grap had ik net moeten makenquote:Op woensdag 22 april 2020 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je haar hier tokens voor gegeven?
wow, ik heb er nu al zin anquote:Op woensdag 22 april 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
De landelijke Oranjebond heeft onder de leden een brainstorm gehouden en het volgende programma samengesteld:
09.45 uur: de klokken worden geluid in heel Nederland;
10.00 uur: iedereen zingt het Wilhelmus;
10.10 uur: de NOS blikt terug op voorgaande Koningsdagen;
12.00 uur: op internet is een digitale kleedjesmarkt, de precieze invulling is nog niet bekend. Kinderen mogen ook een digitale brief naar de koning sturen, die ’s middags aan de koning wordt aangeboden;
15.00 – 16.00 uur: de Oranjebond roept muzikanten en artiesten op om op te treden bij ouderen;
16.00 uur: tijd voor een thuistoost. De Oranjebond vraagt aan heel Nederland om op dit tijdstip het glas te heffen voor de koning;
19.00 uur: op de NOS is er een speciale uitzending om in beeld te brengen hoe Nederland deze feestdag viert in coronatijden.
Dat idee had ik ook om vandaag te maken, heb je een goed recept?quote:
Dit gaat een zootje worden stel ik me zo voor.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er zuo een digitale vrijmarkt komen
dat dacht k ook jaquote:Op woensdag 22 april 2020 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat een zootje worden stel ik me zo voor.
dus vanaf 12 uur mag ik op marktplaats kijken en 16:00 mag ik het eerste bier thuis open trekken?quote:Op woensdag 22 april 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
De landelijke Oranjebond heeft onder de leden een brainstorm gehouden en het volgende programma samengesteld:
12.00 uur: op internet is een digitale kleedjesmarkt, de precieze invulling is nog niet bekend. Kinderen mogen ook een digitale brief naar de koning sturen, die ’s middags aan de koning wordt aangeboden;
15.00 – 16.00 uur: de Oranjebond roept muzikanten en artiesten op om op te treden bij ouderen;
16.00 uur: tijd voor een thuistoost. De Oranjebond vraagt aan heel Nederland om op dit tijdstip het glas te heffen voor de koning;
19.00 uur: op de NOS is er een speciale uitzending om in beeld te brengen hoe Nederland deze feestdag viert in coronatijden.
quote:Op woensdag 22 april 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dronken mensen online met elkaar op de digitale vuist
"Koningin Maxima draagt vandaag een hazmat suit uit de pret-a-porter collectie van Jan Taminiau. Haar gasmasker is er een uit de collectie Landmacht 1982."quote:Op woensdag 22 april 2020 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen gefilmd met drones en een Fallout soundtrack eronder
quote:Op woensdag 22 april 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Koningin Maxima draagt vandaag een hazmat suit uit de pret-a-porter collectie van Jan Taminiau. Haar gasmasker is er een uit de collectie Landmacht 1982."
Net zo feestelijk als Koninginnedag na die aanslag in Apeldoorn.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
om 10 uur smorgens?quote:
ja ze hadden beter de toost om 10 kunnen doen en zingen om 1600quote:Op woensdag 22 april 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om 10 uur smorgens?
ik zing een stuk beter als ik gedronken heb
Ouwe Bitternaziquote:Op woensdag 22 april 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
ik oefen al op : ben ik van Duitse bloed'
Heb ook een ww2 uniform besteld en ga prikkeldraad op het terras plaatsen
normaal gesproken was ik dan wel op meivakantie geweestquote:Op woensdag 22 april 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou maandag graag het land uit willen. Maar dat kan niet
Ja, dit is ook de periode dat ik een vakantie zou doen. Dat zou dit jaar waarschijnlijk Schotland zijn, of de vakantie naar het Schwarzwald die ik vorig jaar heb laten schieten.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
normaal gesproken was ik dan wel op meivakantie geweest
FRAU BITTERBALLquote:Op woensdag 22 april 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
ik oefen al op : ben ik van Duitse bloed'
Heb ook een ww2 uniform besteld en ga prikkeldraad op het terras plaatsen
Hoe is dat anders dan normaal?quote:
in dit geval niet geboekt ivm niet doorgaand examen junior. Scheelt een hoop frustratie en gedoe wel, niet doorgaande vakantiesquote:Op woensdag 22 april 2020 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dit is ook de periode dat ik een vakantie zou doen. Dat zou dit jaar waarschijnlijk Schotland zijn, of de vakantie naar het Schwarzwald die ik vorig jaar heb laten schieten.
mag je dan wel nog het strand op, om kuilen te graven?>quote:
hoezo het strand? Dat doe ik in de tuin van de buren hoorquote:Op woensdag 22 april 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag je dan wel nog het strand op, om kuilen te graven?>
Kuiltje graven, even poepen en weer dichtgooien? Beetje miauwen.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo het strand? Dat doe ik in de tuin van de buren hoor
nee dat poepen niet :pquote:Op woensdag 22 april 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kuiltje graven, even poepen en weer dichtgooien? Beetje miauwen.
Dat klinkt alsof ik op Koningsdag een keer wat moet gaan doen...quote:Op woensdag 22 april 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
Je miauwt wel?quote:Op woensdag 22 april 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat poepen niet :p
mijn buren overwegen trouwens een loopbrug te maken naar mijn terras dus misschien wat landmijnen op de rand.
Ik heb net een videocall gehad. Dus ik ga ook aan de koffie.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Ppffftttt vandaag al vier escalaties moeten bedwingen en bestieren, sterke koffie NU
Ik hang net videocall vier op met een rood hoofd van irritatie.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een videocall gehad. Dus ik ga ook aan de koffie.
quote:Op woensdag 22 april 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hadden beter de toost om 10 kunnen doen en zingen om 1600
Allemaal vrijgezel en maagd?quote:Op woensdag 22 april 2020 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik had ook net een videocallEindigde met collega's die elkaar jaloers aan het maken waren over wie de vetste Lego-set gekocht had
Ik ben ook geïrriteerd, maar vooral door mijn gebrek aan zinnig werk. Vandaag maar eens wat leuke plannetjes verzinnen voor mezelf.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hang net videocall vier op met een rood hoofd van irritatie.
Lekker stofzuigen, wasje draaien, van die dingenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook geïrriteerd, maar vooral door mijn gebrek aan zinnig werk. Vandaag maar eens wat leuke plannetjes verzinnen voor mezelf.
https://www.seriouseats.c(...)na-bread-recipe.htmlquote:Op woensdag 22 april 2020 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook om vandaag te maken, heb je een goed recept?
Mijn huis is spotless.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker stofzuigen, wasje draaien, van die dingen
Gebrek aan zinnig werk lijkt me wel erg naar, dat is toch een beetje waardoor ik blijf tikken.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook geïrriteerd, maar vooral door mijn gebrek aan zinnig werk. Vandaag maar eens wat leuke plannetjes verzinnen voor mezelf.
Ligt je kerel net lui te ejaculeren in je.......ding dong.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Dafuq met je klokken om kwart voor tien, laat me lekker uitslapen ja.
HALLON IJSDRAAKJEN WAKKEWODDEquote:Op woensdag 22 april 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
ik slaap daar dwars doorheen, ook met het raam open.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanmiddag een dikke orgie organiseren, dan heb je weer genoeg schoon te makenquote:
Ja, daar loopt ik nu zelf ook een beetje op vast. Ik was altijd één van de belangrijkste mensen in mijn team en iedereen had me nodig. Maar toen werd het hele team in een project gestort wat vooral een feestje is voor developers, maar waar ik weinig tot niks aan kan bijdragen. En dar heb ik echt heel erg last van. Dat vreet aan mequote:Op woensdag 22 april 2020 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebrek aan zinnig werk lijkt me wel erg naar, dat is toch een beetje waardoor ik blijf tikken.
Dit is voldoende bekend bij je manager?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar loopt ik nu zelf ook een beetje op vast. Ik was altijd één van de belangrijkste mensen in mijn team en iedereen had me nodig. Maar toen werd het hele team in een project gestort wat vooral een feestje is voor developers, maar waar ik weinig tot niks aan kan bijdragen. En dar heb ik echt heel erg last van. Dat vreet aan me
Ik ook. Was alleen irritant als ik niet kon slapen. Elk kwartier zo'n pingeltje.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik slaap daar dwars doorheen, ook met het raam open.
Ik heb praktisch naast een kerk gewoond, ik ben immuun
Mental image.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt je kerel net lui te ejaculeren in je.......ding dong.
Hier zijn er nog kozijnen om een likje verf aan het smeken mocht je je vervelen?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met ganzen blijkbaar.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik slaap daar dwars doorheen, ook met het raam open.
Ik heb praktisch naast een kerk gewoond, ik ben immuun
Mijn vrije dag, wat doe je.quote:
Jawel. We hebben gesproken over een nieuwe functie. Maar dat ligt nu even stil door corona. Binnen het team heb ik het ook aangekaart, maar er is gewoon weinig ruimte om andere dingen te doen. We zitten vast aan een roadmap tot 2022quote:Op woensdag 22 april 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is voldoende bekend bij je manager?
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. We hebben gesproken over een nieuwe functie. Maar dat ligt nu even stil door corona. Binnen het team heb ik het ook aangekaart, maar er is gewoon weinig ruimte om andere dingen te doen. We zitten vast aan een roadmap tot 2022
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zijn er nog kozijnen om een likje verf aan het smeken mocht je je vervelen?
Dat zijn me nogal doorlooptijden zeg.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. We hebben gesproken over een nieuwe functie. Maar dat ligt nu even stil door corona. Binnen het team heb ik het ook aangekaart, maar er is gewoon weinig ruimte om andere dingen te doen. We zitten vast aan een roadmap tot 2022
Das best een flinke hoeveelheidquote:Op woensdag 22 april 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.seriouseats.c(...)na-bread-recipe.html
deze doe ik altijd eigenlijk
Ja, bizar. En dit project is eind 2018 begonnen. Eigenlijk is het project een mislukking maar er is zoveel geld in gestort dat het nu too big to fail is. Dat zou een paar hoge mensen hun kop kosten.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn me nogal doorlooptijden zeg.
Beetje jammer wel dit.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan klinkt thuis vervelen toch net iets beter.
welke?quote:Op woensdag 22 april 2020 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik had ook net een videocallEindigde met collega's die elkaar jaloers aan het maken waren over wie de vetste Lego-set gekocht had
Mja denk dat het hem vandaag niet gaat worden, moet geloof ik zelf gaan verven omdat de burgemeester zijn volk niet wil ondersteunenquote:
nog steeds windquote:Op woensdag 22 april 2020 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja denk dat het hem vandaag niet gaat worden, moet geloof ik zelf gaan verven omdat de burgemeester zijn volk niet wil ondersteunen
Directe vrijstelling van werk, dus soort van vrij.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ben jij eigenlijk aan het werk of heb je vrij?
ja, als je een nacht echt plafonddienst hebt en elk half uur een signaal krijgt dat je weer een half uur niet geslapen hebt, dan wordt het wel vervelend.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Was alleen irritant als ik niet kon slapen. Elk kwartier zo'n pingeltje.
Ik kan me geen spetters op mijn ambtsketen veroorloven.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja denk dat het hem vandaag niet gaat worden, moet geloof ik zelf gaan verven omdat de burgemeester zijn volk niet wil ondersteunen
Wel wat minder dan gisteren geloof ik.quote:
wat heeft die er mee te doen danquote:Op woensdag 22 april 2020 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mmm herkenbaar maar dan zou ik alsnog de stekker eruit trekken.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bizar. En dit project is eind 2018 begonnen. Eigenlijk is het project een mislukking maar er is zoveel geld in gestort dat het nu too big to fail is. Dat zou een paar hoge mensen hun kop kosten.
Je hoeft dat ding niet 24/7 om te hebben he.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan me geen spetters op mijn ambtsketen veroorloven.
Jup. Nu lig ik iets verder van die klokken af.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als je een nacht echt plafonddienst hebt en elk half uur een signaal krijgt dat je weer een half uur niet geslapen hebt, dan wordt het wel vervelend.
Hij is de broer van Mr. T hequote:Op woensdag 22 april 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft dat ding niet 24/7 om te hebben he.
Gisteren zei die nog dat die verven zo leuk vond, nu zit die hier te klagen dat die zich verveeld dus geef ik hem een optie om zijn dag wat leuker te maken maar weigert die hetquote:Op woensdag 22 april 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat heeft die er mee te doen dan?
En wat is dan een beter idee dan er alleen maar een NOG grotere clusterfuck van te makenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bizar. En dit project is eind 2018 begonnen. Eigenlijk is het project een mislukking maar er is zoveel geld in gestort dat het nu too big to fail is. Dat zou een paar hoge mensen hun kop kosten.
ohjaquote:Op woensdag 22 april 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren zei die nog dat die verven zo leuk vond, nu zit die hier te klagen dat die zich verveeld dus geef ik hem een optie om zijn dag wat leuker te maken maar weigert die het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |