Op het einde maakt dat niet meer uit alleen.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik erger me een beetje aan die kandidaten die best wel wat weten, of vaak ook niet, maar het spel niet spelen. Dat zijn opvallend vaak vrouwen. Die kerel wilde eigenlijk al niet vertellen dat hij tot Uncle Sam wilde verbeteren, gewoon om niemand onnodig wijzer te maken. Dat is wel de houding die je moet hebben.
Eens. Soms denk ik dat kandidaten het programma nog nooit gezien hebben. Of ze zijn zo zenuwachtig dat ze tactiek/bluf vergeten. Net als die vrouw die 100 euro wilde biedenquote:Op donderdag 30 april 2020 20:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik erger me een beetje aan die kandidaten die best wel wat weten, of vaak ook niet, maar het spel niet spelen. Dat zijn opvallend vaak vrouwen. Die kerel wilde eigenlijk al niet vertellen dat hij tot Uncle Sam wilde verbeteren, gewoon om niemand onnodig wijzer te maken. Dat is wel de houding die je moet hebben.
Ja, hoe danquote:
Kan het me nog voorstellen bij iemand van rond de 20, maar deze kandidaten waren wel wat ouder.quote:
Die vrouw woonde toen waarschijnlijk nog in Vlaanderen. Van haar vond ik het niet raar dat ze het niet wistquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan het me nog voorstellen bij iemand van rond de 20, maar deze kandidaten waren wel wat ouder.
Ah ja, het is echt al weer lang geleden dat 112 werd ingevoerd. Dat was klaarblijkelijk in 1997 al. Die vrouw woonde 18 jaar in Nederland, dus toen woonde ze inderdaad nog in Vlaanderen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die vrouw woonde toen waarschijnlijk nog in Vlaanderen. Van haar vond ik het niet raar dat ze het niet wist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |