Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:06 schreef _I het volgende:
[..]
Niets moet. Maar voor volwassenen gaat er dus niets open qua sport?
Horeca gaat misschien half mei weer met flinke maatregelen mondjesmaat open staat in hetzelfde nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:04 schreef kol7680 het volgende:
Duidelijk is dat de horeca dus pas over enkele maanden pas open gaat en de 1,5 meter samenleving nog wel minimaal tot 2022 in stand blijft.
Wat een kabinet......
Ik kan nog wel meer bronnen geven hoor maar geen zin in.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:03 schreef Da_Sandman het volgende: [..] Prachtig. Uitgebreide post met meerdere bronnen en dan terugkomen met één linkje waarin RTL schrijft dat het 'wat drukker' wordt.
Er zijn 27.000 kapperszaken in Nederland. Bij iedere klant een nieuw mondkapje. Waar denk je dat we die vandaan gaan halen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoeft allemaal niet zoveel tijd te kosten.
Ah, een klassieker. Ik heb wel meer bronnen maar ik zeg ze lekker niet want iedereen kan het toch zienquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:08 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer bronnen geven hoor maar geen zin in. 1 bron is meer dan voldoende Er staat hier overduidelijk dat het drukker wordt. En dat is precies het punt dat ik maakte 2 weken geleden. Dus Verder kan je ook verder uit je doppen kijken. Weet niet of jij onder een steen ligt maar iedereen ziet dat het steeds drukker en drukker wordt. Ik ga ook geen energie aan jou meer verspillen want dat ben je simpelweg niet waard.
Het had me ook verbaasd als het anders was.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
Zullen we vanavond wel horen. De volwassenen kunnen het ook beter volhouden dan de kinderen lijkt me, dus niet zo gek dat ze eerst de kinderen loslaten.
Ouders gaan hun kinderen nu opeens als een wonder niet thuis houden?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Scholen en zorg en de rest kan stikken denk ik
Complete onzin, maar dat blijf je maar herhalen omdat jij denkt dat het waar is.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Er was op 23 februari geen enkele reden om alle horeca in Nederland dicht te gooien.
Benieuwd naar ja..quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ouders gaan hun kinderen nu opeens als een wonder niet thuis houden?
Daarbij speelt dat alles erop wijst dat kinderen een vrij beperkte rol spelen hierin, dus dat het boven alles ook gewoon onnodig is om ze binnen te houden. Buiten dat het gewoon slecht is voor de ontwikkeling van kinderen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
Zullen we vanavond wel horen. De volwassenen kunnen het ook beter volhouden dan de kinderen lijkt me, dus niet zo gek dat ze eerst de kinderen loslaten.
Welke redenen waren er wel dan? Waren er landen om ons heen die dat al wel doorgevoerd hadden?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Complete onzin, maar dat blijf je maar herhalen omdat jij denkt dat het waar is.
Plus dat ik het verrek om met een mondkapje op te gaan rondlopen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Er zijn 27.000 kapperszaken in Nederland. Bij iedere klant een nieuw mondkapje. Waar denk je dat we die vandaan gaan halen?
Dit najaar is er mogelijk ook een vaccin, dus dan hebben we er 2 in 2022quote:
Nou ja dat we voorlopig ff niet terug gaan naar het oude normaal lijkt me niet geheel onverstandig Igor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:10 schreef belanov het volgende:
in die briefing aan de Tweede Kamer net: 'de fase van het nieuwe normaal'George Orwell zou het nog niet verzonnen kunnen hebben
Daarom. En als de kinderen naar opvang en scholen gaan brengt dat ouders ook wat rust in huis en kunnen ze ook beter gaan werken op afstand. Ik denk dat we dit wel een tijdje gaan volhouden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:10 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daarbij speelt dat alles erop wijst dat kinderen een vrij beperkte rol spelen hierin, dus dat het boven alles ook gewoon onnodig is om ze binnen te houden. Buiten dat het gewoon slecht is voor de ontwikkeling van kinderen.
Sterker nog, het vaccin is er mogelijk al. Mogelijk hebben we er al 70.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:11 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dit najaar is er mogelijk ook een vaccin, dus dan hebben we er 2 in 2022
Misschien sportscholen en fysiotherapeuten, met stricte protocollen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Scholen en zorg en de rest kan stikken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |