quote:Van uitstel komt afstel zegt men weleens.
De plannen van Omniworld om in te stromen in het betaalde voetbal, zijn een jaartje uitgesteld. Aanvankelijk lag het in de planning om volgend seizoen (2003/04) toe te treden.René ter Borgh, voorzitter van de voetbaltak van de omnivereniging uit Almere, zegt in De Gooi - en Eemlander dat een stuurgroep tot de conclusie is gekomen dat uitstel met een jaar een betere basis geeft. 'We kunnen beter in 2004/05 met een goed product beginnen, dan een jaar eerder met een misschien wat geforceerd product.'
Al eerder toonde de gemeente Almere zich een voorstander van een latere start van profvoetbal in haar stad. Dat heeft meegespeeld in de beslissing van de club, beaamt Ter Borgh: 'We willen dolgraag dat de gemeente het profvoetbal steunt en dan niet primair met geld.
Vorig jaar waren er al financiële problemen, waardoor de selectie flink moest worden ingekrompen, dat begint al goed.
Omniworld pfffff
Wel leuk als er een nieuwe club bijkomt in de 1e divisie !
Noem het dan Sporting Almere, FC Almere, of weet ik wat.
Ach in Almere hebben ze zelfs de straat Sesamstraat
Ontopic:
Jammer, ik zou een uitbreiding van het aantal clubs wel leuk vinden. Weer meer wedstrijden om te bezoeken. Ik hoop dat AGOVV er wel bij komt.
Ben benieuwd of ze nog in de Toto-divisie gaan voetballen.
quote:AGOVV gaat niet meer voor de eerste divisie ?
Op zaterdag 18 januari 2003 18:10 schreef Maja het volgende:
Offtopic:Ach in Almere hebben ze zelfs de straat Sesamstraat
Ontopic:
Jammer, ik zou een uitbreiding van het aantal clubs wel leuk vinden. Weer meer wedstrijden om te bezoeken. Ik hoop dat AGOVV er wel bij komt.
Hup FC Omniworld!
Dat wordt nooit wat.
quote:Heetten ze niet voorheen De Zwarte Schapen?
Op donderdag 16 januari 2003 15:10 schreef Netanyahu het volgende:
Welke idioot toch die naam bedacht heeftOmniworld pfffff
Wel leuk als er een nieuwe club bijkomt in de 1e divisie !
quote:Ja, ik zie me al over een jaar of 6 met mijn zoon op de tribune zitten...
Op zondag 19 januari 2003 11:50 schreef Doc het volgende:
Die naam is echt achterlijk. Hoe kan je ingodesnaam ooit een team met zo'n naam supporteren.Hup FC Omniworld!
Omniworld vooruit!!
quote:Toen Johnny Rep ze nog coachte...
Op zondag 19 januari 2003 17:06 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Heetten ze niet voorheen De Zwarte Schapen?
quote:Klopt. Zwarte Schapen is toen vanuit Amsterdam naar Almere geloodst.
Op zondag 19 januari 2003 17:06 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Heetten ze niet voorheen De Zwarte Schapen?
Het is echt weer typisch Almere om zoiets debiels als Omniworld als naam te hebben. Noem het Sporting Almere, of voor mijpart FC of SC Almere.
Ik heb er altijd al weinig vertrouwen in gehad en ik geloof echt niet dat Omniworld ooit een profclub word. Er was eerst gezeik van de gemeente ofzo en als je nu al finaciele problemen hebt ben je natuurlijk heel slecht bezig. Aan een club als Omniworld heb je ook weinig eigenlijk, de naam is echt onwijs erg en in Almere is toch iedereen al voor Ajax. Ik zie dan meer in FC Zijlijn.
quote:volgens mij heeft 95% van de profclubs financiele problemen
Op zondag 19 januari 2003 20:45 schreef Klop_Klop het volgende:
Omni- Omni- Omni- world ole ole, wel een leuk liedje toch?Ik heb er altijd al weinig vertrouwen in gehad en ik geloof echt niet dat Omniworld ooit een profclub word. Er was eerst gezeik van de gemeente ofzo en als je nu al finaciele problemen hebt ben je natuurlijk heel slecht bezig.
quote:Lijkt me wel aardig, is tenminste die idiote situatie van 19 clubs in de eerste divisie ook weer verdwenen.
Omniworld wil toch betaald voetbal inALMERE (ANP) - Amateurclub Omniworld wil in het seizoen 2004/2005 alsnog aan het betaald voetbal deelnemen. De club uit Almere heeft nieuwe geldbronnen aangeboord. Een nieuwe stichting en businessclub moeten de stap naar de eerste divisie vorm geven.
Omniworld probeert al jaren een profstatus te krijgen. De ambitieuze club kreeg aanvankelijk alle steun van de gemeente Almere. De vereniging, op dit moment koploper in de hoofdklasse A van de zondagamateurs, ontving de afgelopen jaren maar liefst 23 miljoen euro aan overheidssubsidie.
Het nieuwe college van Almere verklaarde in mei dat het de ambitieuze plannen van Omniworld niet meer wilde ondersteunen. Het gemeentebestuur steekt liever geld in de breedtesport.
De voetbalclub is naar eigen zeggen vervolgens met succes op zoek naar nieuwe geldschieters gegaan. Voorafgaande aan het bekerduel met RKC komende woensdag zal het bestuur de nieuwe plannen uitgebreid toelichten.
quote:Ze moeten de naam veranderen en maar een team formeren met afdankertjes van de joden zoals Hosé, Berck Beelenkamp, Splinter, Willems, Douglas, Schulp, etc...
Op zondag 19 januari 2003 20:45 schreef Klop_Klop het volgende:
Omni- Omni- Omni- world ole ole, wel een leuk liedje toch?Ik heb er altijd al weinig vertrouwen in gehad en ik geloof echt niet dat Omniworld ooit een profclub word. Er was eerst gezeik van de gemeente ofzo en als je nu al finaciele problemen hebt ben je natuurlijk heel slecht bezig. Aan een club als Omniworld heb je ook weinig eigenlijk, de naam is echt onwijs erg en in Almere is toch iedereen al voor Ajax. Ik zie dan meer in FC Zijlijn.
Maar goed, ze winnen de periode, groot feest zou je denken, maar nee. De bloemen worden in ontvangst genomen, nog net niet op de grond gegooid en men gaat zonder boe of ba richting kleedkamer. HALLO! JE HEBT EEN PERIODE GEWONNEN HOOR! Als wij (=ADO'20) die periode hadden gepakt was het dak eraf gegaan...
Al met al geen club waar je voor je plezier heen gaat.
2004/2005 nog niet. Ze mikken op 2005/2006. Ik verwacht er niet veel van. De naam is compleet debiel, het leeft totaal niet in Almere en de club kan ook nog niet zichzelf bedruipen. Er zijn miljoenen ingepompt en het is nog steeds niet veel.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:57 schreef Antartic het volgende:
oud topic, maar weet iemand of er eindelijk een betaald voetbalclub komt die Flevoland gaat vertegenwoordigen?
Zondag moet ik er heen met ons 2e, ik heb nou al geen zin.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
2004/2005 nog niet. Ze mikken op 2005/2006. Ik verwacht er niet veel van. De naam is compleet debiel, het leeft totaal niet in Almere en de club kan ook nog niet zichzelf bedruipen. Er zijn miljoenen ingepompt en het is nog steeds niet veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |