Susan is een vrouw met ballen inderdaad. Echt wat voor jouquote:Op woensdag 22 april 2020 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Terechte ingrepen van facebook en Youtube.
Dat is een beetje het enige wat complotdenkers rest, inderdaad... Bovenstaande 'diss'.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Susan is een vrouw met ballen inderdaad. Echt wat voor jou
[ afbeelding ]
Mja, in een wereld die voor een groot deel bestaat uit leugens en bedrog is het natuurlijk heel moeilijk te zeggen wat nu de exacte waarheid is. Een propaganda medium als de NYT spreekt natuurlijk ook weleens de waarheid, maar ze dienen wel een bepaalde agenda.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa, daar is hij dan...
Stap 1: publiceer een document of filmpje dat een complot bewijst.
Stap 2: krabbel terug wanneer blijkt dat dat document of filmpje problematisch is voor je theorie.
Stap 3: kom tot het besef dat stap 1 op lucht was gebaseerd.
Stap 4: noem het hele document of filmpje een vervalsing of enscenering.
Stap 5: Conspiracy merry-go-round continues forever.
Zo lig jij toch al het grootste deel van de dag?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ga dan ook na deze ongelooflijke put-down in een hoekje liggen huilen, embryo-houding en alles.
Tot zo.
Dat zeg ik, de merry-go-round kan zo voor altijd doordraaien. Wat men ook voor feiten op de tafel legt, je zoekt wel weer naar een manier om toch te kunnen blijven zitten in die complotbubbel. Kan niet wachten op de volgende grote onthulling.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:11 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Mja, in een wereld die voor een groot deel bestaat uit leugens en bedrog is het natuurlijk heel moeilijk te zeggen wat nu de exacte waarheid is. Een propaganda medium als de NYT spreekt natuurlijk ook weleens de waarheid, maar ze dienen wel één bepaalde agenda.
Nou nee, ik moet namelijk gewoon werken het grootste deel van de dag.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:12 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Zo lig jij toch al het grootste deel van de dag?
Jij verbiedt liever de vrije mening. Dat is me wel duidelijk. Je verdedigt ook de katholieke kerk en Joden heel sterk. Wonder why.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de merry-go-round kan zo voor altijd doordraaien. Wat men ook voor feiten op de tafel legt, je zoekt wel weer naar een manier om toch te kunnen blijven zitten in die complotbubbel. Kan niet wachten op de volgende grote onthulling.
Ik verbied niks. Van mijn part blijf je roepen dat alles en iedereen elite is en je dwarszit. Maar het brengen als feitelijke waarheden is natuurlijk te zot voor woorden. En daar zal ik tegen blijven ageren, juist omdat het de complotdenkers zijn, niet 'de rest', die mensen tegen elkaar ophitsen, hele volksstammen wegzetten als suspect (ook nu weer, 'de' katholieken en 'de' joden, individuen bestaan in jullie wereld niet) en aan geschiedvervalsing en fake news doen.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:14 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Jij verbiedt liever de vrije mening. Dat is me wel duidelijk. Je verdedigt ook de katholieke kerk en Joden heel sterk. Wonder why.
De katholieke kerk is ook iets grondig mis mee allemaal schone schijn, maar achter de schermen spelen zich andere zaken af. Daarom lees ik Ali Kannibali graag die weet daar heel vanaf.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:14 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Jij verbiedt liever de vrije mening. Dat is me wel duidelijk. Je verdedigt ook de katholieke kerk en Joden heel sterk. Wonder why.
Vandaar dat ik hem moest corrigeren met z'n bronmateriaal, ja. Hij weet er zoveel van af.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De katholieke kerk is ook iets grondig mis mee allemaal schone schijn, maar achter de schermen spelen zich andere zaken af. Daarom lees ik Ali Kannibali graag die weet daar heel vanaf.
Jup, een aanwinst voor het forum deze user.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem moest corrigeren met z'n bronmateriaal, ja. Hij weet er zoveel van af.
Wanneer je het nodig vindt bronnen te gebruiken die niet deugen ben je inderdaad al heel snel een 'aanwinst' hier... als het maar sensationeel genoeg is en je paranoia voedt.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup, een aanwinst voor het forum deze user.
Nou nee, het was je maatje Kontkapje die het nodig vond om de priorij van Sion erbij te slepen geloof ik...quote:Op woensdag 22 april 2020 19:26 schreef Tingo het volgende:
Kan sommige dingen over wat dan ook gewoon in de 'Algemeen' topic geplaats.
En hier over covid19?
Yes, I know - Etto started it.
quote:Op woensdag 22 april 2020 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik verbied niks. Van mijn part blijf je roepen dat alles en iedereen elite is en je dwarszit. Maar het brengen als feitelijke waarheden is natuurlijk te zot voor woorden. En daar zal ik tegen blijven ageren, juist omdat het de complotdenkers zijn, niet 'de rest', die mensen tegen elkaar ophitsen, hele volksstammen wegzetten als suspect (ook nu weer, 'de' katholieken en 'de' joden, individuen bestaan in jullie wereld niet) en aan geschiedvervalsing en fake news doen.
Een mening is iets anders dan een hersenscheet zonder enkele valide argumentatie...
Probeer het eens.
Daar hoef je geen keyboard warrior voor te zijn. Gewoon een keyboard hebben is genoeg.quote:
En een soldij hoort daar ook bij?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar hoef je geen keyboard warrior voor te zijn. Gewoon een keyboard hebben is genoeg.
Natuurlijk, de Reptilian Jesuit Secret Society of Bill Gates-infused Weather Balloons heeft net gestort.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:43 schreef kontkapje het volgende:
[..]
En een soldij hoort daar ook bij?
Good for you. We will win anywayquote:Op woensdag 22 april 2020 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Secret Society of Bill Gates-infused Weather Balloons heeft net gestort.
Welke research heb je het over? Het ging verdomme over een hot mic.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet met 'research' van dit kaliber, bro.
Maakt niet uit, komt altijd op hetzelfde neer: gebakken lucht.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:51 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Welke research heb je het over? Het ging verdomme over een hot mic.
Ga eens in op die Andrew Kaufman video. Misschien die eens goed bekijken.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maakt niet uit, komt altijd op hetzelfde neer: gebakken lucht.
Ik zei al, ik wacht met smart op de volgende grote onthulling.
Reeds gedaan, kennelijk heb je echt geen verstand van het juridisch aspect.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:56 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Ga eens in op die Andrew Kaufman video. Misschien die eens goed bekijken.
Vraagje: Vind jij het allemaal heel erg betrouwbaar wat er gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |