Is dit je lunch van vandaag?quote:
Leuke video!quote:
Jaaaaquote:
Dit wel inderdaad jaquote:Op maandag 20 april 2020 13:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Patat in de koelkast?
Ik moest overgeven in mn mond.
En de bezorger zet het weer niet gewoon neer, maar geeft het aan.quote:Op maandag 20 april 2020 13:01 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ontbijt waarschijnlijk, want hij zegt ‘goedemorgen’ tegen de bezorger.
Dat zie ik bij meer bedrijven. PostNL en Jumbo hebben op hun site mooie praatjes over coronamaatregelen, maar hier is nog geen bezorger geweest die zich daaraan houdt.quote:Op maandag 20 april 2020 13:04 schreef Chia het volgende:
[..]
En de bezorger zet het weer niet gewoon neer, maar geeft het aan.
Heb zelfs sinds 13 maart ook een paar keer besteld (zowel eten als een pakketje), maar tot nu toen doen de bezorgers dat wel. Nu zat er wel geen pakketje bij waarvoor echt getekend moest worden.quote:Op maandag 20 april 2020 13:06 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Dat zie ik bij meer bedrijven. PostNL en Jumbo hebben op hun site mooie praatjes over coronamaatregelen, maar hier is nog geen bezorger geweest die zich daaraan houdt.
Patat in de koelkast had ik ook nog nooit niet eerder gehoordquote:Op maandag 20 april 2020 13:11 schreef Klaploper het volgende:
Patat in de koelkast?Gadverdamme.
Iets zegt me dat je het er 5 seconden later nog uit hebt getrokken en weggeslokt.
Anders nog een nieuw filmpje waarin je het restant opvreet?
Iedere dag een marathon lopen?quote:Op maandag 20 april 2020 13:13 schreef Moira het volgende:
Hoe kun je dit eten als ontbijt en afvallen tegelijk?
Vergeet het bord met 2 porties noodles als lunch/avondeten niet.quote:Op maandag 20 april 2020 13:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Als je het zo ziet lijkt het er haast op dat patat een vast onderdeel van het ontbijt, de lunch en het avondeten vormt. En de nodige variatie is er dan in de vorm van een broodje frikandel, pizza of kapsalon daar nog bovenop.
Volgens het voedingscentrum kan het: https://www.voedingscentr(...)en/friet-bereid.aspxquote:Op maandag 20 april 2020 13:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Patat in de koelkast had ik ook nog nooit niet eerder gehoord
Maar afvallen gaat goed hoor !! Hij is wel wat aangekomen sinds 2017 maar komt goedquote:Op maandag 20 april 2020 13:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
Tussenstand na 2,5 dagen eten: 2 pizza’s, 1 kapsalon, meerdere porties noodles, patat, broodje bal, 2 broodjes frikandel, broodje hamburger, 1 milkshake.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |