SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toch fijn zo'n continue aanwezigheid hier op dagbagger, voelt als thuiskomen......
Ik niet. Dat was een naam met heel slechte herinneringen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds je oude naam.
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:46 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik niet. Dat was een naam met heel slechte herinneringen.
Wist ik niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Yep! Daarom op anoniem. Wil er klaar mee zijn.
Ik heb gehoord dat het wel vaker voorkomt hier of in bepaalde groepen. Was wel heftig voor mij. Maar ben er overheenquote:
Nice.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:53 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het wel vaker voorkomt hier of in bepaalde groepen. Was wel heftig voor mij. Maar ben er overheen![]()
Was eerst wel even twijfelen of ik zou terugkomen, maar ik ben blij dat ik het heb gedaan. Want eenmaal hier lig ik er niet meer wakker van. Haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |