Alsof het stagen van dergelijke zaken door de media wel de eerste keer zou zijn.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou goed kunnen inderdaad. Dat soort dingen zou zeker niet de eerste keer zijn... doet me denken aan:
- A Pro-Trump Conspiracy Group Planted A Fake Climate Activist Who Suggested “Eating Babies” At An AOC Town Hall Meeting
- Washington Post uncovers fake Roy Moore story 'sting'
Omdat men wil dat hun staat / land weer open gaat, omdat men gelooft dat corona fake is, omdat dansende verpleegkundigen die even de stress van zich afdansen ook als "bewijs" wordt gezien dat het fake is.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:11 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Alsof het stagen van dergelijke zaken door de media wel de eerste keer zou zijn.
Waarom zou men eigenlijk zorgmedewerkers willen afvallen?
Ik kan niet bewijzen of ze in het complot zit, wie de (fake?) verpleegkundige is en wie de persoon met de camera.quote:Edit: Overigens was ze al een tijdje aan het filmen omdat er daar dus mensen in hun auto's demonstreerden tegen de lockdown.
- welke staat? (klinkt zuidelijk)quote:Op donderdag 23 april 2020 14:04 schreef controlaltdelete het volgende:
They are showing the numbers like a football game to scare you! Do you your homework and research ask questions. Questioning your government, people in charge also the doctors! Goed advies.
Jammer van het einde had dit graag nog willen horen.
Ik ben altijd kritisch, dat betekent niet dat ik tot dezelfde conclusie kom als een ander.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Zo kritisch had je ook moeten zijn op al die rare lui betrokken bij al die aanslagen van afgelopen jaren.
Heb je er dan geen behoefte aan om feiten boven tafel te krijgen?quote:Verder ga ik niet op je in, geloof het of niet, dat zal mij verder een vette worst zijn knakker.
Hahahah kritisch nadenken doe je in stilte en niet met publiek als de circusdirecteur .quote:Op donderdag 23 april 2020 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoef je niet te doen alsof je de heilige graal hebt gevonden met je zelfingenomen "dit is onderzoek doen", follow up was ik heus wel zelf tegengekomen tzt want ik ben over het algemeen nog steeds aan het werk overdag oftewel met andere dingen bezig. Zal er straks eens naar kijken, bedankt!
Iedereen doet op zijn/haar eigen manier onderzoek over deze zakenquote:Op donderdag 23 april 2020 15:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kijk, dit is onderzoek doen.
Dit is de man zonder een kapje.
Werkt naar eigen zeggen in een women's center in een ziekenhuis in het noord-oosten van Georgia, heb z'n functie nog niet bevestigd.
Hij runt het kanaal "Our Future: The power is the people" en heeft nu van z'n werk op z'n flikker gekregen.
Het probleem is dat jij en nog een paar hier totaal niet kritisch zijn op de anti-geluiden, en alles gelooft als het maar tegen de gevestigde orde in gaat. Kritisch denken werkt 2 kanten op.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Zo kritisch had je ook moeten zijn op al die rare lui betrokken bij al die aanslagen van afgelopen jaren. Verder ga ik niet op je in, geloof het of niet, dat zal mij verder een vette worst zijn knakker.
hear hearquote:Op donderdag 23 april 2020 18:08 schreef illusions het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij en nog een paar hier totaal niet kritisch zijn op de anti-geluiden, en alles gelooft als het maar tegen de gevestigde orde in gaat. Kritisch denken werkt 2 kanten op.
Als ik het begin lees denk ik "wow, er komt een revolutie".quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
STOP DE LOCKDOWN!!!
HEF DE CORONAVERBODSMAATREGELEN OP!!!
Café Weltschmerz roept op tot micro-activisme van verzet!
STOP DE LOCKDOWN!!
Rutte heeft op advies van het RIVM ongekend zware repressiemaatregelen genomen en de samenleving in een neerwaartse spiraal gebracht.
Burgerrechtenbeweging ‘Hef de corona maatregelen op’ verzoekt de politiek de coronaverbodsmaatregelen op te heffen.
Astronomische maatschappelijke kosten!
Economische en werkgelegenheidskosten
Inperking grondrechten en rechtsstaat
Psychologische angsttrauma’s worden aangestuwd
Welzijn verlies voor 17 miljoen Nederlanders
Toekomstagenda fors beschadigd
ZWEDEN: Vrijzinnig alternatief
Scholen open
Horeca en winkels open
Kantoren open met normale vergaderingen
Beperkte maatregelen social distancing
Geen groepen boven 50 man
Versnelde groepsimmuniteit met name middels jonge mensen
GEEN STRAFFEN OF BOETES OF DWANG!!
Zweden kan sneller normaliseren
Schaf de 1,5 m samenleving af!
De 1,5 m samenleving is een extreem absurde micro-dictatuur van de persoonlijke psyche en het sociale leven
Het is een onmogelijkheid in het dagelijks leven
Smetvrees als officieel beleid
De Hygiëne dictatuur ofwel Corona dictatuur
Depressies door gebrek aan sociaal contact
Stop de corona-app! Stop surveillance staat!
Privacy niet gegarandeerd
Vrijwillig wordt dwang
Stel u krijgt een sms: heeft u covid-19? U kunt niets testen!
Stel: u krijgt twee weken vrijwillig of gedwongen huisarrest, maar u hebt niets!
Big Brother-app kan en zal willekeurig bijv. bij terreurdreiging worden ingezet.
TEKEN DE PETITIE:
https://hefcoronamaatregelenop.petities.nl/#petitionnews
Juist dit soort berichten zorgen dat mensen angstig worden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
STOP DE LOCKDOWN!!!
HEF DE CORONAVERBODSMAATREGELEN OP!!!
Café Weltschmerz roept op tot micro-activisme van verzet!
STOP DE LOCKDOWN!!
Rutte heeft op advies van het RIVM ongekend zware repressiemaatregelen genomen en de samenleving in een neerwaartse spiraal gebracht.
Burgerrechtenbeweging ‘Hef de corona maatregelen op’ verzoekt de politiek de coronaverbodsmaatregelen op te heffen.
Astronomische maatschappelijke kosten!
Economische en werkgelegenheidskosten
Inperking grondrechten en rechtsstaat
Psychologische angsttrauma’s worden aangestuwd
Welzijn verlies voor 17 miljoen Nederlanders
Toekomstagenda fors beschadigd
ZWEDEN: Vrijzinnig alternatief
Scholen open
Horeca en winkels open
Kantoren open met normale vergaderingen
Beperkte maatregelen social distancing
Geen groepen boven 50 man
Versnelde groepsimmuniteit met name middels jonge mensen
GEEN STRAFFEN OF BOETES OF DWANG!!
Zweden kan sneller normaliseren
Schaf de 1,5 m samenleving af!
De 1,5 m samenleving is een extreem absurde micro-dictatuur van de persoonlijke psyche en het sociale leven
Het is een onmogelijkheid in het dagelijks leven
Smetvrees als officieel beleid
De Hygiëne dictatuur ofwel Corona dictatuur
Depressies door gebrek aan sociaal contact
Stop de corona-app! Stop surveillance staat!
Privacy niet gegarandeerd
Vrijwillig wordt dwang
Stel u krijgt een sms: heeft u covid-19? U kunt niets testen!
Stel: u krijgt twee weken vrijwillig of gedwongen huisarrest, maar u hebt niets!
Big Brother-app kan en zal willekeurig bijv. bij terreurdreiging worden ingezet.
TEKEN DE PETITIE:
https://hefcoronamaatregelenop.petities.nl/#petitionnews
Dit niet. Je krijgt boetes voor samenscholing.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:40 schreef Morrigan het volgende:
Ook mag je gewoon mensen bezoeken. Het wordt alleen afgeraden.
wat had je gedaan?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Dit niet. Je krijgt boetes voor samenscholing.
Ik heb er al eentje te pakken, 390eu + 9eu administratiekosten.
Samenscholing is toch als je met meer dan 3 man ergens buiten bent? Volgens mij mag je wel gewoon iemand bezoeken. Zolang dat maar niet massaal gebeurt. Dus niet dat je meer dan 2 man uitnodigt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Dit niet. Je krijgt boetes voor samenscholing.
Ik heb er al eentje te pakken, 390eu + 9eu administratiekosten.
Staat er toch? Samenscholing.quote:
Je mag met 1 iemand afspreken als je 1.5 meter afstand houdt, anders kan je die boete krijgen. Dus als je met iemand in de auto zit, moet diegene op de achterbank.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:05 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Samenscholing is toch als je met meer dan 3 man ergens buiten bent? Volgens mij mag je wel gewoon iemand bezoeken. Zolang dat maar niet massaal gebeurt. Dus niet dat je meer dan 2 man uitnodigt.
Maar nu ben ik zelf in de war.
wat een zielige blauwequote:Op vrijdag 24 april 2020 12:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Je mag met 1 iemand afspreken als je 1.5 meter afstand houdt, anders kan je die boete krijgen. Dus als je met iemand in de auto zit, moet diegene op de achterbank.En met z'n 3en in de auto mag al niet.
Jep, en hij nam wel m'n rijbewijs aan met z'n blote handen, gaf deze ook zo terug, en hield geen 1.5 meter afstand. Hij heeft het dus alleen nog maar "gevaarlijker" gemaakt. Terwijl 1 persoon familie was en de ander praktisch ook.quote:
Dat is behoorlijk zuur.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Staat er toch? Samenscholing.
Ik had iemand weggebracht met de auto, we zaten met z'n 3en in de auto waaronder ik en m'n broertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |