Niet iedereen kan zijn dag vullen door te fappen op die Pakistaanse padquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:33 schreef Kluun1985 het volgende:
Journalist tijdens persconferentie tegen Prutte:
'nu heeft iedereen zich zo gehouden aan de maatregelen en dan is dit waarmee u ze beloond'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot 20 mei nog chillaxen thuis![]()
![]()
![]()
Tandarts-maffia open
kot tandartsen!!!! ze mochten dus al die tijd open zijn! IK HEB ORANJE TANDSTEEN! ORANJE!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
kan dit niet in je tandartstopic gekke kluun/shanaya12
Post eens een duidelijke foto dan. En waarom heb je zo veel last? Jij hebt al jarenlang last van je bekkie. Dat is toch raar?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:58 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
kot tandartsen!!!! ze mochten dus al die tijd open zijn! IK HEB ORANJE TANDSTEEN! ORANJE!!!!
als die luie tandarts tijdens elke controle alleen wat in mijn tandvlees prikt en tandsteen verwijderd en dan zegt: "ziet er keurig uit, tot over 6 maanden" is het logisch dat mijn tanden wegrotten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Post eens een duidelijke foto dan. En waarom heb je zo veel last? Jij hebt al jarenlang last van je bekkie. Dat is toch raar?
denk dat het in je bolletje zitquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:11 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
als die luie tandarts tijdens elke controle alleen wat in mijn tandvlees prikt en tandsteen verwijderd en dan zegt: "ziet er keurig uit, tot over 6 maanden" is het logisch dat mijn tanden wegrotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |