Albert Bos wordt al aangepakt links en rechts. Dijkshoorn onder andere.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:49 schreef RedFever007 het volgende:
@:bosalbert op Twitter
aanpakken die gast!!
"Maar we zijn zo braaf geweest de afgelopen weken, waarom straft u ons dan met het voortzetten van de maatregelen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:05 schreef Quotidien het volgende:
Niet meegekregen, wie kan me even verlichten?
Dat is de kern, maar wat is een van de letterlijke vragen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Maar we zijn zo braaf geweest de afgelopen weken, waarom straft u ons dan met het voortzetten van de maatregelen?"
Morgen bij het jeugdjournaal zullen ze het vast begrijpelijk voor je makenquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:05 schreef Quotidien het volgende:
Niet meegekregen, wie kan me even verlichten?
#devraag op Twitterquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:25 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Dat is de kern, maar wat is een van de letterlijke vragen?
Getuige van zijn Twitter niet erg vaag niveau...
Dit is wel behoorlijk kansloos ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Maar we zijn zo braaf geweest de afgelopen weken, waarom straft u ons dan met het voortzetten van de maatregelen?"
Ok Geertquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:24 schreef PSVCL het volgende:
Is gescript joh..zodat iedereen achteraf kan kankeren dat het helemaal niet zo goed gaat als dat die “journalist” doet voorstellen,we mogen niet beloond worden maar moeten nog langer vastgezet worden
Omgekeerde psychologie en jullie trappen er allemaal in
Link?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:38 schreef Tlaloc het volgende:
Staat op YouTube. Wat een idioot.... Ik wist dat ze bij de NOS niet al te snugger waren, maar dit?![]()
Vind ik altijd heel nobel als mensen dat zeggen maar dan heb je ook te weinig halve zolen ontmoet.quote:
NOS zit vol met linksgekkies vermomd als journalisten die rechtstreeks van linkse uni komen met dezelfde linkse docentenquote:Op woensdag 22 april 2020 00:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Nog dommer dan we al gewend zijn? Dat kan bijna niet.
Is goed jongenquote:Op woensdag 22 april 2020 00:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
NOS zit vol met linksgekkies vermomd als journalisten die rechtstreeks van linkse uni komen met dezelfde linkse docenten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |