Hoe kan je dit 2 jaar later nog lang niet af hebben. Heeft verder weinig met corona te maken, het is nog lang niet af zeggen ze.quote:
Is Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker's Memory nou een uitgebreidere versie van Cyber Sleuth? Ik zie enkel Hackers's Memory op de store.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:27 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WithTheWill twitterde op woensdag 22-04-2020 om 07:15:47Digimon Survive has been delayed again. The release date is now TBD. More info might show up once we have Famitsu images. More at WtW- https://t.co/fQrxX46L0Z https://t.co/WucG21crLL reageer retweet
Ja, qua gameplay wel. Meer Digimon om mee te vechten vooral (249 -> 341).quote:Op woensdag 22 april 2020 17:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker's Memory nou een uitgebreidere versie van Cyber Sleuth? Ik zie enkel Hackers's Memory op de store.
Ja super weird, je krijgt dus enkel de kans om Hacker's Memory te spelen tenzij je Sleuth fysiek koopt.quote:
twitter:gematsucom twitterde op woensdag 22-04-2020 om 19:43:42The latest issue of Weekly Famitsu has a change in release date for Digimon Survive from "2020" to "TBA."
A @BandaiNamcoUS rep has confirmed to Gematsu that Digimon Survive is still on track for a 2020 release and that "the switch from 2020 to TBA is a typo on Famitsu’s side." https://t.co/jSjjO0QeME reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Interessant. kijken of ik hier mijn subnautica itch een beetje mee scratchen kan. Ziet er wel wat cheaper uit.quote:
Subnautica is wel baas hoorquote:Op donderdag 23 april 2020 10:02 schreef MMaRsu het volgende:
Is met al die craft games toch gewoon shit gfx en gameplay ook zie rust ark enzo kutspelle
Beter wacht je op Green Hell. Zit ook co-op bij.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Subnautica is wel baas hoor
Heb al wat reviews gezien en heb toch wel gelijk, deze doet idd goedkoop aan.
Thanks, hou het in de gaten!quote:Op donderdag 23 april 2020 10:09 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Beter wacht je op Green Hell. Zit ook co-op bij.
Ja maar daar zit veel meer verhaal en drive achter.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Join the club.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie allemaal titels die ik niet ken. Nu voel ik me oud en buitengesloten.
Ook al met een mattie flink doorgespeeld een paar jaar terug op PCquote:Op donderdag 23 april 2020 10:27 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
The Forest zit ook een tof verhaal achter, net zoals The Long Dark.
Die games zijn voor jou toch te moeilijkquote:Op donderdag 23 april 2020 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie allemaal titels die ik niet ken. Nu voel ik me oud en buitengesloten.
Flopsalequote:Op donderdag 23 april 2020 13:21 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die nog van de Spring Sale willen profiteren: deze loopt nog 6 dagen, tot 30 april (= tot en met 29 april dus).
Ik vond hem ook tegenvallen. En de toffe games die wel in de aanbieding waren, die heb ik al gespeeld.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:27 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Flopsale
Volgende week Golden Week Sale
Oeh vast P5 dan in de aanbiedingquote:Op donderdag 23 april 2020 13:27 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Flopsale
Volgende week Golden Week Sale
Een Gouden PS5quote:
Ik wel, afgelopen weken eindelijk tLoU en Detroit: Become Human (uit)gespeeld en gisteren zelfs voor Assassins Creed Origins een platinum gehaald (mijn 3de pas, dus best bijzonder). Van het weekend de DLC maar kopen en dan volgende week ofzo Resident Evil 2 doen.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden we deze lockdown uitkomen met een geslonken backlog boys?
Ik ga vanavond beginnen aan The Outer Worlds, als dat niks is ga ik door naar Subnautica.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |