quote:Misschien Pure Shores van All Saints
Op maandag 20 januari 2003 22:37 schreef luchinda het volgende:
ik zoek een nummer die ze in de film the beach als achtergrond muziek gebruiken,het is een soort lounge nummer,ze draaien hem ook vaak als als achtergrondmuziek bij woon progamma,s weet iemand hoe dit nummer het

quote:Liam Lynch - United States of Whatever
Op maandag 20 januari 2003 22:43 schreef Tha_Bol het volgende:
Hoorde in de kroeg afgelopen zaterdag beetje komish rap nummertje en na een aantal zinnetje zegt er telkens zo'n gast "AAAH WHATEVER"iemand een idee?

quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:23 schreef ric0 het volgende:[..]
N.W.A. (nigga's with attitude) - Straight out of Compton
Yeah homeboy!!!!
en mijn dank is GROOT 

quote:Ik kijk verder geen woonprogramma's, dus ik heb geen flauw idee over welk nummer je het nu precies hebt, maar hier is een link naar de tracklisting van de officiële soundtrack; wie weet staat ie daar wel tussen. Maar ik gok op Moby's Porcelain. Als er één plaat is die kapot wordt gedraaid bij reclames en foute tv-programma's (hoogstwaarschijnlijk inclusief woonprogramma's
Op maandag 20 januari 2003 22:48 schreef luchinda het volgende:
er wordt niet in gezongen in het nummer!het is echt het lounge idee!muziek waar allerlei soorten tonen in voor komen
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 20-01-2003 23:46]

quote:bootz - hello
Op maandag 20 januari 2003 21:33 schreef michelvdpol het volgende:
Weet iemand van wie de remix versie van Lionel ritchie - hello is ?
iemand ?

-Het nummer dat weleens op id&t-radio komt, qua sound ergens tussen Basement Jaxx en My beat-Blaze inliggend, met de door een man gesproken tekst 'it's unbelievable, it's unconcievable, it's uncomprihansable', enzovoort. Beetje electro-achtig. Soms hoor je heel kort een vrouw ertussen. Als ik op Kazaa 'unbelievable' intik krijg ik niets kloppends. 
-En dan heb ik nog een nieuw verzoek waarvan ik geen flauw idee heb wat het is: Eveneens op id&t-radio te horen, volledig instrumentaal, op iemand die wat over de muziek staat te neurien na. 'The hum melody' van Robbie Riviera was het niet (wat qua titel wel logisch was geweest).
Die eerste heb ik op Clubcharts ook al meerdere keren gevraagd, maar daar weten ze het niet. 

quote:Da's volgens mij de Stereophonics met Handbags & Gladrags... toch?
Op dinsdag 21 januari 2003 10:12 schreef SmashBro het volgende:
Een tijdje terug had je zo'n ouderwets leuk nummer, iets met het woord "Bag" in de titel van een groep met een naam die op Hooverphonic lijkt (ook "-onic" erin). In de videoclip zat de zanger op een kruk ofzo, clip was grotendeels zwartwit volgens mij maar er zat ook wel wat kleur in. En de camera pande dan de kamer rond om die zanger en de gitarist enzo heen. Het ligt op het puntje van mijn tong en daar kan ik dus echt totaal niet tegen. Weet iemand hier het toevallig?

quote:Jaaaaaaa!!! Thanks!
Op dinsdag 21 januari 2003 12:24 schreef PimD het volgende:[..]
Da's volgens mij de Stereophonics met Handbags & Gladrags... toch?

mischien beetje weinig info, maar alvast bedankt! 

quote:probeer het anders es op forum.id-t.com, daar zit ik nl. ook op. Die willen nog wel eens helpen
Op dinsdag 21 januari 2003 10:00 schreef postinggirl het volgende:
Hier heb ik een pittige opdracht voor de ware dancekenners (&id&t-luisteraars) onder ons.-Het nummer dat weleens op id&t-radio komt, qua sound ergens tussen Basement Jaxx en My beat-Blaze inliggend, met de door een man gesproken tekst 'it's unbelievable, it's unconcievable, it's uncomprihansable', enzovoort. Beetje electro-achtig. Soms hoor je heel kort een vrouw ertussen. Als ik op Kazaa 'unbelievable' intik krijg ik niets kloppends.
-En dan heb ik nog een nieuw verzoek waarvan ik geen flauw idee heb wat het is: Eveneens op id&t-radio te horen, volledig instrumentaal, op iemand die wat over de muziek staat te neurien na. 'The hum melody' van Robbie Riviera was het niet (wat qua titel wel logisch was geweest).Die eerste heb ik op Clubcharts ook al meerdere keren gevraagd, maar daar weten ze het niet.

Echter 1 algemene vraag: zijn de "ik zoek een nummer" topics alleen bedoeld voor het achterhalen van titels/artiesten, of ook voor het werkelijk vinden van nummers? (bijv. op verzamel-cd, of bij iemand die het op cd heeft en die die cd wel wil verkopen, etc)
Ik neem aan het eerste, dus wat dat betreft zou een schop naar vraag/aanbod bij die 2de misschien beter op zijn plaats geweest zijn.
Anyway, ik probeer het hier nogmaals.
Ik ben naarstig op zoek naar een Bubblin-versie/remix van Sweet Dreams van Eurithmics. 
Heb hem vorig jaar vooral op Curacao veel gehoord, maar ik kan nergens achterhalen van wie die versie is.
Heb al allerlei mixen gedownload, maar nog steeds niet de goeie gevonden.
Ben ook bereid hem te kopen als iemand hem op een cd-tje heeft.
Wie helpt?! Plies!!
Ben ook ernstig op zoek naar die lange a-capella versie van Cry (a deeper love) van C&C Music Factory, ook wel Civiles & Cole.
Da's die versie die destijds in discotheken zoveel werd gedraaid, beginstukje is a-capella, en dan in 1 keer hakt de music er stevig in.
Kan hem nergens vinden, acht de kans klein dat ie uberhaupt op MP3 te vinden is, dus als ik van iemand het cd-tje mag kopen......
En dan meteen maar erbij nog twee speciale verzoekjes aan de Discovery en Animal Planet-kijkers:
er is op beide zenders dat Discovery-clipje waarbij de camera door allerlei gebouwen lijkt te bewegen in een rechte lijn, en uitkomt bij die dominee "HallelUUUja"...... weet iemand de naam van dat stukje muziek?
En op Animal Planet zag ik een aantal keer een mooi clipje met natuurbeelden (was volgens mij bedoeld om tijd tussen verschillende programma's op te vullen), grote vliegende roofvogel onder andere, met een oude pop-plaat eronder. Ergens jaren 70 denk ik. Laaaaaaaaaa la laaa laaa laaa (beetje Mama's&Papa's achtig). Weet iemand wie/wat dat is?
Nou ben ik als muziekliefhebber ook een grote muziekkenner, dus zal ik ook eens een aantal antwoorden aan andere vraagstellers gaan geven (doe ik met vlagen, niet te vaak, want als ik in Muziek kom kost het me meteen uuuuuuuuuuren....)

Dacht trouwens bij gevraagd saxofoonnummer aan Your latest trick van Dire Straits, maar da's volgens mij meer begin jaren 80 (en vraagsteller was al blij met andere antwoord: Baker Street)

quote:sultana reklame
Op dinsdag 21 januari 2003 13:47 schreef adampje het volgende:
hallo ik zoek het nummer uit een reclame ik weet niet van wat die reclame precies is, maar gaat over een jonge vrouw die het niet meer ziet zitten in een winkel en dan ineens een mooie jas/setje vind, maar dan ziet ze een oudere vrouw en haar hondje daar mee over straat lopen als ze de winkel uit is...mischien beetje weinig info, maar alvast bedankt!
lijkt er wel op iig

quote:da's niet Savage Garden, maar Roxette met The Look
Op dinsdag 21 januari 2003 13:47 schreef adampje het volgende:
hallo ik zoek het nummer uit een reclame ik weet niet van wat die reclame precies is, maar gaat over een jonge vrouw die het niet meer ziet zitten in een winkel en dan ineens een mooie jas/setje vind, maar dan ziet ze een oudere vrouw en haar hondje daar mee over straat lopen als ze de winkel uit is...mischien beetje weinig info, maar alvast bedankt!

quote:Heb vandaag een aantal uurtjes gezocht en er is niet te vinden wat er ook maar een beetje op lijkt. Die eerste plaat heeft waarschijnlijk een heel onlogische titel (in ieder geval niets met 'unbelievable' en dergelijke).
Hier heb ik een pittige opdracht voor de ware dancekenners (&id&t-luisteraars) onder ons.-Het nummer dat weleens op id&t-radio komt,...
-Eveneens op id&t-radio te horen, ...

quote:Die eerste is Green Velvet met Defected (weet niet zeker of het nummer zo heet). Die tweede is The Crumpster met Stomp your feet denk ik.
Hier heb ik een pittige opdracht voor de ware dancekenners (&id&t-luisteraars) onder ons.-Het nummer dat weleens op id&t-radio komt, qua sound ergens tussen Basement Jaxx en My beat-Blaze inliggend, met de door een man gesproken tekst 'it's unbelievable, it's unconcievable, it's uncomprihansable', enzovoort. Beetje electro-achtig. Soms hoor je heel kort een vrouw ertussen. Als ik op Kazaa 'unbelievable' intik krijg ik niets kloppends.
-En dan heb ik nog een nieuw verzoek waarvan ik geen flauw idee heb wat het is: Eveneens op id&t-radio te horen, volledig instrumentaal, op iemand die wat over de muziek staat te neurien na. 'The hum melody' van Robbie Riviera was het niet (wat qua titel wel logisch was geweest).Die eerste heb ik op Clubcharts ook al meerdere keren gevraagd, maar daar weten ze het niet.

Verder ken ik hem niet.

quote:Counting Crows - Colorblind
Op dinsdag 21 januari 2003 19:49 schreef Potter het volgende:
Ik zoek een nummer uit de film van Cruel intentions.
nummer begint zo: "I am coloured blind........."Verder ken ik hem niet.

bedankt alvast voor degene die me willen helpen 

quote:OMD - Enola Gay
Op dinsdag 21 januari 2003 21:07 schreef DerbiMan het volgende:
Ik heb een nummer gehoord op me werk maar weet niet hoe het heet... heb ff een stukje opgenomen >> http://home.hccnet.nl/a.gruijs/Audio.wavbedankt alvast voor degene die me willen helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |