Ja is het ook, maar volgens mij heeft de WHO ook fouten gemaakt toch.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:09 schreef rutger05 het volgende:
China valt genoeg te verwijten net als de WHO.
Ik hoop vooral dat de WHO hiervan leert (net als overheden wereldwijd).quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:10 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar volgens mij heeft de WHO ook fouten gemaakt toch.
Het WHO neemt geen besluiten, en heeft gewoon steken laten vallen. China heeft willens en wetens de verspreiding in de hand gewerkt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:10 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist, vertel?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het WHO neemt geen besluiten, en heeft gewoon steken laten vallen. China heeft willens en wetens de verspreiding in de hand gewerkt.
Ik geloof er niks van dat je niks weet van hoe China om ging met de eerste waarschuwingen.quote:
Grotendeels ook onder druk van China wel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:10 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Klopt, maar om dat opzet te noemen gaat mij dan weer te ver. Incompetentie prima.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je niks weet van hoe China om ging met de eerste waarschuwingen.
Wat?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:15 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Klopt, maar om dat opzet te noemen gaat mij dan weer te ver. Incompetentie prima.
Nog steeds niet echt doelbewust de verspreiding aanjagen ofzo vind ik.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat?
Artsen die waarschuwen het zwijgen opleggen is per ongeluk gegaan?
1. Artsen waarschuwen voor grote uitbraak als er geen maatregelen genomen worden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:17 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Nog steeds niet echt doelbewust de verspreiding aanjagen ofzo vind ik.
Nogmaals, incompetentie / verkeerde beslissingen nemen geef ik je zo.
Daarnaast kan @Ven1972 ook nooit een directe link geven. Zoekend op google kom je uit op DeStentor en niet op het ad.nl zoals aangegeven.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:45 schreef Salina het volgende:
Amerika (de VS) klaagt China niet aan; de staat Missouri doet dat. Titel van het topic is misleidend.
Bovendien ook een domme zet; China is de fabriek van de wereld. Merendeels beschermingsmiddelen en medicijnen komen daar vandaan. VS heeft haar eigen zaken niet op orde en gaan bijten waar het vandaan moet komen. Beter de verantwoordelijkheden niet verschuiven; natuurlijk zijn Amerikanen zelf verantwoordelijk voor hun Amerikanen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:19 schreef Spanky78 het volgende:
Nah, ze proberen nu vanuit Republikeinse hoek de focus op China te leggen. Dit om hun eigen trage reageren te verhullen. Komen verkiezingen aan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |