Ik denk dat het eigenlijk wel verstandig is om het daar niet al teveel over te hebben op dit moment. Maar dat zou voor de redactie van Op1 niet uit moeten maken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het mag wat mij betreft wel wat meer over de economie en de dreigende eurocrisis gaan. Daarover is men angstvallig stil.
Pastoor stopt wel iets anders tussen je billen. Dus geen probleem.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Zweet tussen de billen, dit kán niet bij de EO
Ik maak me daar ook veel meer zorgen over hoe die schuldenunie erdoor gedrukt wordt dan het overlijden van een paar bejaarden die anders binnen een paar jaar toch wel dood zouden gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het mag wat mij betreft wel wat meer over de economie en de dreigende eurocrisis gaan. Daarover is men angstvallig stil.
Je mag van mij wel een mini stroopwafelquote:
De publieke omroep moet het Nederlandse volk informeren over de slaande ruzie tussen Nederland en Zuid-Europa. Deze eurocrisis gaat de gemiddelde Nederlander veel meer pijn doen dan dit virus. Het is daarom verontrustend dat dit onderwerp helemaal wordt doodgezwegen op de publieke omroep.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:15 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik denk dat het eigenlijk wel verstandig is om het daar niet al teveel over te hebben op dit moment. Maar dat zou voor de redactie van Op1 niet uit moeten maken.
Aardigquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je mag van mij wel een mini stroopwafel
Daar ben ik helemaal mee eens. Aan de andere kant er is op dit moment al zoveel aan de hand waar het volk gedwongen machteloos moet toekijken, als dat er dan nog boven op komt. Ik weet niet of dat de situatie verbeterd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De publieke omroep moet het Nederlandse volk informeren over de slaande ruzie tussen Nederland en Zuid-Europa. Deze eurocrisis gaat de gemiddelde Nederlander veel meer pijn doen dan dit virus. Het is daarom verontrustend dat dit onderwerp helemaal wordt doodgezwegen op de publieke omroep.
Eensquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:32 schreef Vallon het volgende:
Goed verhaal, nu de druk wat afneemt in de acute zorg nu aandacht voor de kwetsbare mensen die 24/7 achter een deur zijn opgesloten. Ook daar zal het kabinet met het OMT een noot over moeten kraken. Zelf vind ik dat nog wat belangrijker dan jongeren die hun sportfeestje missen.
Yep en dan weten dat we ca 3.000.0000 mensen hebben die in enig opzicht kwetsbaar voor besmettingsgevolgen zijn te noemen. Getallen doen dan wat met je.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
200000. Wtf. Dat vind ik eigenlijk best teveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |