Dat ook jaquote:Op zondag 19 april 2020 20:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die geniet daarvan en smult van de reacties
En de gezellige chatroomquote:Op zondag 19 april 2020 22:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
KloptEn weinig tot geen getroll maar mensen die echt komen voor mij en de muziek
Het mag best benadrukt worden, ik zou zeggen chat eens gezellig meequote:Op zondag 19 april 2020 22:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Klinkt wel echt alsof jullie het jezelf extra mooi moeten praten.
Ja leuk, jij van alle mensen weet ook wel dat hij mij o.a. gebanned heeftquote:Op zondag 19 april 2020 22:56 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Het mag best benadrukt worden, ik zou zeggen chat eens gezellig mee
En het gaat langs niet altijd over muziek maar ook random over van alles.
Excuus, dat had ik niet in de gaten.quote:Op zondag 19 april 2020 22:57 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja leuk, jij van alle mensen weet ook wel dat hij mij o.a. gebanned heeft
quote:Op zondag 19 april 2020 22:58 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Excuus, dat had ik niet in de gaten.
Het is nogal druk in dit topic, anders had ik dat niet gezegd uiteraard.
Laat maar, wij gaan toch nooit vrienden wordenquote:
Zal je wel verdiend hebben dan.quote:Op zondag 19 april 2020 22:57 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja leuk, jij van alle mensen weet ook wel dat hij mij o.a. gebanned heeft
Dat hoeft ook niet toch? Niemand hier is mijn vriend. Die ICT gast komt het dichtst in de buurt maar zijn username kan ik me nu zelfs niet herinnerenquote:Op zondag 19 april 2020 23:00 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Laat maar, wij gaan toch nooit vrienden worden
Bedankt hiervoor.quote:
Het wordt tijd dat Bibi een comeback maakt.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2018 18:22 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in 2016 al gestopt was met suiker in je koffie/thee en rotzooi eten en drinken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
96 klontjes suiker in de koffie per week doen hun werk wel. Nu hij zijn koffie gewoon zwart drinkt, is hij meteen veel mannelijker en is hij de kilo's binnen no-time weer kwijt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:38 schreef #ANONIEM het volgende:
Doe ik al.. ik ging van 8 scheppen (ja, serieus... 8 scheppen, en dan gemiddeld 6 koppen per dag) naar 1 schep of 2 klontjes en dan 3 koppen per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |