Je hebt hierbij gelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:30 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]![]()
@:wigle @:superwormjim
hahahah kk mongolen
Alleen klacht 2 gaat over een postbode/pakketbezorger en die is verzonnen (Zze de betreffende ts). De overige klachten gaan over het bedrijf dat PostNL heet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:29 schreef Quotidien het volgende:
Zie hier een kleine selectie, gewoon om even de gefrustreerde mensjes met alzheimer even op hun plek te zetten.
KLB / Pakje heeft vertraging
KLB / Mohammedaan wil pakketje om 22:33 bezorgen.
KLB / PostNL
KLB / PostNL
KLB / Problemen met post pakketten
KLB / PostNL weer monopolist
KLB / PostNL
Ok, wat ga je nu doen dan? Is je autisme nu getriggerd? Heb je nu een extra dosis van je medicatie nodig? Wat gaat er nu gebeuren?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alleen klacht 2 gaat over een postbode/pakketbezorger en die is verzonnen (Zze de betreffende ts). De overige klachten gaan over het bedrijf dat PostNL heet.
Deze klacht heeft dus nog steeds geen bestaansrecht.
'Deze klacht op een nietszeggend forum heeft geen bestaansrecht'quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:43 schreef Plompzakker het volgende:
Quotidien schiet weer eens in de tegenaanval wanneer een argument raak heeft getroffen
quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ok, wat ga je nu doen dan? Is je autisme nu getriggerd? Heb je nu een extra dosis van je medicatie nodig? Wat gaat er nu gebeuren?
quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hiermee geef je toe dat dit topic slechts bedoeld is om het openen van topics. Bedankt.
TR geplaatst. Topic doorgestuurd naar de betrokken mods en fa's. Groet. SwJ.
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om hiermee om te gaan. Weet dat er altijd mensen klaar staan om jou op te vangen. Ik niet, maar wie weet is je begeleider wel bereid tot een gesprek zodat je deze nare ervaring kunt verwerken. Veel sterkte en beterschap.quote:
Je rijdt toch een golfje? Wanneer een dikke auto dan? Op zich niks mis mee natuurlijk, maar ik associeer een golfje niet met rijk zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:52 schreef wollah het volgende:
Alle users hier Viesjaloers op WR![]()
Net zoals iedereen altijd Viesjaloers is op mij omdat ik rijk ben![]()
WR![]()
WL
GV![]()
Juist omdat ik weinig uitgeef ben ik rijk. Dat niet snappenquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je rijdt toch een golfje? Wanneer een dikke auto dan? Op zich niks mis mee natuurlijk, maar ik associeer een golfje niet met rijk zijn.
Denken dat dit een redenatie is die kloptquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alleen klacht 2 gaat over een postbode/pakketbezorger en die is verzonnen (Zze de betreffende ts). De overige klachten gaan over het bedrijf dat PostNL heet.
Deze klacht heeft dus nog steeds geen bestaansrecht.
dik gaanquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:55 schreef wollah het volgende:
[..]
Juist omdat ik weinig uitgeef ben ik rijk. Dat niet snappen![]()
Tevens krijg ik volgend jaar of in 2022 nog eens 80k van een ook van me waardoor ik meer als 2 ton heb
Woordenboek kopen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:55 schreef wollah het volgende:
[..]
Tevens krijg ik volgend jaar of in 2022 nog eens 80k van een ook van me waardoor ik meer als 2 ton heb
Ah ja, zo kan je ook rijk zijn idd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:55 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik verdien ongeveer 1700 per maand en geef eigenlijk alles uit maar ik heb mazzel door me rijke familie krijg ik regelmatig ervenissen broerquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ah ja, zo kan je ook rijk zijn idd.
Ik snap het wel hoor, maar ik dacht dat je gewoon goed verdiende. Weinig uitgeven kan ook idd. Het lijkt mij zelf erg vervelend om op de centjes te moeten letten. Maar ik heb wss een wat meer luxepositie.
O ja. Lijkt mij juist vervelend als je familie steeds overlijdt. 1700eu wel weinig hè? Is dat niet onder minimumloon?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:59 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik verdien ongeveer 1700 per maand en geef eigenlijk alles uit maar ik heb mazzel door me rijke familie krijg ik regelmatig ervenissen broer
Ik werk maximaal 32 uur neef. Meer uren kan niet bij AH online. En ja is best kut voor hun maar die geld vind ik belangrijkerquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
O ja. Lijkt mij juist vervelend als je familie steeds overlijdt. 1700eu wel weinig hè? Is dat niet onder minimumloon?
Klopt wel idd. Kan ik alweer AH online bestellen denk je? Misschien kom jij een keer de boodschappen bezorgen hier.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:02 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik werk maximaal 32 uur neef. Meer uren kan niet bij AH online. En ja is best kut voor hun maar die geld vind ik belangrijker
ziedendquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:16 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Je vader wellicht wel dat hij zo'n mongool op de wereld heeft gezet.
In De Meern?quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:02 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik werk maximaal 32 uur neef. Meer uren kan niet bij AH online. En ja is best kut voor hun maar die geld vind ik belangrijker
Nee broer in Agga.quote:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Albert_Heijn_Onlinequote:Op dinsdag 21 april 2020 16:50 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
De Meern
de tering van Utrecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |