Moet je wel om 4 uur in de ochtend opstaan om het pakketje in ontvangst te nemen. Maar dat heb je er wel voor over toch!quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:33 schreef wielrennerdt het volgende:
Ewa
nieuw boek bij bol punt com besteld. Zie op de track and trace dat die guytjes dus gewoon nog om 4 uur 's nachts werken om ervoor te zorgen dat het pakketje snel geleverd kan worden
en vervolgens nog mensen die zeiken over dat hun pakketje niet snel genoeg komt of dat de postbode te laat komt![]()
hou toch op
mensen die zorgen dat ik mijn pakketje snel ontvangSO naar jullie
![]()
komt deze mongool weerquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Laat hem toch. FOK is zn dingetje. Triest maar het is nu eenmaal zo.
Maar niemand zeikt erover. Komt dus toch over als een verzonnen klachtje. Volstrekt doelloos. Ik kan mij totaal niet voorstellen dat jij je eraan zit te ergeren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:16 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Nee pikkebaas. Ik kan me ergeren aan mensen die geen respect opbrengen voor postbezorgers die een tientje per uur verdienen en zich helemaal de tering werken. Die mensen moeten niet zo zeiken en gewoon blij zijn dat hun pakketje - al dan niet een dag later - wordt bezorgd.
Zo zo, moet je deze gast even een heel normaal leven zien leiden zeg. Wow!quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:17 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
komt deze mongool weer![]()
ben denk ik ongeveer met nog een aantal gasten de enige in klb die een normaal leven heeft en er normaal uit ziet en niet als schooier op straat rondloopt met wolven t-shirts.
Jawel, er zijn dus veel topics over geopend. Dus wat lul jij dat niemand er over zeikt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:20 schreef Wigle het volgende:
[..]
Maar niemand zeikt erover. Komt dus toch over als een verzonnen klachtje. Volstrekt doelloos. Ik kan mij totaal niet voorstellen dat jij je eraan zit te ergeren.
Viesmad dit ventje.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:17 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
komt deze mongool weer![]()
ben denk ik ongeveer met nog een aantal gasten de enige in klb die een normaal leven heeft en er normaal uit ziet en niet als schooier op straat rondloopt met wolven t-shirts.
Niemand zeikt dat postbodes hun werk niet goed doen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:16 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Nee pikkebaas. Ik kan me ergeren aan mensen die geen respect opbrengen voor postbezorgers die een tientje per uur verdienen en zich helemaal de tering werken. Die mensen moeten niet zo zeiken en gewoon blij zijn dat hun pakketje - al dan niet een dag later - wordt bezorgd.
te dom om te kakken jij.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niemand zeikt dat postbodes hun werk niet goed doen.
Kom op met die links dan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:22 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Jawel, er zijn dus veel topics over geopend. Dus wat lul jij dat niemand er over zeikt.
viesjaloers deze user dat ik mij wel normaal weet te presenteren naar de buitenwereld en een goed sociaal leven heb ipv al deze incels.quote:
Kom dan eens met één echt 1! relevant voorbeeld van de afgelopen tijd? Dan ben ik ook niet de minste je direct gelijk te geven.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:22 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Jawel, er zijn dus veel topics over geopend. Dus wat lul jij dat niemand er over zeikt.
Alsof ik zin heb om te zoeken voor jouquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kom op met die links dan.
Een beetje klacht moet je natuurlijk wel kunnen onderbouwen. Beetje een afgang, dit.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:24 schreef Wigle het volgende:
[..]
Kom dan eens met één echt 1! relevant voorbeeld van de afgelopen tijd? Dan ben ik ook niet de minste je direct gelijk te geven.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:24 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Alsof ik zin heb om te zoeken voor jou
Zoveel respect hiervoor. Een normaal leven leiden. Je moet het maar doen. Ga er maar eens aan. Ik zou geen idee hebben hoe.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:24 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
viesjaloers deze user dat ik mij wel normaal weet te presenteren naar de buitenwereld en een goed sociaal leven heb ipv al deze incels.
Hiermee geef je toe dat dit topic slechts bedoeld is om het openen van topics. Bedankt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:24 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Alsof ik zin heb om te zoeken voor jou
viesmad.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:24 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
viesjaloers deze user dat ik mij wel normaal weet te presenteren naar de buitenwereld en een goed sociaal leven heb ipv al deze incels.
Wat een onzinreactie. Jij bent echt te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hiermee geef je toe dat dit topic slechts bedoeld is om het openen van topics. Bedankt.
TR geplaatst. Topic doorgestuurd naar de betrokken mods en fa's. Groet. SwJ.
Bedankt voor de snelle actie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hiermee geef je toe dat dit topic slechts bedoeld is om het openen van topics. Bedankt.
TR geplaatst. Topic doorgestuurd naar de betrokken mods en fa's. Groet. SwJ.
Jou lukt dat nietquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:25 schreef Wigle het volgende:
[..]
Zoveel respect hiervoor. Een normaal leven leiden. Je moet het maar doen. Ga er maar eens aan. Ik zou geen idee hebben hoe.
Jou blijkbaar wel. En daarom open je maar continu verzonnen kuttopics. Omdat je zo'n geweldig leven hebt. Wowquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:27 schreef Wigle het volgende:
[..]
Jou blijkbaar wel. En daarom open je maar continu verzonnen kuttopics. Omdat je zo'n geweldig leven hebt. Wow
quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:29 schreef Quotidien het volgende:
Zie hier een kleine selectie, gewoon om even de gefrustreerde mensjes met alzheimer even op hun plek te zetten.
KLB / Pakje heeft vertraging
KLB / Mohammedaan wil pakketje om 22:33 bezorgen.
KLB / PostNL
KLB / PostNL
KLB / Problemen met post pakketten
KLB / PostNL weer monopolist
KLB / Problemen met post pakketten
KLB / PostNL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |