quote:Op maandag 20 april 2020 04:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kreeg net een melding dat hij binnen de 3 werkdagen geleverd wordt.
Post nl is echt pure aids.
#nuttelozebijdrageompostcoutoptehogen #loser #kutmodquote:Op maandag 20 april 2020 04:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik er geen hol aan kan doen.
Nee toch niet.quote:Op maandag 20 april 2020 04:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kreeg net een melding dat hij binnen de 3 werkdagen geleverd wordt.
Post nl is echt pure aids.
Ben je dom ofzoquote:Op maandag 20 april 2020 09:48 schreef Everythingexist het volgende:
PostNL levert niet in België in corona tijd. DPD wel.
Doe je altijd zo idioot tegen vreemde mensen? Met je lul. Ben je maatje niet ofzo. Hopelijk kom je snel de verkeerde tegen irl. Zoek het uit met je pakketje wiet. Halve gare.quote:
Wat loop je stoer te doen a zemmer?quote:Op maandag 20 april 2020 11:05 schreef Everythingexist het volgende:
[..]
Doe je altijd zo idioot tegen vreemde mensen? Met je lul. Ben je maatje niet ofzo. Hopelijk kom je snel de verkeerde tegen irl. Zoek het uit met je pakketje wiet. Halve gare.
Vuile junk. Komt geen zinnig woord uit. Met je grootheidswaanzin. Heb wel meer van die achterlijkheid van je voorbij zien komen. Zoek een psycholoog voordat je de tegen de verkeerde aan loopt. Internet held.quote:
Ik ben irl even stoer als hier, maak je hier niet druk om ouwe kaasboer.quote:Op maandag 20 april 2020 11:29 schreef Everythingexist het volgende:
[..]
Vuile junk. Komt geen zinnig woord uit. Met je grootheidswaanzin. Heb wel meer van die achterlijkheid van je voorbij zien komen. Zoek een psycholoog voordat je de tegen de verkeerde aan loopt. Internet held.![]()
quote:Op maandag 20 april 2020 11:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben irl even stoer als hier, maak je hier niet druk om ouwe kaasboer.![]()
Maandagochtendusertje
Wat zeggen we danquote:Op maandag 20 april 2020 11:36 schreef Fushia2 het volgende:
Het kwam via de postbode binnen net. Wat een pauperbend die post nl.....![]()
Rook nu een dikke.
quote:Op maandag 20 april 2020 11:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Bedankt @:solotovski
Heb paar dagen niet geblowd, slaat ** hard aan
Klopt. TS is in het echt net zo gestoord als hier. Systematisch drugsgebruiker, heeft ook aantal rare fetishes. Al meerdere klachten in proberen te dienen bij lokale politie wegens overlast echter schijnt het dat TS die ook op zijn hand heeft. In deze maatschappij is het nu eenmaal geoorloofd dat dit soort mensen gewoon vrij rondlopen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:29 schreef Everythingexist het volgende:
[..]
Vuile junk. Komt geen zinnig woord uit. Met je grootheidswaanzin. Heb wel meer van die achterlijkheid van je voorbij zien komen. Zoek een psycholoog voordat je de tegen de verkeerde aan loopt. Internet held.![]()
Spreek er één zijn Kloontje even aan.quote:Op maandag 20 april 2020 12:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Klopt. TS is in het echt net zo gestoord als hier. Systematisch drugsgebruiker, heeft ook aantal rare fetishes. Al meerdere klachten in proberen te dienen bij lokale politie wegens overlast echter schijnt het dat TS die ook op zijn hand heeft. In deze maatschappij is het nu eenmaal geoorloofd dat dit soort mensen gewoon vrij rondlopen.
Ik zou je angsten voor personen zoals TS niet zo je leven laten beheersen, everythingexist nu eenmaal in deze wereld. Als jij je door je angsten laat lijden, heb je straks geen normaal leven meer. Ik zou hulp zoeken als ik jou was ipv je geleid voor je angst op een forum te posten.
Welke kloontjes dan? Ben al jaaaarenlang lid en real hier.quote:Op maandag 20 april 2020 12:17 schreef Everythingexist het volgende:
[..]
Spreek er één zijn Kloontje even aan.
Ik ben onlangs nog in Parijs wezen shoppen. Life's goodquote:Op maandag 20 april 2020 11:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Veze junk, je leeft zeker op straat met kapotte kleding en stinkt.
Echt? Je gedrag is dus écht zo?quote:Op maandag 20 april 2020 13:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Welke kloontjes dan? Ben al jaaaarenlang lid en real hier.
Wat moet je?
Ik gister nog.quote:Op maandag 20 april 2020 13:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben onlangs nog in Parijs wezen shoppen. Life's good
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |