abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27436057
Ik ben benieuwd .

Neem als je er binnenkort nog een keer langs gaat maar een camera mee. Wij willen foto's zien!!
pi_27436211
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 19:04 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben benieuwd .

Neem als je er binnenkort nog een keer langs gaat maar een camera mee. Wij willen foto's zien!!
Zal ik doen.
En ach, volgend jaar mag je zelf komen kijken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27436230
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 19:11 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zal ik doen.
En ach, volgend jaar mag je zelf komen kijken.
Ik kijk er nu al naar uit .
pi_27436299
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 19:12 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ik kijk er nu al naar uit .
Ik kan het me voorstellen. Het is kneuterigheid ten top, dat hele complex. Een kantine waar Tante Sjaan de frikandellen bakt, naast het hoofdveld, het ademt alles uit van een 4e klasser.
Klik dan als je durft
pi_27439192
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 19:15 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik kan het me voorstellen. Het is kneuterigheid ten top, dat hele complex. Een kantine waar Tante Sjaan de frikandellen bakt, naast het hoofdveld, het ademt alles uit van een 4e klasser.
Tja, met Arena's betalen is ook niet alles.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27480231
Ik vond zojuist nog enkele foto's van de verbouwingen: http://www.one2soccer.nl/nieuwbouw.html
  maandag 30 mei 2005 @ 15:39:34 #182
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_27483952
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 19:15 schreef Suijk het volgende:

[..]

Gemiddelde 3de klasser deed het beter als we met KVM op bezoek waren.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_27716581
De reservering voor de seizoenskaarten is begonnen.

Fucking 170 euros (niet eens een verschil in plaats)! Hoe zit dat bij andere GGD laagvliegers?
Klik dan als je durft
pi_27716677
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 23:50 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Dat wordt gewoon nog triester dan dat ding van AGOVV .
Dat ding van FC Eindhoven is ook behoorlijk triest anders
[14.gif]
pi_27716685
150 euro betaal je hier.

Stefan Huisman heeft trouwens getekend voor FC Omniworld, komt van ADO Den Haag.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:38:11 #186
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27716698
Bij GAE kost de Brinkgreverwegtribune 90/95e
pi_27716780
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
150 euro betaal je hier.

Stefan Huisman heeft trouwens getekend voor FC Omniworld, komt van ADO Den Haag.
Haha, dat is een jongen bij ons in de jeugd die 1 keer in de hoofdmacht heeft gespeeld. Mwah... wel leuk voor hem. Kan die teminste laten zien wat die kan want ik heb hem eigelijk nog nooit zien spelen..
[14.gif]
pi_27716808
Ah, de staanplaatsen kosten 80 euro maar die kun je nog niet reserveren. Dat lijkt er al meer op.
Klik dan als je durft
pi_27720424
Waren staanplaatsen niet verboden door de FIFA?
Haha, het bericht op http://www.fcomniworld.nl dat alle jeugdleden een andere vereniging moeten zoeken
[14.gif]
pi_27720531
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:34 schreef Chen het volgende:
Haha, het bericht op http://www.fcomniworld.nl dat alle jeugdleden een andere vereniging moeten zoeken
Zullen ze zich geliefd mee maken bij de lokale bevolking
pi_27720674
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:34 schreef Chen het volgende:
Waar zie jij dat bericht dan? Er staat toch alleen dat ALS je je wilt laten overschrijven, dat dat voor een bepaalde datum moet? Of kijk ik er overheen?
Klik dan als je durft
pi_27722926
quote:
Op 31 mei 2005 is de laatste gelegenheid om je als speler over te schrijven naar een een andere vereniging. Morgen om 18.00 uur zal het secretariaat de laatste overschrijvingen ondertekenen waarna alle overschrijvingen naar de KNVB zullen worden gebracht. Na 1 Juni is het niet meer mogelijk om over te schrijven, alle aanvragen zullen nog wel worden ingevuld en verzonden maar de speler moet er rekening mee houden dat de KNVB geen toestemming meer zal verlenen.
Hmm volgens mij bedoelen ze, je kan weg dan regelt de KNVB het. Of regel het zelf later
[14.gif]
pi_27723096
Maar dat zegt niet dat alle jeugdteams opgeheven worden. Heb er ook nog niets van gehoord dus dit is gewoon een melding, dat als je dat wilt laten regelen, moet dat voor 31 mei.
De jeugdopleiding is juist een van de speerpunten van omniworld.
Klik dan als je durft
pi_27723118
Nee, er staat dat je na 1 juni niet meer kan overschrijven naar een andere vereniging.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:42:46 #195
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_27723121
Ik betaal bij Roda (subtop eredivisie, geen laagvlieger ggd) ¤ 118,- zonder kortingen voor West.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_27723129
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:42 schreef Suijk het volgende:
Maar dat zegt niet dat alle jeugdteams opgeheven worden. Heb er ook nog niets van gehoord dus dit is gewoon een melding, dat als je dat wilt laten regelen, moet dat voor 31 mei.
Ja maar ik zie niet zoveel toekomst in FC Omniworld F12
[14.gif]
pi_27723136
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:42 schreef Suijk het volgende:
Er komt een A1 voor de BVO en een A-elftal voor de amateurtak.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:45:04 #198
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_27723223
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:42 schreef DarkShine het volgende:
Ik betaal bij Roda (subtop eredivisie, geen laagvlieger ggd) ¤ 118,- zonder kortingen voor West.
Flinke prijs inderdaad ... zit bij de FC aan 140 Euro
pi_27723240
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Er komt een A1 voor de BVO en een A-elftal voor de amateurtak.
Dat wist ik niet. Misschien wel verstandig, kun je meer jeugd op wat hoger niveau laten spelen.

En ik geloof niet dat Omniworld er mee zit dat Chen niet zoveel toekomst in de F12 ziet.
Klik dan als je durft
pi_27723302
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat wist ik niet. Misschien wel verstandig, kun je meer jeugd op wat hoger niveau laten spelen.

En ik geloof niet dat Omniworld er mee zit dat Chen niet zoveel toekomst in de F12 ziet.
Dat wordt gewoon losgekoppeld. De jeugd blijft intact, er komen alleen wat elftallen bij die tot de BVO-tak gaan behoren. Sowieso heeft Omniworld al een prima jeugdopleiding, dat blijft in stand, is zoals jij al zei ook een van de speerpunten, maar ook de E7 en F12 mogen gewoon blijven ballen bij Omniworld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')