Maar als je iets moet ontvangen dat niet via de reguliere post gaat weet je dat doorgaans toch? Of krijg jij zķ veel pakketjes en bestel je zo veel?quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:51 schreef zarGon het volgende:
Tegenwoordig kun je niet meer zonder de PostNL-app, omdat je daarmee kunt zien of je post of pakket afgeleverd zou moeten krijgen.
Als je niet weet dat je iets krijgt en je krijgt het ook niet, heb je geen idee dat je iets hebt gemist. Met die app weet je tenminste dat je iets mist.
Kwaliteit van PostNL is gewoon poep. Jammer dat niet alle (web)winkels post bezorgen bij een PostNL-afhaallocatie, weet je tenminste (bijna?) zeker dat er niets misgaat.
Ja, nogal. Hier werd een tijdje terug een grote foto op linnen bezorgd, maar niemand was thuis. Bij thuiskomst stond op het briefje in de brievenbus dat het pakket onder de overkapping was gelegd (ruimte genoeg, niet echt handig met de harde wind, maar goed). Had zo'n knuppel dat ding op de vuilnisbakken gelegd (niet onder de overkapping), waar 'ie uiteraard vanaf waaide. Nat (want regen) en kapot. DHLquote:Op maandag 3 februari 2020 12:47 schreef WammesWaggel het volgende:
De postbode, evenals die van DHL etc, wil ook nog weleens een pakketje voor de deur leggen.
Daar heb ik zo mijn twijfels bij.
Okequote:Op maandag 3 februari 2020 12:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, nogal. Hier werd een tijdje terug een grote foto op linnen bezorgd, maar niemand was thuis. Bij thuiskomst stond op het briefje in de brievenbus dat het pakket onder de overkapping was gelegd (ruimte genoeg, niet echt handig met de harde wind, maar goed). Had zo'n knuppel dat ding op de vuilnisbakken gelegd (niet onder de overkapping), waar 'ie uiteraard vanaf waaide. Nat (want regen) en kapot. DHL
Dat is de straf voor foto's op linnen bestellen. Vallen in dezelfde jeuk-categorie als van die sneue 'in dit huis..' postersquote:Op maandag 3 februari 2020 12:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, nogal. Hier werd een tijdje terug een grote foto op linnen bezorgd, maar niemand was thuis. Bij thuiskomst stond op het briefje in de brievenbus dat het pakket onder de overkapping was gelegd (ruimte genoeg, niet echt handig met de harde wind, maar goed). Had zo'n knuppel dat ding op de vuilnisbakken gelegd (niet onder de overkapping), waar 'ie uiteraard vanaf waaide. Nat (want regen) en kapot. DHL
En wij van de taalfouten in deze zin.quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:41 schreef Sjemmert het volgende:
Ik wordt een beetje moe van gezeik met post pakketten hier in de straat.
Wat een zielig bestaan heb jij zegquote:Op maandag 3 februari 2020 15:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
En wij van de taalfouten in deze zin.
Zo te lezen zijn postpakketten nog de minste van je problemen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:41 schreef Sjemmert het volgende:
Ik wordt een beetje moe van gezeik met post pakketten hier in de straat.
Het ziet je diep he, zoals ik gisteren in je moeder.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Op een forum patsen met je LV mutsje is pas zielig.
Was het lekker tussen de 6 plankjes en de maden?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:37 schreef Fushia2 het volgende:
Het ziet je diep he, zoals ik gisteren in je moeder.
Hahaaatjesquote:Op maandag 3 februari 2020 15:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Was het lekker tussen de 6 plankjes en de maden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |