Wat bestel je veel joh. Pizza EN een kapsalon? Maar inderdaad, die laatste zag er ook in de video al niet best uit. Ik denk overigens wel dat het eerlijker zou zijn om een review te baseren op meerdere ervaringen met een bedrijf (bij voorkeur verschillende soorten bestellingen), of heb je hier al vaker gekocht?quote:
User @onlogisch eet zelfs graag twéé kapsalons!quote:Op zondag 19 april 2020 08:10 schreef Sheffield het volgende:
Dat mensen kapsalon serieus als avondeten nemen vind ik al verbazingwekkend, maar dan ook nog een pizza erbij bestellen?
Kwam je anders niet aan het minimum bedrag ofzo
En tegelijkertijd heeft ie met zijn eigen aangebrande schnitzel geen moeitequote:Op zondag 19 april 2020 09:46 schreef Chia het volgende:
Naar mijn idee is ongeveer de helft van het eten dat Braddie ooit heeft besteld voor een food review uiteindelijk hartstikke ranzig volgens hemzelf, dus misschien is het ook wel handig om op voorhand iets beter te selecteren van welke tent je een foodreview wilt maken.
Daar kan hij niks aan doen, zijn gasfornuis heeft maar 2 standen: 1. uit 2. vlammenwerperquote:Op zondag 19 april 2020 09:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En tegelijkertijd heeft ie met zijn eigen aangebrande schnitzel geen moeite
quote:Op zondag 19 april 2020 09:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar kan hij niks aan doen, zijn gasfornuis heeft maar 2 standen: 1. uit 2. vlammenwerper
Ik geloof er ook niet zo heel veel van. Ik denk dat Braddie alles lekker opgesmikkelt heeftquote:Op zondag 19 april 2020 09:46 schreef Chia het volgende:
Naar mijn idee is ongeveer de helft van het eten dat Braddie ooit heeft besteld voor een food review uiteindelijk hartstikke ranzig volgens hemzelf, dus misschien is het ook wel handig om op voorhand iets beter te selecteren van welke tent je een foodreview wilt maken.
Als je braddie’s keukenkastjes zo ziet zou je er ook niet echt vanuit gaan dat hij rijk ontwikkelde smaakpapillen heeftquote:Op zondag 19 april 2020 10:07 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet zo heel veel van. Ik denk dat Braddie alles lekker opgesmikkelt heeft
Zelfs de tomaat en komkommer?quote:Op zondag 19 april 2020 10:07 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet zo heel veel van. Ik denk dat Braddie alles lekker opgesmikkelt heeft
Juistquote:Op zondag 19 april 2020 10:07 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn. Het commentaar dat mensen hier op het forum geven zou hij in het dagelijks leven ook krijgen, mits hij zich in een omgeving bevond waarin sociaal contact noodzakelijk is, zoals school, werk etc.quote:
Wat is er verdorie mis met een kapsalon als avondeten dan?quote:Op zondag 19 april 2020 08:10 schreef Sheffield het volgende:
Dat mensen kapsalon serieus als avondeten nemen vind ik al verbazingwekkend, maar dan ook nog een pizza erbij bestellen?
Kwam je anders niet aan het minimum bedrag ofzo
Oke Braddielightquote:Op zondag 19 april 2020 11:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat is er verdorie mis met een kapsalon als avondeten dan?
Doe ik ook eens in de paar werken, het is lekker en je zit er goed vol van!
Dus ik snap niet dat jij dat verbazingwekkend vind?
Had over de dag weinig gegeten dus ging haast van m'n stokje van de honger. Kapsalon kreeg ik amper voor de helft op en is weggegooid.quote:Op zondag 19 april 2020 09:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat bestel je veel joh. Pizza EN een kapsalon? Maar inderdaad, die laatste zag er ook in de video al niet best uit. Ik denk overigens wel dat het eerlijker zou zijn om een review te baseren op meerdere ervaringen met een bedrijf (bij voorkeur verschillende soorten bestellingen), of heb je hier al vaker gekocht?
Jammer man, dat zijn toch wel de pareltjes van je contentquote:Op zondag 19 april 2020 11:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Maar goed. Voorlopig wel weer even klaar met food reviews
Ja maar hij wil graag alleen positieve reacties en geen dieetadviezenquote:Op zondag 19 april 2020 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer man, dat zijn toch wel de pareltjes van je content
Nee, dat was een video van 1,5 week geleden die ik pas gisteren uploaddequote:Op zondag 19 april 2020 11:35 schreef Elan het volgende:
Had je nou gisteren ook nog pizza Margherita?
Zondequote:Op zondag 19 april 2020 11:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Wijze woordenquote:Op zondag 19 april 2020 11:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Bevestigt wel weer dat je alleen kapsalon in Rotterdam moet halen. Wat zag die er smerig uit.
Ha wij ookquote:Op zondag 19 april 2020 11:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |