Zal ik doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:04 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben benieuwd.
Neem als je er binnenkort nog een keer langs gaat maar een camera mee. Wij willen foto's zien!!
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zal ik doen.
En ach, volgend jaar mag je zelf komen kijken.
Ik kan het me voorstellen. Het is kneuterigheid ten top, dat hele complex. Een kantine waar Tante Sjaan de frikandellen bakt, naast het hoofdveld, het ademt alles uit van een 4e klasser.quote:
Tja, met Arena's betalen is ook niet alles.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen. Het is kneuterigheid ten top, dat hele complex. Een kantine waar Tante Sjaan de frikandellen bakt, naast het hoofdveld, het ademt alles uit van een 4e klasser.
Gemiddelde 3de klasser deed het beter als we met KVM op bezoek waren.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen. Het is kneuterigheid ten top, dat hele complex. Een kantine waar Tante Sjaan de frikandellen bakt, naast het hoofdveld, het ademt alles uit van een 4e klasser.
Dat ding van FC Eindhoven is ook behoorlijk triest andersquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon nog triester dan dat ding van AGOVV.
Haha, dat is een jongen bij ons in de jeugd die 1 keer in de hoofdmacht heeft gespeeld. Mwah... wel leuk voor hem. Kan die teminste laten zien wat die kan want ik heb hem eigelijk nog nooit zien spelen..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
150 euro betaal je hier.
Stefan Huisman heeft trouwens getekend voor FC Omniworld, komt van ADO Den Haag.
Zullen ze zich geliefd mee maken bij de lokale bevolkingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:34 schreef Chen het volgende:
Waren staanplaatsen niet verboden door de FIFA?
Haha, het bericht op http://www.fcomniworld.nl dat alle jeugdleden een andere vereniging moeten zoeken
Waar zie jij dat bericht dan? Er staat toch alleen dat ALS je je wilt laten overschrijven, dat dat voor een bepaalde datum moet? Of kijk ik er overheen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:34 schreef Chen het volgende:
Waren staanplaatsen niet verboden door de FIFA?
Haha, het bericht op http://www.fcomniworld.nl dat alle jeugdleden een andere vereniging moeten zoeken
Hmm volgens mij bedoelen ze, je kan weg dan regelt de KNVB het. Of regel het zelf laterquote:Op 31 mei 2005 is de laatste gelegenheid om je als speler over te schrijven naar een een andere vereniging. Morgen om 18.00 uur zal het secretariaat de laatste overschrijvingen ondertekenen waarna alle overschrijvingen naar de KNVB zullen worden gebracht. Na 1 Juni is het niet meer mogelijk om over te schrijven, alle aanvragen zullen nog wel worden ingevuld en verzonden maar de speler moet er rekening mee houden dat de KNVB geen toestemming meer zal verlenen.
Ja maar ik zie niet zoveel toekomst in FC Omniworld F12quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:42 schreef Suijk het volgende:
Maar dat zegt niet dat alle jeugdteams opgeheven worden. Heb er ook nog niets van gehoord dus dit is gewoon een melding, dat als je dat wilt laten regelen, moet dat voor 31 mei.
De jeugdopleiding is juist een van de speerpunten van omniworld.
Er komt een A1 voor de BVO en een A-elftal voor de amateurtak.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:42 schreef Suijk het volgende:
Maar dat zegt niet dat alle jeugdteams opgeheven worden. Heb er ook nog niets van gehoord dus dit is gewoon een melding, dat als je dat wilt laten regelen, moet dat voor 31 mei.
De jeugdopleiding is juist een van de speerpunten van omniworld.
Flinke prijs inderdaad ... zit bij de FC aan 140 Euroquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:42 schreef DarkShine het volgende:
Ik betaal bij Roda (subtop eredivisie, geen laagvlieger ggd) ¤ 118,- zonder kortingen voor West.
Dat wist ik niet. Misschien wel verstandig, kun je meer jeugd op wat hoger niveau laten spelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er komt een A1 voor de BVO en een A-elftal voor de amateurtak.
Dat wordt gewoon losgekoppeld. De jeugd blijft intact, er komen alleen wat elftallen bij die tot de BVO-tak gaan behoren. Sowieso heeft Omniworld al een prima jeugdopleiding, dat blijft in stand, is zoals jij al zei ook een van de speerpunten, maar ook de E7 en F12 mogen gewoon blijven ballen bij Omniworld.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Misschien wel verstandig, kun je meer jeugd op wat hoger niveau laten spelen.
En ik geloof niet dat Omniworld er mee zit dat Chen niet zoveel toekomst in de F12 ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |