Jij reageert negatief tegen hem en neemt het dan voor hem opquote:Op zondag 19 april 2020 20:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pff laat die gozer eens stoppen met het topic verpesten dan. Tering...
Pleur op man. Ik constateer een Braddie signature move, jij zeikt hem continu af. Dát is het grote verschil. Als je alleen maar kunt zeuren ga maar gewoon weg.quote:Op zondag 19 april 2020 19:25 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Doe normaal. Zelfs Braddie kan toch nog wel zien hoe je daar zo reageerde en nu zoOf niet Braddie (leek niet zo omdat je weer met hem meeging maar oke)
Doeiquote:Op zondag 19 april 2020 20:15 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jij reageert negatief tegen hem en neemt het dan voor hem opWat is er gaande? Mijn post was nogal duidelijk, voor hem niet, voor jou vast wel, waarom ontken je zoiets? Bedoel je kan het toch gewoon lezen, het is vrij duidelijk, Braddie negeert het ook met opzet lijkt mij omdat hij ook wel ziet dat het naar is voor hem maar dat niet wil zien.
Ik zeik hem continue af?quote:Op zondag 19 april 2020 20:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pleur op man. Ik constateer een Braddie signature move, jij zeikt hem continu af. Dát is het grote verschil. Als je alleen maar kunt zeuren ga maar gewoon weg.
Of omdat hij de discussie met jou de moeite niet waard vindt. Wat ik me heel goed kan voorstellen.quote:Op zondag 19 april 2020 20:15 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jij reageert negatief tegen hem en neemt het dan voor hem opWat is er gaande? Mijn post was nogal duidelijk, voor hem niet, voor jou vast wel, waarom ontken je zoiets? Bedoel je kan het toch gewoon lezen, het is vrij duidelijk, Braddie negeert het ook met opzet lijkt mij omdat hij ook wel ziet dat het naar is voor hem maar dat niet wil zien.
Great minds think alikequote:Op zondag 19 april 2020 20:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Of omdat hij de discussie met jou de moeite niet waard vindt. Wat ik me heel goed kan voorstellen.
Jij bent de titel Mod totaal onwaardig. Echt, wat een voorbeeld ben jij hoe je een topic goed laat verlopen zeg.quote:
Serieus, denk jij dat jouw mod collega's het leuk vinden wanner wij in POL een discussie voeren waarom braddie een wajong heeft? (want dat was de initiële vraag)quote:Op zondag 19 april 2020 20:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom mensen een bepaalde uitkering krijgen is meer een POL-discussiestuk lijkt me.
Of mensen zoals jij moeten eens een keer wat positiefs bijdragen in plaats van alleen maar te zeuren. Ik begrijp dat jij het anders ziet want anders deed je niet zo maar kom op zeg.quote:Op zondag 19 april 2020 20:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Jij bent de titel Mod totaal onwaardig. Echt, wat een voorbeeld ben jij hoe je een topic goed laat verlopen zeg.
Braddie vindt dat ook belachelijk gedrag, of niet @ItsTheBradgeHerequote:Op zondag 19 april 2020 20:19 schreef Chia het volgende:
Altijd die onderlinge ruzies hier tussen 'fans' waarbij ze zichzelf als de grote weldoener zien en de ander als de grote boeman![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 20:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Jij bent de titel Mod totaal onwaardig. Echt, wat een voorbeeld ben jij hoe je een topic goed laat verlopen zeg.
Ik vind het weinig chique om te gaan bespreken waarom individuele gevallen wel of niet recht zouden hebben op een uitkering. En aangezien discussies over uitkeringen in het algemeen een politiek onderwerp is, lijkt POL me het juiste forum.quote:Op zondag 19 april 2020 20:22 schreef diadakan het volgende:
[..]
Serieus, denk jij dat jouw mod collega's het leuk vinden wanner wij in POL een discussie voeren waarom braddie een wajong heeft? (want dat was de initiële vraag)
quote:Op zondag 19 april 2020 20:27 schreef Faux. het volgende:
Maar uhhh, ik ga wel even een lijn trekken. Discussies mag, maar dat wordt hier niet gedaan. Er wordt naar elkaar geschopt, geërgerd, financiële/persoonlijke situaties besproken, en dat mag wel even voorbij zijn. Praat lekker over die filmpjes jongens. Of doe lekker iets anders.
Dus, hierbij de lijn, daarna wordt er genote + verwijderd:
——————
Zeg dat dan.quote:Op zondag 19 april 2020 20:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik vind het weinig chique om te gaan bespreken waarom individuele gevallen wel of niet recht zouden hebben op een uitkering. En aangezien discussies over uitkeringen in het algemeen een politiek onderwerp is, lijkt POL me het juiste forum.
Die geniet daarvan en smult van de reactiesquote:Op zondag 19 april 2020 20:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Braddie vindt dat ook belachelijk gedrag, of niet @:ItsTheBradgeHere
Oei, hier ga ik eens goed voor zitten.quote:
Je kunt veel van solotovski vinden maar in dit topic doet hij weinig vreemdsquote:Op zondag 19 april 2020 20:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Spreek hem nou niet tegen, dan gaat hij alleen maar meer doen alsof hij gelijk heeftquote:Op zondag 19 april 2020 20:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je kunt veel van solotovski vinden maar in dit topic doet hij weinig vreemds
Dat mag jij vindenquote:Op zondag 19 april 2020 20:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik vind het weinig chique om te gaan bespreken waarom individuele gevallen wel of niet recht zouden hebben op een uitkering. En aangezien discussies over uitkeringen in het algemeen een politiek onderwerp is, lijkt POL me het juiste forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |