Die n00bs had je 5/6 jaar geleden er ook al tussen rijden. Dan was het ook de eerste 2 of 3 rondjes dat je constant mensen langs de baan zag staan en moest opletten dat iemand zich niet in je zijkant ramde.quote:Op maandag 20 april 2020 14:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, is wel leuk. Al klagen er nu op het forum van iRacing een hoop over alle noobs die rondrijden
Bij mijn eerste pole had ik gelijk een valste start van de zenuwen., heb al eens vanuit een crash gelijk op de grid gestaan, stond mijn stuur nog helemaal gedraaid, dus bij wegrijden reed ik zo die gast links van mij de muur in. Dat soort ellende...
Yep, en ik hoor er ook nog bij hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die n00bs had je 5/6 jaar geleden er ook al tussen rijden. Dan was het ook de eerste 2 of 3 rondjes dat je constant mensen langs de baan zag staan en moest opletten dat iemand zich niet in je zijkant ramde.
volgens de site van 1Limburg waren er weer veel. ik heb er geen gezienquote:Op maandag 20 april 2020 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
En ja, ik was een van die dagtoeristen
Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe bandenmodel dat ze hebben.quote:Op maandag 20 april 2020 14:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep, en ik hoor er ook nog bij hoor.
Sommige banen, met die Mazda... het is net figuurschaatsen de eerste rondjes. En ze hebben nieuwe bandenmodel of zo dus is het nog wat erger geworden heb ik begrepen de afgelopen maanden.
Ik ken alleen maar dit bandenmodel, maar ben blij als ik de eerste twee rondjes overleef.quote:Op maandag 20 april 2020 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe bandenmodel dat ze hebben.
Jaren geleden ooit zelf een sim gebouwd rondom een racestoel die uit een echte race auto kwam die total los was. Maar die staat al sinds ik met muis ben gaan samenwonen nog in Eindhoven. Nu krijg ik wel steeds meer zin om even paar rondjes te racen daarin
Ik vond het ook verdacht rustig overal, zelfs in de trein bijna niemand terwijl 1Limburg het wel melde. Zelfs dat er boetes zouden zijn uitgedeeld.quote:Op maandag 20 april 2020 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens de site van 1Limburg waren er weer veel. ik heb er geen gezien
quote:Op maandag 20 april 2020 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe bandenmodel dat ze hebben.
Jaren geleden ooit zelf een sim gebouwd rondom een racestoel die uit een echte race auto kwam die total los was. Maar die staat al sinds ik met muis ben gaan samenwonen nog in Eindhoven. Nu krijg ik wel steeds meer zin om even paar rondjes te racen daarin
Heb je er moeten wennen aan het opwarmen van de remmen?quote:Op maandag 20 april 2020 14:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar dit bandenmodel, maar ben blij als ik de eerste twee rondjes overleef.
er waren natuurlijk wel fietsers op de weg, maar ik heb nergens groepjes gezien of dingen die niet zouden kunnen.quote:Op maandag 20 april 2020 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond het ook verdacht rustig overal, zelfs in de trein bijna niemand terwijl 1Limburg het wel melde. Zelfs dat er boetes zouden zijn uitgedeeld.
Nou, laten we mijn kennis nog niet overdrijven. Ik rij nog met de ideale lijn aan in beeld want alle circuits zijn nieuwquote:Op maandag 20 april 2020 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je er moeten wennen aan het opwarmen van de remmen?
Zelfs fietsers vind ik nog heeeel weinig. Had het wel anders verwacht in het Amstel weekendquote:Op maandag 20 april 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er waren natuurlijk wel fietsers op de weg, maar ik heb nergens groepjes gezien of dingen die niet zouden kunnen.
ja, daarvoor ben ik al extra het hele weekend niet met de racefiets buiten geweest (zaterdag mountainbike, zondag te voet) maar het had best gekund.quote:Op maandag 20 april 2020 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs fietsers vind ik nog heeeel weinig. Had het wel anders verwacht in het Amstel weekend![]()
Komt vanzelf wel met meer ervaring. Ik zou er nu ook weer bijrijden als een n00bquote:Op maandag 20 april 2020 14:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, laten we mijn kennis nog niet overdrijven. Ik rij nog met de ideale lijn aan in beeld want alle circuits zijn nieuw
Maar ik merk wel dat het steeds beter gaat, en dat mijn tijden ook steeds sneller gaan. Dus er is nog vooruitgang en ja dat remmen gaat ook steeds beter.
Vind het wel kunnen hoor, alleen dat kleedje mag een factor 8 keer zo groot.quote:Op maandag 20 april 2020 14:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of het is heel licht antraciet.. of het is licht grijs.
ja dat was een faal in mijn ruimtelijk inzichtquote:Op maandag 20 april 2020 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het wel kunnen hoor, alleen dat kleedje mag een factor 8 keer zo groot.
komt dus nog een vloerkleed idd factor 8x zo groot van precies t zelfde spul.. en ook rond. maar dat kost ook weer 350 euro ofzoquote:Op maandag 20 april 2020 14:33 schreef FranticDJ het volgende:
j
[..]
ja dat was een faal in mijn ruimtelijk inzicht
BBQ. orientaalse filetlapjes of zo zag ik netquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BBQ. orientaalse filetlapjes of zo zag ik net
ja moet nog om boodschappen prinsesje.. inspiratie dit dat.quote:Op maandag 20 april 2020 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hallo. Jij bent echt veel te vroeg vriend
quote:Op maandag 20 april 2020 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja moet nog om boodschappen prinsesje.. inspiratie dit dat.
Lekker gepatateerde patattenquote:
Daarom moet je het beestje ook bij zijn echte naam noemenquote:
Oi.quote:Op maandag 20 april 2020 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Patat klinkt ook al als een dikke kikker met een spraakgebrek.
liever met mayonaisequote:
maar dan moet er ook hela curry bij..quote:
Nee, niks roods erbij.quote:Op maandag 20 april 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan moet er ook hela curry bij..
Kost je klandiziequote:Op maandag 20 april 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
In de gelukkige gerbil hebben we alleen patat p de kaart.
eckte Hela Curryquote:Op maandag 20 april 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan moet er ook hela curry bij..
Hmm, jammer van de gedegradeerde gerbil.quote:Op maandag 20 april 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
In de gelukkige gerbil hebben we alleen patat p de kaart.
de enige echte curry.quote:
Dan klopt de naam Gezellige Gerbil niet.quote:Op maandag 20 april 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hoeven ook niet iedereen binnen te hebben
klopt.quote:Op maandag 20 april 2020 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan klopt de naam Gezellige Gerbil niet.
hmm oke.quote:Op maandag 20 april 2020 14:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mayonaise en ketchup tegelijk is na appelmoes mijn favoriet
jawel. in de gelukkige gerbil eten we patatquote:Op maandag 20 april 2020 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar Gelukkige Gerbil klopt dan ook niet.
Ik wist niet eens dat het uit Venlo kwamquote:
Ik heb altijd gedacht dat het Duits was. Daar heb je ook veel meer versies van die curry.quote:Op maandag 20 april 2020 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het uit Venlo kwam![]()
Dan kom ik daar niet, stom.quote:Op maandag 20 april 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. in de gelukkige gerbil eten we patat
Ik dacht ook dat het uit Duitsland kwamquote:Op maandag 20 april 2020 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat het Duits was. Daar heb je ook veel meer versies van die curry.
Duits van origine.quote:
het komt ook uit duitsland, Maar de flessen die je in nederland koopt komen uit venloquote:Op maandag 20 april 2020 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het uit Duitsland kwam
Ah op die manier. Dan had ik toch altijd het goede idee.quote:Op maandag 20 april 2020 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het komt ook uit duitsland, Maar de flessen die je in nederland koopt komen uit venlo
Was toch bijna even onze curry-wereld in elkaar gestortquote:Op maandag 20 april 2020 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah op die manier. Dan had ik toch altijd het goede idee.
*uche ontwijkgedrag uche.quote:Op maandag 20 april 2020 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen hardlopen met net koffie op gaat 'm niet worden.Vandaag maar in de tuin bezig dan.
quote:Op maandag 20 april 2020 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Awwyiss, mijn laatste mailtje ging om 14.59 de box uit.
Ik had ook gewoon moeten weigeren, teveel koffie ga ik sowieso niet zo goed op.quote:Op maandag 20 april 2020 15:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
*uche ontwijkgedrag uche.
Ik heb dat met pindasaus...
Dan weet ik gewoon dat ik binnen 15 minuten naar toilet moet rennen.
Heinz curry wordt wel geproduceerd in Hollandquote:Op maandag 20 april 2020 15:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was toch bijna even onze curry-wereld in elkaar gestort
Nog niet?quote:Op maandag 20 april 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij mijn werkgever gaan geen banen verloren als gevolg van corona
Dat is goed nieuws! Hier gaan geen banen verloren tijdens corona is ons beloofd. Daarna ben ik benieuwd.quote:Op maandag 20 april 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja precies...quote:Op maandag 20 april 2020 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws! Hier gaan geen banen verloren tijdens corona is ons beloofd. Daarna ben ik benieuwd.
Dat durven ze al vroeg te zeggen in een onzekere wereld maar tochquote:Op maandag 20 april 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
"No one is going to lose his job over the covid-19 outbreak"quote:Op maandag 20 april 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"No one is going to lose his job over the covid-19 outbreak"
Ja, vond ik ook wel dapper. En deze uitspraak komt van de CEO in de VS.quote:Op maandag 20 april 2020 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat durven ze al vroeg te zeggen in een onzekere wereld maar toch
Het is patatquote:Op maandag 20 april 2020 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, kindermenuutje vanavond
ovenfriet, kip, appelmoes
Daarbij weer even de nodige 'voordeelverpakkingen' van de standaard diepvriesvulling ingeslagen. geportioneerd en vacuüm verpakt.
note to self: boodschappen krat halen. want kutten met van die tasjes/tassen is net niks.
Weer zo'n patser die er helemaal niets van begrijptquote:Richard Branson: 'Virgin in nood'
Vliegtuigmaatschappij Virgin komt zonder honderden miljoenen overheidssteun in zwaar weer. Dat zegt de eigenaar, miljardair Richard Branson. In een open brief aan zijn personeel schrijft hij dat wereldwijd duizenden banen bij de multinational op het spel staan.
Volgens Britse media heeft Virgin Atlantic een verzoek ingediend voor 500 miljoen pond Britse overheidssteun, maar werd dat afgewezen omdat het bedrijf onvoldoende kon aantonen dat het er alles aan heeft gedaan om op andere manieren aan geld te komen. Branson, die volgens schattingen goed is voor ruim 5 miljard dollar aan vermogen, zegt dat hij van de overheid geen donatie wil maar een lening.
Hoezo patser? Hoeveel mensen hou jij aan de vreet?quote:Op maandag 20 april 2020 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer zo'n patser die er helemaal niets van begrijpt
Die van de corona rhapsody?quote:Op maandag 20 april 2020 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Een van de buren heeft een vreemde versie van Bohemian Rhapsody aanstaan. Het klopt niet.
Alsof dat er wat toe doet. Hij heeft geld zat. 5 miljard op je rekening hebben en om overheidssteun komen jengelen. Het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 20 april 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo patser? Hoeveel mensen hou jij aan de vreet?
Is dat een ding?quote:
Een bepaald bedrag waard zijn is niet hetzelfde als dat direct toegankelijk op je rekening hebben staan he.quote:Op maandag 20 april 2020 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof dat er wat toe doet. Hij heeft geld zat. 5 miljard op je rekening hebben en om overheidssteun komen jengelen. Het moet niet gekker worden
Frietsaus is vies.quote:
Mijn vent zegt het verschil niet te proeven.quote:
frietsaus is mierzoetquote:Op maandag 20 april 2020 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn vent zegt het verschil niet te proeven.
Ik trok ook letterlijk eenquote:
meer mensen moeten die emotie kennen.quote:Op maandag 20 april 2020 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik trok ook letterlijk een-hoofd.
die heb ik in de koelkast liggenquote:Op maandag 20 april 2020 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel liever Zaanse, ik blijf een Hollander.
quote:Op maandag 20 april 2020 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof dat er wat toe doet. Hij heeft geld zat. 5 miljard op je rekening hebben en om overheidssteun komen jengelen. Het moet niet gekker worden
quote:
Ik snap hier geen reet van.quote:Op maandag 20 april 2020 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
oh het is 4-20.. en schijnbaar is dat belangrijk in blow land.
ik ook nietquote:Op maandag 20 april 2020 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap hier geen reet van.
Pentatonix is wel tofquote:Op maandag 20 april 2020 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
OOH, er is ook een Pentatonix-cover, die zal het wel geweest zijn.
Niet heel erg mijn ding, maar dat boeit verder niet.quote:
Ja, want kuthippies.quote:Op maandag 20 april 2020 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2020 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet heel erg mijn ding, maar dat boeit verder niet.Ik kon het vooral niet hebben dat het niet klopte met hoe het nummer in m'n herinnering gaat.
Je bedoelt dat ik hier begrip voor moet opbrengen of wat precies?quote:Op maandag 20 april 2020 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een bepaald bedrag waard zijn is niet hetzelfde als dat direct toegankelijk op je rekening hebben staan he.
4/20 is een bepaalde referentie aan drugsgebruik ja. Somehow.quote:Op maandag 20 april 2020 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus nu is 20 april (want 'Muricans hebben een rare datumweergave) de dag waarop je koekjes klaar zet voor Willie Nelson en Snoop Dogg.
Of je leest even terug.quote:Op maandag 20 april 2020 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4/20 is een bepaalde referentie aan drugsgebruik ja. Somehow.
https://en.wikipedia.org/wiki/420_(cannabis_culture)
Of je morgen 71.000 werknemers uit wil betalen, en je hapje groenten opeet.quote:Op maandag 20 april 2020 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik hier begrip voor moet opbrengen of wat precies?
Dat iemand z'n bedrijf aan de gang wil houden middels een lening waardoor een flink aantal mensen hun baan behouden? Waarschijnlijk om tijd te rekken tot er uit andere potjes geschoven kan worden zonder dat elders mensen hun baan kwijt raken?quote:Op maandag 20 april 2020 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik hier begrip voor moet opbrengen of wat precies?
Nee en ja.quote:Op maandag 20 april 2020 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je morgen 71.000 werknemers uit wil betalen, en je hapje groenten opeet.
Dat klinkt al realistischer inderdaadquote:Op maandag 20 april 2020 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat iemand z'n bedrijf aan de gang wil houden middels een lening waardoor een flink aantal mensen hun baan behouden? Waarschijnlijk om tijd te rekken tot er uit andere potjes geschoven kan worden zonder dat elders mensen hun baan kwijt raken?
Zomaar?quote:Op maandag 20 april 2020 16:06 schreef FranticDJ het volgende:
Plank uit de schutting gevallen. kak
ff fixen.
ja over 4 minuten is het 4/20 4:20 . Jeejquote:Op maandag 20 april 2020 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn hooikoorts begint weer. Echt zo niet tofquote:Op maandag 20 april 2020 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuck it, morgen lopen, vandaag tuin. Tuin is ook beweging.
quote:Op maandag 20 april 2020 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja over 4 minuten is het 4/20 4:20 . Jeej
quote:Op maandag 20 april 2020 16:17 schreef FranticDJ het volgende:
zie fles vanavond wel aan z'n bong zuigen
Het ergste is voor mij als het goed is weer achter de rug.quote:Op maandag 20 april 2020 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn hooikoorts begint weer. Echt zo niet tof
Blij voor jouquote:Op maandag 20 april 2020 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ergste is voor mij als het goed is weer achter de rug.
meh ben niet zo van zulke geestverruimende middelenquote:Op maandag 20 april 2020 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan zul je toch eerst zelf aan de LSD moeten
Ik ben 1,5 uur gaan lopen #klusontwijkendgedragquote:
ik heb nog wel wat voor jequote:Op maandag 20 april 2020 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben 1,5 uur gaan lopen #klusontwijkendgedrag
Een lekkere snack?quote:
waar het hart van vol isquote:Op maandag 20 april 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
Waarom moet ik nu aan een berenlul denken
omdat er iets mis is met je hoofd uitstralingquote:Op maandag 20 april 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
Waarom moet ik nu aan een berenlul denken
Ohquote:
*kijkt geschrokken in de spiegel.quote:Op maandag 20 april 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat er iets mis is met je hoofd uitstraling
en wat zie jequote:Op maandag 20 april 2020 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*kijkt geschrokken in de spiegel.
Sprankelende ogen, een sterke kin met dito baard, jukbeenderen om van te smullen, lachrimpies en een mooie mond..........gelukkigquote:
misschien zit het aan de binnenkantquote:Op maandag 20 april 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprankelende ogen, een sterke kin met dito baard, jukbeenderen om van te smullen, lachrimpies en een mooie mond..........gelukkig
quote:Op maandag 20 april 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien zit het aan de binnenkant
Zonder baard is het wel anders jaquote:Op maandag 20 april 2020 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Met een sterke baard zie je toch heul geen kin.
misschien een paar. Er waren wat vragen dus ik heb ze uitgelegd wat ik wistquote:
Ik dacht dat ik sowieso de enige zou zijnquote:Op maandag 20 april 2020 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien een paar. Er waren wat vragen dus ik heb ze uitgelegd wat ik wist
De koekjes voor Willie en Snoop staan klaar?quote:Op maandag 20 april 2020 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik sowieso de enige zou zijn. Gezellig!
Neequote:
Nee, dat heb ik afgelopen weekend al twee keer gedaanquote:Op maandag 20 april 2020 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De koekjes voor Willie en Snoop staan klaar?
Hier geen vierders, overigens.
Pehehehe.quote:Op maandag 20 april 2020 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik afgelopen weekend al twee keer gedaan.
Vanavond gewoon een gezellige chilling met medestoners op Discord om het niet te bond te maken.
heb je een link?quote:Op maandag 20 april 2020 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe die ongelukfilmpjes in volledige lockdownlanden nu. Hele weg leeg en hem dan alsnog tegen je voorganger aantikken
. HOE.
quote:Op maandag 20 april 2020 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier iig een mooi voorbeeld![]()
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Heb er in de afgelopen dagen meerdere voorbij zien komen, maar deze zag ik net inderdaadquote:Op maandag 20 april 2020 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier iig een mooi voorbeeld![]()
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
4 MINUTEN GELEDENquote:Op maandag 20 april 2020 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws! Hier gaan geen banen verloren tijdens corona is ons beloofd. Daarna ben ik benieuwd.
ja die filmpjes zie ik niet echt graag.quote:Op maandag 20 april 2020 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb er in de afgelopen dagen meerdere voorbij zien komen, maar deze zag ik net inderdaad.
Ik kon de link even niet terugvinden, maar kwam ondertussen wel deze tegen: https://www.dumpert.nl/item/7876525_53d9e196
Ja nee ik snap je. Het is ook echt belachelijk eigenlijk. Maar het is dermate belachelijk dat ik er gewoon om moet lachen, wat is dit voor een rare methode en waarom denken ze dat het werktquote:Op maandag 20 april 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die filmpjes zie ik niet echt graag.Idioten in india
heb je ze niet gezien met die coronamuts?quote:Op maandag 20 april 2020 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja nee ik snap je. Het is ook echt belachelijk eigenlijk. Maar het is dermate belachelijk dat ik er gewoon om moet lachen, wat is dit voor een rare methode en waarom denken ze dat het werkt.
Wait watquote:Op maandag 20 april 2020 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je ze niet gezien met die coronamuts?
Wtfquote:
dacht india? zag het op t journaal ofzo gisteren jaquote:Op maandag 20 april 2020 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ergens in Indonesie gingen ze sachts verkleed als spook de straat op
Spoken waren Indonesië.quote:Op maandag 20 april 2020 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dacht india? zag het op t journaal ofzo gisteren ja
nee de spoken was indonesiequote:Op maandag 20 april 2020 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dacht india? zag het op t journaal ofzo gisteren ja
Volgens mij is dat niet zo gezegd net in de persco, er is gezegd dat ze nog een plan voor de horeca moesten maken de komende dagenquote:Op maandag 20 april 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4 MINUTEN GELEDEN
Zwitsers verwachten dat horeca in juni weer open kan
De Zwitserse minister van Volksgezondheid Alain Berset gaat ervan uit dat restaurants en cafés in het land in juni weer open kunnen gaan. Het toerisme zal nog veel langer last houden van de coronacrisis, denken de Zwitsers. Het ministerie van Economische Zaken in Bern denkt dat pas in 2022 sprake is van een normalisering. Voor dit jaar wordt rekening gehouden met een omzetdaling van 25 tot 35 procent voor de toeristische sector, als de verwachte terugloop van het aantal besmettingen tenminste doorzet.
In Zwitserland is het aantal besmettingen de afgelopen tijd flink teruggelopen. Lange tijd had het land meer geregistreerde besmettingen dan Nederland, maar dat is nu omgekeerd. Er zijn 27.944 besmettingen vastgesteld, met 1142 doden. Op de intensive care is er veel minder druk dan in Nederland. Er liggen in Zwitserland nog 260 coronapatiënten op de IC. Basisscholen gaan op 11 mei weer open.
gelukkig maar :pquote:Op maandag 20 april 2020 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo gezegd net in de persco, er is gezegd dat ze nog een plan voor de horeca moesten maken de komende dagenMaar goed, ik verwacht dat het eind juni wel uiterlijk weer open gaat
![]()
Ik blijf ook gewoon naar de gelukkige gerbil komen hoor
das een ander beest :pquote:Op maandag 20 april 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
https://comment-cdn.9gag.(...)/akm5YweG_700w_0.jpg
quote:Op maandag 20 april 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
https://comment-cdn.9gag.(...)/akm5YweG_700w_0.jpg
Holy shitquote:Op maandag 20 april 2020 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi
https://9gag.com/gag/aqgv7jL
Best bijzonder, voor een hondquote:Op maandag 20 april 2020 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shitMaar leuke hondjes, slim en actief
hoezo 'vast'?quote:Op maandag 20 april 2020 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwehehehe, spare ribs express-bezorgert zat vast in de straat.
opdrogend cement is hip tegenwoordigquote:Op maandag 20 april 2020 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwehehehe, spare ribs express-bezorgert zat vast in de straat.
Ik vind haar echt niet knap hèquote:Op maandag 20 april 2020 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal wel van siswet afkomstig zijn.
geperforeerde endeldarm dit dat..
Moest tig keer steken voor ie weer weg kon.quote:
+1quote:Op maandag 20 april 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
aan ene kant wel goed dat hier geen spare rib express zit
Jij valt toch op ongebrande pindakleur?quote:Op maandag 20 april 2020 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind haar echt niet knap hè
O.a.quote:Op maandag 20 april 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij valt toch op ongebrande pindakleur?
Mijn smaak is best breed ja.quote:Op maandag 20 april 2020 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakt je eigenlijk geen kont uit dus?
wat moet ik mij hierbij voorstellen?quote:Op maandag 20 april 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij valt toch op ongebrande pindakleur?
Betekent een trans.quote:Op maandag 20 april 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat moet ik mij hierbij voorstellen?
https://www.myperfectcolo(...)-18283-peanut-butterquote:Op maandag 20 april 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat moet ik mij hierbij voorstellen?
Hmm niet correct volgens zijn instaquote:Op maandag 20 april 2020 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.myperfectcolo(...)-18283-peanut-butter
quote:Op maandag 20 april 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm niet correct volgens zijn insta
Dan voorzie ik een tikje seksuele frustratie.quote:Op maandag 20 april 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm niet correct volgens zijn insta
hehehehquote:Op maandag 20 april 2020 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eng dat bitterbal zoveel weet.
quote:Op maandag 20 april 2020 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shitMaar leuke hondjes, slim en actief
quote:Op zondag 19 april 2020 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prive treintunnel van je chateau naar mijn lodge
[ afbeelding ]
HQquote:
Uit het raam flikkeren een optie ?quote:Op maandag 20 april 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
aarg al die shit die ik zo naar beneden moet slepen
Je bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 20 april 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
jezus die gnoom besteld echt elke dag vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |