abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7930651
ViPlanet:
quote:
De plannen van Omniworld om in te stromen in het betaalde voetbal, zijn een jaartje uitgesteld. Aanvankelijk lag het in de planning om volgend seizoen (2003/04) toe te treden.

René ter Borgh, voorzitter van de voetbaltak van de omnivereniging uit Almere, zegt in De Gooi - en Eemlander dat een stuurgroep tot de conclusie is gekomen dat uitstel met een jaar een betere basis geeft. 'We kunnen beter in 2004/05 met een goed product beginnen, dan een jaar eerder met een misschien wat geforceerd product.'

Al eerder toonde de gemeente Almere zich een voorstander van een latere start van profvoetbal in haar stad. Dat heeft meegespeeld in de beslissing van de club, beaamt Ter Borgh: 'We willen dolgraag dat de gemeente het profvoetbal steunt en dan niet primair met geld.

Van uitstel komt afstel zegt men weleens.

Vorig jaar waren er al financiële problemen, waardoor de selectie flink moest worden ingekrompen, dat begint al goed.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 16 januari 2003 @ 15:10:26 #2
27923 Netanyahu
Onvoorwaardelijk
pi_7930916
Welke idioot toch die naam bedacht heeft

Omniworld pfffff
Wel leuk als er een nieuwe club bijkomt in de 1e divisie !

Amnesty International - Vechten voor de Rechten van de Slechten
pi_7931463
Typisch Almere, om weer zo'n rare en vooral nietszeggende naam te nemen.

Noem het dan Sporting Almere, FC Almere, of weet ik wat.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 17:24:58 #4
27923 Netanyahu
Onvoorwaardelijk
pi_7972795
Toch is het een rare naam.
pi_7973612
Offtopic:

Ach in Almere hebben ze zelfs de straat Sesamstraat

Ontopic:

Jammer, ik zou een uitbreiding van het aantal clubs wel leuk vinden. Weer meer wedstrijden om te bezoeken. Ik hoop dat AGOVV er wel bij komt.

zaterdag 18 januari 2003 @ 18:39:50 #6
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7974119
Tsja..financieel is het btje lastig op het moment he

Ben benieuwd of ze nog in de Toto-divisie gaan voetballen.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 18 januari 2003 @ 19:38:32 #7
27923 Netanyahu
Onvoorwaardelijk
pi_7975034
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 18:10 schreef Maja het volgende:
Offtopic:

Ach in Almere hebben ze zelfs de straat Sesamstraat

Ontopic:

Jammer, ik zou een uitbreiding van het aantal clubs wel leuk vinden. Weer meer wedstrijden om te bezoeken. Ik hoop dat AGOVV er wel bij komt.

AGOVV gaat niet meer voor de eerste divisie ?
Ook al om de centjes.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 januari 2003 @ 11:50:46 #8
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7983911
Die naam is echt achterlijk. Hoe kan je ingodesnaam ooit een team met zo'n naam supporteren.

Hup FC Omniworld!

Dat wordt nooit wat.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 19 januari 2003 @ 13:35:10 #9
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_7985190
Hebben we weer wat te lachen in het betaald voetbal, jammer dat het uitgesteld wordt.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_7989072
Wat ik me nou afvraag is..... wat ze nu gaan doen met de voorgestelde toetreding van AGOVV in de GG-divisie, want 'n competitie waarin 19 teams tegen elkaar uitkomen lijkt me ook niet echt alles???
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_7989098
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 15:10 schreef Netanyahu het volgende:
Welke idioot toch die naam bedacht heeft

Omniworld pfffff
Wel leuk als er een nieuwe club bijkomt in de 1e divisie !

Heetten ze niet voorheen De Zwarte Schapen?
pi_7989125
quote:
Op zondag 19 januari 2003 11:50 schreef Doc het volgende:
Die naam is echt achterlijk. Hoe kan je ingodesnaam ooit een team met zo'n naam supporteren.

Hup FC Omniworld!

Ja, ik zie me al over een jaar of 6 met mijn zoon op de tribune zitten...

Omniworld vooruit!!

FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 januari 2003 @ 19:19:21 #13
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7991429
quote:
Op zondag 19 januari 2003 17:06 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Toen Johnny Rep ze nog coachte...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7991470
quote:
Op zondag 19 januari 2003 17:06 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Klopt. Zwarte Schapen is toen vanuit Amsterdam naar Almere geloodst.

Het is echt weer typisch Almere om zoiets debiels als Omniworld als naam te hebben. Noem het Sporting Almere, of voor mijpart FC of SC Almere.

pi_7993101
Omni- Omni- Omni- world ole ole, wel een leuk liedje toch?

Ik heb er altijd al weinig vertrouwen in gehad en ik geloof echt niet dat Omniworld ooit een profclub word. Er was eerst gezeik van de gemeente ofzo en als je nu al finaciele problemen hebt ben je natuurlijk heel slecht bezig. Aan een club als Omniworld heb je ook weinig eigenlijk, de naam is echt onwijs erg en in Almere is toch iedereen al voor Ajax. Ik zie dan meer in FC Zijlijn.

zondag 19 januari 2003 @ 20:52:19 #16
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7993245
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:45 schreef Klop_Klop het volgende:

Ik heb er altijd al weinig vertrouwen in gehad en ik geloof echt niet dat Omniworld ooit een profclub word. Er was eerst gezeik van de gemeente ofzo en als je nu al finaciele problemen hebt ben je natuurlijk heel slecht bezig.

volgens mij heeft 95% van de profclubs financiele problemen
dus Omniworld zou wat de financiele kant gezien zo het betaalde voetbal in kunnen
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:22:27 #17
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_14199078
quote:
Omniworld wil toch betaald voetbal in

ALMERE (ANP) - Amateurclub Omniworld wil in het seizoen 2004/2005 alsnog aan het betaald voetbal deelnemen. De club uit Almere heeft nieuwe geldbronnen aangeboord. Een nieuwe stichting en businessclub moeten de stap naar de eerste divisie vorm geven.

Omniworld probeert al jaren een profstatus te krijgen. De ambitieuze club kreeg aanvankelijk alle steun van de gemeente Almere. De vereniging, op dit moment koploper in de hoofdklasse A van de zondagamateurs, ontving de afgelopen jaren maar liefst 23 miljoen euro aan overheidssubsidie.

Het nieuwe college van Almere verklaarde in mei dat het de ambitieuze plannen van Omniworld niet meer wilde ondersteunen. Het gemeentebestuur steekt liever geld in de breedtesport.

De voetbalclub is naar eigen zeggen vervolgens met succes op zoek naar nieuwe geldschieters gegaan. Voorafgaande aan het bekerduel met RKC komende woensdag zal het bestuur de nieuwe plannen uitgebreid toelichten.

Lijkt me wel aardig, is tenminste die idiote situatie van 19 clubs in de eerste divisie ook weer verdwenen.
pi_14343471
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:45 schreef Klop_Klop het volgende:

Ik heb er altijd al weinig vertrouwen in gehad en ik geloof echt niet dat Omniworld ooit een profclub word. Er was eerst gezeik van de gemeente ofzo en als je nu al finaciele problemen hebt ben je natuurlijk heel slecht bezig. Aan een club als Omniworld heb je ook weinig eigenlijk, de naam is echt onwijs erg en in Almere is toch iedereen al voor Ajax. Ik zie dan meer in FC Zijlijn.

Ze moeten de naam veranderen en maar een team formeren met afdankertjes van de joden zoals Hosé, Berck Beelenkamp, Splinter, Willems, Douglas, Schulp, etc...
pi_14347875
Nou heb ik gister Omniworld - ADO'20 gezien en het is diep treurig te zien wat een dooie boel het daar is. Ik dacht dat het wel druk zou zijn, aangezien Omniworld een goede prestatie had geleverd tegen RKC čn de eerste periode in de hoofdklasse A zou worden vergeven, maar ik heb meer Heemskerkers dan Almeerders (?) gezien.

Maar goed, ze winnen de periode, groot feest zou je denken, maar nee. De bloemen worden in ontvangst genomen, nog net niet op de grond gegooid en men gaat zonder boe of ba richting kleedkamer. HALLO! JE HEBT EEN PERIODE GEWONNEN HOOR! Als wij (=ADO'20) die periode hadden gepakt was het dak eraf gegaan...

Al met al geen club waar je voor je plezier heen gaat.

Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_14347969
Tuurlijk niet. Met de naam Omniworld kan het nooit wat worden. Het stadion ligt ook compleet verkeerd en de doorsnee Almeerder interesseert het geen klap wat Omniworld doet. Het is allemaal veel te nep en veel te gemaakt.
  maandag 29 maart 2004 @ 15:57:29 #21
47259 Antartic
Without the C
pi_18041825
oud topic, maar weet iemand of er eindelijk een betaald voetbalclub komt die Flevoland gaat vertegenwoordigen?
pi_18041989
als ze dat nou eens in Zeeland kwamen doen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_18042290
quote:
Op maandag 29 maart 2004 15:57 schreef Antartic het volgende:
oud topic, maar weet iemand of er eindelijk een betaald voetbalclub komt die Flevoland gaat vertegenwoordigen?
2004/2005 nog niet. Ze mikken op 2005/2006. Ik verwacht er niet veel van. De naam is compleet debiel, het leeft totaal niet in Almere en de club kan ook nog niet zichzelf bedruipen. Er zijn miljoenen ingepompt en het is nog steeds niet veel.
pi_18060021
quote:
Op maandag 29 maart 2004 16:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

2004/2005 nog niet. Ze mikken op 2005/2006. Ik verwacht er niet veel van. De naam is compleet debiel, het leeft totaal niet in Almere en de club kan ook nog niet zichzelf bedruipen. Er zijn miljoenen ingepompt en het is nog steeds niet veel.
Zondag moet ik er heen met ons 2e, ik heb nou al geen zin.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 12:32:02 #25
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_18060113
Als ze Polderboys ofzo gaan heten, ouderwetse sponsorloze tenues ontwerpen, en 4 houten tribunes langs het veld zetten, hebben ze in mij een fan erbij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')