19.00 uur.quote:
Omdat er op dit moment best wel veel van die persconferentie af hangt voor mequote:Op dinsdag 21 april 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom? Je zit toch niet meer op de basisschool?
dat was paar dagen terug al bekend dat die weer open gaanquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:22 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal heeft 100 procent gelijk, wellicht tandartsen ook.
Waarom zou je je nieuwe huis niet in mogen? Internet heb ik me ook even zorgen om gemaakt, maar dat ging allemaal prima.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
19.00 uur.
[..]
Omdat er op dit moment best wel veel van die persconferentie af hangt voor me. Klinkt overdreven, maar of de zomer nou wel of niet saai wordt of niet boeit me niet zo. Maar in het ergste geval mag ik mijn nieuwe woning niet in bijvoorbeeld. Oude huur is wel al opgezegd. En dingen als hoe het verdergaat met thuiswerken, omdat er door de coronamaatregelen potentie is dat er in het nieuwe huis geen internet gaat zijn. Heel veel dingen zijn net allemaal op een super onhandige manier afhankelijk van elkaar en ik ben gewoon heel benieuwd wat het gaat worden. Deze persconferentie kan bij wijze van spreken alles geregeld maken of roet in het eten gooien en heel veel chaos veroorzaken
.
Mmmm die heb ik gemist dan maar voor de rest zal er niets veranderen voorlopig, naast de basisscholen dan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat was paar dagen terug al bekend dat die weer open gaan
Hoe dat dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:20 schreef RockNijntje het volgende:
Maar in het ergste geval mag ik mijn nieuwe woning niet in bijvoorbeeld.
is je loungeset er nou uiteindelijk nog gekomen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
ben zo blij dat al dat grofvuil weg is. mijn buren ook
De verhuurder laat in mailtjes wel duidelijk worden extreem bang te zijn voor het coronavirus. En ondanks dat alle contracten al ondertekend zijn, willen ze ergens na deze persconferentie pas duidelijkheid geven of we er écht die datum in mogen. Er bestaat een kans dat ze beslissen dat ze het te risicovol en eng vinden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom zou je je nieuwe huis niet in mogen? Internet heb ik me ook even zorgen om gemaakt, maar dat ging allemaal prima.
ja staat hier in de woonkamerquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is je loungeset er nou uiteindelijk nog gekomen?
Dat was weer ingetrokken toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat was paar dagen terug al bekend dat die weer open gaan
Das raar. afgezien van sleutel waarom zou je nog contact met hem moeten hebben dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De verhuurder laat in mailtjes wel duidelijk worden extreem bang te zijn voor het coronavirus. En ondanks dat alle contracten al ondertekend zijn, willen ze ergens na deze persconferentie pas duidelijkheid geven of we er écht die datum in mogen. Er bestaat een kans dat ze beslissen dat ze het te risicovol en eng vinden.
Waarom maakte je je zorgen om internet?
Nou ja, de sleutel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das raar. afgezien van sleutel waarom zou je nog contact met hem moeten hebben dan?
oh dat heb ik dan gemistquote:
Ik heb ook wel ideeën, maar daar zitten ook weer haken en ogen aan: verhuurders wil is wet en ze zijn enorm slecht bereikbaar nu dus zou ik ze dat niet kunnen vertellenquote:
had je contract al getekent?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel ideeën, maar daar zitten ook weer haken en ogen aan: verhuurders wil is wet en ze zijn enorm slecht bereikbaar nu dus zou ik ze dat niet kunnen vertellen.
Zoals ik al zei, allerlei (kleine) dingen zijn op een super onhandige manier met elkaar verbonden en in combinatie met deze persconferentie kan dat ineens allemaal geregeld zijn of nóg kutter worden.
Of nou ja, ingetrokken, er was eerst sprake dat ze al open zouden zijn, maar dat was toch nog uitgesteld.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat heb ik dan gemistWaarom?
LTVDK had voor gisteren gewoon ee controle afspraak weer staan
Yup. Daar staat ook gewoon de datum in genoemd, maar ze hebben gezegd dat dat geen zekerheid biedt.quote:
Jeetje, dat is wel heel extreem. Een sleuteloverdracht kan toch makkelijk met anderhalve meter afstand?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De verhuurder laat in mailtjes wel duidelijk worden extreem bang te zijn voor het coronavirus. En ondanks dat alle contracten al ondertekend zijn, willen ze ergens na deze persconferentie pas duidelijkheid geven of we er écht die datum in mogen. Er bestaat een kans dat ze beslissen dat ze het te risicovol en eng vinden.
Waarom maakte je je zorgen om internet?
Entiteit?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yup. Daar staat ook gewoon de datum in genoemd, maar ze hebben gezegd dat dat geen zekerheid biedt.
Weer zo'n gevalletje "het komt allemaal wel goed", maar godver wat zou het fijn zijn als één entiteit in m'n leven wel duidelijk was.
Denk dat ze er dan toch niet zomaar onderuit kunnenquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yup. Daar staat ook gewoon de datum in genoemd, maar ze hebben gezegd dat dat geen zekerheid biedt.
Weer zo'n gevalletje "het komt allemaal wel goed", maar godver wat zou het fijn zijn als één entiteit in m'n leven wel duidelijk was.
en wat zegt je advocaat / rechtshulpwinkel daarvan? Dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
ze hebben gezegd dat dat geen zekerheid biedt.
Ohh op die manier. Daar had ik niet eens bij stilgestaan joh. Maar ja, de verhuurder doet dus een beetje alsof we in totale lockdown zittenquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel heel extreem. Een sleuteloverdracht kan toch makkelijk met anderhalve meter afstand?
Ik was toen bang voor een echte lockdown. Er moest een monteur komen en dat had dan niet gegaan. Maar dat is allemaal niet uitgekomen. En ook jij krijgt gewoon de sleutel, heus
Daar heb ik geen geld en tijd voor en ik denk dat die alleen maar zeggen dat ik dat datum af moet wachten. Ik denk niet dat iemand een rechtszaak heeft gewonnen op een feit dat nog niet gepleegd is, tenzij plannen voor terrorisme of moordquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat zegt je advocaat / rechtshulpwinkel daarvan? Dat kan natuurlijk niet.
je kan gratis terecht bij het juridisch loket. Het is zeker de moeite waard om ze te bellen hieroverquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh op die manier. Daar had ik niet eens bij stilgestaan joh. Maar ja, de verhuurder doet dus een beetje alsof we in totale lockdown zitten.
[..]
Daar heb ik geen geld en tijd voor en ik denk dat die alleen maar zeggen dat ik dat datum af moet wachten. Ik denk niet dat iemand een rechtszaak heeft gewonnen op een feit dat nog niet gepleegd is, tenzij plannen voor terrorisme of moord. Als de datum gepasseerd is en de verhuurder geen oplossing biedt is dat uiteraard wel een goed idee.
Is het een particulier?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh op die manier. Daar had ik niet eens bij stilgestaan joh. Maar ja, de verhuurder doet dus een beetje alsof we in totale lockdown zitten.
[..]
Daar heb ik geen geld en tijd voor en ik denk dat die alleen maar zeggen dat ik dat datum af moet wachten. Ik denk niet dat iemand een rechtszaak heeft gewonnen op een feit dat nog niet gepleegd is, tenzij plannen voor terrorisme of moord. Als de datum gepasseerd is en de verhuurder geen oplossing biedt is dat uiteraard wel een goed idee.
Ging me eigenlijk meer om die donutquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh had ik nog melk moete gooien?
Dat heb ik niet in huis
oh die zijn al opquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ging me eigenlijk meer om die donut
Dat weet ik niet precies. Het is gewoon een bedrijf dat huizen in de vrije sector verhuurd.quote:
Ja deze bedoelde ik voor na de datum, omdat die gratis is en weinig tijd kostquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan gratis terecht bij het juridisch loket. Het is zeker de moeite waard om ze te bellen hierover
http://juristaandetelefoo(...)BarjdDYaAiZyEALw_wcB
nou ja je kan nu al bellen om te vragen of het uberhaubt mag.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies. Het is gewoon een bedrijf dat huizen in de vrije sector verhuurd.
[..]
Ja deze bedoelde ik voor na de datum, omdat die gratis is en weinig tijd kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |