Ja goeie vraag. Ik deed copy paste maar heb die extensie nog nooit gezienquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
wtf is er aan de hand met die foto's en .webp extensie?
Vissoepquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:50 schreef FranticDJ het volgende:
Appt m'n ma net of ik vissoep kom eten. want ze is alleen thuis vanavond.
Meh.
denk dat het dus voor vissoep wordt en ribeye na
ja die maakt mn ma best goedquote:
Waarom dan in hemelsnaam op zaterdagmiddag gaan?quote:
Een nieuwe Suske en Wiske: Koos en de Coronaketting.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom dan in hemelsnaam op zaterdagmiddag gaan?
Koos mag van mij vrijwel nergens heen, leen echt nodige dingen qua winkels enzo.
Als hij het oploopt krijg ik het ook dus ik vind wel dat ik er iets in te zeggen heb
Klinkt als een mooie SOA welquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een nieuwe Suske en Wiske: Koos en de Coronaketting.
heb je ook ja.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos mag van mij vrijwel nergens heen, leen echt nodige dingen qua winkels enzo.
Als hij het oploopt krijg ik het ook dus ik vind wel dat ik er iets in te zeggen heb
quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een nieuwe Suske en Wiske: Koos en de Coronaketting.
koelkast vol?quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:59 schreef Karzai het volgende:
Boodshappies gedaan , het lekt een beetje van boven
Normaal zou ik al niet vrijwillig naar een Action gaan, maar al helemaal niet op een zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:55 schreef Molo het volgende:
[..]
In de regen in de rij staan bij de stoffenkraam en dan bij de viskraam?quote:
Ik kan zo een Too Good To Go bij de bakker ophalenquote:
oh spannendquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan zo een Too Good To Go bij de bakker ophalen
quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan zo een Too Good To Go bij de bakker ophalen
Eens in de zoveel tijd vind ik sommig soul van daar prima, maar voor mijn lol, nopequote:Op zaterdag 18 april 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal zou ik al niet vrijwillig naar een Action gaan, maar al helemaal niet op een zaterdagmiddag
Ik ben vergeten ovenbitterballen te bestellen en AH is donderdag al geweestquote:
Chris Reaquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:03 schreef FranticDJ het volgende:
ik zie Molo al als Barry white daar in de action staan bleren...
Dat wordt dan verhongerenquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben vergeten ovenbitterballen te bestellen en AH is donderdag al geweest
Hoort dat bij je opbouw?quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:03 schreef crv het volgende:
Zo klaar......
Althans..... poot doet te zeer om verder te gaan
Niet echtquote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:04 schreef FranticDJ het volgende:
S
[..]
Scott Rea? das een YouTube kanaal voor jou
Nee ik kom daar ook alleen maar als ik goedkope zooi nodig hebquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd vind ik sommig soul van daar prima, maar voor mijn lol, nope
Zeker niet op zaterdag, en nu al helemaal niet
Ik ben één van die mensen die de IKEA wel leuk vindt, inspiratie enzo, nuttig spul. Maar kan dat nu prima missen
Vandaag wilde ik wandelen maar ben in aars daarvan aan het huismussen, ook prrrrrima
quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben vergeten ovenbitterballen te bestellen en AH is donderdag al geweest
https://www.youtube.com/channel/UCs_t4Om5siqqFtVGd639Z0Qquote:
Rechts niet, daar gaan we over een paar weken weer naar kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links is okThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
melk, vitaminewater, drank, vis, kaas en vleeswarenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
melk, vitaminewater, drank, vis, kaas en vleeswaren
vanavond eet ik bij moeders hutspot met een gehaktballekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gehaktballetjes op de BBQquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet echt
Denk dat ik bami met sateh eet vanavond, maar keuze zat, hoofdzakelijk gezond![]()
Morgen zuurdesempizza, als ie lukt
quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:06 schreef crv het volgende:
[..]
Rechts niet, daar gaan we over een paar weken weer naar kijken
Waarschijnlijk gaan eerst de schroeven eruit en als dat geen verbetering brengt mogelijk .......
opnieuw breken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links is ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |