quote:doe dat verplicht inloggen maar weg
Op zondag 2 februari 2003 19:42 schreef pcinfo het volgende:
http://www.blsoft.nlwat vinden jullie van mijn site ?
mening iemand ?
als je opmerkingen of tips hebt, heel graag
quote:ranzige banner bovenaan
Op zondag 2 februari 2003 20:02 schreef jeffrynr1 het volgende:
wat vinden jullie van http://www.BabeLog.nl
Heb het nu al een paar dagen, en daarvoor had ik een .tk domein.... Wat kan er beter of moet er verrandert worden.......? het is een logsite....
quote:Waarom simpele tekst in een gifje zetten? Er staan geen graphics op de site en eigenlijk alleen maar tekst. Je hebt geen header en die buttons onderin zitten er volgens mij voor niets.
Op zondag 2 februari 2003 19:42 schreef pcinfo het volgende:
http://www.blsoft.nl
wat vinden jullie van mijn site ?
mening iemand ?
Bij copyright heb je een popupje met 1 regel tekst, admin is alleen voor jou interessant, nedstat is ook niet boeiend (200 bezoekers door Zpâmmen). Ik zie dat je ook alle fora hebt ondergespamd (waaronder Fok! en Scholieren.com) dus ik zeg niks meer over deze site (OK, het enige, hij is superlelijk)
quote:Wat voor site is het precies? Het is een weblog, maar ook met plaatjes van babes? Doe het dan alleen babes en niet nu gemixt (nu staat er ook nieuws over shuttle bij). Die banner bovenaan vind ik nou net iets over the top als ik over een verongelukte shuttle aan het lezen ben. Toch wel beetje uh.... typerend dit:
Op zondag 2 februari 2003 20:02 schreef jeffrynr1 het volgende:
wat vinden jullie van http://www.BabeLog.nl
Heb het nu al een paar dagen, en daarvoor had ik een .tk domein.... Wat kan er beter of moet er verrandert worden.......? het is een logsite....
Probeer het voor de rest iets rustiger te houden en iets overzichtelijker.
quote:Die smilies bovenaan passen niet echt goed bij het geheel. Zet het menu iets verder uit elkaar waardoor het iets duidelijker wordt. Voor de rest is er niks te klagen over de inhoud en is de site ruim gevuld met foto's enzo. Ook die image map (bij de band) onderaan is cool. Jullie maken trouwens ook wel leuke muziek!
Op zondag 2 februari 2003 20:01 schreef gewoon-jan het volgende:
kijk eens op www.quadonline.tk (site van Quad, band waar ik in zit)
als je opmerkingen of tips hebt, heel graag
quote:Dank
Die smilies bovenaan passen niet echt goed bij het geheel. Zet het menu iets verder uit elkaar waardoor het iets duidelijker wordt. Voor de rest is er niks te klagen over de inhoud en is de site ruim gevuld met foto's enzo. Ook die image map (bij de band) onderaan is cool. Jullie maken trouwens ook wel leuke muziek!
http://www.wisselinktweewielers.nl/layout/test/index.html
ps. als je gewoon wisselinktweewielers.nl neemt kun je zien wat het nu is
graag reacties en of tips.
hoe vinden jullie hem
quote:Leuke Lay-out. Overzichtelijke navigatie.
Op maandag 3 februari 2003 00:30 schreef _kim_ het volgende:
ik hoor graag wat jullie ervan vinden. is een website voor een fietsenzaak. tot nu toe ben ik alleen nog met de layout bezig. laat me horen wat je ervan vindt. btw, rechts in dat vak wil ik een stukkie flash maken voor aanbiedingen en reclames.http://www.wisselinktweewielers.nl/layout/test/index.html
ps. als je gewoon wisselinktweewielers.nl neemt kun je zien wat het nu isgraag reacties en of tips.
Het plaatje van Rock Shox is op 800x600 maar half in beeld...
[edit]En het is een hele verbetring t.o.v. het oude ontwerp [/edit]
quote:Persoonlijk vind ik de kleuren niet zo heel mooi. Ze passen wel bij elkaar, maar die blauwgroene tint vind ik vrij lelijk. Maar misschien ben ik hier de enige in.
Op maandag 3 februari 2003 00:34 schreef Wisp het volgende:
ben net begonnen met een design voor een portfoliohoe vinden jullie hem
De header (4aal portfolio) is een beetje onduidelijk. Het springt er door het kleur gebruik niet echt uit en de 4 staat wel ver van 'aal' vandaan...
quote:Leuke kleuren, misschien niet heel origineel voor een forum, maar toch smaakvol.
Op maandag 3 februari 2003 10:37 schreef knuffeldees het volgende:
www.knuffeldees.com
ik zou graag jullie meningen willen horen over mijn site
hij bestaat nu al een half jaartje ofzo
en het is best gezwellie
dus laat het me weten, ik ben erg benieuwd
Plaats Bericht (rechtsboven) is in Times New Roman.
De link naar muziek is een beetje loos.
Die message in de statusbar wordt op den duur irritant. Is die boodschap echt nodig?
Het logboek, is dat niet gewoon een gastenboek? Ik had eerder een weblog verwacht...
[edit] Ik stuur je ook nog wel effe een mailtje, er is een beveiligingsfoutje ingeslopen [/edit]
quote:
Op maandag 3 februari 2003 10:44 schreef schwa78 het volgende:[..]
Leuke kleuren, misschien niet heel origineel voor een forum, maar toch smaakvol.
- is me lievelingkleur
-
Plaats Bericht (rechtsboven) is in Times New Roman.
- ik weet het dat is niet aan te passen -
De link naar muziek is een beetje loos.
- word aan gewerkt -
Die message in de statusbar wordt op den duur irritant. Is die boodschap echt nodig?
- hij word niet altijd laten zien
-
Het logboek, is dat niet gewoon een gastenboek? Ik had eerder een weblog verwacht...
-
-
[edit] Ik stuur je ook nog wel effe een mailtje, er is een beveiligingsfoutje ingeslopen [/edit]
okee ik zie het wel
desiree@knuffeldees.com aub![]()
quote:Zet eens een body in je index.html, brakke nepscripter.
Op maandag 3 februari 2003 00:30 schreef _kim_ het volgende:
ik hoor graag wat jullie ervan vinden. is een website voor een fietsenzaak. tot nu toe ben ik alleen nog met de layout bezig. laat me horen wat je ervan vindt. btw, rechts in dat vak wil ik een stukkie flash maken voor aanbiedingen en reclames.http://www.wisselinktweewielers.nl/layout/test/index.html
Ga de lesjes van w3.org eens volgen.
(Dit is ook al de derde keer dat ik het heb moeten vertellen, leert men nou nooit?!)
quote:Ik heb hem naar je duitse yahoo adres gestuurd...
Op maandag 3 februari 2003 10:52 schreef knuffeldees het volgende:[..]
quote:dat is ook goed
Op maandag 3 februari 2003 11:05 schreef schwa78 het volgende:[..]
Ik heb hem naar je duitse yahoo adres gestuurd...
ogenblikje...
quote:sorry hoor ik doe ook maar men best. sjemig zeg...
Op maandag 3 februari 2003 10:56 schreef nietzman het volgende:[..]
Zet eens een body in je index.html, brakke nepscripter.
(Dit is ook al de derde keer dat ik het heb moeten vertellen, leert men nou nooit?!)
quote:dat probleem van 800x600 is bekend
Op maandag 3 februari 2003 10:35 schreef schwa78 het volgende:[..]
Leuke Lay-out. Overzichtelijke navigatie.
Contact zou ik alleen niet via een pulldown menu doen, maar via 1 link die verwijst naar een pagina waar alle informatie bij elkaar staat.Het plaatje van Rock Shox is op 800x600 maar half in beeld...
[edit]En het is een hele verbetring t.o.v. het oude ontwerp [/edit]
iig bedankt
quote:Doe eens liev
Op maandag 3 februari 2003 10:56 schreef nietzman het volgende:[..]
Zet eens een body in je index.html, brakke nepscripter.
quote:Tuurlijk:
Op maandag 3 februari 2003 12:16 schreef Horst_Tappert het volgende:
Mag ik uw genadeloze kritiek op www.saleseffect.com?
Een redirect na een nedstat teller, zou dat de beste manier zijn denk je??
Je tabel hoogte van je splash scherm kun je beter op 90% zetten als je er nog tekst onder wil hebben staan. Ik heb op 1280x1024 nog scrollbars op die manier...
Prachtig menu!!! Een pluim!
Heb je daar een kant-en-klaar script voor gebruikt?? Ik ook willen hebben
De layout past zich mooi aan, aan de resolutie
Contact opent in een nieuw scherm. Is dat de bedoeling.
Saleseffect heeft een uitklapmenu met maar 1 optie...
Mooie kleuren, mooie grafische elementen...
Kortom: mooie pagina!
quote:dank u!
Op maandag 3 februari 2003 15:40 schreef schwa78 het volgende:[..]
Tuurlijk:
Een redirect na een nedstat teller, zou dat de beste manier zijn denk je??
Je tabel hoogte van je splash scherm kun je beter op 90% zetten als je er nog tekst onder wil hebben staan. Ik heb op 1280x1024 nog scrollbars op die manier...
Prachtig menu!!! Een pluim!
Heb je daar een kant-en-klaar script voor gebruikt?? Ik ook willen hebbenDe layout past zich mooi aan, aan de resolutie
Contact opent in een nieuw scherm. Is dat de bedoeling.
Saleseffect heeft een uitklapmenu met maar 1 optie...
Mooie kleuren, mooie grafische elementen...
Kortom: mooie pagina!
Wat is overigens het nadeel van het tellen v bezoekers op deze manier (met een redirect) ?
Nu vraag je je af: Twee jongens die een meisjesmagazine op hebben gericht?
Ja, idd. We hadden de domeinnaam verzonnen op een goede dag, en een pikante site starten was nou niet bepaald iets voor ons, vandaar dat we er besloten een magazine van te maken.
Aanvankelijk had ik niet verwacht dat alleen maar meisjes zich zouden aanmelden, maar het gaat verdraaid goed. 99% van de leden zijn daadwerkelijk meisjes.
We hebben met de site al in de Girlz! gestaan en in de Tina.
Erg leuk om dan de progressie te volgen.
Groetjes,
Ceriel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |