Hoe lang moet de olie intrekken eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yesga het in 2 dagen doen want krijg niet alles naar binnen
Huehuehuequote:Op dinsdag 21 april 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe bedoel je krijg niet alles naar binnen.
Oh je hebt de kans gemistquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Hebben ze een olievat op je stoep gezet?
Helemaal niet. Dat mag in nl niet eens (meer dan 2 dagen achtereen).quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tevens werkt het ziekenhuispersoneel al 12 uursdiensten.
dacht 12 uur?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe lang moet de olie intrekken eigenlijk?
Het moet wel even een paar dagen uitharden en opdrogen hoor, zou er niet te snel weer gelijk dingen opzetten.quote:
Welke kans?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Huehuehue
[..]
Oh je hebt de kans gemist
hoe lang dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het moet wel even een paar dagen uitharden en opdrogen hoor, zou er niet te snel weer gelijk dingen opzetten.
'Bitterbal krijgt niet alles naar binnen'quote:
En dat doen ze dus ook.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dat mag in nl niet eens (meer dan 2 dagen achtereen).
Als TT?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Bitterbal krijgt niet alles naar binnen'
Hoef het toch niet uit te gaan leggen he, want daar ga ik niet aan beginnen
Het is vooral belangrijk om niet een te dikke laag te willen aanbrengen, dan duurt het drogen gelijk een heel stuk langer en kan het blijven 'plakken'.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
. Droging duurt ongeveer 12 uur bij een goede ventilatie en luchtvochtigheid. De tweede laag kan aangebracht worden, bij renovatie is één laag op het schoongemaakt oppervlak in de regel voldoende. Laat de tweede laag ook minstens 12 uur drogen
Nee joh laat je niks wijsmaken.quote:
https://www.parool.nl/ned(...)n-mogelijk~b1a35242/quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tevens werkt het ziekenhuispersoneel al 12 uursdiensten.
Dat hebben mijn ouders ooit gepresteerd met hun parketvloer. Toen hebben we drie dagen boven gebivakkeerd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral belangrijk om niet een te dikke laag te willen aanbrengen, dan duurt het drogen gelijk een heel stuk langer en kan het blijven 'plakken'.
Mis ook allesquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft vaak zat foto’s gepost hoor
Ik laat me niks wijsmaken. Kijk maar eens naar Frontberichten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh laat je niks wijsmaken.
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)n-mogelijk~b1a35242/
Valt wel mee.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hebben mijn ouders ooit gepresteerd met hun parketvloer. Toen hebben we drie dagen boven gebivakkeerd.
we gaan het meemaken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Valt wel mee.Helpt het dat het morgen lekker warm is? Misschien trekt het wel sneller in en kan je morgen gewoon alles doen en ben je er vanaf.
quote:
Was toch vooral voor haar naamswijziging??quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft vaak zat foto’s gepost hoor
Ja ik ken het, en dan nog wekenlang plakvoetenquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hebben mijn ouders ooit gepresteerd met hun parketvloer. Toen hebben we drie dagen boven gebivakkeerd.
Met een uiterste krachtinspanning. Dat moet je niet willen. Want dat houden mensen niet lang vol, we zijn nog veel verder van huis als een deel van het personeel komt thuis te zitten met een burnout.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh laat je niks wijsmaken.
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)n-mogelijk~b1a35242/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als we kunnen oprekken naar 3000 IC bedden moeten we dat ook doen en dan oprekken tot aan de maximale bezetting.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik laat me niks wijsmaken. Kijk maar eens naar Frontberichten.
Nee hoor, zelfs een paar dagen geleden nog.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Was toch vooral voor haar naamswijziging??
in KPD??quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs een paar dagen geleden nog.
De kat in elk geval wel. Die was ontsnapt en liep plakvoetend over het parket te hobbelenquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken het, en dan nog wekenlang plakvoeten
En hoe lang was je van plan de zorg te overbelasten precies?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar als we kunnen oprekken naar 3000 IC bedden moeten we dat ook doen en dan oprekken tot aan de maximale bezetting.
Vreemde tijden zorgen voor uitzonderlijke oplossingen, er wordt nu teveel op safe gespeeld naar mijn smaak.
Dat gaat ten koste van de reguliere zorg. Dat hebben we nu een poosje gedaan, maar dat kun je niet volhouden. Het is allemaal niet zo simpel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar als we kunnen oprekken naar 3000 IC bedden moeten we dat ook doen en dan oprekken tot aan de maximale bezetting.
Vreemde tijden zorgen voor uitzonderlijke oplossingen, er wordt nu teveel op safe gespeeld naar mijn smaak.
Ja 3 jaar ongeveer.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe lang was je van plan de zorg te overbelasten precies?
In Zweden schijnbaar wel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gaat ten koste van de reguliere zorg. Dat hebben we nu een poosje gedaan, maar dat kun je niet volhouden. Het is allemaal niet zo simpel.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ja heb wel haar borsten gezien in die slobbertrui.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zweden heeft een grotere standaardcapaciteit op de IC. Net als Duitsland. In Nederland hebben we alles en iedereen aan het werk gezet op de IC.quote:
Wie afvalt vervangen, er waren hier toch zoveel werkloze Syrische artsen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe gaat het personeel dat volhouden denk je?
Ja, ik heb de foto gezien, uitgeprint en boven mijn bed gehangen..quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb de foto gezien, uitgeprint en boven mijn bed gehangen..
quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Handjes boven de lakens he.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dat weet je idd nietquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze is niet lelijk in haar gezicht.
Maar misschien zit er wel een ontzettend onderstel onder?
goed ideequote:Op dinsdag 21 april 2020 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja, ik steek er eentje aan en ga slapen.
Aparte combinatie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja, ik steek er eentje aan en ga slapen.
slaapsequote:Op dinsdag 21 april 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga ook. Slaap lekker Bitter, Bos, allemaal
Ja jij ook woestelingquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga ook. Slaap lekker Bitter, Bos, allemaal
quote:Op woensdag 22 april 2020 00:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt heh, ze is vast ook zacht enzo.
ze hebben bij ibood dubbelwandige glazenquote:Op woensdag 22 april 2020 07:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uh niet beel haha. Mieren doosjes gok ik
olie is wel lekker goedkoop nuquote:
Dat zou je dan met touwtjes moeten proberen of zo. Maar ik zou zelf meer zien in gewoon 2 grote rondjes met een kleintje ertussen. Als mier.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ben nu een mier aan het proberen door 2 versmallingen maar dat is wat lastig bij een ballon.
ja zag t maar ben al van huis tegen dat zij kunnen leverenquote:Op woensdag 22 april 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben bij ibood dubbelwandige glazen
als ze toch met de boot gaan kun je die boot wel ff onderscheppen natuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2020 07:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zag t maar ben al van huis tegen dat zij kunnen leveren
bij je ouders laten brengen?quote:Op woensdag 22 april 2020 07:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zag t maar ben al van huis tegen dat zij kunnen leveren
ja nog niet helemaal hoorquote:Op woensdag 22 april 2020 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OliebolBen je er klaar voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |