quote:Weet ik, da's de 'generatiekloof' zoals sommigen het noemen. Hetzelfde heb je bijvoorbeeld als er een oude plaat van Madonna wordt gedraaid dat sommigen glashard beweren dat het is gejat van Mad'House of dat 'Buzzy Bus - You don't stop' het origineel van 'The Riddle' van Gigi D'Agostino.
Op maandag 20 januari 2003 00:04 schreef Erosjuhhh het volgende:
weet ik toch nie...
ben van na 1976..

quote:Als ik het goed heb is die van 'De Lawineboys'
Op zondag 19 januari 2003 19:02 schreef yozd het volgende:
Hoi,laatst in mijn kroeg (soort skihut...) een remix gehoord van dit
nummer:Bots - Zeven dagen lang
Weet iemand van wie die is?

Thanks in advance!!

quote:Enige wat ik je over die versie kan vertellen is dat het een 'White label' is en er dus ook geen artiest oid. op de plaat staat vermeld. Dergelijke platen worden alleen in kleine oplagen geperst, dus of je iets vindt...
Op maandag 20 januari 2003 12:04 schreef RevneD het volgende:
Ik zoek de hardhouse-versie van Sweet Dreams van de Eurythmics. Alles wat ik toto nu toe heb gevonden was meer club en die zoek ik niet. Iemand enig idee??Thanks in advance!!

--------------------------------------------------------------------------------
Katana feat. J. Timberlake - Like I Fancy You 
Is het nummer, denk ik. Als je alleen het trance nummer wilt weten is:
Katana - Fancy Fair
--------------------------------------------------------------------------------
Nee, dit is hem niet. Het nummer dat ik bedoel is een nieuw trance-nummer. Hij wordt ter promotie gedraaid in 1 van die kleine fragmenten. Inmiddels hebben ze die fragmenten wel weer aangepast op de radio.

Ik zoek het liedje dat in de film van Ali G. In Da House wordt gespeelt gelijk in het begin bij de opening-credits. Een quote daarvan is op gegeven moment ook iets in de geest van "...nigga's with attitude!..." -- zoiets
iemand?

quote:Het valt toch op welk nummer ouder is? Dat verschil hoor je toch gewoon, of heb ik dat alleen?
Op maandag 20 januari 2003 07:38 schreef MSXUser het volgende:[..]
Weet ik, da's de 'generatiekloof' zoals sommigen het noemen. Hetzelfde heb je bijvoorbeeld als er een oude plaat van Madonna wordt gedraaid dat sommigen glashard beweren dat het is gejat van Mad'House of dat 'Buzzy Bus - You don't stop' het origineel van 'The Riddle' van Gigi D'Agostino.
Ik vind het erg vermakelijk moet ik toegeven.

quote:Ik meen dat ze voor de Zonnet reclame een opgelapte versie met Simone Angel hebben gebruikt. Maar het is wel het origineel
Op zaterdag 18 januari 2003 16:10 schreef Vork het volgende:[..]
Ik heb het niet gecontroleerd, maar het zou heel goed kunnen dat het om Brigitte Bardot - Contact gaat dus

quote:en
de 1e is komt voor in Not another teen movie. Als de cheerleaders hun dansje doen(na het belachelijke en zeer humoristische soort rappend intro ) is er een muziekje op de achtergrond. Hoe heet deze?
quote:zoek eens op IMDB http://www.imdb.com
Ik zoek 2 nummers uit de film 'Legally Blonde'.
Zo vind ik al snel bv.:
"Perfect Day"
Written by Tim James and Antonina Armato
Performed by Hoku
Produced by Ron Fair and Sol Survivor
Courtesy of Geffen Records
Under license from A&M Records

quote:Nee, je bent niet de enige.
Op maandag 20 januari 2003 13:07 schreef SuperUli het volgende:
Het valt toch op welk nummer ouder is? Dat verschil hoor je toch gewoon, of heb ik dat alleen?

[dancenummer]
Een steeds herhalende sample met de zin: "I've got all my love to give" met een orgeltje d'r onder. De zin wordt gezongen door een gospelkoor lijkt het wel. 
[dancenummer2]
Een nummer van Prodigy, ik weet alleen de titel alleen niet. Het nummer is Prodigy oude stijl en is vrij snel. Veel breakbeats en hoge snelle stemmetjes. De "break" is een soort reggae-achtig stukje. Tekst gaat ongeveer als volgt: ".....life like this" 
Thx

[dancenummer2]
Prodigy - Out of space

I Will Survive is het niet... het is echt een orgel/kerkriedeltje en de zin "I've got all my love to give" wordt echt continu herhaald.
Maar toch bedankt!

Het klinkt ook heel erg Daft Punk/Disco/Stardust achtig!
Hartstikke bedankt !!!  

quote:laat maar ff weten of het klopt
Op maandag 20 januari 2003 14:07 schreef Acathla het volgende:
Dat moet bijna!!!!Het klinkt ook heel erg Daft Punk/Disco/Stardust achtig!
Hartstikke bedankt !!!

quote:Liam Lynch - United States of whatever...
Op maandag 20 januari 2003 15:56 schreef tha_dark het volgende:
ik ben al lang op zoek naar een (denk) punk nummer.
ik weet niet wie het zingt ofzo maar het is een liedje waarin steeds een refreintje zit van Yeah what ever..
Ik weet dat ik heel onduidelijk ben maar als iemand het weet hoor ik het graag.

quote:Thnx voor het nummer
Op maandag 20 januari 2003 16:07 schreef MSXUser het volgende:[..]
Liam Lynch - United States of whatever...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |