Je bedoeld neem ik aan de cavia's.quote:Op maandag 20 april 2020 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het zulke nikserige beestjes
Ze piepen, ze scharrelen wat, that's it...
Ik heb nooit het idee dat ze je herkennen of dat je er een band mee opbouwt ofzo, maar dat kan ook aan mij liggen hoor.
das altijd jammer..quote:Op maandag 20 april 2020 10:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn grootste clownbotia is afgelopen weekend dood gegaan
Het hondje van mijn vader blaft zelden. En de hond van mijn broer loeit alleen even als ze je zietquote:Op maandag 20 april 2020 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik word al helemaal debiel van het geblaf van die beesten hier in de buurt. No way dat er zo'n geval hier in huis komt
Eh, jaquote:Op maandag 20 april 2020 10:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bedoeld neem ik aan de cavia's.
Dat is ook zo, die beesten hebben geen enkel benul, terwijl mijn katten volkomen op mij gericht zijn.
Katten zijn een uitdaging.
Honden zijn net als kinderen over het algemeen gewoon schijtirritantquote:Op maandag 20 april 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het hondje van mijn vader blaft zelden. En de hond van mijn broer loeit alleen even als ze je ziet
Honden zijn leuk. Slecht opgevoede honden zijn niet leuk. Een beetje net als met kinderen.
Ik heb liever honden dan kinderenquote:Op maandag 20 april 2020 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Honden zijn net als kinderen over het algemeen gewoon schijtirritant
Ik heb liever geen van beidequote:Op maandag 20 april 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb liever honden dan kinderen
Mijn caafs haten me, dus dat is toch ook een soort band? Ik vind het jammer dat ze vaak angstig blijven. Maar dat gefluit en geschooi blijft leuk.quote:Op maandag 20 april 2020 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het zulke nikserige beestjes
Ze piepen, ze scharrelen wat, that's it...
Ik heb nooit het idee dat ze je herkennen of dat je er een band mee opbouwt ofzo, maar dat kan ook aan mij liggen hoor.
Check.quote:Op maandag 20 april 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb liever honden dan kinderen
Pix ligt naast mij op de bank te pitten en Iggy op hun eigen stoel bij de balkondeur voor het raam.quote:
Jij hebt geen kinderen dus.quote:Op maandag 20 april 2020 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Honden zijn net als kinderen over het algemeen gewoon schijtirritant
Mwiepmwiepmwiepquote:Op maandag 20 april 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn caafs haten me, dus dat is toch ook een soort band? Ik vind het jammer dat ze vaak angstig blijven. Maar dat gefluit en geschooi blijft leuk.
Correct.quote:Op maandag 20 april 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.
Ik bedoel, katten blijf ik het tofst vinden, maar honden zijn ook gezellig. Wel goed opgevoede, uiteraard, maar dat zit 'm in de baas, niet in de hond.
Klopt, al zou ik honden nog irritanter vinden denk ikquote:
Gewoon Gerbilsquote:Op maandag 20 april 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wel liever cavia's dan hamsters. Hamsters zijn kut.
Niet!quote:Op maandag 20 april 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wel liever cavia's dan hamsters. Hamsters zijn kut.
O vreselijk. Mijn broer had vroeger gerbils. Die beesten zag je de hele dag niet en 's nachts maakten ze een klereherrie.quote:
Is het warm buiten?quote:Op maandag 20 april 2020 10:10 schreef Bos81 het volgende:
Dat was dus echt een vluggertje in Woensel West.. Nu al klaar met de post daar
Ik wilde dat vroeger ook, van die dwerghamsters en zulke dingen maar dat mocht nooit van mijn moeder. Toen we een keer ergens een feestje hadden waar net vers geboren kittens waren smolt ze wel en mochten we een katquote:Op maandag 20 april 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O vreselijk. Mijn broer had vroeger gerbils. Die beesten zag je de hele dag niet en 's nachts maakten ze een klereherrie.
quote:Op maandag 20 april 2020 10:10 schreef Bos81 het volgende:
Dat was dus echt een vluggertje in Woensel West.. Nu al klaar met de post daar
quote:Op maandag 20 april 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, al zou ik honden nog irritanter vinden denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kinderen voed je op en daarna zijn ze volwassen, dus het is niet voor eeuwig in de luiers.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mo_Muffin op 20-04-2020 11:02:15 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |